Raport Totaliztyczny - prof. Jan Pająk w Latach 2006-2010

Jacek Marcin Jaworski

Wstęp
Prof. Jan Pająk to polski mgr. inż. w dziedzinie mechaniki (PWr) i dr w dziedzinie informatyki (PWr).
Przez głupotę zamieszał się w Solidarność (agenturę CIA z SZAP) i w stanie wojennym poczuł się prześladowany przez władze. 9 kwi. 1982r. wylądował w Nowej Zelandii (NZ) jako uchodźca polityczny.
W tym miejscu zajmiemy się wydarzeniami jakie miały miejsce w życiu Pająka w latach 2006-2010.

Jednak dla ścisłości musimy zarysować postać prof. dr inż. Jana Pająka (na podst. tomu 14p_01.pdf, roz. pt. "A4. Historia mojego życia a więc i historia niniejszej monografii"):
W 1972r. Pająk wynalazł Tablicę Cykliczności która ujawnia etapy rozwoju cywilizacji pod względem ich napędów (silników i pędników).
W 1980r. Pająk wymyślił Magnokraft czyli statek kosmiczny o napędzie magnetycznym. Opublikował na ten temat art. pt. "Budowa i działanie statków kosmicznych z napędem magnetycznym" ("Przegląd Techniczny Innowacje" nr 16/1980 s. 21-23). Teoria Magnokraftu przewiduje 3 generacje magnetycznych statków kosmicznych: 1. Napęd czysto magnetyczny, 2. Napęd telekinetyczny i magnetyczny i 3. Wehikuł czasu, napęd telekinetyczny i magnetyczny. Wehikuł 1. gen. może efektywnie poruszać się w macierzystym układzie słonecznym, a pozostałe dwa mogą odbywać efektywne podróże międzygwiezdne.
W 1981r. Pająk dowiódł, że obserwacje NOL, to magnokrafty zbudowane przez obce cywilizacje.
W 1984r. Pająk wymyślił Komorę Oscylacyjną, czyli napęd Magnokraftu.
W 1985r. Pająk spotkał się z odmową otwarcia przewodu habilitacyjnego na PWr.
W 1985r. Pająk wymyślił Koncept Dipolarnej Grawitacji (KDG). Koncept ten ujawnia m.in. istnienie Wszechświatowego Intelektu, czyli Boga. Co więcej Pająk twierdzi, że Wszechświatowy Intelekt wymyślił i uruchomił w całym Wszechświecie prawa moralne które są egzekwowane automatycznie z żelazną konsekwencją (bez wybaczania i bez litości).
W 1985r. Pająk wymyślił filozofię Totalizmu, czyli wydzielił część KDG która dotyczy Boga i praw wszechświata którym podlegają ludzie.

W latach 1985-2004 Pająk jedynie doskonalił pow. ustalenia, oraz przepisywał je w nowych odsłonach w formie kol. monografii. Do najważniejszych monografii prof. dr inż. Jana Pająka należą:
+ "Naukowe interpretacje autentycznych zdjęć UFO w świetle Teorii Magnokraftu"
- Seria 1/ czyli "Zaawansowane Urządzenia Magnetyczne";
- Seria 8/ czyli "Totalizm".
Za w pełni udaną można uznać jedynie 1. z w.w. Pozostałe są pisane w złośliwy sposób, jakby w złej wierze:
- Monografie 1/4 i 1/5 mają po 18 roz. A przecież 18 tłumaczy się "łosiem-naście";
- 8/1 i 8/2 mają po 8 roz. A przecież 8 tłumaczy się "łosiem";
- We wszystkich jego monografiach na samej górze jest nota: "W trakcie opracowywania" - moim zdaniem to podkładka, że to co tam jest nie jest ukończone i że to co nieprawdziwe miało być zmienione;
- Monografie 1/ i 8/ są uciążliwe dla czytelnika: Pająk bardzo się złości na panującą w "ortodoksyjnej nauce" zasadę wypowiedzi opartej na "brzytwie Ockhama". Jednak nie słyszał wcale o RETORYCE, której wszystkie zasady łamie JAK PROSTAK: zamęcza on czytelnika ciągłymi powtórkami. Pająk nonsensownie twierdzi że niektóre tomy jego monografii mogą być dla czytelnika niedostępne, dlatego konieczne są pełne wywody wszędzie tam gdzie się do nich on odwołuje. Pająk za duży walor swojej pracy podaje pokazywanie swoich koncepcji pod coraz to innym kątem.

