microSDXC (uses shared SIM slot)

PiteR

Mówi się, że wszechświat i głupota ludzka nie ma granic.

Okazuje się, że można zatwierdzić do produkcji telefon niby dual sim
ale nie dual sim bo albo sim1 + sim2 albo sim + micro sd.

--
Piter

po czym poznać głupiego
po dzwonku jego

LordBluzg®🇵🇱

W dniu 29.12.2023 o 17:11, PiteR pisze:
> Mówi się, że wszechświat i głupota ludzka nie ma granic.
>
> Okazuje się, że można zatwierdzić do produkcji telefon niby dual sim
> ale nie dual sim bo albo sim1 + sim2 albo sim + micro sd.

Tylko pizdy używają dzisiaj SD :)
--
LordBluzg®🇵🇱
<<<ƧiԳ ćɒdɘႱ i Putina i ęjcaredefnoK>>>

J.F

On Fri, 29 Dec 2023 17:11:47 +0100, PiteR wrote:
> Mówi się, że wszechświat i głupota ludzka nie ma granic.
>
> Okazuje się, że można zatwierdzić do produkcji telefon niby dual sim
> ale nie dual sim bo albo sim1 + sim2 albo sim + micro sd.

No ale w czym problem?
Ten typ tak ma ... widziały gały ....

J.

ąćęłńóśźż

Są nawet takie duale = SIM/microSD + eSIM, bo drugiego miejsca w szufladce już nie ma (np. Sony w serii III miało jak piszesz lecz
nie miało w ogóle eSIM, w serii IV miało dwa miejsca na SIM + SIM/microSD, a w najnowszej serii V ma już tylko jedno miejsce na
SIM/microSD.
A jak Ci się gniazdo na microSD nie podoba to leć kupić Apple ;-))

-----

Adam

Dnia Fri, 29 Dec 2023 17:11:47 +0100, PiteR napisał(a):

> Mówi się, że wszechświat i głupota ludzka nie ma granic.
>
> Okazuje się, że można zatwierdzić do produkcji telefon niby dual sim
> ale nie dual sim bo albo sim1 + sim2 albo sim + micro sd.

A czy przypadkiem nie ma jeszcze e-SIM?

--
Pozdrawiam.

Adam

ąćęłńóśźż

No właśnie w wielu telefonach nie ma.
Tak swoją drogą łezka mi się kręci za moim starym (raptem kilkuletnim) z normalnymi trzema gniazdami na pełnowymiarowe miniSIM i
SDXC.
Wkładanie mikroskopijnych nanosimów w jedną tackę (po obu stronach tacki!!) i do tego microSD przyprawia o łzy, a w np. podróży bywa
niewykonalne (jeśli nie chcemy stracić mikroskopijnej karty w pyle kilkunastomilionowego miasta czy podobnych okolicznościach).
Z tego punktu widzenia eSIM to wynalazek, który powrócił korzeniami do lat 90-tych (gdy numer był zaprogramowany w słuchawce).

-----

Eneuel

PiteR o dualizmie takie snuje rozważanie:

: niby dual simale nie dual sim bo albo
: sim1 + sim2 albo sim + micro sd

Od dawna takie są...
Coraz więcej będzie z eSIM -- problem stopnieje...

[od stopni czy od stopy? jeśli od stopy -- procentowej czy
cukrzycowej?... jeśli od stopni -- z klatki schodowej czy z
termometru? może od znaku STOP?...]

--
Eneuel

----Android NewsGroup Reader----

Adam

Był zaprogramowany.

Swego czasu wymieniałem Nokię (bodajże Talkman 620) na gwarancji, to
dostałem na chwilę telefon zastępczy, bo zmiana w Centertelu trwała chyba
ze trzy dni, jak nie dłużej.

Tylko wtedy "zmiana numeru" w dzisiejszym znaczeniu (czyli np. na żądanie)
to była jeszcze abstrakcja.

