Android

LordBluzg®🇵🇱

Jan 15, 2024, 3:28:02 PMJan 15
Wkurwia mnie od lat oryginalne oprogramowanie dialera/kontaktów w
Androidzie. Brakuje mi ciągle w menu kontekstowym opcji, "utwórz
przypomnienie" dla kontaktu, podobnie jak dźwiękowe powiadamianie
cykliczne o nieodebranych telefonach/wiadomościach. Muszę stosować
dodatkowe apki do tak prostych funkcji. No kurwa nie potrafią czy jak?
Przecież to jest potrzebne!
--
LordBluzg®🇵🇱
<<<ƧiԳ ćɒdɘႱ i Putina i ęjcaredefnoK>>>

Robert Wańkowski

Jan 15, 2024, 6:24:16 PMJan 15
W dniu 15.01.2024 o 21:27, LordBluzg®🇵🇱 pisze:
> [...]
> cykliczne o nieodebranych telefonach/wiadomościach. Muszę stosować
> dodatkowe apki do tak prostych funkcji. No kurwa nie potrafią czy jak?

A poinformowałeś ich o tym?
Tak jak latarka włączana gestem, działa tylko na Motoroli.

Robert

LordBluzg®🇵🇱

Jan 16, 2024, 3:44:23 AMJan 16

> A poinformowałeś ich o tym?

Chyba z 10 razy,

> Tak jak latarka włączana gestem, działa tylko na Motoroli.

Niekoniecznie. W Oppo mam narysować V na wyłączonym ekranie i mam
latarkę a O odpala mi aparat ale są to funkcje niezwiązane z andkiem
tylko z "widzimisię" producenta.
Przykładowo w Samsungu, można było ustawić w dialerze cykliczne
powiadamianie dźwiękiem nieodebranych...ale to był dialer Samsunga.

rad...@konto.pl

Jan 16, 2024, 4:59:54 AMJan 16
Tue, 16 Jan 2024 00:24:13 +0100, w <uo4ec1$pl8$1$Robe...@news.chmurka.net>,
Robert Wańkowski <rob...@wp.pl> napisał(-a):

> W dniu 15.01.2024 o 21:27, LordBluzg®?? pisze:
1. Na Oppo też jest.
2. I tak wgrywa się LineageOS :)

J.F

Jan 16, 2024, 7:07:41 AMJan 16
On Mon, 15 Jan 2024 21:27:51 +0100, LordBluzg®���� wrote:
> [...]
> cykliczne o nieodebranych telefonach/wiadomościach. Muszę stosować
> dodatkowe apki do tak prostych funkcji. No kurwa nie potrafią czy jak?

Najwyraźniej nie w Google :-)

J.

LordBluzg®🇵🇱

Jan 16, 2024, 8:56:31 AMJan 16
W dniu 16.01.2024 o 13:07, J.F pisze:

> Najwyraźniej nie w Google :-)

Z przypomnieniami zafiksowali na punkcie Asystenta. Milion razy to
zmieniali i zawsze chujowo. Nie powiem, korzystam ale brak funkcji
cyklicznych powiadomień dźwiękowych z nieodebranych jest wkurwiający.
Wystarczy że gdzieś położę telefon i nie słyszę dzwonka/sms, przychodzę
po chwili i muszę wybudzać, żeby sprawdzić. Nie, nie mam LED, nie lubię
LED. Dojebałem sobie apkę i działa.
https://play.google.com/store/search?q=prof+reminder+app&c=apps

Co do kontaktów/przypomnień, to są jakieś "To DO" ale kobylaste i chujowe.
Ktoś napisze, że kalendarz czy inne. NIE, bo trzeba najpierw odpalić
kalendarz/przypomnienia i potem szukać kontaktu. Ma być odwrotnie:
Znalazłem kontakt>dodaj przypomnienie.

Animka

Jan 17, 2024, 1:27:13 PMJan 17
> [...]
> cykliczne o nieodebranych telefonach/wiadomościach. Muszę stosować
> dodatkowe apki do tak prostych funkcji. No kurwa nie potrafią czy jak?

Nie muszę stosować żadnych apek, bo telefon mnie o wszystkim powiadamia
(Xiaomi).

--
animka