Te ostrzeżenia wynikające z patologicznej formy monografii potwierdza życie: moralna postawa nie zapewnia żadnego sukcesu życiowego ani nawet samodzielnego utrzymania. Ale tych niezgodności prawdziwego życia z teoriami Pająka jest dużo więcej. Są one spisane w jego teczce jaką prowadzę w pliku "Mity Pająka jakie obaliłem.txt".

Kot Teecee
Pająk miał kota Teecee. Pająk lubił kota Teecee, a kot Teecee lubił Pająka. Jednak w 2006r. Teecee zachorował na raka i w tym samym roku zdechł. Taka nagła śmierć kogoś w rodzinie nie jest przypadkowa. Ja zauważyłem, że w mojej rodzinie zawsze umierał ktoś najsłabszy wtedy gdy robiłem jakiś katastrofalny błąd.
Wygląda na to, że w 2006r. Pająk popełnił jakiś katastrofalny błąd w wyniku czego jego kot zdechł. Tym katastrofalnym błędem mogło być zobowiązanie do robienia świństw w zamian za białą kopertę.

Kontrakt Pająka w Korei Pd.
Od 1 marca 2007r. Pająk rozpoczął swoją ostatnią profesurę. Było to w Korei Pd. Tam przebywał do końca 2007r. Kitajce pozbyli się go w polskim stylu - zmieniając prawo. Kitajce uchwaliły prawo wg którego zagraniczni profesorowie nie mogą być starsi niż 60 lat. Kto mu to załatwił? Czytaj dalej:

Podróże mgr. inż. Daniela Jędrzejczaka do Korei Pd.
Jędrzejczak to mąż mojej kuzynki Agnieszki Nahornej. ZCW ma tytuł mgr. inż. z informy (prawdopodobnie PW).
20 lip. 2023r. zwróciłem się do kuzynki Agnieszki Nahornej przez SMS w sprytnym tel. z pyt.: "W jakich latach twój mąż Daniel odbywał podróże do Korei Pd.?". Po dłuższych ceregielach odpisała: "To było jakieś 15 lat temu. Pozdrawiam!"
Jednak ja pamiętam na 90%, że było to w 2007r. Więc 16 lat temu a nie 15.
Nie wiadomo co Jędrzejczak wyprawiał w Korei Pd., ale wiadomo że:
+ Przed wyjazdem uczył się j. koreańskiego;
- Po jego wizycie Pająk nie dostał przedłużenia kontraktu, bo nastąpiła zmiana koreańskiego prawa.
Wygląda to tak jakby agentura III Rzeczy zadbała by Pająkowi doskwierał brak kasy. I za cenę kol. świństw miał tą kasę dostawać z III Rzeczy. Pająk sam podaje, że ani przed kontraktem w Korei Pd. ani po nim nie przysługiwał mu w NZ zasiłek dla bezrobotnych (pisze to w 15_18.pdf na 117s.).

W 2007r. Pająk odszczekał pod stołem swoje wcześniejsze ustalenia
W 2007r. Pająk opublikował nową wer. monografii serii 1/ czyli wer. 1/5. W tej monografii odszczekuje wcześniejsze ustalenia:
- Pająk teraz twierdzi, że NOL nie istnieje, bo teraz to jest "boska symulacja". Wiadomo że wcale tak nie jest;
- Pająk teraz twierdzi, że Totalizm jest w 100% zgodny z Biblią. Wiadomo że wcale tak nie jest;
- Pająk teraz twierdzi, że zmieniając własne poglądy zmienia się rzeczywistość. Psychiatrzy mają dobre określenie na to zjawisko: wypieranie. Jest to typowy el. choroby psychicznej.

Podróże inż. Pawła Drabika do NZ.
Drabik to mój kol. ze studiów informy wiecz. na PG. Nie był zbyt bystry - np. nie mógł zrozumieć C++. Poszedł w klepanie w j. Jawa.
Drabik twierdzi (na stronie linkedin.com 23 lip. 2023r.), że przebywał w NZ w okresie od 2008.04 do lata 2009.
Rzekomo był tam na kontrakcie, ale co tam wyprawiał po godzinach nie wiadomo, ale wiadomo że:
- W latach 2009-2013 Pająk znowu wydał monografie, tym razem ocenzurowane wersje wcześniejszych wydań. Po ściągnięciu zaw. jego strony totalizm.pl widać, że wykonał wtedy tytaniczną pracę i ocenzurował wszystko co tam zamieszcza. Co ciekawe był w stanie ocenzurować jednego dnia 3 wrz. 2009r. 9 tomów monografii 1/4 i 5 wrz. 2009 (dwa dni później) 5 tomów monografii 1/4. Przy czym wiadomo, że dokonywał zmian w całym tekście (w monografii 1/4 wskazują na to 77 odniesienia do monografii 1/5). Z mojego doświadczenia z edycją tekstu wynika, że samo przejrzenie jednego tomu do 100s. to dzień pracy.
- W d. 2022-11-10 wystosowałem do Pająka żądanie: "Biorąc pow. pod uwagę zwracam się z żądaniem wydania oryginału monografii 1/4 opublikowanej w 2004r.". Pająk nic nie odp.

