jak zapełnić kartę sim, by nie przychodziły smsy

Agryppa

Witam,
Chodzi o to, że chcę mieć spokój z przychodzącymi smsami -
jakimikolwiek.
Wydumałem, że jedynym bezpłatnym sposobem będzie jeśli na mojej karcie
sim będzie zero bajtów wolnych.
Jak to zrobić przy pomocy komputera?

Próbowałem zapełnić pamięć telefonu, która się pokazuje po połączeniu z
kompem w trybie USB Mass Storage. Ale okazuje się, że to w tym
trybie wiedzę chyba tylko moją kartę microSD a nie kartę SIM.

polecenie:
dd if=/dev/zero of=/media/kartaSD_telefonu bs=1M count=2000

załatwiło sprawę mojej karty microSD, ale smsy wciąż przychodzą a
pojemność karty SIM jest jak dla mnie bardzo duża i nie będę czekał aż
się zapełni....

Czy jest jakaś metoda, by zablokować bez opłat dla operatora
przychodzące smsy?

Dzięki

Agryppa

Bydlę

On 2011-08-27 00:03:53 +0200, Agryppa <j...@ty.pl> said:

> Czy jest jaka� metoda, by zablokowa� bez op�at dla operatora
> przychodz�ce smsy?

Nie kasuj ich.
:-)

--
Bydlďż˝

Tomek

Użytkownik "Bydlę" <pan....@gmail.com> napisał :
> Nie kasuj ich.

Zablokować u operatora.

SDD

Agryppa pisze:
> Witam,
> Chodzi o to, że chcę mieć spokój z przychodzącymi smsami -
> jakimikolwiek.

A jakiej sieci masz ?
I jaka oferta? (karta, abonament) - bo może masz możliwość bezpłatnego
ustawienia blokady w ramach usługi "blokowanie połączeń".

Pozdrawiam
SDD