Ilość danych wstecz w smartfonie

Krzysztof 'kw1618'

Feb 3, 2024, 3:35:22 PMFeb 3
W aferze pegasusa senatora Brejzy padła informacja, że zassano mu z
telefonu SMSy i dane 10 lat wstecz.
Czy pamięć telefonu pomieści tyle GB danych?
Czy to z kopii kontrolnej przechowywanej w chmurze gdzieś tam zassali te
dane?

Michał Jankowski

Feb 3, 2024, 6:37:15 PMFeb 3
W dniu 03.02.2024 o 21:35, Krzysztof 'kw1618' pisze:
SMS-y są śmiesznie małe, nawet MMS-y nie zajmują dużo (no, zależy ile
kto dostaje). Ja mam w telefonie SMS-y od stycznia 2012.

MJ

Krzysztof 'kw1618'

Feb 4, 2024, 10:03:13 AMFeb 4
W dniu 2024-02-04 o 00:37, Michał Jankowski pisze:
Wymieniałeś telefon przez te 12 lat na nowszy model?

_Master_

Feb 4, 2024, 10:36:58 AMFeb 4
W dniu 2024-02-04 o 16:03, Krzysztof 'kw1618' pisze:
> Wymieniałeś telefon przez te 12 lat na nowszy model?

Co w tym dziwnego?

Animka

Feb 4, 2024, 11:28:33 AMFeb 4
W dniu 04.02.2024 o 00:37, Michał Jankowski pisze:
Po co Ci to.
Nie lepiej zrobić zrzut i przenieść do komputera jak masz do nich sentyment?

--
animka

Michał Jankowski

Feb 4, 2024, 7:42:01 PMFeb 4
W dniu 04.02.2024 o 16:03, Krzysztof 'kw1618' pisze:
Oczywiście.

MJ

J.F

Feb 5, 2024, 1:45:16 AMFeb 5
SMS krotkie są, to pomiesci.
O ile mial z 10 lat na telefonie.

J.

J.F

Feb 5, 2024, 1:46:25 AMFeb 5
No, ostatnia proba przeniesienia SMS sie nie udała.

J.

LordBluzg®🇵🇱

Feb 5, 2024, 5:13:52 AMFeb 5
W dniu 05.02.2024 o 07:46, J.F pisze:

> No, ostatnia proba przeniesienia SMS sie nie udała.

Bo to sie robi tak, że najpierw robisz backup, potem leci konwersja z
podmianą apki do sms i odwrotnie. Są na to apki w sklepie. Działa ze
starymi tel na nowe.

--
LordBluzg®🇵🇱
<<<ƧiԳ ćɒdɘႱ i Putina i ęjcaredefnoK>>>

Animka

Feb 5, 2024, 11:53:38 AMFeb 5
W dniu 05.02.2024 o 07:46, J.F pisze:
On Sun, 4 Feb 2024 16:36:52 +0100, _Master_ wrote:
Jakby były zapisane na karcie pamięci to by się udało.

--
animka

LordBluzg®🇵🇱

Feb 5, 2024, 1:33:07 PMFeb 5
W dniu 05.02.2024 o 17:51, Animka pisze:

> Jakby były zapisane na karcie pamięci to by się udało.

Nie.

ąćęłńóśźż

Feb 6, 2024, 6:59:37 AMFeb 6
Ja załamany jestem niską liczbą zapamiętanych połączeń w nowych telefonach, coś około 500 (może być tyle co nic jeśli masz pracę
opartą na kontakcie z klientami) po czym roluje dawniejsze, w dodatku debilnie przedstawianych (co mnie interesuje "czwartek" czy
"miesiąc temu" zamiast daty i konkretnej dokładnej godziny jak również nazwa firmy zamiast konkretnego z kilku numerów, a jeśli już
się pracowicie w historii wyklika pokazanie numeru to pojawi się najmniejszą czcionką świata?)
Z tej przyczyny chętnie zmienię domyślną aplikację do telefonowania (andek 12/13) jeśli ktoś poleci lepszą.

-----

Animka

Feb 10, 2024, 7:10:26 AMFeb 10
W dniu 05.02.2024 o 19:32, LordBluzg®🇵🇱 pisze:

> Nie.

Dlaczego?

--
animka

LordBluzg®🇵🇱

Feb 10, 2024, 8:10:04 AMFeb 10
W dniu 09.02.2024 o 21:17, Animka pisze:

> Dlaczego?

Bo co nowszy Android to ma zmieniony standard zapisu SMS dlatego należy
używać programów do konwersji.

