Bede ostatnim co zgasi swiatlo

opluk

CIA odtajnila kolejny zbior dokumentow z UFO w roli glownej:
https://www.theblackvault.com/documentarchive/

opluk

Robert Slawinski

On Wednesday, January 13, 2021 at 4:30:16 PM UTC-5, opluk wrote:
> CIA odtajnila kolejny zbior dokumentow z UFO w roli glownej:
> https://www.theblackvault.com/documentarchive/

pewnie im big tech podalo szczepionki z GPSem, zgarnalo wszystkich do obozow reedukacyjnych i programuje ich w obsludze jedynie slusznego systemu komunistycznego.

przegladales juz te dwa duze archiwa, ktore byly do sciagniecia? ja przysiade nad tym moze w weekend, ale nie spodziewam sie rewelacji. wczesniej podobne archiwa oddajnila brazylia, francja i bodaj UK. nic specjalnego sie nie wylalo.

btw. udanego kolejnego orbitowania na okolo slonca. <rs>

ps. jaki jest jeszcze dzialajace serwer newsow, ktory serwuje wszystkie polskie grupy niebinarne, ktory nie wymaga rejestracji po IP ani przynaleznosci do providera czy organizacji?

opluk

W dniu 14/01/2021 o 18:28, Robert Slawinski pisze:

> [...]
>
> przegladales juz te dwa duze archiwa, ktore byly do sciagniecia? ja przysiade nad tym moze w weekend, ale nie spodziewam sie rewelacji. wczesniej podobne archiwa oddajnila brazylia, francja i bodaj UK. nic specjalnego sie nie wylalo.

Nie przegladalem jeszcze, za bardzo czasu na to nie mialem. Wlasnie
teraz do tego siadlem
> [...]
>
> ps. jaki jest jeszcze dzialajace serwer newsow, ktory serwuje wszystkie polskie grupy niebinarne, ktory nie wymaga rejestracji po IP ani przynaleznosci do providera czy organizacji?

news.aioe.org napewno dziala, bo stamdad tez newsy pobieram, byl
ostatnio na cezurowanym na niektorych polskich serwerach, w kazdym razie
posty z aioe na news.neostrada.pl widac
news.atman.pl padl ostatnio, a byl dostepny z zagranicy przynajmniej w
UK dalo sie z tamtad pisac

opluk