Na emeryturze Pająk za domem zrobił sobie "mini raj"
Na s. https://totalizm.pl/pajak_jan.htm Pająk pisze, że: d. 25 maja 2011r. Pająk ukończył 65 lat. Wtedy też zaczął pobierać emeryturę. Chętnie pisze b. niskiej o emeryturze nowozelandzkiej, a o polskiej emeryturze którą także pobiera nie wspomina ani słowem.
Pisze, że po ok. roku od przejścia na emeryturę z oszczędności kupił sobie "mieszkanko "spółdzielcze"" o pow. 49m^2. Jednak to nie żadne mieszkanko spółdzielcze tylko po prostu mały domek z małym ogródkiem.
Moim zdaniem kłamie dając do zrozumienia, że "oszczędności" za które kupił ten mini domek pochodziły z pensji nauczycielskiej.

Podsumowanie
Dzieje prof. Pająka dzielą się na 3 okresy: okres odkryć do 1986r, okres monografii do 2004r., okres odszczekiwania wszystkiego pod stołem od 2006r. Widać, że gnębiono prof. ciągle zwalniając go z pracy. W tym celu nawet zmieniano prawo (Korea Pd.). Oczywiście robi się to z tego powodu by człowiek (w tym przypadku prof. Pająk) musiał brać forsę od agentury. A agentura ma konkretne wymagania. Wiem, że ci co biorą forsę od służb (np. mój ojczym) mają rozkaz się izolować. Pająk się izoluje głosząc legendę, że "ortodoksyjni naukowcy też tak robią". Ale jest to jeszcze głupsze niż w ich przypadku, bo Pająk ma się za kogoś lepszego od nich.
Jednak myśl przewodnia monografii Pająka jest prawdziwa, bo jasne jest, że wszechświat jest podporządkowany istotom inteligentnym i że prawa dotyczące tych istot, CZYLI PRAWA MORALNE, mają pierwszeństwo przed prawami fizycznymi. Dlatego nie mając nic lepszego, to co zapodaje nam Pająk musi być przepuszczone przez ODKŁAMUJĄCY FILTR, tak jak Denaturat przez chlebek. Ja to zrobiłem i uzupełniłem o to co w tym najważniejsze dla moralnych ludzi: UCZCIWOŚĆ, SOLIDNOŚĆ I BRATERSTWO. Te 3 kluczowe sprawy Pająk całkowicie pomija i przemilcza. Tą poprawioną wer. Totalizmu opisałem w mojej monografii "Ideologia Geniuszy-Mocarzy". Wszystkich zainteresowanych zapraszam do kontaktu: jawors...@adres.pl lub energ...@adres.pl .

End of Line

Hej Jacek,

> W 1980r. Pająk wymyślił Magnokraft czyli statek kosmiczny o napędzie magnetycznym. Opublikował na ten temat art. pt. "Budowa i działanie statków kosmicznych z napędem magnetycznym" ("Przegląd Techniczny Innowacje" nr 16/1980 s. 21-23). Teoria Magnokraftu przewiduje 3 generacje magnetycznych statków kosmicznych: 1. Napęd czysto magnetyczny, 2. Napęd telekinetyczny i magnetyczny i 3. Wehikuł czasu, napęd telekinetyczny i magnetyczny. Wehikuł 1. gen. może efektywnie poruszać się w macierzystym układzie słonecznym, a pozostałe dwa mogą odbywać efektywne podróże międzygwiezdne.

Czy ktoś ma dostęp do tej artykułu - np w bibliotece itd? Jakiś namiar? Nie mogę znaleźć tego w books.google.com, worldcat czy archive.org (najwcześniesze dane można znaleźć od 1982 na temat dr Jana Pająka https://archive.org/search?query=jan+paj%C4%85k&sin=TXT )

> W 1981r. Pająk dowiódł, że obserwacje NOL, to magnokrafty zbudowane przez obce cywilizacje.

Jak wyżej jakiś link do monografi / książki dr Jana Pająka?

End of line

Jacek Marcin Jaworski

Do tego oprócz abonamentu na dostęp do sieci Internet potrzeba mózgu.

