Alaska - Ostatnio zasłyszana teoria spiskowa

Jakub A. Krzewicki

Że zakup od Rosjj był podobno na 200 lat i w 2067 USrańcy będą Ruskim ją musieli zwrócić. Czy ktoś słyszał?

opluk

W dniu 22/12/2020 o 10:38, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Że zakup od Rosjj był podobno na 200 lat i w 2067 USrańcy będą Ruskim ją musieli zwrócić. Czy ktoś słyszał?

Ja juz myslalem, ze obecnie nie ma dobrych teorii spiskowych. Jeszcze w
jakis fajny sposob powiazac z wynikami wyborow w USA i mozna w swiat
puszczac.

Swoja droga dzierzawa Luizjany kiedy sie konczy?

opluk

Jakub A. Krzewicki

Po piernik żabojadom tylu hillbillies?