Mity prof. Jana Pająka jakie obaliłem

Jacek Marcin Jaworski

Po refaktoryzacji zostało tego 13 podpunktów, co zgodnie z tym co twierdzi sam prof. wypełnia prawo 12 dowodów potwierdzających tezę, że ten Pan lubi wyjść poza te 12 dowodów jakich oczekuje i uparcie ignoruje to co przeczy tym jego mitom/fantazjom.

1. Polska nigdy w historii nie prowadziła wojen zaczepnych.
Polakom się wmawia (tak jak za komuny i jak pod zaborami), że historia Polski zaczęła się w 966r. kiedy to ze strachu Mieszko I przyjął chrześcijaństwo. W rzeczywistości on i Bolesław Chrobry zostali sfilmowani, ze mogą zostać cesarzami i w tym celu zniszczyli całą kulturę polską. Zniszczyli kulturę rodzinną, wojskową, przemysłową, religijną i nawet pismo (czyli runy słowiańskie). Tym samym sprowadzili na Polskę zagładę. Wcześniej jednak Polacy robili wyprawy wojenne na zachodnią Europę, a nawet do Afryki (prawdopodobnie również do Azji). M.in. ten temat podjął Paweł Szydłowski na stronie: https://www.youtube.com/user/rationalatheist100/videos

2. Życie ze 120 lat do 80 lat skracają nam NOL-e kradnąc nam energię (moralną, czy życiową - w każdym razie to ma być ich sprawka).
Zgodnie z tym co raportuje Biblia ludzie z narodów jakie jadły płody Ziemi (rośliny) żyły właśnie 80 lat i nie dłużej, natomiast te narody które jadły tłuszcze zwierzęce, mięso oraz produkty mleczne mieli ludzi którzy przeżywali 120 lat a wielu ich nawet więcej. Ta dieta zapewniająca długie życie zwana była dietą kapłańską. Więcej na temat diety kapłańskiej można się dowiedzieć od Pawła Szydłowskiego na stronie: https://www.youtube.com/user/rationalatheist100/videos jak i w jego świetnej książce p.t. "Tajemnice Pisma Świętego" jaką można kupić na stronie: http://www.wgp.com.pl/index.php?id_s=269&id_j=pl

3. Pełna zgodność Biblii z Totalizmem.
Ja już dawno wykrywałem różne sprzeczne z Totalizmem twierdzenia w Biblii. Teraz po przeczytaniu książki "Tajemnice Pisma Świętego" Pawła Szydłowskiego, jaką można kupić na stronie: http://www.wgp.com.pl/index.php?id_s=269&id_j=pl , wiem że nauki Jezusa, to stek destrukcyjnych nonsensów, które prawdopodobnie spisali rabini by zniszczyć Rzym (i każde inne zdrowe państwo). Tak więc nauki Jezusa są całkiem sprzeczne z Totalizmem (nie będę tu wyliczał wszystkiego, ale np. totalizm każe bronić się do końca, natomiast Jezus każe nastawiać dupy jak ktoś kopie).

4. Zbyt mały poziom uczuć na ciężkich planetach przyczyną braku reakcji na ból u NOL.
W którejś monografii był pewien opis porwania przez Ufo na pokład magnokraftu i tam Ziemianin miał być zachęcony do spółkowania z piękną ufonautką. Ale wietrząc podstęp postanowił jej odgryźć sutka. Jak to zrobił powiedział, że nie czuł w ustach czegoś żywego tylko jakby gumę (co profesor zinterpretował
jako inną wibrację telepatyczną tkanki organicznej z innej planety). Ten człowiek zdziwił się, że ufonautka nie zareagowała wiciem się z bólu tylko zdziwieniem. Profesor to (naiwnie) uzasadnia tym, że "na ciężkich planetach uczucia są tak niskie, że nie praktycznie nic nie czuć. Podczas gdy prawda jest zupełnie inna: każda zaawansowana cywilizacja zapewnia swoim ludziom ochronę przed bólem. Robią to implantem który wykrywa impuls bólu i go natychmiast zaczyna tłumić. Robią to rutynowo, np. przy porodzie. Profesor twierdząc, że na ciężkich planetach nic nie czuć pomija fakt, że przez to te cywilizacje które na nich by żyły nie miały by żadnej przyjemności z seksu (nie mogły by jego uprawiać). Podczas gdy udany seks jest dla istot inteligentnych sprawą najwyższej wagi.

