Wyświetlanie nazwy firmy zamiast numeru telefonu

Darek Gozdowski

Od pewnego czasu jak dzwonię do kogoś to u niektórych osób wyświetla się zamiast mojego numeru telefonu nazwa firmy. To nie jest moja firma, tylko teściów. Mój numer był kiedyś podany jako kontaktowy (przy jakiejś rejestracji, ale nie u operatora tylko chyba przy rejestracji domeny lub czegoś podobnego), ale nawet nie pamiętam kiedy i po co, bo to było bardzo dawno temu.
To chyba zależy od oprogramowania telefonu, bo wyświetla się tylko u niektórych osób. Tylko nie wiem, z jakiej bazy są te dane. Poprosiłem Orange (tam mam numer) o usunięcie mojego nr tel. z wszystkich baz telemarketingowych. Nie wiem, czy to pomoże.
Miał ktoś z Was coś podobnego i rozwiązał ten problem?

Z góry dziękuję za odpowiedź.
Darek

LordBluzg®

W dniu 08.03.2022 o 09:45, Darek Gozdowski pisze:
Sprawdź w ustawieniach Google u teściów, czy jest tam podany Twój numer
telefonu lub adres email i go usuń.

--
LordBluzg®
<<<Pasek Grozy TVPi卐>>>

Darek Gozdowski

> Sprawdź w ustawieniach Google u teściów, czy jest tam podany Twój numer
> telefonu lub adres email i go usuń.

Dzięki, tylko oni nie mają jakiegoś firmowego gmaila.

LordBluzg®

W dniu 08.03.2022 o 11:03, Darek Gozdowski pisze:

> Dzięki, tylko oni nie mają jakiegoś firmowego gmaila.

Wystarczy że mają wizytówkę w Google powiazaną jakoś z firmą i jest tam
ich numer telefonu jako główny a Twój jako pomocniczy (czy adres email).

Mirek Ptak

W dniu 08-Mar-22 o 11:03, Darek Gozdowski pisze:

> Dzięki, tylko oni nie mają jakiegoś firmowego gmaila.

Najłatwiej chyba będzie znaleźć ich firmę w google maps i tam usunąć
Twój numer.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Mirek Ptak

W dniu 10-Mar-22 o 01:45, Personalidade Onisciente pisze:

> Siewco *gdybań* i *BZDUR* zajmij się lepiej
>
> faktami np.: https://t.me/s/pl_news_front

A ty swoim zdrowiem psychicznym - naprawdę najwyższy czas.

-->KF

Darek Gozdowski

Dostałem odpowiedź z BOK Orange. To jest podobno jakaś usługa Smart
Call. Z tego co znalazłem w necie, to jest to usługa oferowana przez
Samsung, więc pewnie dotyczy telefonów Samsung. W odpowiedzi Orange
jest między innymi napisane, że: "usługę identyfikacji nieznanych
numerów dostarcza firma Hiya, wniosek o zmianę opisu można złożyć
bezpośrednio na stronie https://hiyahelp.zendesk.com/hc/ "
Skąd Hiya bierze dane to nie wiem.

Pozdrawiam
Darek

J.F

On Thu, 10 Mar 2022 01:56:59 -0800 (PST), Darek Gozdowski wrote:
> Dostałem odpowiedź z BOK Orange. To jest podobno jakaś usługa Smart
> Call. Z tego co znalazłem w necie, to jest to usługa oferowana przez
> Samsung, więc pewnie dotyczy telefonów Samsung. W odpowiedzi Orange

Sprawdzic czy nie Google.

https://support.google.com/phoneapp/answer/3459196?hl=pl

> jest między innymi napisane, że: "usługę identyfikacji nieznanych
> numerów dostarcza firma Hiya, wniosek o zmianę opisu można złożyć
> [...]

z ksiazek telefonicznych Orange ? :-)

J.

LordBluzg®

W dniu 10.03.2022 o 10:56, Darek Gozdowski pisze:
A sprawdziłeś w ogóle w google co się wyświetla jak wpiszesz swój numer
telefonu?

--
LordBluzg®
<<<ƧiԳ ćɒdɘႱ i Putina>>>

Darek Gozdowski

> A sprawdziłeś w ogóle w google co się wyświetla jak wpiszesz swój numer
> telefonu?

Google nie pokazuje żadnych wyników z moim numerem telefonu.

Artur Matecki

Mam ten sam problem. Usunąłem się zewsząd z Google z firmy, z którą nie chce być powiązany, a nadal dzwoniąc wyświetla rozmówcą tą złą nazwę...

CNSR Sp. z o.o.

Nie dotyczy to samo samsunga, na wielu modelach wyświetla nazwe firmy - u mnie też, mimo wykasowania nr z bazy google

Darek Gozdowski

> Nie dotyczy to samo samsunga, na wielu modelach wyświetla nazwe firmy - u mnie też, mimo wykasowania nr z bazy google

Usunąłeś też z tej bazy?
https://hiyahelp.zendesk.com/hc/en-us/articles/115014815387-I-want-to-change-or-remove-the-caller-ID-information-or-Spam-Rating-of-a-number
U mnie chyba był problem tego typu, że nr był w bazie Hiya (jak się tam znalazł, to nie wiem), usunęli mnie z tej bazy i chyba już problem nie występuje. Prawdę mówiąc nie wiem, bo nie wiem, jak sprawdzić.

Michał Dąbrowski

Długo czekałeś na to usunięcie? Ja już od 2 lat atakuje i dalej się wyświetla , a twierdzą, że został usunięty z ich baz. Dzisiaj uzupełniłem ten formularz co tam wyżej wrzuciliście, zobaczymy czy da efekt.

Darek Gozdowski

> Długo czekałeś na to usunięcie? Ja już od 2 lat atakuje i dalej się wyświetla , a twierdzą, że został usunięty z ich baz. Dzisiaj uzupełniłem ten formularz co tam wyżej wrzuciliście, zobaczymy czy da efekt.

Po 2 dniach od wypełnienia formularza dostałem mail z potwierdzeniem o usunięciu mojego nr tel.