Czestotliwosc obserwacji UFO

Sław-Bo

Interesuja mnie ostatnie (z tego roku) oserwacje UFO na terenie Polski.
Gdyby ktos byl swiadkiem w/w obserwacji prosze o krotki opis (data,
godzina, miejsce obserwacji)
Z gory dziekuje.

--
BS
e-mail: sboc...@polbox.com (S.Bocheński)

Łukasz Szpala

[ciach]

Jakieś rok - dwa lata temu, przez czas tak krótki, że nie byłem pewien czy
mi się to tylko nie przewidziało mignęła mi na niebie plamka koloru
niebiesko-zielonego. Pewnie bym to wydarzenie przypisał swojej wyobraźni
gdyby nie fakt, że jeden z moich kolegów stojących koło mnie zrobił dziwną
minę i powiedział że coś niebieskiego mu migneło na tle nieba.

Zbiorowa chalucynacja ?

Andrzej K. Brandt

Sław-Bo <sboc...@polbox.com> wrote:

:> > :> Gdyby ktos byl swiadkiem w/w obserwacji prosze o krotki opis (data,
:> > :> godzina, miejsce obserwacji)
:> >
:> > A Pan byl kiedys swiadkiem?
:> >
:> Niestety, nie. Pamietam tylko wspomnienie z dziecinstwa - wnetrze NOL'a
:> (w czasach kiedy nie mialem o NOL'ach zielonego pojecia), ale
:> prawdopodobnie to byl tylko sen -
:> bardzo wyrazny i kolorowy :-).

Uhum...

No ja tylko bedac w Lublinie pewnego razu widzialem w nocy na niebie zespol
swiatel, ktore lataly jak na moj gust za szybko jak na samolot.

--
/-------------------+-------------------------------+----------------------\
I Andrzej K. Brandt I Cyber Service an...@cs.net.pl I an...@ciemnogrod.net I

Janusz Zielinski

Fascynyjace, fascynujace. Czy pamietasz date?
Moze 31 grudnia?
J.Z.

Astralny Rębajło

sobota, 4 października 1997 o 09:00:00 UTC+2 Sław-Bo napisał(a):
> Interesuja mnie ostatnie (z tego roku) oserwacje UFO na terenie Polski.
> Gdyby ktos byl swiadkiem w/w obserwacji prosze o krotki opis (data,
> [...]

Wykopki no.1
Pierwszy temat na grupie ze słowem UFO.
Łącznie gógiel pokazuje 226545 tych słów/wątków z tym słowem
na grupie paranauki.