Jaka oferta tylko do odbierania

Monika Głowacka

Jan 3, 2024, 10:32:03 AMJan 3
Jaką ofertę polecacie tylko do odbierania i jak najrzadziej ładowanie ?

Czy Nju na karte, ładowanie 5zł / 180 dni nadal działa?

Czy w t-mobile lub czymś co chodzi na falach t-mobile, jest jakaś taka
oferta? Chodzi o to, że najbliżej adresu jest maszt t-mobile

A może coś innego?

Roman S.

Jan 5, 2024, 4:47:43 PMJan 5
W dniu 03.01.2024 o 16:32, Monika Głowacka pisze:
> A może coś innego?

Virgin Mobile, doładowanie 5 PLN daje 365 dni pełnej ważności konta.
Nadajniki Play, niestety.

--
Roman S.

Eneuel Leszek Ciszewski

Jan 6, 2024, 10:08:24 PMJan 6
W dniu 3 sty 2024 o 16:32, Monika Głowacka pisze:

> Jaką ofertę polecacie tylko do odbierania i jak najrzadziej ładowanie?

Virgin chyba daje rok, później możesz przenieść do a2mobile na rok, aby
wrócić do Play odNowa na rok... Kiedyś w Orange było dobrze -- może
znów gdzieś tak będzie...

--
`_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
-bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

Eneuel

Jan 7, 2024, 1:06:02 AMJan 7
Eneuel Leszek Ciszewski

> Jaką ofertę polecacie tylko do odbierania i jak najrzadziej ładowanie?

Jeszcze możesz spróbować apek typu Priv czy 2nr... Priv mam u
siebie od dawna bezproblemowo... 2nr miałem -- po tygodniu bez
przychodzących wygasają numery...

--
Eneuel

----Android NewsGroup Reader----

Mark

Jan 7, 2024, 3:14:10 PMJan 7
Zobacz Fakt mobile. Każde doładowanie przedłuża o rok.

--
Mark
ten...@poczta.fm

2late

Jan 7, 2024, 3:53:20 PMJan 7
https://a2mobile.pl/ ?

https://badzi0r.wordpress.com/

1634Racine

Jan 8, 2024, 4:16:15 AMJan 8
Roman S. w news:un9tds$9uod$1...@dont-email.me
zasieg? predkosc?
https://antyweb.pl/liczba-nadajnikow-play-2023

Roman S.

Jan 8, 2024, 8:26:00 AMJan 8
W dniu 08.01.2024 o 10:16, 1634Racine pisze:
> zasieg?  predkosc?
> https://antyweb.pl/liczba-nadajnikow-play-2023

Zasięg Play to OP musi sobie sprawdzić, czy w jego okolicy jest znośny,
prędkość nieistotna, skoro ma to być wyłącznie numer do odbierania
--
Roman S.

1634Racine

Jan 8, 2024, 9:35:58 PMJan 8
Roman S. w news:ungt55$1i12l$1...@dont-email.me
moje "zasieg? predkosc?" bylo pytaniem o to, dlaczego piszesz --> "Nadajniki
Play, niestety". Czyli: co w nich/w play kiepskiego? zwlaszcza w kontekscie
informacji z linka podrzuconego.

Roman S.

Jan 9, 2024, 4:24:45 PMJan 9
W dniu 09.01.2024 o 03:31, 1634Racine pisze:
> moje "zasieg? predkosc?" bylo pytaniem o to, dlaczego piszesz -->
> "Nadajniki Play, niestety". Czyli: co w nich/w play kiepskiego?
> zwlaszcza w kontekscie informacji z linka podrzuconego.

Aaaa, to dlatego, że OP pytał się o ofertę działającą w T-Mobile bo
najbliżej ma maszt tej sieci, stąd moje "niestety", bo akurat ten
warunek nie jest spełniony.

--
Roman S.

Grzexs

Jan 15, 2024, 11:45:27 AMJan 15

> Zobacz Fakt mobile. Każde doładowanie przedłuża o rok.

O tym to raczej zapomnij. Nie da się zmigrować na tę ofertę. No chyba,
że nie znam jakiegoś sposobu.

--
Grzexs

Mark

Jan 15, 2024, 4:00:23 PMJan 15
U mnie zadziałało, ale sami piszą, że nie we wszystkich taryfach Play da
się zmigrować kodem. Zawsze możesz pójść do punktu Play i przenieść
numer na piechotę.
--
Mark
ten...@poczta.fm

J.F

Jan 16, 2024, 7:10:56 AMJan 16
Virginmobile ciągle działa, choc zostało wchłonięte przez Play.

Ale jaki zasięg ma w okolicy, to by warto sprawdzic.

A propos - nie da sie numeru komórkowego przenieść do jakiegos VoIP?

J.

Monika Głowacka

Jan 18, 2024, 7:33:17 AMJan 18
W dniu 16.01.2024 o 13:10, J.F pisze:
Zasięg Play słaby w tamtej okolicy, tj jak się siedzi w środku, trzeba
by było przestawić kanapę lub kupić fotel gdzie się najwygodniej
rozmawia i podstawić pod okno.

Orange i Plus jest OK.