nokia 8210 gubi zasięg po zmianie języka - POMOCY

Tommy_RK

Usiłowałem wgrać pl język do nokii 8210 ver 5.31
plikiem 8210-531 (tyle tylko że z polskim menu)
Owszem po wgraniu jest pl menu ale nokia
strasznie gubi zasięg. Robiłem już języki w kilkudziesięciu
nokiach ale takie coś mam po raz pierwszy!
Najdziksze co mi sie do tejpory zdarzyło to Nokia
7110 która za cholere nie przyjmowała karty Ery
(każdą inną tak a przy erze było: włóż właściwą kartę sim
czy coś takiego - ale to nieważne bo to było dawno :)))
teraz mam problem z tą 8210 jak ktoś wie jak to rozwiązać
to bardzo proszę o pomoc - jeśli to tylko pierdułka
to najchętniej sms'em na nr 502473953 - z góry dzięki

PS Telefon prócz tego że nie miał pl języka to jeszcze miał
locka na jakąś "obcą" sieć - więc nie wiem jak się zachowywał
wcześniej - jeśli ktoś wie jak sprawdzić w prosty sposób
czy to nie wada fizyczna (tel wygląda jak nówka)
to niech doradzi jak to sprawdzić bo nie wiem jak gadać
jak będę phona oddawał!

CaMMeL

Po wgraniu full flasha telefonik robisz Knokiem!
Phone settings - qick set faid
Moduify lock - reset sp lock
Phone settings - gick set faid
i powinno byc ok :)

Jeszcze looknij Nokia Tool'em 1.8 by Rollis czy Imei jest poprawny

Użytkownik "Tommy_RK" <tomm...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości