Mój numer telefonu wyświetla się u innych użytkowników z opisem "Leasing dla firm"

Radosław Czubak

Jan 11, 2024, 5:30:55 AMJan 11
Proszę o informację jak usunąć taki opis. Chciałbym aby odbiorca połączenia widział mój numer a nie opis "Leasing dla firm".

J.F

Jan 11, 2024, 5:32:53 AMJan 11
On Thu, 11 Jan 2024 02:30:53 -0800 (PST), Radosław Czubak wrote:
> Proszę o informację jak usunąć taki opis. Chciałbym aby odbiorca połączenia widział mój numer a nie opis "Leasing dla firm".

Musisz googla molestowac ...

J.

Robert Wańkowski

Jan 11, 2024, 5:56:18 AMJan 11
W dniu 11.01.2024 o 11:32, J.F pisze:

> Musisz googla molestowac ...
Nawet nie Googla, tylko poszukać wątek na tej grupie:
"Temat:Wyświetlanie nazwy firmy zamiast numeru telefonu"

Zostało tam chyba dokładnie wyjaśnione jak się z tym uporać.

Robert

Animka

Jan 13, 2024, 5:51:04 AMJan 13
W dniu 11.01.2024 o 11:30, Radosław Czubak pisze:
> Proszę o informację jak usunąć taki opis. Chciałbym aby odbiorca połączenia widział mój numer a nie opis "Leasing dla firm".
Odbiorca w swoim telefonie może ustawić sobie tak jak on chce. Wpisał
sobie tak wyświetlanie kontaktu.

--
animka

Adam

Jan 13, 2024, 9:16:23 AMJan 13
Nie o to chodzi.

Chodzi o funkcję identyfiktor połączeń/rozmówcy czy jak to tam producent
nazwał, gdzie telefon pobiera dane z baz googla (lub innych) i wyświetla na
telefonie odbiorcy.
Na to odbiorca nie ma wpływu, może jedynie wyłączyć, co IMO jest nieco bez
sensu, gdyż wtedy widać tylko numer.

Natomiast dane z lokalnej książki mają (najczęściej) priorytet i jak dzwini
ktoś już zapisany, to pojawia się wpis z książki adresowej a nie z googla.

--
Pozdrawiam.

Adam

Akarm

Jan 13, 2024, 9:26:18 AMJan 13
W dniu 13.01.2024 o 15:16, Adam pisze:

> Nie o to chodzi.

Przecież to Animka.
To czegoś się spodziewał?
:D
Jesteś nowy w internetach?

--
-
Akarm

Robert Wańkowski

Jan 13, 2024, 12:01:23 PMJan 13
W dniu 13.01.2024 o 15:26, Akarm pisze:
> Przecież to Animka.

Ale ja bym nie wpadł na to, że ktoś wuja Radosława zapisał jako:
"Leasing dla firm" :)

Robert

Adam

Jan 13, 2024, 12:18:09 PMJan 13
Dnia Sat, 13 Jan 2024 15:26:14 +0100, Akarm napisał(a):

> Przecież to Animka.
> To czegoś się spodziewał?
> :D
> Jesteś nowy w internetach?

Nie, siedzę jeszcze od czasów BBS (dla młodszych: grupy dyskusyjne które
były przed internetem).
Tak więc znam różne Animki i inne Stokrotki ;)

Natomiast czasem odpowiadam Animce, aby jej wytłumaczyć, o co chodzi.
Animka ma tę przypadłość, że czasem czyta tylko wyrazy i na nich się
fiksuje, a nie ogrania całości kontekstu.

--
Pozdrawiam.

Adam

Animka

Jan 14, 2024, 3:13:07 PMJan 14
W dniu 13.01.2024 o 18:18, Adam pisze:

> Nie, siedzę jeszcze od czasów BBS (dla młodszych: grupy dyskusyjne które
> były przed internetem).
> Tak więc znam różne Animki i inne Stokrotki ;)

A ja znam przyjezdnego Akarma, który leżał w psychiartyku na Sobieskiego
i ludzie z grupy zanosili mu nawet kapcie bo on nie miał nic.
No i chyba głowę miał rozwaloną.
Szkoda słów dalej pisać.

> Natomiast czasem odpowiadam Animce, aby jej wytłumaczyć, o co chodzi.
> Animka ma tę przypadłość, że czasem czyta tylko wyrazy i na nich się
> fiksuje, a nie ogrania całości kontekstu.
Nauczyłeś się już obsługiwać swój mikser planetarny czy dalej nic nie
umiesz?

--
animka