Jacek Marcin Jaworski

3. Raport Totaliztyczny: Prof. Jan Pająk w Latach 2007-2010
autor:
Jacek Marcin Jaworski
pseudonim:
Energo Koder Atlant
pomocnicy autora:
BRAK
miejsce:
Pruszcz Gd.
utworzono:
2023-07-30
wersja: 251 z dnia:
2023-11-25
program składu:
Libre Office Writer
sys. op.:
Kubuntu

Spis treści
1 Wstęp 3
1.1 Teza 3
1.2 Streszczenie 3
1.3 Słownik Pojęć 3
2 Metoda badawcza 3
3 Fakty 4
3.1 Czas wielkiej twórczości inżynierskiej: lata 1972-1985 4
3.2 Czas publikacji monografii na 100 sposobów: lata 1986-2004 4
3.3 Czas zaprzeczeń i autocenzury: lata 2007-2010 5
3.3.1 Kot Teecee 5
3.3.2 Profesura w Korei Pd. 5
3.3.3 Wyjazdy służbowe mgr. inż. Daniela Jędrzejczaka do Korei Pd. 6
3.3.4 Monografia 1/5 i zaprzeczenia wcześniejszych ustaleń 6
3.3.5 Wyjazdy służbowe inż. Pawła Drabika do NZ 6
3.3.6 Autocenzura wszystkich monografii (i to we wszystkich wydaniach!!!): lata 2009-2010 6
3.4 Na emeryturze prof. Pająk za domkiem zrobił sobie "mini Raj": po 2011r. 7
4 Jakie wsk. moralnej poprawności "są na tak" a jakie "są na nie" w sprawie działalności publicystycznej prof. Jana Pająka? 7
5 Analiza działań prof. Pająka z lat 2007-2010 w świetle wsk. moralnej poprawności zwanym Karma 9
6 Podsumowanie 10
6.1 Rewelacje, zalety, wady i partactwa w działaniach prof. Pająka w latach 2007-2010 10
6.1.1 Rewelacje 10
6.1.2 Zalety 10
6.1.3 Wady 10
6.1.4 Partactwa 10
6.2 Wnioski 11
7 Biblografia 12

1 Wstęp
[...]
W tym miejscu zajmiemy się wydarzeniami jakie miały miejsce w życiu Pająka w latach 2007-2013, czyli w okresie zaprzeczeń i autocenzury.
1.1 Teza
Prof. Jan Pająk wysługuje się jakiemuś diabłu który każe mu niszczyć Totalizm (i inne osiągnięcia z wcześniejszych etapów życia).
1.2 Streszczenie
W dziejach prof. Pająka daje się wyraźnie wyróżnić etapy milowe po których „już nic nie było takie samo”. Widać wyraźnie jak ten człowiek był ograniczany i niszczony przez agenturę wrogą Totalizmowi. Wiem, że znane mi osobiście kreatury latały z Polski na drugi koniec świata w miejsca gdzie aktualnie przebywał prof. Pająk. Wiem też co się działo z prof. Pająkiem po takich „wyjazdach służbowych”. Wiemy też, że obecnie prof. Pająk jest już całkowicie sparaliżowany intelektualnie.
1.3 Słownik Pojęć
dok.
dokument
prof.
profesor