5. Bezwarunkowa jawność wszystkiego co czynią moralne cywilizacje.
Wg prostego schematu myślowego profesor głosi, że moralne cywilizacje są jawne we wszystkim co czynią. I że tylko złe cywilizacje (NOL) się kryją ze wszystkim. Istnieje coś takiego jak promieniowanie telepatyczne wszelkich obiektów materialnych i myśli. Tak, że można je oglądać i podsłuchiwać z drugiego końca wszechświata. Wynika to z tego, że przeciwmateria jest doskonale sprężysta i zaburzona w jednym końcu wszechświata od razu przenosi drgania przez cały wszechświat (z nieskończoną prędkością). To promieniowanie daje się zaburzać specjalnie dobranym promieniowaniem telepatycznym (sztucznie generowanym) tak, że nic nie promieniuje poza obszar chroniony. Ochrona pracy jest konieczna po to by wrogie cywilizacje nie przejęły ciężko zapracowanych technologii. Jest to normalne i oczywiste dla każdego logicznie myślącego człowieka.

6. Rzekomo istnieje coś takiego jak: ULT - od "Universal Language of Thoughts" - język myśli w jakim porozumiewają się wszystkie istoty we wszechświecie. Nic takiego nie istnieje. Istoty we wszechświecie porozumiewają się (w myślach i w mowie) w językach używanych w poszczególnych narodach i plemieniach. Aby nie mieć problemu z tłumaczeniem po prostu kopiują sobie wybrane fragmenty umysłu (fragment sieci neuronowej) i podgrywają je sobie do własnych umysłów i dzięki temu rozumieją wszystko i mogą mówić w tych językach jakby się ich uczyli od dziecka. Tak postępują supercywilizacje i Bóg.

7. Mówiący o rzekomym zadowoleniu każdego człowieka z jego życia.
Ja jestem przykładem człowieka wysoce niezadowolonego ze swojego życia: moje życie to pasmo cierpienia, frustracji i zgryzoty!!!

8. Mówiący, że rzekomo przedmioty myślą. Przedmioty nie myślą, tylko za psucie/niszczenie przedmiotów mszczą się nadzorcy ludzi. Robią to dokonująć sztucznych wpisów do karmy tego co niszczy specjalnie przedmioty. W sumie sztuczne wpisy do karmy są szerszym procederem uprawianym przez kosmitów. Moim zdaniem jest to wierutnym oszustwem. Bo np. wystarczy zobaczyć lub pomyśleć o jakiejś katastrofie i dodać "Mnie to nie dotyczy." - wtedy jakieś gnoje z kosmosu robią wpis do karmy tego co tak pomyślał i musi on tego doświadczyć tak jakby był coś winien.

9. Rzekomo człowiek pochodzi od delfinów lub syren.
Niemożliwe jest by człowiek był obarczony tak fatalną symboliką: zaczynania jako potomek potępionego stworzenia. Bo zwierzęta to w praktyce potępione dusze ludzkie wpakowane za karę w ciała zwierząt. Widać to bardzo dobrze po wszelkich "inteligentnych" zwierzakach. Wynika to z tego, że te dusze "zawiodły" jako ludzie i (stosownie do skłonności) uproszczono im zadania wcielając je w ciała zwierząt. Tylko dla tego, że zwierzęta prowadzą uproszczone życie i dlatego, że mniej sie od nich wymaga, one nie muszą konstruować kompasów ani nawigacji satelitarnej by podróżować na ogromne odległości. One dostają te informacje, gdyż gdyby było inaczej to by nie przetrwały. Moim zdaniem na 90% można założyć, że ten "6 zmysł" zapewniają im NOL-e jakie nadzorują również każdego człowieka na Ziemi (i w ogóle całą planetę).

