Jaki jest zalecany poziom znajomości fizyki ortodoksyjnej aby dobrze zrozumieć monografię pt. "Zaawansowane Urządzenia Magnetyczne? - List otwarty do prof. Jana Pająka z NZ

Jacek Marcin Jaworski

Jaki jest zalecany poziom znajomości fizyki ortodoksyjnej aby dobrze zrozumieć monografię pt. "Zaawansowane Urządzenia Magnetyczne? - List otwarty do prof. Jana Pająka z NZ:

Dzień dobry!

Mimo, że monografia "Zaawansowane Urządzenia Magnetyczne" jest publikacją naukową to pisana jest w stylu popularnonaukowym. Jednak by rozumieć i ocenić to co w niej jest opisywane konieczne jest wcześniejsze poznanie fizyki ortodoksyjnej (oficjalnej). Trudno powiedzieć na jakim poziomie: technikum? inżynierskim? czy magisterskim? czy może nawet doktorskim? Bez tego lektura wydaje się w znacznym stopniu bezrozumna.

Dlatego uprzejmie proszę odp. na pyt.:
Jaki jest zalecany poziom znajomości fizyki ortodoksyjnej aby dobrze zrozumieć monografię pt. "Zaawansowane Urządzenia Magnetyczne?

Miłego dnia!
Jacek Marcin Jaworski

opluk

W dniu 08.06.2022 o 15:56, Jacek Marcin Jaworski pisze:
Jacek Marcin Jaworski,
Tu juz nikogo nie ma!
Kto nie padl na COVID padl od szczepionki!

opluk

Jacek Marcin Jaworski

Petone, 2022/6/9

Szanowny Panie,
Dziękuję za Pana rzeczowy email. Odpowiadając na zawarte w nim Pana pytanie: jaki jest zalecany poziom znajomości fizyki ortodoksyjnej aby dobrze zrozumieć monografię pt. "Zaawansowane Urządzenia Magnetyczne", wyjaśniam iż ja staram się pisać wszystkie swoje publikacje, w tym powyższą [1/5], tak aby były zrozumiałe dla osób którzy opanowali wiedzę w tzw. "moich czasach" nauczaną programami "Liceów Ogólnokształcących" - tj. tą wiedzę szkolną jaką ja ciągle pamiętam bowiem sam ukończyłem takie liceum - patrz np. moja strona:
http://pajak.org.nz/klasa.htm

Czynię tak ponieważ liczę iż jeśli ludzkość kiedyś doceni wartość poznawania teorii i odkryć jakie wypracowałem, wówczas powinny one być możliwe do nauczania w szkołach średnich - tylko bowiem wówczas społeczeństwa zdołają się przełamać przez ową ślepą uliczkę oficjalnych kłamstw i wypaczania prawdy o otaczającej nas rzeczywistości w jaką zabrnęła dzisiejsza oficjalna nauka ateistyczna.

Niestety, prawdopodobnie od owych "moich czasów", w Polsce - podobnie jak w krajach jakie poznałem podczas swojej pracy na uczelniach świata, poziom wiedzy osób kończących szkoły średnie znacząco się obniżył. Jaki jednak jest on obecnie, tego NIE mam jak ustalić, wszakże jestem już emerytem, a poza tym Polska dla mnie jest już zbyt daleko od miejsca mojego zamieszkania. Z drugiej jednak strony, ja NIE mogę jeszcze bardziej obniżać poziomu swych publikacji, bowiem to wydłużałoby ich treść (koniecznością dodatkowych objaśnień) jaka nawet już obecnie przez wielu jest krytykowana jako zbyt długa. Liczę więc, iż w razie sytuacji iż ktoś czegoś NIE rozumie, skorzysta z wyszukiwarek internetowych aby dodatkowo się podszkolić w sprawie na jakiej utknął. To dlatego w stronach internetowych i publikacjach jakie obecnie piszę, ja już standardowo przytaczam linki do Google objaśnień terminologii dotyczącej omawiane tam tematy - np. właśnie pracuję nad dwoma tematami w których jest to wyraźnie widoczne - patrz punkty #K1 i #K2 ze strony:
http://pajak.org.nz/petone_pl.htm
lub punkt #I5 ze strony:
http://pajak.org.nz/1985_teoria_wszystkiego.htm

Życzę powodzenia. Niech totalizm zapanuje,
Jan Pająk

alojzy nieborak

opluk napisał(a):

> Kto nie padl na COVID padl od szczepionki!

I żniwo:
https://pbs.twimg.com/media/FWX12B2X0AAZocu?format=jpg&name=900x900