Taca czy puszka?

LordBluzg®🇵🇱

Jan 30, 2024, 6:56:52 AMJan 30
Jest sobie kościół i leci msza. Wychodzi gościu z koszykiem i słyszy:

"— Odejdź stąd! — złowrogim i agresywnym głosem usłyszałam od
eleganckiego mężczyzny, który szedł z żoną i dwojgiem małych dzieci,
kiedy zapytałem, czy chcą się dorzucić. Wokół słyszało to kilkanaście
osób, w tym moi podopieczni i dzieci mężczyzny, wyraźnie zaskoczone
postawą swego ojca.

Słowa: "won!", "nigdy!", "nie daję na księdza!", "spadaj!", "nie dam!",
"wynocha!" i tym podobne, z pominięciem przekleństw, to ta nieprzyjemna
strona pracy koszykarzy. Złowrogie spojrzenia, ostentacyjne obrzydzenie,
złośliwe żarty i komentarze to niestety też norma."

Taaa, tak jest :)

https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/ciemne-strony-pracy-wolontariuszy-wosp-odejdz-stad-nie-daje-na-owsiaka/4ykcz2l,79cfc278

Piętno.
--
LordBluzg®🇵🇱
<<<ƧiԳ ćɒdɘႱ i Putina i ęjcaredefnoK>>>

PiteR

Jan 30, 2024, 1:04:04 PMJan 30
in <news:upao61$1co8u$1...@news.icm.edu.pl>
user LordBluzg®?? pisze tak:

> [...]
> dzieci, kiedy zapytałem, czy chcą się dorzucić. Wokół słyszało to
> kilkanaście osób, w tym moi podopieczni i dzieci mężczyzny,

Zdumiewające jak silna jest koncentracja debili w tym kraju.
Przecież to ta sama plaeta. Może to coś w wodzie?

Jakbym miał spłaconą nieruchomość na zachodzie
nigdy bym do Polski nie wrócił.

--
Piter

po czym poznać głupiego
po dzwonku jego

PiteR

Jan 30, 2024, 1:04:28 PMJan 30
user LordBluzg®?? pisze tak:

> [...]
> zaskoczone postawą swego ojca.

Zdumiewające jak silna jest koncentracja debili w tym kraju.
Przecież to ta sama planeta. Może to coś w wodzie?

LordBluzg®🇵🇱

Jan 30, 2024, 5:41:00 PMJan 30
W dniu 30.01.2024 o 19:03, PiteR pisze:

> Zdumiewające jak silna jest koncentracja debili w tym kraju.
> Przecież to ta sama plaeta. Może to coś w wodzie?

Nie, to 30% "Polaków". Najczęściej są to osoby wychowane w 'komunie'.
Przynajmniej tak wychodzi ze statystyk, niekoniecznie dobrze wyedukowane
z małym IQ, głównie na wschodzie Polski.

> Jakbym miał spłaconą nieruchomość na zachodzie
> nigdy bym do Polski nie wrócił.

Możesz wracać ale kieruj się na zachód Polski. Tutaj jest już
cywilizacja. Nigdy nie przekraczaj Wisły z zachodu na wschód :)

J.F

Jan 30, 2024, 9:30:40 PMJan 30
Co by nie mówic - bywalcy kosciołów są do tacy przyzwyczajeni, a
Owsiak jest raz na rok.

No i nie wiedziec czemu PiS nie lubił Owsiaka, i nastawiał
społeczenstwo niegatywnie. Konkurencja dla Caritas?

Ale spoleczenstwo jak widac juz odporne - czesc łyknęło propagandę,
a część wręcz przeciwnie ...

J.

rad...@konto.pl

Feb 7, 2024, 6:53:50 AMFeb 7
Tue, 30 Jan 2024 18:03:54 GMT, w <XnsB109B7C4CA5...@127.0.0.1>,
PiteR <em...@fauszywy.pl> napisał(-a):

> Zdumiewające jak silna jest koncentracja debili w tym kraju.
> Przecież to ta sama plaeta. Może to coś w wodzie?

Ale to Białystok. Niby miasto, ale jednak na wschodzie.