VII Forum Niekonwencjonalnych Wynalazków, Konstrukcji i Pomysłów. - 3, 4 listopada - Wrocław.

Martin McKey Ltd.

Oct 26, 2007, 4:07:37 PM10/26/07
... czyli inaczej mówiąc - coś o wiele ciekawszego i lepszego niż
festiwal nauki i piknik naukowy razem wzięte :))

Aktualny program:

Sobota - 3 listopada

# 16.00 - otwarcie VII Forum - Janusz Zagórski, przedstawiciele
sponsorów i patronów medialnych

# 16.10 - prezentacja prof. G.J.F. van Heijsta (Uniwersytet
Technologiczny Eindhoven) na temat samoorganizacji dwuwymiarowych
przepływów. Problem ruchu wirowego. Wprowadzenie do pokazu multimedialnego.

# 16.25 - VORTEX - Premierowy w Polsce pokaz multimedialny
trójwymiarowej przestrzeni aranżowany przez delegację Uniwersytetu
Technologicznego w Eindhoven (Halina Witek, Michael de Vries, prof.
G.J.F. van Heijst - artistically adjusted laboratory experiments of
Fluid Dynamic Labolatory in the form of 3D- instalation with computer
animations). Oprawa muzyczna: Bartek Suchowiak

# 17.00 -Świat "nano" w oczach wrocławskiego spektromikroskopu
elektronowego - dr Krzysztof Grzelakowski

# 17.20 - Współczesny rozwój koncepcji Viktora Schaubergera w praktyce
ochrony środowiska w świetle prezentacji III Międzynarodowej Konferencji
Energii Naturalnych w Szwecji 2007 - dr Włodzimierz Puchalski

# 17.45 - Prezentacja dr C.F J. Flipse (Holandia) poświęcona najnowszym
badaniom nad "pamięcią zapachów"

# 18.20 - Zjawisko "Pamięci wody" w badaniach Masaru Emoto – prezentacja
Irmy Pyszniak

# 18.35 - Superkondensatory i ich zastosowanie – prezentacja Krzysztofa
Jędrzejczaka

# 19.00 - Wielka sztuka grania muzyki Chopina na liściu paproci –
prezentacja mgr inż. Jacentego Ignatowicza (muzykujący góral z Żywca)

# 19.15 - Premierowy pokaz eksperymentu „wpływ dźwięku na materię” –
Martin McKey

# 19.30 - Pokaz działania pistoletu plazmowego na wodę – Dionizy Pietroń

# 19.45 - Po raz pierwszy w Polsce - "Muzyka plazmy" - demonstracja
grających i śpiewających wyładowań – Martin McKey

# 20.00 - "Małe instrumenty" - występ 6-osobowego zespołu muzyków
grających na małych instrumentach w składzie: Maciej Bączyk, Jędrek
Kuziela, Maciek Markowski, Tomek Orszulak, Marcin Ożóg, Paweł Romanczuk

# 20.30 - Moje nowe prototypy i eksperymenty. Śladami Tesli i inne
projekty – pokaz Marcina Filipiaka

# 21.00 - Ukryta energia – Stanisław Palka

# 21.20 - "Elektromagnetyczna metoda detekcji fal grawitacyjnych" - dr
Zbigniew Osiak

# 21.45 - Dyskusja panelowa na temat "białych plam" we współczesnej
fizyce (dr Z. Osiak, M. Filipiak, dr W. Puchalski, dr Z. Malczewski, K.
Jędrzejczak, M. McKey, S. Palka. Prowadzi Janusz Zagórski).

4 listopada (niedziela)

# 10.00 - Wprowadzenie do prezentacji trójwymiarowej Nano-Nose - dr Kees
FLIPSE (Uniwersytet Technologiczny w Eindhoven

# 10.25 - "NANO – NOSE" - pokaz multimedialny trójwymiarowej przestrzeni
aranżowany przez delegację z Uniwersytetu Technologicznego w Eindhoven
(Halina Witek, Michael de Aires, dr C.F.J Flipse). Oprawa muzyczna:
Bartek Suchowiak.