2 Metoda badawcza
Opieram się na dok. które prof. Jan Pająk publikuje na s. WWW totalizm.pl . Jednak przywołuję też wspomnienia z mojej korespondencji z prof. Pająkiem. Niestety w dawniejszych czasach nie prowadziłem pełnej księgowości dlatego nie wszystko co istotne mam udokumentowane. Jednak waga poruszanych tu spraw jest absolutnie kluczowa dla ludzkości. Dlatego postanowiłem to wszystko spisać i opublikować gdy mam jeszcze taką możliwość.
3 Fakty
3.1 Czas wielkiej twórczości inżynierskiej: lata 1972-1985
Dla ścisłości musimy zarysować postać prof. dr inż. Jana Pająka (na podst. [0]):
1. W 1972r. prof. Pająk wynalazł Tablicę Cykliczności która ujawnia etapy rozwoju cywilizacji pod względem ich napędów (silników i pędników);
2. W 1980r. prof. Pająk wymyślił Magnokraft czyli statek kosmiczny o napędzie magnetycznym. Opublikował na ten temat art. pt. "Budowa i działanie statków kosmicznych z napędem magnetycznym" ("Przegląd Techniczny Innowacje" nr 16/1980 s. 21-23).
Na marginesie można podać, że teoria Magnokraftu przewiduje 3 generacje magnetycznych statków kosmicznych: 1. Napęd czysto magnetyczny, 2. Napęd telekinetyczny i magnetyczny i 3. Wehikuł czasu, napęd telekinetyczny i magnetyczny. Wehikuł 1. gen. może efektywnie poruszać się w macierzystym układzie słonecznym, a pozostałe dwa mogą odbywać efektywne podróże międzygwiezdne;
3. W 1981r. prof. Pająk dowiódł, że obserwacje NOL, to magnokrafty zbudowane przez obce cywilizacje.
4. W 1984r. prof. Pająk wymyślił Komorę Oscylacyjną, czyli napęd Magnokraftu.
5. W 1985r. prof. Pająk spotkał się z odmową otwarcia przewodu habilitacyjnego na PWr.
6. W 1985r. prof. Pająk wymyślił Koncept Dipolarnej Grawitacji (KDG). Koncept ten ujawnia m.in. istnienie Wszechświatowego Intelektu, czyli Boga. Co więcej Pająk twierdzi, że Wszechświatowy Intelekt wymyślił i uruchomił w całym Wszechświecie prawa moralne które rzekomo są egzekwowane automatycznie z żelazną konsekwencją (bez wybaczania i bez litości).
7. W 1985r. prof. Pająk wydzielił Totalizm z KDG, czyli część która dotyczy Boga i praw wszechświata którym podlegają ludzie i inne intelekty.
3.2 Czas publikacji monografii na 100 sposobów: lata 1986-2004
W lecie (wg klimatu w NZ) pod koniec 1982r. prof. Pająk dowiedział się od swojego znajomego wykładowcy z uniwerku Hamilton jak wydawać monografie naukowe we własnym zakresie. Od grudnia 1982r. zaczął prace nad swoją pierwszą „prywatną monografią”. Była to monografia „Theory of the Magnocraft” (oczywiście w j. ang.). Ukończył ją w 1984r.
Pierwszą napisaną po polsku monografią prof. Pająka była „Teoria Magnokraftu” opublikowana w 1986r. Można dodać, że z [0], wynika że była ona napisana na potrzeby otwarcia przewodu habilitacyjnego na PWr (do czego jednak nie doszło).
Aż do 2013r. prof. Pająk publikował nowe monografie (i nowe wyd. starych monografii). Do najważniejszych z nich należą:
• Zaawansowane Urządzenia Magnetyczne (5 wyd.: 1986-2007);
• Telekinetyczne Pozyskiwanie Energii Otoczenia (2 wyd. 1990-1995);
• Losy Jednej Piramidy (1995r. wspólnie z Daniela Giordano);
• Piramida Myśli (2000r. wspólnie z Daniela Giordano);
• Eksplozja Ufo w Tapanui z Roku 1178 ad, Która Przemieściła Kontynenty (4 wyd. 1998-2010);
• Naukowe Interpretacje Autentycznych Zdjęć UFO w Świetle Teorii Magnokraftu (2002r. wspólnie z Adamem Wróblem);
• Totalizm (2 wyd. 2008-2013).
Cechą charakterystyczną monografii prof. Pająka było ciągłe powtarzanie na 100 sposobów tego samego w coraz to nowych odsłonach (powielał w ten sposób treść nawet w kol. tomach w ramach jednej monografii). To powodowało znaczne utrudnienie dla tych co chcieli by poznać te przełomowe tematy. Sam prof. Pająk b. sobie chwalił prezentowanie w kółko tego samego „pod coraz to innym kątem”.
Na tym tle szczególnie pozytywnie wyróżnia się monografia „Naukowe Interpretacje Autentycznych Zdjęć UFO w Świetle Teorii Magnokraftu”. Powtarzającym się w niej zgrzytem jest fakt, że prof. Pająk widzi na prezentowanych zdjęciach szczegóły których nie widać (może to efekt kompresji w procesie składu pliku PDF).
3.3 Czas zaprzeczeń i autocenzury: lata 2007-2010
3.3.1 Kot Teecee
Prof. Pająk miał kota Teecee. prof. Pająk lubił kota Teecee, a kot Teecee lubił prof. Pająka Jednak w 2006r. Teecee zachorował na raka i w tym samym roku zdechł. Taka nagła śmierć kogoś w rodzinie nie jest przypadkowa. Zauważyłem, że w mojej rodzinie zawsze umierał (lub odchodził) ktoś najsłabszy wtedy gdy robiłem jakiś katastrofalny błąd.
Wygląda na to, że w 2006r. prof. Pająk popełnił jakiś katastrofalny błąd w wyniku czego jego kot zdechł. Tym katastrofalnym błędem mogło być zobowiązanie do robienia świństw w zamian za białą kopertę.
3.3.2 Profesura w Korei Pd.
Od 1 marca 2007r. prof. Pająk rozpoczął swoją ostatnią – jak dotąd – profesurę. Było to w Korei Pd. Tam przebywał do końca 2007r. Kitajce pozbyli się go w polskim stylu - zmieniając prawo - uchwaliły prawo wg którego zagraniczni profesorowie nie mogą być starsi niż 60 lat. Kto mu to załatwił? Czytaj dalej:

