im nowszy Android

PiteR

tym większe gówno
od debili dla debili.

Już w pierwszej konfiguracji po właczeniu telefonu
mamy pytania w stylu.

Stoisz jedną nogą w wodzie
Czy chcesz ją wyjąć. tak / nie

--
Piter

po czym poznać głupiego
po dzwonku jego

PiteR

Jan 7, 2024, 5:27:39 AMJan 7
in <news:XnsB0E48E8E84F...@127.0.0.1>
user PiteR pisze tak:

> tym większe gówno
> od debili dla debili.
>
> Już w pierwszej konfiguracji po właczeniu telefonu
> mamy pytania w stylu.
>
> Stoisz jedną nogą w wodzie
> Czy chcesz ją wyjąć. tak / nie

Skurwiały Android im nowszy tym mniej informacji technicznych pokazuje.
Nie wiadomo jaka sieć aktualnie połączona czy 5G czy 4G. Nie wiadomo
kurwa jakie numery telefonów mają simy bo pokazuja unknown. Na simie
jest nadrukowane jakieś gówno zamiast nr telefonu.

Jak się wpisze numery ręcznie to i tak są pokazywane jako chuju muju
;495

W internecie zjebane porady zadzwoń do kogoś albo wyslij sms. Jak
wysłąć jak brak środków? Doładuj. Jak doładować jak nie widomo jaki
numer telefonu.

Ale kurwa zgód i haseł od chuja i synchronizacji której nie chcesz.

Otwierasz nowy telefon ze sklepu a tam ikona LinkedIn

no kurwa jeszcze czego że dam sie szpiegować gdzie pracuje

o taki chuj jak słonia nos.

_Master_

Jan 7, 2024, 9:33:51 AMJan 7

Ech.... jak ja bym chciał wrócić do Windowsa L1020

a nawet do Symbiana N8

rad...@konto.pl

Jan 14, 2024, 5:14:05 PMJan 14
Sun, 07 Jan 2024 10:27:32 GMT, w <XnsB0F26A65240...@127.0.0.1>,
PiteR <em...@fauszywy.pl> napisał(-a):

> Otwierasz nowy telefon ze sklepu a tam ikona LinkedIn

Zly telefon kupujesz.
Kupuj Motorolę, tam jest goły Android.
A najlepiej wgrać LineageOS.