# 10.40 - Pokaz nowych wiatrakó i konstrukcji aerodynamicznych Tadeusza
Dobrocińskiego

# 10.55 - Pokaz modelu oryginalnego śmigła lotniczego z powietrzem
zasysanym do środka - model Mieczysława Króla

# 11.05 - Prezentacja pojazdów zdalnie sterowanych. Pokaz lotów
najmniejszego śmigłowca (około 30 centymetrów długości) – Norbert
Krysiak (www.modele.sklep.pl)

# 11.20 - Jednorodna teoria pola – hiperprzestrzeń – dr Zbigniew Malczewski

# 11.50 - Fale Schumanna - Wojciech Drewniak

# 12.05 - Urządzenia do ochrony przed negatywnym promieniowaniem -
Włodzimierz Zylbertal

# 12.25 - Wpływ zmienności naturalnych pól magnetycznych na systemy
przyrodnicze i zdrowie człowieka – dr Zbigniew Puchalski

# 12.55 - Wpływ dźwięku na zdrowie człowieka – prezentacja Irmy Pyszniak
i Janusza Zagórskiego

# 13.15 - Wystąpienie słynnego Lucjana Łągiewki z Kowar na temat stanu
badań i wdrożeń jego wynalazków

# 14.00 - Fenomen "widzenia mózgiem" (metoda W. Bronnikowa) –
prezentacja Irmy Pyszniak

# 14.20 - Archiwum Otwartego Muzeum Techniki profesora Stanisława
Januszewskiego – prezentacja

# 14.35 - Wolna energia wokół ciebie – prezentacja Krzysztofa Jędrzejczaka

# 14.45 - Bioelektroniczne aplikatory remediów w medycynie alternatywnej
– Janusz Kowal (Poradnia życia ekologicznego)

# 15.15 - Fotoogniwa – technika energii odnawialnych – Marek Zieliński

# 15.35 - Anomalie grawitacyjne czyli tzw. "górki cudów” – pokaz
materiałów filmowych

# 16.00 – Zakończenie

--
Szanowanko!
McKey

bartekLTG

Oct 30, 2007, 2:08:47 AM10/30/07

Użytkownik "Martin McKey Ltd." <mc...@slij.list.pl> napisał w wiadomości

<ciap program forum>

Ktoś sie wybiera?

pozdr
bartekltg

Martin McKey Ltd.

Oct 30, 2007, 11:27:36 AM10/30/07
bartekLTG pisze:
> Ktoś sie wybiera?

Ja.

--
Szanowanko
McKey
FNC Club
Paranaukowiec Dyplomowany

Stanislaw Sidor

Oct 30, 2007, 4:14:42 PM10/30/07
Newsuser "Martin McKey Ltd." <mc...@slij.list.pl> wrote ...

> Ja.

Jak zgarniesz cala kase z biletow tylko dla siebie, to sie oplaci ;)

--
(STS)
Głupstwo w blasku sławy najczę¶ciej bywa nierozpoznane. [Mrożek]

bartekLTG

Oct 30, 2007, 5:30:47 PM10/30/07

> Ja.

Ale ty do pracy, a ja sie pytam kto dla przyjemnosci.
Bede we Wrocku w weekend to jesli jakas ufolka
nie staeni na drodze, wpadne (najchetneij na lagiewke)

pozdr
bartekltg

Stanislaw Sidor

Oct 30, 2007, 6:30:51 PM10/30/07
Newsuser "bartekLTG" <barSPA...@op.ciach.pl> wrote ...

> [...]

> Bede we Wrocku w weekend to jesli jakas ufolka
> nie staeni na drodze, wpadne (najchetneij na lagiewke)

A ta poprzednia ufolka juz sie zuzyla? ;)
Wpadnij na Lagiewke i stresc.

bartekLTG

Oct 30, 2007, 6:57:33 PM10/30/07

Użytkownik "Stanislaw Sidor" <sts_n...@uranos.eu.org> napisał w wiadomości

> Newsuser "bartekLTG" <barSPA...@op.ciach.pl> wrote ...

> A ta poprzednia ufolka juz sie zuzyla? ;)

Cały czas ta sama. Przeciwnika trzeba dobrze poznac;>

> Wpadnij na Lagiewke i stresc.

Łągiewka: zderzak działa!
scepy: zderzak nie działa!
paradyplom: scepy cicho!
Łągiewka: wirnik działa!

Hmm. Jak nie zapomne, to zapytam o eksperyment Mazura.
Podobno mieli sie kontaktować.

pozdr
bartekltg