--
Pozdrawiam.

Adam

PiteR

Jan 1, 2024, 3:29:03 AMJan 1
in <news:4urq9f1b623$.1nk9iztodqj10$.d...@40tude.net>
user Adam pisze tak:
nie ma

Samsung Galaxy M34 5G

https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=12151&idPhone2=11290

PiteR

Jan 1, 2024, 3:34:16 AMJan 1
in <news:ump0j1$ddk$1$bo...@news.chmurka.net>
user ąćęłńóśźż pisze tak:

> Z tego punktu widzenia eSIM to wynalazek, który powrócił
> korzeniami do lat 90-tych (gdy numer był zaprogramowany w
> słuchawce).

Juz bym wolał ten eSIM niż zmarnowaną funkcję.

PiteR

Jan 1, 2024, 3:37:37 AMJan 1
in <news:umms75$1h88q$1...@news.icm.edu.pl>
user LordBluzg®?? pisze tak:

> Tylko pizdy używają dzisiaj SD :)

ta ciekawe
karta w MediaMarkt Samsung 512gb evo kosztuje 169zł
a ile kosztuje w telefonie taka pamięć?

LordBluzg®🇵🇱

Jan 1, 2024, 5:17:23 AMJan 1
W dniu 01.01.2024 o 09:37, PiteR pisze:

> ta ciekawe
> karta w MediaMarkt Samsung 512gb evo kosztuje 169zł
> a ile kosztuje w telefonie taka pamięć?

A co tam musisz nosić? Bibliotekę Aleksandryjską i cały Internet?

W dzisiejszych "cloudach" się pracuje a filmy lecą online. Zdjecia? Też
mam w chmurze. Mam 128GB Jak mi zajebią/zgubię telefon to chuj z nim.
Odpalam inny i mam na powrót.

_Master_

Jan 1, 2024, 11:42:03 AMJan 1
W dniu 2024-01-01 o 11:16, LordBluzg®🇵🇱 pisze:
> Odpalam inny i mam na powrót.

Chyba że chmura zdechnie albo wadza skasuje z jutuba niekoszerny film ;-)

PiteR

Jan 2, 2024, 7:05:07 PMJan 2
in <news:umu3fh$203k1$1...@news.icm.edu.pl>
user LordBluzg®?? pisze tak:

> [...]
> Zdjecia? Też mam w chmurze. Mam 128GB Jak mi zajebią/zgubię
> telefon to chuj z nim. Odpalam inny i mam na powrót.

Widzisz masz swoj punkt widzenia jak d. kazdy ma swoją.

A mój jest taki żeby nikt nigdy tych filmów nie zobaczył więc w chmurze
wypuszczasz je z rąk. (zakładam, że telefon nie szpieguje tzn nie
uploaduje filmów potajemnie)

Jak mi zajebią/zgubię telefon to chuj z nimi, filmy mają przepaść na
dnie piekła. Byleby nikt ich nie odzyskał. Nagram sobie nowe.

LordBluzg®🇵🇱

Jan 2, 2024, 7:50:14 PMJan 2
W dniu 03.01.2024 o 01:05, PiteR pisze:

> [...]
>
> A mój jest taki żeby nikt nigdy tych filmów nie zobaczył więc w chmurze
> wypuszczasz je z rąk. (zakładam, że telefon nie szpieguje tzn nie

Ja nie nagrywam pornoli telefonem :D

> Jak mi zajebią/zgubię telefon to chuj z nimi, filmy mają przepaść na
> dnie piekła. Byleby nikt ich nie odzyskał. Nagram sobie nowe.

Nowe filmy nie rajcują tak jak stare. Na nowych filmach masz krótszego i
baby są starsze i grubsze :D

PiteR

Jan 3, 2024, 1:42:50 AMJan 3
in <news:un2b03$27k20$1...@news.icm.edu.pl>
user LordBluzg®?? pisze tak:

> Ja nie nagrywam pornoli telefonem :D

za słaba jakość? masz statywy i kamery?