3.3.3 Wyjazdy służbowe mgr. inż. Daniela Jędrzejczaka do Korei Pd.
Jędrzejczak to mąż mojej kuzynki Agnieszki Nahornej. ZCW ma tytuł mgr. inż. z informy (prawd. po PW).
[...]
Wygląda to tak jakby agentura III Rzeczy zadbała by Pająkowi doskwierał brak kasy. I za cenę kol. świństw miał tą kasę dostawać z III Rzeczy. Pająk sam podaje, że ani przed kontraktem w Korei Pd. ani po nim nie przysługiwał mu w NZ zasiłek dla bezrobotnych [0].
3.3.4 Monografia 1/5 i zaprzeczenia wcześniejszych ustaleń
W 2007r. prof. Pająk opublikował nowe wyd. 1/5 monografii „Zaawansowane Urządzenia Magnetyczne”. W tej monografii zaprzecza wcześniejsze ustalenia:
- Pająk teraz twierdzi, że NOL nie istnieje, bo teraz to jest "boska symulacja". Wiadomo że wcale tak nie jest;
- Pająk teraz twierdzi, że Totalizm jest w 100% zgodny z Biblią. Wiadomo że wcale tak nie jest;
- Pająk teraz twierdzi, że zmieniając własne poglądy zmienia się rzeczywistość. Wiadomo że wcale tak nie jest, a nawet więcej: psychiatrzy mają dobre określenie na to zjawisko: wypieranie (niewygodnych faktów). Jest to objaw choroby psychicznej.
3.3.5 Wyjazdy służbowe inż. Pawła Drabika do NZ
Drabik to mój kol. ze studiów informy wiecz. na PG. Nie był zbyt bystry - np. nie mógł zrozumieć C++. Poszedł w klepanie w j. Jawa.
Drabik twierdzi (na stronie linkedin.com 23 lip. 2023r.), że przebywał w NZ w okresie od 2008.04 do lata 2009 (wg klimatu w Europie).
Rzekomo był tam na kontrakcie, ale co tam wyprawiał po godzinach nie wiadomo, ale wiadomo że:
3.3.6 Autocenzura wszystkich monografii (i to we wszystkich wydaniach!!!): lata 2009-2010
- W latach 2009-2013 prof. Pająk ocenzurował wszystkie swoje monografie i to we wszystkich opublikowanych wydaniach.
Wiadomo, że dokonywał zmian w całym tekście: np. w monografii 1/4 (z 2004r.) wskazują na to 77 odniesienia do monografii 1/5 (z 2007r.). Z mojego doświadczenia z edycją tekstu wynika, że samo przejrzenie jednego tomu do 100s. to cały dzień pracy.
- W d. 2022-11-10 wystosowałem do prof. Pająka żądanie: "Biorąc pow. pod uwagę zwracam się z żądaniem wydania oryginału monografii 1/4 opublikowanej w 2004r." - bez odp.
[...]
To co chcę powiedzieć w tym p., to to że prof. Pająk za cenę małego domku za którym urządził sobie „mini Raj”, poświęcił wszystko co wzniosłe, szlachetne i po prostu dobre w życiu człowieka.
4 Jakie wsk. moralnej poprawności "są na tak" a jakie "są na nie" w sprawie działalności publicystycznej prof. Jana Pająka?

