UDP dla Giganews

1 view

Marcin Labuda

Oct 28, 2008, 4:35:54 PM10/28/08
Witam,

W ostatnich dniach nastąpił wzrost ilości spamu oraz "rogue cancels"
wysyłanych za pośrednictwem serwerów Giganews. Z dniem 28 października
zostało więc wprowadzone UDP dla tego serwisu w hierarchii PL.

Osoby korzystające z Giganews proszone są o użycie innych serwerów.

-ml

Michwelt

Oct 29, 2008, 8:31:29 AM10/29/08

Nareszcie!

--
pozdrawiam,
Michwelt (adres e-mail w polu nadawcy, bez "-")

masti

Nov 1, 2008, 6:35:39 PM11/1/08
Dnia pięknego Tue, 28 Oct 2008 20:35:54 +0000, osobnik zwany Marcin Labuda
wystukał:

dzisiaj znowu zaczęło przeciekać :(

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!"

Piotr Meyer

Nov 2, 2008, 12:49:53 PM11/2/08
masti <go...@to.hell> wrote:

> dzisiaj znowu zaczęło przeciekać :(

Ludzie kochani, szanujcie cudzy czas! Niezależnie, czy piszecie, że coś
"przeciekło z giganews" czy zgłaszacie swojemu dostawcy, że "poczta nie
doszła" to jednak nie polegajcie na omniscjencji admina. Podajcie jakiś
detal pomocniczy: Message-Id: czy - w drugim przypadku - adresy nadawcy,
odbiorcy i datę wysłania.

--
Piotr 'aniou' Meyer

masti

Nov 2, 2008, 1:59:19 PM11/2/08
Dnia pięknego Sun, 02 Nov 2008 17:49:53 +0000, osobnik zwany Piotr Meyer
wystukał:

mea culpa :(
pl.rec.motocykle

masti

Nov 2, 2008, 6:34:06 PM11/2/08
Dnia pięknego Sun, 02 Nov 2008 18:59:19 +0000, osobnik zwany masti
wystukał:

> Dnia pięknego Sun, 02 Nov 2008 17:49:53 +0000, osobnik zwany Piotr Meyer
> wystukał:

> mea culpa :(
> pl.rec.motocykle

i 2.11:

Arni

Nov 2, 2008, 6:34:00 PM11/2/08
masti pisze:

> mea culpa :(
> pl.rec.motocykle

z tego co widze jest to tylko na googlu na ktorego mamy raczej niewielki
wpływ ?

--
Arni Toruń

Michal Jankowski

Nov 2, 2008, 6:33:44 PM11/2/08
masti <go...@to.hell> writes:

> mea culpa :(
> pl.rec.motocykle

Zażalenie proszę kierować do administratora serwera, z którego
korzystasz.

Albo zmienić serwer na inny.

Serio.

MJ

JMM

Nov 2, 2008, 6:33:57 PM11/2/08
Dnia Sat, 1 Nov 2008 22:35:39 +0000 (UTC), masti <go...@to.hell> w
wiadomości <c21f66163c4730bd...@f650.pl.eu.org>

Date: Sun, 02 Nov 2008 14:59:26 +0100
From: "doc.Dr.hab Jan Leśny-Dzban"
<sd...@dfsdf.fd>
Newsgroups: alt.pl.nauka.angielskiego
Subject: Re: present simple i czasowniki specjalne

--
Z wyrazami szacunku
Jan M. Mayer <j_m_mayer (_a_) poczta.onet.pl>

Szymon Sokół

Nov 2, 2008, 6:34:03 PM11/2/08
On Sun, 2 Nov 2008 18:59:19 +0000 (UTC), masti wrote:

> pl.rec.motocykle

To jeszcze powiedz, o który serwer chodzi - news.gazeta.pl, przez który
posłałeś ten artykuł? Bo np. na serwerach, z których ja korzystam (w tym
tych, którymi zarządzam) ten Message-Id nie występuje.

