III Sympozjum UKRYTA RZECZYWISTOŚĆ już niebawem w Policach.

Bast3k

Tytuł tegorocznego spotkania to POZA CIAŁEM.

Dotyczyć ono będzie tematu OBE (Out of the Body Experience), czyli stanu
opuszczania ciała fizycznego zarówno w sposób nieświadomy, jak i świadomy.
Będzie to próba znalezienia analogii pomiędzy zjawiskiem OBE a stanem
śmierci klinicznej (NDE).

W trakcie Sympozjum głos zabiorą:

- Grażyna Buczyk - polski przedstawiciel Instytutu Roberta Monroe z USA i
specjalista w dziedzinie muzyki hemi-sync,

- Less Hoduń - twórca idei UKRYTEJ RZECZYWISTOŚCI

- dr Ryszard Weterle - psychiatra z Bydgoszczy

- DAREK SUGIER - Gość Specjalny Sympozjum, podróżnik astralny mający na swym
koncie prawie 4000 świadomych "wyjść" poza ciało.

Będzie można wysłuchać nagrań, jakie dr Teodor Królokowski z Opola
zarejestrował wśród pacjentów, którzy doświadczali stanu śmierci klinicznej.
Wysłuchamy wypowiedzi Adama Bytofa - specjalisty w dziedzinie świadomego
śnienia, który spróbuje porównać doświadczenie OBE z NDE. A dzięki
uprzejmości firmy VICTOR 11 zaprezentowany zostanie film dokumentalny o
hipnozie z udziałem dr Andrzeja Kaczorowskiego, znanego polskiego
hipnoterapeuty.

III Sympozjum UKRYTA RZECZYWISTOŚĆ

Miejski Ośrodek Kultury w Policach

Zaczynamy o 11.11

Wstęp wolny!

NIE MA CO WIERZYĆ - O TYM TRZEBA SIĘ PRZEKONAĆ OSOBIŚCIE

Szczegóły:

www.ukryta.eu

Radek

> [...]
>
> - Grażyna Buczyk - polski przedstawiciel Instytutu Roberta Monroe z USA i
> specjalista w dziedzinie muzyki hemi-sync,

Chyba Byczuk

> [...]
> uprzejmości firmy VICTOR 11 zaprezentowany zostanie film dokumentalny o
> hipnozie z udziałem dr Andrzeja Kaczorowskiego, znanego polskiego

Choć jestem z Polic to nie bede mógł uczestniczyć w Sympozjum. Ale Rysiek tzn.
Ryniak bedzie mógł. On za nam relacje.
Chyba?

> NIE MA CO WIERZYĆ - O TYM TRZEBA SIĘ PRZEKONAĆ OSOBIŚCIE
>

> Szczegóły:
>
> www.ukryta.eu

rs

On Tue, 29 Apr 2008 19:55:45 +0200, "Bast3k"
<B4stek27@(wytnij)poczta.onet.pl> wrote:

>W trakcie Sympozjum głos zabiorą:
>- Grażyna Buczyk - polski przedstawiciel Instytutu Roberta Monroe z USA i
>specjalista w dziedzinie muzyki hemi-sync,

bawil sie ktos tymi zestawami? jakies rezultaty? <rs>

--

"My God is nicer than yours". Thomas Krupski

Radek

> bawil sie ktos tymi zestawami? jakies rezultaty? <rs>

Ja bawiłem się. Bo była to wiecj zabawa niż poważne podejscie do zagadnienia.
Kiedys pewne nagrania muzyki Hemi-sync pomogły mi pozbyc się pewnych
natarczywych (nie moich) mysli. Tak to bym nazwał. Skiuteczne to jest do dziś,
o ile sobie o tej metodzie przypomne w odpowiedniej chwili.
Moi znajomi jeździli do karpacza na spotkania organizowane przez panią G.
Byczuk. Opowiadali o doswiadczeniach OBE i takie tam. Ogladali ziemie z
perspektywy kosmosu. Bardzo sobie chwalili te kilkudniowe spotkania.
Pamientam, ze raz wydarzył sie niebezpieczny precedens podczas tychże
warsztatów. Pewna dziewczyna nie chciała wrócic do ciała. Byczukowa "zmusiła"
ją ( cokoliek to znaczy) do powrotu. później okazało sie, ze dziewucha
próbowała w przeszłosci narkotyków. Osoby z takim bagazem doswiadczen miały
kategoryczny zakaz uczestnictwa w warsztatach.
To utkwiło mi w pamieci.
Warto poczytać jego ksiażki.

rs

On 29 Apr 2008 23:10:19 +0200, "Radek" <pen...@op.pl> wrote:

> [...]
>natarczywych (nie moich) mysli. Tak to bym nazwał. Skiuteczne to jest do dziś,
>o ile sobie o tej metodzie przypomne w odpowiedniej chwili.

a ja sie bawilem dwoma zestawami przez ponad pol roku i nie zauwazylem
nic ponad to, co daje zwykla medytacja. no moze troche latwiejsza i
szybsza mozliwosc koncentracji, ale sadze ze dowolna, nie natretna new
ageowa muzyka dalaby podobny efekt. <rs>