Wsk.
Skrótowa analiza zagadnienia
Ocena
Pole moralne
Tworzenie monografii wymagało dużego wysiłku intelektualnego.
Jednak ich forma polegająca na powielaniu tych samych treści łamie zasady retoryki i poetyki, które ludzkość opanowuje już od czasów starożytnych. Kalectwo językowe zaprzepaszcza dorobek naukowy.
NIE
Karma
Monografie nie były publikowane w dobrej wierze i nie były motywowane szczerymi intencjami. Dowodem na to jest mataczenie ich treści (przez ciągłe powtórzenia), tworzenia wielu wydań które są sprzeczne ze sobą (1/5 jest sprzeczna z wcześniejszymi wyd. tej serii) i w końcu autocenzura wszystkich monografii (we wszystkich wydaniach).
NIE
Praca Moralna
Pisanie monografii i ich późniejsza autocenzura to ogrom pracy.
TAK
Uczucia
Nie wiadomo co czuje prof. Pająk.
BRAK
Motywacje
Sam fakt dzielenia się z innymi wynikami badań naukowych jest pozytywny. Jednak robienie tego by kogoś ogłupić lub popsuć mu umysł, to szatański proceder.
NIE
Odpowiedzialność
Realizując autocenzurę prof. Pająk czuje się odpowiedzialny za swoje monografie.
TAK
Sumienie
Nie wiadomo co czuje prof. Pająk.
BRAK
Ekonomia i własne utrzymanie
Prof. Pająk w każdym swoim tekście powiela te same treści. Jest to sprzeczne z ekonomią.
Prof. Pająk nie zdołał przekuć na walutę wyników swoich badań (bo nawet nie podjął ani jednej próby wykonania żadnego prototypu). Neguje sens pracy do śmierci (sprawa „eksploatacji staruszków”). Moralne życie (z przed 2007r.) wydawało się tylko pogłębiać jego problemy: finansowe (bezrobocie), prywatne (psucie się wszystkiego), jak i społeczne (wrogie działania sprzedawczyków w sieci Internet: czaty i sabotaż totaliztycznych s. WWW).
NIE
Uczciwość
Autocenzura bez słowa wyjaśnienia jest nieuczciwa.
NIE
Solidność
Nie przestrzeganie zasad retoryki i poetyki jest dla mnie brakiem solidności. Jakość składu tekstu jest b. niska – poniżej wszelkich standardów. Prof. Pająk nie używa nawet najprostszych narzędzi procesora tekstu.
NIE
Braterstwo
Autocenzura bez wyjaśnienia, to ogłupianie totaliztów. Odcinanie się od totaliztów jest łamaniem wsk. braterstwo.
NIE
Kompetencje
W przypadku prof. Pająka mamy ewidentny zanik kompetencji. Jest tak gdyż sam stwierdził, że nowości z SZAP w informie jest dla niego za dużo by mógł za ni mi nadążyć (w rzeczywistości żadnej z współczesnych technologii informatycznych nie opanował na przyzwoitym poziomie, bo nawet nie zna zasad składu tekstów – widać to jak partaczył monografie i jak dalej partaczy swoje s. WWW). Mój art. pt. „Ideologia Polskiego Programisty wer. 3”, w której omawiam sprawę zalewu pseudo nowościami z SZAP, całkowicie ignoruje (mimo, że mu to wysłałem). Najprawdopodobniej taka sama sytuacja jest u niego w obszarze mechany.
NIE
Aby stwierdzić, że ktoś jest moralny wszystkie wsk. moralnej poprawności muszą dać wynik TAK lub BRAK. Natomiast w pow. analizie widać też wsk. mówiące NIE. Dlatego działalność publicystyczna prof. Jana Pająka finalnie jest niemoralna.
Widać jasno, że wcale tak nie musiało być. Początkowo w monografiach było sporo postępowych idei (mimo wad formalnych). Początkowe niezręczności formy można było wyeliminować w drugim lub trzecim wyd. danej monografii. Niestety zabrakło tego co najważniejsze: dobrej woli. To przez brak dobrej woli prof. Pająk zamknął się przed światem i przed nowymi ideami.
5 Analiza działań prof. Pająka z lat 2007-2010 w świetle wsk. moralnej poprawności zwanym Karma
Cytat z mojej monografii „Ideologia Geniuszy-Mocarzy”:
1. Karma Ten wskaźnik mówi:
Konieczne jest doświadczenie takich samych uczuć jakie się wzbudziło u innych.
Zastrzeżenie "nie krzywdzić nikogo" podczas budowania własnej potęgi zapewnia nam pozytywny wynik wskaźnika karma.
Przed 2007 prof. Pająk dał nam Totalizm czyli filozofię dzięki której można budować przyszłość osobistą, rodziny, państw i cywilizacji.
Przed 2007 prof. Pająk dał nam ideę lepszego świata w którym nie ma problemu energii ani transportu (dzięki magnokraftowi).
Te dwie idee są ogromnie pozytywnym dokonaniem. Dają one b. dobrą karmę.
