[Wr][hist]Wrocławski trzydrzwiowy Autosan

Grzexs

Dawno, dawno temu, tak z 10 lat chyba temu, jechałem sobie autobusem
linii 104 (wtedy Kromera - Mirków) i był to, o dziwo, taki
trzydrzwiowy Autosan - środkowe drzwi miał szersze i jakieś takie
dziwne siedzenia. Z zewnątz był biały. Potem jakiś czas później
widziałem ten sam pojazd w barwach "PZL-Hydral", czyżby autobus
zakładowy?

Czy ktoś może wie więcej na temat tego busa? Ni mniej ni więcej, ale
widziałem go kilka dni temu w... Białogardzie, w malowaniu jak
poprzednio ("PZL-Hydral").

Grzexs

Jakub 'Wilq' Wilczek

Użytkownik "Grzexs" <gw...@go2.pl> napisał w wiadomości

Nie chodzi ci przypadkiem o H10 w (pseudo)wersji dla niepelnosprawnych?

(http://www.autosan.com.pl/aniepel.html)

WILQ

--
http://www.wilq.z.pl/ <<<+++++++>>> gg: 1149759

"Wyobrazasz sobie zeby ktos sie obruszyl na widok kopanego
bezdomnego? Przeciez wszyscy stana w kolo i beda brawo
bic - a coniektorzy nawet pomoga...kopiacym."
(c) inspektora Kwasniaka mysli nieuczesane

Paweł Więcek

Thus wrote Grzexs <gw...@go2.pl>:

> Dawno, dawno temu, tak z 10 lat chyba temu, jechałem sobie autobusem
> linii 104 (wtedy Kromera - Mirków) i był to, o dziwo, taki

Hmmm. W dawnych czasach linie 104 i 111 były obsługiwane przez firmę...
a zapomniałem nazwy, przypomnę sobie. Ale ZTCP jelczykami. A nawet na
pewno jelczykami -- potem jeszcze jakis czas sie pojawiały jako
podwykonawcy DLA.

Paweł

--
(___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- |
< o o > | http://www.coven.vmh.net/ <co...@vmh.net> GSM: +48603240006 |

Grzexs

> Nie chodzi ci przypadkiem o H10 w (pseudo)wersji dla
niepelnosprawnych?

> (http://www.autosan.com.pl/aniepel.html)

Coś podobnego, ale:
- ostatnie drzwi były "dwudzielne", choć wąskie,
- środkowe drzwi były klasycznie otwierane do wewnątrz, nie
wykładane na zewnątrz,
- jak wyglądały przednie drzwi - nie pamiętam.

To był chyba jakiś prototyp.

Grzexs

Grzexs

> [...]
na
> pewno jelczykami -- potem jeszcze jakis czas sie pojawiały jako

Też coś mi świta, czy aby nie mieli bazy na Kiełczowskiej? I czy nie
powstali z dawnej bazy transportowej Hydralu?

A' propos Hydralu - tam jest taki placyk, z którego we wczesnych
latach 70-tych odjeżdżały stada autobusów rozwożących ludzi po mieście
i okolicznych wsiach. Pamiętam jak przez mgłę (chodziłem tam do I
grupy przedszkola) stada "ogórków" wynajmowanych chyba z MPK. Było też
kilka innych busów - ogórki a'la PKS (te woziły pracowników "na
grzyby") i coś mi się pałęta po głowie jakiś rachityczny ikarus, w
którym okropnie śmierdziało...

Grzexs

Jakub Jackiewicz

Grzexs wrote:

> [...]
| - środkowe drzwi były klasycznie otwierane do wewnątrz, nie
| wykładane na zewnątrz,
| - jak wyglądały przednie drzwi - nie pamiętam.

Zapewne "zwykły" miejski (czy też lokalny raczej) H10-11. Poszukaj fotek na
transport.wroc.biz, w PKSiS Oświęcim czy ZKM Zawiercie takie są na przykład.

--
Jakub Jackiewicz, Josephsdorf-O/S **** mem...@wpk.katowice.pl
"Ślązakiem jestem i Ślązakiem zginę,

Jakub 'Wilq' Wilczek

> [...]
> - środkowe drzwi były klasycznie otwierane do wewnątrz, nie
> wykładane na zewnątrz,
> - jak wyglądały przednie drzwi - nie pamiętam.

Moze jakis wczesny A1010?

Jakub 'Wilq' Wilczek

Użytkownik "Jakub Jackiewicz" <mem...@wpk.katowice.pl> napisał w wiadomości

> Zapewne "zwykły" miejski (czy też lokalny raczej) H10-11. Poszukaj fotek
na
> transport.wroc.biz, w PKSiS Oświęcim czy ZKM Zawiercie takie są na
przykład.

O rany boskie, ale pasqda... Ja nawet nie wiedzialem, ze cos takiego
istnieje ;-)

straszny

> Hmmm. W dawnych czasach linie 104 i 111 były obsługiwane przez firmę...
> a zapomniałem nazwy, przypomnę sobie.

PKT Anter

/s

Leszek Matula

To co opisujesz to jest Autosan H10-11.11. To coś ma silnik SW680, większość z
nich ma węgierskie mosty napędowe RABA więc wyje to swojsko. :)

Pozdrawiam
Leszek Matula
www.infobus.com.pl/forum