Jan Pajak - oryginalne isbn monografie

End Of Line

Jan 9, 2024, 4:49:51 AMJan 9
Jak wyżej, czy ktoś ma dostęp do **oryginalych** - pierwszych,
ewentualnie "rozszerzonych" drugich papierowych wydań monografii Jana
Pająka (nadawanych jeszcze z isbn).

Niestety te monografie zdają się być wyłącznie jedynie w bibliotekach
nowej zelandii

Jacek Marcin Jaworski

Jan 9, 2024, 4:45:19 PMJan 9
W dniu 9.01.2024 o 10:49, End Of Line pisze:
Na to pyt. nie znam odp., ale:

1. Nr ISBN były nadawane wszystkim monografiom do 2013r. Chyba ost.
monografią była wyd. w tym r. monografia pt. "Totalizm
czyli filozofia moralności, pokoju, postępu i nadziei" z nr ISBN
978-1-877458-00-2.

2. Org. monografia 1/4 (z 2004r.) jest do ściągnięcia ze s. totalizm.pl
i to w dwóch wer.: WP5 i M$ Doc. Prawdopodobnie prof. zapomniał ich
skasować bo obok nich jest wer. w PDF i ona jest ocenzurowana.

End Of Line

Jan 10, 2024, 7:19:44 PMJan 10
Jak na razie udalo sie w miare niewielkim kosztem ogarnac artykuly
profesora Jana Pajaka. Monografii jeszcze nie choc probowalem sie z FNC
skontaktowac ktory ponoc jest w posiadaniu kopii monografii.

Porownujac artykuly pierwsze a monografie, musze przyznac że dużo lepiej
wyszłoby dla kariery profesora Jana Pająka, gdyby zrezygnował z pisania
tych przydługich monografii a pisał w starym stylu artykuły.

Stare artykuły są na prawdę całkiem znośnie napisane (choć nie powiem,
ubogie dość w "matematykę").

Dotarłem nawet do w cholerę niszowego "Tuning in" magazynu wydawanego
przez "Free energy connection" (Ian Hocan redaktor) w Australii.

Szukałem books.google.com i archive.org - praktycznie nic nie znalazłem
oprócz paru wzmianek w równie niszowych magazynach jak
http://iapsop.com/archive/materials/journal_of_borderland_research/

Ciekaw jestem jak profesor Jan Pająk wynajdował te wszystkie niszowe
magazyny

Jacek Marcin Jaworski

Jan 13, 2024, 3:34:49 PMJan 13
W dniu 11.01.2024 o 01:19, End Of Line pisze:

> Jak na razie udalo sie w miare niewielkim kosztem ogarnac artykuly
> profesora Jana Pajaka. Monografii jeszcze nie choc probowalem sie z FNC
> skontaktowac ktory ponoc jest w posiadaniu kopii monografii.

Też mam ich kopie (jednak prawie wszystkie ocenzurowane w l. 2009-2010,
z wyjątkiem tej jednej 1/4 w dwóch wer.), po za tym można je sobie
pościągać samemu z s. WWW totalizm.pl . Można to zrobić ręcznie lub
wget, w tym drugim przypadku trzeba jedynie podać fałszywe ID
przeglądarki, bo samego wget odrzuca, ale jest to proste bo jest taka
opcja w wget.

> [...]
> http://iapsop.com/archive/materials/journal_of_borderland_research/
>
> Ciekaw jestem jak profesor Jan Pająk wynajdował te wszystkie niszowe

Tego nie wiem, ale pyt. mam inne:
Czy masz art. pt. "Budowa i działanie statków kosmicznych z napędem
magnetycznym" ("Przegląd Techniczny Innowacje" nr 16/1980 s. 21-23)?

Chętnie bym poczytał z ciekawości.

Spokojnej nocy!
Jacek Marcin Jaworski