Brak internetu podczas rozomowy

Marek

Jan 28, 2024, 3:21:10 AMJan 28
Podczas podróżowania (poza miastem, Galaxy S8+) bardzo często
(zawsze??) ma internetu podczas połączenia głosowego (Plus), czy u
innych operatorów też występuje ten problem?

--
Marek

Adam

Jan 28, 2024, 7:56:59 AMJan 28
Włączone VoLTE?

--
Pozdrawiam.

Adam

Marek

Jan 28, 2024, 11:29:27 AMJan 28
On Sun, 28 Jan 2024 13:56:54 +0100, Adam <a...@poczta.onet.pl> wrote:
> Włączone VoLTE?

Włączone, ale gdzie na wsi po drodze jest lte??
Ja nie mówię o sytuacji gdzie jest lte, ja mówię mówię o sytuacji
gdzie LTE nie ma, a w tych miejscach kiedyś działał internet i call
jednocześnie.
Dobra temat zgłębiłem i się okakzuje ,że to (jak zwykle) jest chaos i
zależy od wielu czynników. "Podobno" (w cudzysłowach bo znalazłem
sprzeczne informacje) w sieci 3G nie da się jednocześnie mieć
połączenie data i call *ale* wg innych źródeł "to zależy od
operatora" (czyli są jakieś magiczne sposoby by w 3G połączyć data I
call). Ewidentnie zamiast technologia się rozwijać (bo na 100% to
działało zanim przyszedł LTE) to się zwija.

--
Marek

J.F

Jan 29, 2024, 8:50:40 AMJan 29
Chyba jednak nie.
Dawno, dawno temu, jak była zwykła siec GSM/TDMA/2G, to rozmowa
głosowa zajmowała kanał, i na dane internetowe/WAP nie było już
miejsca.

Ale juz IMHO w GPRS/2.5G pojawiła sie możliwość jednoczesnosci,
w kolejnych rozwijana, i wątpie, aby w LTE nie było. Szczególnie, ze
to LTE to juz stricte pakietowa.

No chyba ze ... pasmo radiowe poszło pod LTE, a w terenie zostawili
jakies ogryzki ... ale przeciez internet w terenie tez musi działać
dobrze, bo klient wymaga.

Jeszcze w Play bym różne cuda dopuszczał, ale Plus powinien być wolny
od cudów.

J.

Eneuel Leszek Ciszewski

Jan 29, 2024, 9:31:12 AMJan 29
W dniu 28 sty 2024 o 09:21, Marek pisze:

> Podczas podróżowania (poza miastem, Galaxy S8+) bardzo często (zawsze??)
> ma internetu podczas połączenia głosowego (Plus), czy u innych
> operatorów też występuje ten problem?

Monster (kiedyż to było? -- 10 lat temu?) miał problem
z jednoczesnością 3G i gadania;

Asus Max (od ~lipca 2016 do grudnia 2019 r.) miał LTE -- nie
pamiętam wiadomego problemu;

RedmiN9p (od listopada roku 2020) ma LTE -- raczej nie mam
jednocześnie SMS i rozmowy na tej samej SIMkarcie, ale
z netem chyba nie notuję tego problemu...

Od dawna ogólnie nie narzekam na kolizję gadania z netem...

Natomiast problemy Monsterowej niejednoczesności ;) dawały
się we znaki -- tak że je popamiętałem...

Teraz króluje 5G; 3G jest w likwidacji; 7G -- w powijakach;
6G -- w poważnych testach... Chińszczyzna skręca się wokoło
kwantowych zabezpieczeń netu opartych o zaplątane upiory...
[splątana łapówkami Rzeczpospolita qpuje setki najcięższych
czołgów -- by ustawić je w kształt strzeleckiej tarczy?...]

--
`_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
-bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

Marek

Jan 30, 2024, 3:41:01 AMJan 30
On Mon, 29 Jan 2024 14:50:37 +0100, "J.F"
<jfox_x...@poczta.onet.pl> wrote:
> Chyba jednak nie.

Co nie?

> Ale juz IMHO w GPRS/2.5G pojawiła sie możliwość jednoczesnosci,
> w kolejnych rozwijana, i wątpie, aby w LTE nie było. Szczególnie, ze

Ja nie twierdzę, że w LTE nie działa, twierdzę że na wsi jednocześnie
internet I call nie działa bez względu na to co jest tam w użyciu..
Stwierdzam fakt.

--
Marek

LordBluzg®🇵🇱

Jan 30, 2024, 6:03:52 AMJan 30
W dniu 30.01.2024 o 09:40, Marek pisze:

> Co nie?

> Ja nie twierdzę, że w LTE nie działa, twierdzę że na wsi jednocześnie
> internet I call nie działa bez względu na to co jest tam w użyciu..
> Stwierdzam fakt.

Może dlatego, że Plus wyłączył już 3G w takim sensie, jak kiedyś
działało. Z resztą nie tylko Plus, tą drogą idą inni.
--
LordBluzg®🇵🇱
<<<ƧiԳ ćɒdɘႱ i Putina i ęjcaredefnoK>>>

J.F

Jan 30, 2024, 9:36:31 PMJan 30
On Tue, 30 Jan 2024 12:03:19 +0100, LordBluzg®���� wrote:

> Może dlatego, że Plus wyłączył już 3G w takim sensie, jak kiedyś
> działało. Z resztą nie tylko Plus, tą drogą idą inni.

Trop moze byc dobry, ale ... jesli na wsi nie ma LTE, to jaka jest
predkosc internetu w telefonach?

Bo juz nie mówie o jednoczesnie z głosem, ale ten internet wazny dla
wielu.
Czy Plus juz wszedzie ma co najmniej LTE?

J.

Eneuel Leszek Ciszewski

Feb 1, 2024, 5:47:50 PMFeb 1
W dniu 31 sty 2024 o 03:36, J.F pisze:

> Czy Plus juz wszedzie ma co najmniej LTE?

3G jest chyba energetycznie nieopłacalne względem LTE.

Eneuel Leszek Ciszewski

Feb 2, 2024, 7:30:30 AMFeb 2
W dniu 28 sty 2024 o 09:21, Marek pisze:

> Podczas podróżowania (poza miastem, Galaxy S8+) bardzo często
> (zawsze??) ma internetu podczas połączenia głosowego (Plus),
> czy u innych operatorów też występuje ten problem?

RedmiNote9pro i Plus przed kwadransem -- podczas gadania był dostęp do
netu...

--
(,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'