Śmiertelny wypadek tramwajowy w Pradze

1 wyświetlenie

Łukasz Mizerski

nieprzeczytany,
16 mar 2005, 03:25:3416.03.2005
do

Tomasz Korycki

nieprzeczytany,
16 mar 2005, 03:37:4516.03.2005
do
Użytkownik "Łukasz Mizerski" <ukalo....@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:d18qhu$snd$1...@inews.gazeta.pl...

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,53600,2603958.html

Śmiertelny wypadek tramwajowy w Pradze

W centrum Pragi rano tramwaj wypadł z szyn i uderzył w grupę ludzi
czekających na przystanku. Zginęły co najmniej dwie osoby, a wiele zostało
rannych.

W stolicy Czech funkcjonuje bardzo dobrze rozwinięta komunikacja tramwajowa,
jednak wiele składów jest przestarzałych.

--
TK

Krzychu

nieprzeczytany,
16 mar 2005, 07:59:1516.03.2005
do
Radio Zet podało, że było to na placu Wacława.

pzdr
Krzychu

Lipton

nieprzeczytany,
16 mar 2005, 08:19:5316.03.2005
do

To bylo na skrzyzowaniu Jecna/Spalena. Wiecej na www.zajezdnia.pl

--
/kl
~~~

marcins

nieprzeczytany,
16 mar 2005, 08:24:5616.03.2005
do

na www.idnes.cz jest duży artykuł na ten temat (zdjęcia, symulacja)

--
marcins

Stoout

nieprzeczytany,
16 mar 2005, 08:42:1316.03.2005
do
Użytkownik "marcins" <b...@ble.ble> napisał w wiadomości

> na www.idnes.cz jest duży artykuł na ten temat (zdjęcia, symulacja)

to jak szybko musiał jechać, zeby mu tak wózek wyskoczył?

Stoout

marcins

nieprzeczytany,
16 mar 2005, 09:01:4916.03.2005
do
Stoout wrote:

W tym momencie nie wiadomo. W każdym razie był to skład T3 (7106+7107).

--
marcins

marcins

nieprzeczytany,
16 mar 2005, 09:14:3916.03.2005
do
marcins wrote:

Poprawka: to nie ten skład.

Okoliczności wypadku są takie:
o 6.33 tramwaj się wykoleił (tak, jak pokazano to na symulacji na
idnes.cz). Wagon zepchnął 30 letnią kobietę pod nadjeżdżającą Avię (ze
skutkiem śmiertelnym dla niej) oraz zabił 25 letniego mężczyżnę. Dwie
kobiety cięzko ranił. Do szpitala trafiła też jedna kobieta w szoku.

--
marcins

085

nieprzeczytany,
16 mar 2005, 20:04:2816.03.2005

> [...]

Conajmniej 40, na moje :->
http://imgs.idnes.cz/praha/A050316_LKR_TRAVKA_V.JPG takie slady, ze hej.
Zreszta skoro ridic jel s tramvaji jako blazen, to moze wiele wyjasniac :->

p, zul :(

Jakub

nieprzeczytany,
17 mar 2005, 16:19:1117.03.2005
do

Użytkownik "Stoout" <sto...@wp.pl> napisał w wiadomości

Tramwaj znakomicie przyspiesza, a jeśli motorowy zapomina wychodząc na
prostą, że 30 metrow za nim ostatni wózek jest jeszcze w ciasnym skręcie,
tak to się kończy. Mógł mieć już 40km/h na blacie, z moich praskich
rodzinnych wojaży pamiętam, że na tylnym pomoście wózek dziecięcy musiałem
trzymać mocno, zeby sie nie wywrócił...

JH

Krzychu

nieprzeczytany,
18 mar 2005, 02:07:4018.03.2005
do
> [...]
> tak to się kończy. Mógł mieć już 40km/h na blacie, z moich praskich
> rodzinnych wojaży pamiętam, że na tylnym pomoście wózek dziecięcy musiałem

Faktem jest, że powyższy wypadek obyłby siębez ofiar, gdyby nie idiotyczne IMHO
usytuowanie przystanku - zbyt blisko skrzyżowania. :(

marcins

nieprzeczytany,
18 mar 2005, 09:15:3518.03.2005
do
32,1 km/h (a skład to jednak tak, jak pierowtnie podawałem: 7106+7107)

--
marcins

Olaf Skrzymowski

nieprzeczytany,
20 mar 2005, 15:26:0620.03.2005
do
Krzychu najlepiej wie, co nas kręci, a co nie:

> Faktem jest, że powyższy wypadek obyłby siębez ofiar, gdyby nie idiotyczne IMHO
> usytuowanie przystanku - zbyt blisko skrzyżowania. :(

Z reguły to jednak na skrzyżowaniach jeździ się najwolniej, a dojście
jest najkrótsze.

--
Olaf Skrzymowski (lhb178 malpa o2 kropka pl)
"w sytuacji, gdy w miescie jest za malo miejsc do parkowania, to zbyt dokladne

MC

nieprzeczytany,
20 mar 2005, 15:33:1720.03.2005

> Faktem jest, że powyższy wypadek obyłby siębez ofiar, gdyby nie idiotyczne
IMHO
> usytuowanie przystanku - zbyt blisko skrzyżowania. :(

Skąd ten wniosek?

Odpowiedz wszystkim
Odpowiedz autorowi
Przekaż dalej