Piramida Horusa

Mariusz

Witam, poszukuje wymiarów piramidy Horusa, tzn. chodzi o proporcje, jeśli
np. bok będzie miał 1m to jaka ma być wysokość żeby piramida działała
optymalnie ? W googlach coś nie mogę znaleźć ...

ktos

A jest w ogóle coś takiego jak Piramida Horusa?
Może mylisz ze staroegipskim Okiem Horusa?

Ormianin

Wed, 9 Nov 2011 22:16:33 +0100, na pl.misc.paranauki, ktos napisał(a):

> A jest w ogóle coś takiego jak Piramida Horusa?
> Może mylisz ze staroegipskim Okiem Horusa?

Pewnie chodzi mu o Cheopsa

Ormianin

Sory, jest cos takiego jednak jak http://piramidyhorusa.slask.pl/

ktos

> Sory, jest cos takiego jednak jak http://piramidyhorusa.slask.pl/

Może i jest, ale nie jest to rzecz wywodząca się ze staroegipskiej
tradycji, ale całkiem współcześnie opracowany produkt.
Równie dobrze można samemu wymyślić "Piramidy Isis".

bartekltg

W dniu 2011-11-09 19:47, Mariusz pisze:
> Witam, poszukuje wymiarów piramidy Horusa, tzn. chodzi o proporcje,
> jeśli np. bok będzie miał 1m to jaka ma być wysokość żeby piramida
> działała optymalnie ? W googlach coś nie mogę znaleźć ...

http://piramidyhorusa.slask.pl/_6pir_hor/pir_hor_opis_zastos.htm

Różnie, wysokość to 60-65% podstawy. Wymiarów
wewnętrznej barierki nie widzę.

Ale wszytko to patykiem pisane.

BTW, dogoglalem się do
http://chomikuj.pl/aldonamironski/PIRAMIDY+YANTRA+%28dawniej+piramidy+Horusa%29/model+C

I stwierdzenia, że Piramida horusa to neimodna nazwa
i, że teraz to są piramidy YANTRA.

http://www.yantra.pl/vers_en/price.html
http://www.yantra.pl/vers_en/yantra_pyramids/pyramids_8.html

http://www.yantra.pl/piramidy/historia.html
http://www.yantra.pl/piramidy/aktualnosci.html

W ostatnim pisze coś o kształcie.

Cały interes polega na sprzedawaniu za koszmarne pieniądze
konstrukcji z nierdzewki i pleksi, a nie na pokazywaniu,
jak to samemu zrobić. Jeszcze by ktoś zrobił i by nie działało.
A jak wyda tysiąc złotych na piramidę 30cm x 30cm x 18cm
albo 30 tysięcy na piramidkę, w którą mieści się człowiek,
to działać _będzie_ :)

pzdr
bartekltg

Mariusz

> Może i jest, ale nie jest to rzecz wywodząca się ze staroegipskiej
> tradycji, ale całkiem współcześnie opracowany produkt.
Na Allegro jest aukcja tylko cena straszna,
http://allegro.pl/piramida-horusa-b-i1902504792.html
ale można zrobić samemu tylko nie wiem jaka jest proporcja czy to jest
trójkąt równoramienny czy boki mają inny wymiar niż podstawa ???

Mariusz

> A jak wyda tysiąc złotych na piramidę 30cm x 30cm x 18cm
> albo 30 tysięcy na piramidkę, w którą mieści się człowiek,
> to działać _będzie_ :)

No właśnie, ale zrobiona własnoręcznie z rurek miedzianych za kilkanaście
złociszy będzie działać lepiej od tych kupnych :)))
Pozdrawiam he he he :)

bartekltg

W dniu 2011-11-11 11:12, Mariusz pisze:

> No w³a¶nie, ale zrobiona w³asnorêcznie z rurek miedzianych za kilkana¶cie
> z³ociszy bêdzie dzia³aæ lepiej od tych kupnych :)))
> Pozdrawiam he he he :)

Budowałem nie tak dawno ściankę (drewniana konstrukcja, gipskarton
jako wypełniacz) aby oddzielić pozytywne wibracje sypialniosalonu
od negatywnych fluidów kuchni*). Materiały budowlane są tak drogie,
że na dużą piramidkę możesz się w stówie czy dwóch nie wyrobić
(szczególnie przy miedzianych lub mosiężnych rurkach).

