najtańszy nolimit gsm - gdzie?

nowyj...@poczta.pl

od kilku lat przenosiłem sobie nr między play i aero2
za każde przeniesienie do play dostawałem 200zł na 60 dni
potem ucieczka do aero2 na dzień lub 2 i powrót dla 200zł
w ten sposób kilka lat dużo dzwoniąc nie płaciłem żadnych
rachunków ani nie kupowałem doładowań (40 zarejestrowanych nr)
ale niestety play mnie rozpracował i mi kolejnych 200zł nie dał

no cóż, zamiast marudzić że już nie można, ciesze się że dotąd
tak dużo skorzystałem - nie zmienia to jednak faktu, że muszę
poszukać sobie nowej oferty żeby było dużo i bardzo tanio...

jestem zmuszony poszukać oferty płatnej, ale jak najmniej płatnej

dzwonię dużo, więc jakiś nolimit (nie zależy mi na internecie, a
sms też piszę mało, więc same minuty krajowe bez limitu wystarczą)

znalazłem ofertę 7,99zł w lajtmobile abonament, ale mam pytania:

1) naprawdę nie ma nic tańszego? nie ma abonamentów np. za 5zł czy 1zł?

2) czy za te 7,99zł dostanę "prawdziwy" nolimit? Kiedyś zdarzały się
u innych operatorów oferty że niby dawali nolimit, ale jak klient
dzwonił np. 1800 minut w miesiącu to blokowali "za łamanie regulaminu"
mimo że regulaminu mie łamano - chcę upewnić się czy lajtmobile
nie odwala takich nieetycznych nr

3) czy są jakieś inne przykre niespodzianki albo nieznane mi wady
tego konkretnego operatora jakim jest lajtmobile?