Google Ryhmät ei enää tue uusia Usenet-postauksia tai ‐tilauksia. Aiempi sisältö on edelleen nähtävissä.

Fałszywe nagranie

5 katselukertaa

LordBluzg®🇵🇱

lukematon,
7.2.2024 klo 19.32.407. helmik.
vastaanottaja
https://twitter.com/i/status/1755176268742475974

Polecam wypowiedź:
https://twitter.com/i/status/1755176268742475974

Proszę wyrobić sobie samemu opinię :)

Bez indoktrynacji:)

I jak wypadło?
:D...
--
LordBluzg®🇵🇱
<<<ƧiԳ ćɒdɘႱ i Putina i ęjcaredefnoK>>>

LordBluzg®🇵🇱

lukematon,
7.2.2024 klo 19.43.407. helmik.
vastaanottaja

Jacek Marcin Jaworski

lukematon,
8.2.2024 klo 0.10.288. helmik.
vastaanottaja
W dniu 8.02.2024 o 01:42, LordBluzg®🇵🇱 pisze:

> https://www.wiocha.pl/1742471,Macierewicz-zdradza-strategie-tworzenie-klamstwa-smolenskiego

Nie musisz wysyłać wielokrotnie na grupy dyskusyjne (widzę 2 takie same
posty na pręgierz i gsm): w kliencie możesz podać jednocześnie wiele
grup, tylko pamiętaj USTAW FOLLOW UP (czyli grupę na której ma być
prowadzona dyskusja).

_Master_

lukematon,
8.2.2024 klo 9.42.158. helmik.
vastaanottaja
W dniu 2024-02-08 o 06:10, Jacek Marcin Jaworski pisze:

Najpierw niech się zastanowi co chce wysłać.

Chociaż...

Ta łajza może nawet nie wiedzieć o co chodzi w tej MANIPULACJI.

Jeśli robi to świadomie tym gorzej dla niego ;-)

Marek

lukematon,
12.2.2024 klo 7.40.4912. helmik.
vastaanottaja
On Thu, 8 Feb 2024 06:10:24 +0100, Jacek Marcin Jaworski
<jawors...@adres.pl> wrote:
> Nie musisz wysyłać wielokrotnie na grupy dyskusyjne (widzę 2 takie
> same

Po co uczysz spamera?

--
Marek

LordBluzg®🇵🇱

lukematon,
12.2.2024 klo 7.47.5612. helmik.
vastaanottaja
W dniu 12.02.2024 o 13:40, Marek pisze:

> Po co uczysz spamera?

To nie spam, wysłałem tutaj przez pomyłkę.

_Master_

lukematon,
12.2.2024 klo 9.28.3112. helmik.
vastaanottaja
W dniu 2024-02-12 o 13:47, LordBluzg®🇵🇱 pisze:
> To nie spam, wysłałem tutaj przez pomyłkę.

Lord na imię ma Pomyłka ;-)
0 uutta viestiä