10. Największy błąd prof. Jana Pająka: jego zainteresowania magnetyzmem, telepatią i filozofią (Kodig i Totalizm) przysłoniły mu świat. Doprowadził się do zdezaktualizowania swojej wiedzy zawodowej w dziedzinie mechaniki i informatyki. To było głównym powodem jego wypadnięcia z rynku pracy po
2007 roku zanim ostatecznie przeszedł na emertyurę 4 lata później (w wieku 65 lat). Moje twierdzenie wynika z faktu, że ja się kapnąłem, że poziom legalnych dochodów na Ziemi wynika ze stopnia nowoczesności pracy zawodowej. A obecnie poziom nauki i inżynierii szybko rośnie dzięki rozwojowi komputerów (symulacje komputerowe i projektowanie z użyciem sztucznej inteligencji). Ten postęp przenika najprawdopodobniej wszystkie dozwolone (przez NOL-e) na Ziemi dziedziny inżynierii. Profesor odpuścił sobie ten rozwój i zwyczajnie jego kariera sie skończyła jeszcze przed emeryturą. Ten człowiek nie zrozumiał (co dla mnie też nie było od razu oczywiste), że ludzie zacofani są skazani na wegetację w biedzie (co dotyczy znakomitej części Narodu Polskiego). Ja wiem, że znakomita większość ludzi nie ma wolnej woli i musi się słuchać NOL-i lub służb specjalnych (lub jednych i drugich). Ale amerykanie starają się zaadoptować do tych warunków i hipnotyzują swoich obywateli tak by robili wszystko jak najlepiej się da w tych niszowych dziedzinach w jakich mogą coś robić (jak się wydaje każdy musi mieć jakąś możliwość rozwoju - nawet bezsensownego - czyli niesprzecznego z interesami NOL i spec. służb).

11. Od 2007 twierdzi, że NOL-e faktycznie nie istnieją i samą zmianą swoich wierzeń można zmienić rzeczywistość.
To w psychiatrii ma swój termin: wypieranie. To jest wypieranie faktów z umysłu gdyż jego wcześniejsze prace analityczne nad miejscami lądowań, relacjami świadków, oraz nad kosmicznymi statkami magnetycznymi (magnokraftami) i drobiazgowa analiza dziesiątek zdjęć NOL-i (mało znana monografia
http://totalizm.org/4c_pdf/4c.pdf ) jednoznacznie udowadniała obecność NOL-i na Ziemi.

12. Twierdzi, że w dzieciństwie koniecznie trzeba ciężko zachorować by potem mieć "końskie zdrowie" przez resztę życia. Oczywiście jest to nieprawdą. Ja w dzieciństwie zachorowałem śmiertelnie na zapalenie płóc. Po tej chorobie nigdy więcej ciężko nie chorowałem. Przez długi czas nie wiedziałem dlaczego. Ale teraz już wiem: w wieku 4,5 roku zgodziłem się na hipnozę podczas której podano mi całą masę (ponad 40) szkodliwych sugestii hipnotycznych. Ja widzę efekty komputerowego sterowania, czyli efektów post hipnotycznych u wszystkich ludzi. Co ciekawe ostatnio (pod koniec 2021r.) polskie głosy w głowie ujawniły mi wesoło, że w rzeczywistości jestem o 2 lata starszy i że wspomnienia o tym skasowano mi pod hipnozą. Te 2 lata miałem spędzić w czymś na kształt lebenzborn w PRL i następnie rok w izolacji celem otępienia. To i wiele późniejszego cierpienia (do dnia dzisiejszego) za SS-mańską przeszłość.

