Generał Hermaszewski się wygadał?

ansaj...@polbox.com

Wiem, że to nie jest nowy film, ale dobrze będzie przypomnieć te dwa
fragmenty ze spotkania z genrałem Mirosławem Hermaszewskim:

https://www.youtube.com/watch?v=5zJBsg4Uc3k&t=958s
oraz
https://www.youtube.com/watch?v=5zJBsg4Uc3k&t=1248s

Warto jednak zobaczyć całość.

--
Szwambuł Trantiputl.
Inter stercus/faeces et urinam nascimur

opluk

W dniu 12.02.2022 o 21:08, ansaj...@polbox.com pisze:
> Wiem, że to nie jest nowy film, ale dobrze będzie przypomnieć te dwa
> fragmenty ze spotkania z genrałem Mirosławem Hermaszewskim:

> [...]

Jak tam nie ma nic o UFO, to nie ogladam.

opluk

ansaj...@polbox.com

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 12 Feb 2022 21:11:19 +0100
doszła do mnie wiadomość <62081467$0$471$6578...@news.neostrada.pl>
od opluk <op...@opluk.pl> :
Jest, w pierwszym linku, drugi to o tym, czy nasz "glob" jest płaski.
Zaczynam się trochę martwić dalszym losem generała.

opluk

W dniu 12.02.2022 o 21:32, ansaj...@polbox.com pisze:

> Zaczynam się trochę martwić dalszym losem generała.

To zobacz sobie naszego bylego prezydenta:
https://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/8353138,lech-walesa-rosja-ukraina.html

opluk

ansaj...@polbox.com

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 12 Feb 2022 21:39:54 +0100
doszła do mnie wiadomość <62081b1a$0$6653$6578...@news.neostrada.pl>
od opluk <op...@opluk.pl> :
Użycie dronów to chyba nie nowość:
https://defence24.pl/sily-zbrojne/pierwsze-bojowe-uzycie-roju-dronow-przez-izrael

Natomiast te płyty tektoniczne i powodzie, chyba jakiś aparatus do
wywoływania takich kataklizmów był testowany, ale nazwy nie pamiętam
za diabła.

opluk

W dniu 12.02.2022 o 21:55, ansaj...@polbox.com pisze:
> [...]
>
> Natomiast te płyty tektoniczne i powodzie, chyba jakiś aparatus do
> wywoływania takich kataklizmów był testowany, ale nazwy nie pamiętam

Na wszelki wypadek nie glosuj na populistow,
chyba nie chcesz miec przebiegunowania?

opluk

ansaj...@polbox.com

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 12 Feb 2022 21:57:08 +0100
doszła do mnie wiadomość <62081f24$0$6657$6578...@news.neostrada.pl>
od opluk <op...@opluk.pl> :

>Na wszelki wypadek nie glosuj na populistow,
>chyba nie chcesz miec przebiegunowania?

Takiego jakie widział wspomniany miły pan na akcji wymien PIEC, to ja
osobiście nie, ale sporo ludzi jest do niego zmuszonych ze względu na
orientację.
Przebiegunowanie magnetyczne Ziemii może być niezbyt miłe, trzeba by
pewnie masę oprogramowania modyfikować, kalibrować czujniki
magnetyczne w smartfonach, przemalować wskaźniki kompasów, upierdliwe.