> Nowe filmy nie rajcują tak jak stare. Na nowych filmach masz
> krótszego i baby są starsze i grubsze :D

a ja używam telefonu w pracy :)

Nagram sobie montaż i potem fiordy jedzą mi z ręki.
ale ten Piotr ma dobrą pamięć. Raz pokażesz i załapie
chodzaca wyrocznia.

a ilu mam kolegów ;)

PiteR

Jan 3, 2024, 1:54:07 PMJan 3
in <news:mw5tp01uxtc4.vr532aoicxt4$.d...@40tude.net>
user J.F pisze tak:

> No ale w czym problem?
> Ten typ tak ma ... widziały gały ...

W tym problem że się naciąłem. Nie byłem dość czujny.
Takiej głupoty nie brałem w rachubę. Wiedziałem, że są eSIM no spoko
niech będzie ten eSIM a tu strata jednej funkcji.

Zależało mi na filmach 4K i łączności 5G. Pewnie i tak bym go kupił za
1150zł tylko że świadomie.

LordBluzg®🇵🇱

Jan 3, 2024, 4:59:38 PMJan 3
W dniu 03.01.2024 o 07:42, PiteR pisze:

> za słaba jakość? masz statywy i kamery?

Nie, nie lubię oglądać siebie jak pierdolę :]

Ale polecam "Sen nocy Letniej" w teatrze. Znajomy poszedł...ale nie
wyszedł przed końcem :D
https://teatrnowy.pl/spektakle/sen-nocy-letniej-stare/

Podobno ładnie się ruchają :)

> a ja używam telefonu w pracy :)
>
> Nagram sobie montaż i potem fiordy jedzą mi z ręki.
> ale ten Piotr ma dobrą pamięć. Raz pokażesz i załapie
> chodzaca wyrocznia.
>
> a ilu mam kolegów ;)

Wypierdalaj filmy na YT...wieczna exstaza :)

BTW, ostatnie huragany i wiatrak wytrzymał, bo mu zrobiłem "kuku" i
pilnuje go elektronika + nowa "kotwica" się sprawdziła :)

https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=20884841#20884841

io

Jan 13, 2024, 5:51:28 AMJan 13
W dniu 03.01.2024 o 22:58, LordBluzg®🇵🇱 pisze:
> [...]
>
> BTW, ostatnie huragany i wiatrak wytrzymał, bo mu zrobiłem "kuku" i
> pilnuje go elektronika + nowa "kotwica" się sprawdziła :)

Tylko pizdy używają dzisiaj wiatraków :-)

LordBluzg®🇵🇱

Jan 13, 2024, 12:21:42 PMJan 13
W dniu 13.01.2024 o 11:51, io pisze:

> Tylko pizdy używają dzisiaj wiatraków :-)

Właśnie nakurwia ładnie 3A w akumulator :)...a słoneczka o tej godzinie
nie ma.

Pizdy nie majo wiatraków ale majo Twizy :D Na wiatrak cie nie stać,
Twizdo :D

UhahaUha. Chciałbyś mieć darmowe ładowanie i dorabiasz ideologię :D

UhahaUha.

io

Jan 13, 2024, 1:35:43 PMJan 13
W dniu 13.01.2024 o 18:20, LordBluzg®🇵🇱 pisze:
Tylko pizdy nie mają Tiwzy :-)

rad...@konto.pl

Jan 14, 2024, 5:19:04 PMJan 14
Fri, 29 Dec 2023 17:11:47 +0100, w <XnsB0E9AEEE9AA...@127.0.0.1>,
PiteR <em...@fauszywy.pl> napisał(-a):

> Okazuje się, że można zatwierdzić do produkcji telefon niby dual sim
> ale nie dual sim bo albo sim1 + sim2 albo sim + micro sd.

Większość tak ma.