Problemy z przeniesieniem numeru z Play do Plusa

Eneuel Leszek Ciszewski

Jan 12, 2024, 11:12:27 PMJan 12
Do Play wysłałem niedawno m@il:
W salonie Plusa dwakroć zleciłem przeniesienie numeru abacadefg
z Play do Plusa -- dwakroć nieskutecznie.

- w Plusie numeru nie ma
(mam już dwie karty SIM Plusa do tego numeru)
- w Play
- karta SM z tym numerem jest martwa
- w aplikacji ten numer jest ważny do 10 kwietnia
w taryfie Play na Kartę odNOWA

W salonie Play powiedziano mi po pierwszym nieskutecznym zleceniu,
że była niezgodność danych. Wg mnie nie ma niezgodności danych.
Proszę o pomoc.

Leszek Ciszewski
ene...@gmail.com
665363835
Którego kopię (w której numer zastąpiłem literkami) ślę tutaj...

--
-bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

Eneuel

Jan 13, 2024, 10:35:02 PMJan 13
Eneuel Leszek Ciszewski informuje:

Numer (o którym mowa w poprzednim poście) jest już w Plusie...
[poście a będzie wam dane? [instrukcje i dane?]]

--
Eneuel

----Android NewsGroup Reader----