Linus Torvalds: 'I'm not a programmer anymore' - paczcie co on bredzi!!!

Szyk Cech

Cze!

Jak podają tu:
https://www.zdnet.com/article/linus-torvalds-im-not-a-programmer-anymore/
Uwaga: trzeba wyłączyć skurwiały filmik przed artykułem!

Linus bredzi: 'I'm not a programmer anymore' - twierdzi, że teraz jest
"menadżerem kodu".

Tak o to ten "geniusz w programowaniu" rozmienia się na drobne. Bo:
Wyrzekł się już:
- Finlandi (w końcu był Szwedem - czyli bycie emigrantem to dla niego
nie pierwszyzna).
- Europy - w sumie po co w Europie geniusze?!?

A teraz wyrzekł się:
- programowania - to masakra co wyprawiają spec. służby tą hipnozą!

Jak nie wiecie co taki "geniusz" powinien na prawdę robić to podam:
* zarabiać na życie - np. tak jak teraz odpowiadając na listy elektroniczne,
* za przykładem Google: jeden dzień w tygodniu przeznaczać w całości na
innowacje.
* projektować nowe, przełomowe systemy komputerowe i programy (czy to w
ramach pracy czy w ramach czasu wolnego) - tak by co parę lat stwarzać
dzieła na miarę Linux-a czy Git-a.
* siedzieć w swoim kraju ojczystym i budować go: tworzyć w nim nowe
dzieła, tworzyć jego gospodarkę, przemysł i kulturę oraz zaawansowaną
społeczność techniczną.

A tak jako, że zdradził swój kraj na rzecz... no właśnie kogo? bo kto
rządzi SZAP?... to teraz zdradza siebie i swój geniusz.

Podsumowując: nie będę go straszył sądem ostatecznym, bo:
+ skończył studia
+ ma dzieci
+ ma osiągnięcia
+ pracuje od skończenia studiów i wszystko wskazuje, że będzie pracował
do emerytury.

Tacy ludzie wychodzą obronną ręką z sądu ostatecznego. Jednak gdyby
robił tak jak ja to przedstawiłem, to mógłby się wydostać z ziemskiego
szamba i trafić do zaawansowanej supercywilizacji gdzie swój geniusz
mógłby rozwinąć do nie wyobrażalnych rozmiarów.

Jednak do takich wizji trzeba trochę wiedzy i wyobraźni...

Pozdro!
Szyk Cech

mrblue...@gmail.com

Co ci Cechu psuje Szyk-i by tego planu samemu nie zrealizowac? ;P

Bischoop

On 2019-10-29, Szyk Cech <szyk...@spoko.pl> wrote:

> [...]
> mógłby rozwinąć do nie wyobrażalnych rozmiarów.
>
> Jednak do takich wizji trzeba trochę wiedzy i wyobraźni...

A bo teraz juz nie kodzi jak kodzil tylko sobie kieruje projektami i
nimi zarzadza tak wiec jest kierownikiem.
Chlop jest madry i zdolny tak wiec zapewne wie co robi i jak to nazywac.

--
Thank You
Bischoop

opluk

W dniu 24.09.2021 o 00:58, Bischoop pisze:
Ja wiem, ze Usenet ledwo przedzie, ale zeby wykopywac post z przed dwoch
lat i puszczac od razu na 3 grupy???
Z drugiej strony, takie inicjatywy tez trzeba doceniac.

opluk

Jakub A. Krzewicki

Jarka Kefira zaprośmy, może tę grupę nieco ożywi. Bo na razie tu gratyfikacja ;)

opluk

W dniu 05.10.2021 o 23:26, Jakub A. Krzewicki pisze:
To trzeba bylo cross-posta nie wycinac

opluk

Arnold Ziffel

In pl.comp.os.linux.programowanie opluk <op...@opluk.pl> wrote:

> Ja wiem, ze Usenet ledwo przedzie, ale zeby wykopywac post z przed dwoch
> lat i puszczac od razu na 3 grupy???

Na niektórych grupach wykopują posty sprzed 20 lat... to dopiero złota
łopata.

--
Do dyżurnego lekarza w klinice położniczej przychodzi licealistka i pyta:
- Czy mogłabym na godzinę wypożyczyć noworodka?

pioruns

Moze i byl madry i zdolny. A teraz:
https://news.itsfoss.com/linus-torvalds-get-vaccinated/

Jego slowa:
"Vaccines have saved the lives of literally tens of millions of people."

Moje 30 sekund szukania:
"Według recenzowanego badania opublikowanego w National Library of
Medicine szczepionka DTP promowana i sponsorowna przez Billa Gatesa
zabiła 10 razy więcej afrykańskich dziewcząt, niż choroby, przed którymi
miała chronić."

https://paradyzja.com/dtp-billa-gatesa-zabila-10-razy-wiecej-afrykanskich-dziewczat-niz-sama-choroba/

Odjebalo mu.

--
pozdrawiam, pioruns
_,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

Sushi Master

Tue, 12 Oct 2021 13:06:26 +0100, pioruns <w...@website.com> wysmarował:

> [...]
> Medicine szczepionka DTP promowana i sponsorowna przez Billa Gatesa
> zabiła 10 razy więcej afrykańskich dziewcząt, niż choroby, przed którymi

A jakże, jak by to było, gdyby i tu nie zawędrował antyvax ;)
A maszty 5G palisz? ;)

SushiMaster

pioruns

On 12/10/2021 13:25, Sushi Master wrote:
> A jakże, jak by to było, gdyby i tu nie zawędrował antyvax ;)
> A maszty 5G palisz? ;)

Jaki antyvax? Nie przeczytales artykulu? Masz tam link do study od US
National Library of Medicine.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5360569/#!po=0.909091

Czy jestes anty-science i wierzysz tylko co w TVP powiedza?

opluk

W dniu 12.10.2021 o 14:06, pioruns pisze:
Dobra panowie,
Jako wieloletni uczestnik grupy pl.misc.paranauki, na ktora to ten
crosspost tez leci, na co powinienem sie teraz przesiasc:
Na FreeBSD?

opluk

mrvtktjv

https://fakehunter.pap.pl/en/raport/9cdd72e1-78f8-4b28-a109-ed712854a703

pioruns

On 23/10/2021 04:29, mrvtktjv wrote:

> https://fakehunter.pap.pl/en/raport/9cdd72e1-78f8-4b28-a109-ed712854a703

CO to za gowno z polskiej agencji prasowej tu wysylasz? Udzialowcami PAP
sa, uwaga... w 100% Skarb Panstwa, wiadomo, ze narracja sie bedzie
zgadzac z tym co masz w TVPiS. Lubisz TVPiS? No wlasnie.

Jacek Marcin Jaworski

wtorek, 29 października 2019 o 18:11:45 UTC+1 Szyk Cech napisał(a):
> [...]
> Uwaga: trzeba wyłączyć skurwiały filmik przed artykułem!
>
> Linus bredzi: 'I'm not a programmer anymore' - twierdzi, że teraz jest

Paczcie tu: https://www.exec.pl/amiga-wydarzenie?nid=9228&Linus_Torvalds_znowu_pisze_kod_Linuksa
po ponad 1,5 roku (terapi?!?) nagle ozdrowiał!

Jacek Marcin Jaworski

Poprawka: po ponad 3,5 roku!!! Jak ten czas leci!