Animka

Feb 11, 2024, 9:33:39 AMFeb 11
W dniu 10.02.2024 o 14:09, LordBluzg®🇵🇱 pisze:

> Bo co nowszy Android to ma zmieniony standard zapisu SMS dlatego
> należy używać programów do konwersji.
Jakie to są programy?

Ja robię zrzut ekranu (tego sms-a) i potem blutufem przenoszę do komputera.

--
animka

LordBluzg®🇵🇱

Feb 11, 2024, 9:59:16 AMFeb 11
W dniu 11.02.2024 o 01:29, Animka pisze:

> Jakie to są programy?

No są, np "sms backup" lub podobne.

> Ja robię zrzut ekranu (tego sms-a) i potem blutufem przenoszę do komputera.

Omatko! Idę umrzeć.

Animka

Feb 11, 2024, 11:19:24 AMFeb 11
W dniu 11.02.2024 o 15:58, LordBluzg®🇵🇱 pisze:
Dlaczego?Zdjęcie robi się w mig w wędruje do galerii.
Można też wydać polecenie: zapisz na karcie pamięci.

--
animka

_Master_

Feb 11, 2024, 11:56:15 AMFeb 11
W dniu 2024-02-11 o 17:19, Animka pisze:
> Dlaczego?Zdjęcie robi się w mig w wędruje do galerii.
> Można też wydać polecenie: zapisz na karcie pamięci.

Np właśnie.

Animka od wielu lat kombinuje i wymyśla koło.

A co się naharuje to jej.

Przecież wiedza o tym jak skopiować sobie smsy, kontakty, rozmowy jest
od lat dostępna w internecie.

Dlaczego Animko Ty na nią jeszcze nie trafiłaś. Przecież od kilkunastu
lat się tu "szfędasz" ;-)
Dlaczego konkubent czy syn Ci nie chcą pomóc?

Animka

Feb 11, 2024, 2:59:24 PMFeb 11
W dniu 11.02.2024 o 17:56, _Master_ pisze:
Spierdalaj.

--
animka

_Master_

Feb 11, 2024, 5:12:26 PMFeb 11
I tu jesteś konkretna. Choć znowu mam wątpliwości co do Twojej płci.
I pamiętaj o hasłach ;-)

LordBluzg®🇵🇱

Feb 12, 2024, 7:51:56 AMFeb 12
W dniu 11.02.2024 o 17:19, Animka pisze:

> Dlaczego?Zdjęcie robi się w mig w wędruje do galerii.
> Można też wydać polecenie: zapisz na karcie pamięci.

Nie dość, że robię co jakiś czas porządek z wiadomościami, to
archiwizuję je na PC w postaci niezmienionej i zawsze mam dostęp do tego
co chcę, w formie tekstowej a nie obrazki (powątkowane).

Głównie to dbałość o tym decyduje a nie "burdel". Śmieci usuwam co jakiś
czas, bo to śmieci.

Animka

Feb 12, 2024, 12:35:03 PMFeb 12
W dniu 12.02.2024 o 13:51, LordBluzg®🇵🇱 pisze:
No to znaczy, że ja nie umiem połączyć inaczej telefonu z komputerem.
Starzeję się.

--
animka

LordBluzg®🇵🇱

Feb 12, 2024, 3:12:13 PMFeb 12
W dniu 12.02.2024 o 18:34, Animka pisze:

> No to znaczy, że ja nie umiem połączyć inaczej telefonu z komputerem.
> Starzeję się.

Bynajmniej. Software do PC od kilku lat jest to samo a na tej grupie od
kilku lat podawałem kilka razy.

https://www.fjsoft.at/en/

Jedna apka jest w telefonie, druga na PC. Łączysz się przez WiFi lub USB
i synchronizujesz, kopiujesz, cokolwiek.

Animka

Feb 13, 2024, 3:46:34 PMFeb 13
W dniu 12.02.2024 o 21:11, LordBluzg®🇵🇱 pisze:
Dzięki. Przy okazji skorzystam.

--
animka

LordBluzg®🇵🇱

Feb 13, 2024, 5:56:02 PMFeb 13
W dniu 13.02.2024 o 21:46, Animka pisze:

> Dzięki. Przy okazji skorzystam.

Nie skorzystasz. Za jakiś czas znów napiszesz, że robisz fotki smsów i
się starzejesz :)

Animka

Feb 14, 2024, 10:10:06 PMFeb 14
W dniu 13.02.2024 o 23:55, LordBluzg®🇵🇱 pisze:
Możliwe. Sms-w tak dużo nie mam te mało istotne od razu usuwam.

--
animka