--
Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

Michal Jankowski

JMM <j_m_...@poczta.onet.pl> writes:

> Newsgroups: alt.pl.nauka.angielskiego

Nie oczekuj czegokolwiek po grupach alt.*

MJ

masti

Dnia pięknego Sun, 02 Nov 2008 23:34:03 +0000, osobnik zwany Szymon Sokół
wystukał:

> To jeszcze powiedz, o który serwer chodzi - news.gazeta.pl, przez który
> posłałeś ten artykuł? Bo np. na serwerach, z których ja korzystam (w tym
> tych, którymi zarządzam) ten Message-Id nie występuje.

teraz dopiero zauważyłem, że dostałem je z news.aster.pl

Date: Sun, 02 Nov 2008 21:28:22 +0100

From: "doc.Dr.hab Jan Leśny-Dzban"
<sd...@dfsdf.fd>

Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Warunkowe umorzenie postępowania karnego

Arni

JMM pisze:

> From: "doc.Dr.hab Jan Leśny-Dzban"
> <sd...@dfsdf.fd>

na profilu tego Pana w googlu ładnie widać jego "tfurczosc". jego i kolegów

--
Arni Toruń

JMM

Nov 3, 2008, 2:16:36 PM11/3/08
Dnia Mon, 3 Nov 2008 16:44:40 +0000 (UTC), Michal Jankowski
<mic...@fuw.edu.pl> w wiadomości <2ntzapg...@ccfs1.fuw.edu.pl>
napisał(a):

>Nie oczekuj czegokolwiek po grupach alt.*

Mea culpa - nie doczytałem, że UDP dotyczy tylko pl.*

mkarwan

Użytkownik "Marcin Labuda" <mar...@bsmfh.com> napisał w wiadomości

Od dawna postuluję aby wprowadzić to również dla innych, tych które ukrywają
IP w tym także tor.
Wysyłanie listów za pośrednictwem serwerów ukrywających IP wykorzystywane
jest m.in. do wysyłania tego rodzaju listów.

1. From: Borked Pseudo Mailed <nob...@pseudo.borked.net>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: O-banan czarnuch jako prezydent USA
Date: Fri, 7 Nov 2008 02:39:58 -0700 (MST)

Pogardzam czarnuchem. O-banan asfalt jest prezydentem USA,
wszystko popierdolone. Powiesimy czarnucha niggera.
Co wy na to?
------------------------
2. Inny przykład podałem w wątku "www.teranews.com" -
http://groups.google.pl/group/pl.news.admin/msg/4e5f04a930022425

Wydaje mi się, że nadszedł czas aby wyeliminować z polskiej hierarchii,
listy wysłane z anonimizerów.

Maciej Bojko

Nov 14, 2008, 5:22:41 PM11/14/08

O, fajnie, a kiedy news.highwinds-media.com?
(Takie kwiatuszki, jak zdhTk.69497$QF4....@newsfe13.ams2 , i chyba
już nic poza tym.)

--
Maciej Bójko
maciej...@gmail.com

Maciej Bojko

Nov 14, 2008, 6:33:34 PM11/14/08
On Fri, 14 Nov 2008 22:22:41 +0000 (UTC), Maciej Bojko
<maciej...@gmail.com> wrote:

>O, fajnie, a kiedy news.highwinds-media.com?
>(Takie kwiatuszki, jak zdhTk.69497$QF4....@newsfe13.ams2 , i chyba
>już nic poza tym.)

Uściślenie: przez "nic poza tym" miałem na myśli: nic poza takim
i temu podobnym śmieciem. Oczywiście.

--
Maciej Bójko
maciej...@gmail.com

jQ

Dec 27, 2008, 10:38:57 AM12/27/08

Użytkownik "Marcin Labuda" <mar...@bsmfh.com> napisał w wiadomości
Odetnijcie jeszcze iUsenet.com. Proszę. Błaaaagam.
Szukacie przykładów? Zapraszam na pl.misc.kolej. Wrzucać pojedynczych
Message - ID nie chce mi się. Zresztą w tej chwili tak 80 - 90 % postów na
tej grupie to śmieci od tej garstki gnojków