13. Prof. Jan Pająk twierdzi, że młodych ludzi należy zmuszać do zmiany pracy i przeprowadzki co 5 lat. Podpiera się przy tym staropolskim przysłowiem "Dobra miotła 5 lat miecie.". Należy jednak sobie zadać przy tym pytania:
13.1: Dlaczego cywilizację zaczęto budować dopiero gdy wędrowne ludy osiadły na stałe?
13.2: Jak budować w takim przypadku wyrafinowaną i zaawansowaną kulturę techniczną i artystyczną?
13.3: Jak w takim przypadku budować zaawansowany przemysł?
13.4: Jak w takim przypadku budować włąsną siedzibę? Dom? Willę? Siedlisko?
Wniosek:
Prof. Jan Pająk dorabia do własnego życiorysu nonsensowną teorię, że jest to właściwe. Ten nonsens jest jasny gdy weźmiemy pod uwagę dane historyczne i czysto logiczne wnioskowanie na temat rozwoju technicznego i artystycznego cywilizacji ludzkiej.

opluk

W dniu 31.01.2022 o 21:22, Jacek Marcin Jaworski pisze:

Szanowni panie Jacku,
Chcialbym zwrocic uwage na jedna rzecz.
Profesor Pajak jest tylko czlowiekiem i tez sie moze mylic.
Prosze spojzec tylko na ilosc monografii, ktore wydal.
Kwestia jest ktore z nich sa natchnione przez Wszechswiatowy Intelekt
(toczyly sie juz o to dyskusje na grupie, osobiscie bym obstawial 1/4)

> [...]
> jako inną wibrację telepatyczną tkanki organicznej z innej planety). Ten człowiek zdziwił się, że ufonautka nie zareagowała wiciem się z bólu tylko zdziwieniem. Profesor to (naiwnie) uzasadnia tym, że "na ciężkich planetach uczucia są tak niskie, że nie praktycznie nic nie czuć. Podczas gdy prawda jest zupełnie inna: każda zaawansowana cywilizacja zapewnia swoim ludziom ochronę przed bólem. Robią to implantem który wykrywa impuls bólu i go natychmiast zaczyna tłumić. Robią to rutynowo, np. przy porodzie. Profesor twierdząc, że na ciężkich planetach nic nie czuć pomija fakt, że przez to te cywilizacje które na nich by żyły nie miały by żadnej przyjemności z seksu (nie mogły by jego uprawiać). Podczas gdy udany seks jest dla istot inteligentnych sprawą najwyższej wagi.

Chcialbym zwrocic uwage na prosta rzecz.
Otoz jak sie pobiera "material genetyczny" od bykow za pomoca fantoma.
W przypadku ludzi Ufonauci stosuja widac podobna technike.
Rzeczona ufonautka byla rodzajem gumowej lali, troche bardziej
zaawansowanej od tych ktore wykonuja obecnie Japonczycy, jednak
pozbawionej prawdziwej sztucznej inteligencji, ktora jak dowiodl
Profesor, zbudowac nie mozna. Stad tez zdziwienie u sztucznieh
ufonautki, jej algorytm nie mial zaprogramowanej takiej odpowiedniej
reakcji na takie zachowanie.

> [...]
> Prof. Jan Pająk dorabia do własnego życiorysu nonsensowną teorię, że jest to właściwe. Ten nonsens jest jasny gdy weźmiemy pod uwagę dane historyczne i czysto logiczne wnioskowanie na temat rozwoju technicznego i artystycznego cywilizacji ludzkiej.

Cywilizacja to byl blad.
Plemiona lowieckio-zbierackie pracuja tylko 3-4 h dziennie.
Co prawda zyja krocej, ale w sile wieku (20-40 lat) sa o wiele zdrowsi
(i bardzie zadowolone z zycia) od przecietnego zjadacza kanapek.

opluk