Potem, od 2007r. prof. Pająk zaprzecza temu co wcześniej głosił. Wygląda tak jakby chciał wszystkich totaliztów oszukać. Próba oszustwa to oczywiście zła karma.
Dodatkowo prof. Pająk część swoich monografii pisze w złośliwy sposób pod pretekstem, że on nie stosuje brzytwy Okchama. Ale łatwo ten pretekst obalić gdy się weźmie pod uwagę, że powtarzanie w kółko tego samego nie ma nic wspólnego z brzytwą Okchama, bo ona dotyczy pomijania części materiału dowodowego, a nie zakazu powielania tego co już podano wcześniej.
Autocenzura z lat 2009-2010 to pogłębienie zaprzeczania wcześniejszych ustaleń i dalsze robienie totaliztom wody z mózgu.
6 Podsumowanie
6.1 Rewelacje, zalety, wady i partactwa w działaniach prof. Pająka w latach 2007-2010
6.1.1 Rewelacje
1. Przed 2007 prof. Pająk dał nam Totalizm czyli filozofię dzięki której można budować moralną przyszłość osobistą, rodziny, państw i cywilizacji.
2. Przed 2007 prof. Pająk dał nam ideę lepszego świata w którym nie ma problemu energii ani transportu (dzięki magnokraftowi).
6.1.2 Zalety
1. Prof. czuje się odpowiedzialny za swoją wcześniejszą twórczość i jest zdolny w ciągu 2 lat wszystko przejrzeć i przerobić „po nowemu” (autocenzura).
2. Czyli dodatkowo wykazuje się pracowitością.
6.1.3 Wady
1.
6.1.4 Partactwa
1. Od 2007r. (wyd. monografii 1/5) zaprzecza wcześniejszym logicznym ustaleniom;
2. Autocenzura w latach 2009-2010 to dalszy ciąg zaprzeczania wcześniejszym logicznym ustaleniom;
3. Wmawianie głupot, że Brzytwa Okhama polega na zakazie powielania tych samych treści;
4. Brak przestrzegania retoryki i poetyki. I to mimo że nauka o języku szlifuje te tematy od początku naszej cywilizacji czyli od Starożytności;
5. Brak używania nawet podst. f. procesora tekstu;
6. Ogólnie brak jakichkolwiek refleksji nad tym jak pracować (jasne, że to kara za rezygnację z bezpośredniego wsparcia przemysłu). To spowodowało brak podnoszenia jakości monografii - wszystkie one są na tym samym poziomie technicznym mimo że prace nad nimi trwały przeszło 30 lat.
To tak naprawdę pokazuje poziom kultury osobistej i technicznej prof. Pająka: a właściwie jej rozpad.
6.2 Wnioski
Dzieje prof. Pająka dzielą się na 3 okresy:
1 Czas wielkiej twórczości inżynierskiej - lata 1972-1985;
2 Czas publikacji monografii na 100 sposobów - lata 1986-2004:
2.1 Dzięki tej twórczości prof. Pająka mogłem poznać totalizm;
2.2 Najbardziej udane monografie dotyczą tylko jednego tematu. Natomiast publikacje typu omnibus są tak samo złe jak w programowaniu f. typu omnibus. Tak więc z czysto ludzkiego p. widzenia takie „Molochy” jak „Zaawansowane Urządzenia Magnetyczne” są zupełnym nieporozumieniem.
3 Czas zaprzeczania i autocenzury – lata 2007-2010;
Ja nawet nie czytam tych ocenzurowanych monografii – tylko je parę razy przegrepowałem1 tak by wiedzieć jaki był „zakres prac”
4 „Mini Raj” za małym domkiem – po 2011r.
Zgłębiając życiorys prof. Pająka widać, że prześladowano go ciągle zwalniając go z pracy. W tym celu nawet zmieniano prawo (Korea Pd.). Oczywiście robi się to z tego powodu by człowiek (w tym przypadku prof. Pająk) musiał brać forsę od agentury. A agentura ma konkretne wymagania. Wiem, że ci co biorą forsę od służb (np. mój ojczym) mają rozkaz się izolować. Prof. Pająk się izoluje głosząc legendę, że "ortodoksyjni naukowcy też tak robią". Ale jest to jeszcze głupsze niż w ich przypadku, bo Pająk ma się za kogoś lepszego od nich.
Jednak myśl przewodnia monografii prof. Pająka sprzed 2007r. jest prawdziwa, bo jasne jest, że wszechświat jest podporządkowany istotom inteligentnym i że prawa dotyczące tych istot, czyli PRAWA MORALNE, mają pierwszeństwo przed prawami fizycznymi. Dlatego nie mając nic lepszego, to co zapodaje nam Pająk musi być przepuszczone przez ODKŁAMUJĄCY FILTR.
[...]
7 Biblografia
Bibliografia
1: prof. Jan Pająk, Zaawansowane Urządzenia Magnetyczne, 2004
2: prof. Jan Pająk, Zaawansowane Urządzenia Magnetyczne, 2004
3: prof. Jan Pająk, Zaawansowane Urządzenia Magnetyczne, 2007