*) nie wiem, czy nie popsułem feng szuji, ale maskotka czarnego
kotka położona na wzmacniaczu (z niestykającymi guzikami)
powinna sprawę poprawić.

pzdr
bartekltg

alicja....@gmail.com

Jakub A. Krzewicki

W dniu sobota, 12 listopada 2011 04:13:19 UTC+1 użytkownik bartekltg napisał:

> *) nie wiem, czy nie popsułem feng szuji,

Czyta się fung szłej ;)

opluk

W dniu 30/07/18 o 02:31, Jakub A. Krzewicki pisze:
> W dniu sobota, 12 listopada 2011 04:13:19 UTC+1 użytkownik bartekltg napisał:
^^^^^^^^^^^^^^^^
(!)

Gratulacje, wlasnie wygrales nagrode Zlotego Szpadla!

> Czyta się fung szłej ;)

opluk

Jakub A. Krzewicki

W dniu poniedziałek, 30 lipca 2018 19:53:29 UTC+2 użytkownik opluk napisał:
> ^^^^^^^^^^^^^^^^
> (!)
>
> Gratulacje, wlasnie wygrales nagrode Zlotego Szpadla!

Ktoś odkopał na góglarce, a ja nie sprawdzałem pozostałych dat.

Filemon i Spółka

Witam,czy znalazł Pan wymiary?

Robert Tomasik

W dniu 29.01.2021 o 21:30, Filemon i Spółka pisze:
Wiesz, on o to pytał 10 lat temu :-)

Ta piramida Horusa, to ma jakieś szczególnie inne proporcje od
pozostałych piramid? Bo te normalne mają stosunek boku podstawy do
długości boku ściany mniej więcej 0,81 (bok podstawy jest dłuższy).

Generalnie wysokość piramidy podzielona przez obwód podstawy ma dać 2 ×
pi. Natomiast nie mogę znaleźć wysokości, na której ma miejsce
koncentracja energii (czyli komory królewskiej. Prawdopodobnie ma to być
na wysokości punktu przecięcia dwusiecznych kątów ścian, ale nie chce mi
się liczyć ile to będzie w pionie od podstawy.

Tu to rozrysowano: http://www.bazan-galeria.neostrada.pl/rozdz_1.htm

--
Robert Tomasik

opluk

W dniu 29/01/2021 o 21:30, Filemon i Spółka pisze:
Witam,
Wlasnie wygral Pan nagrode Zlotego Szpadla za wykopanie watku z przed 9
lat. Szpadel niezwlocznie przeslemy poczta pod wskazany adres

opluk

Amethyst Ray

Skoro takie wykopalisko zostalo odnalezione przez archeointernautow pora dodac cos po latach. :)
Piramidy Yantra i Horusa w wykonaniu nie roznia sie praktycznie niczym.
Poprostu Harald Alke wynalzaca Piramid Horusa poklocil sie o oplaty licencyjne z Mironskimi a ci skopiowali jego produkt i nazwali to Yantra. Roznica polega na tym ze Yantra sa samodzielnymi konstrukcjami a Horusa sa wlaczone energetycznie w zespol piramid Horusa ktore Alke umiescil na mocnej Ley LIne na swojej dzialce w Pirenejach.

Robert Tomasik

W dniu 04.02.2021 o 10:56, Amethyst Ray pisze:
Bardzo mnie zaintrygowałeś tym postem. Znalazł się ktoś, kto w XXI wieku
opatentował piramidę? Ja pamiętam, że robiłem z kartonu piramidkę, bo
miała żyletki ostrzyć. Trudno powiedzieć, czy ostrzyła, czy nie.

--
Robert Tomasik

Amethyst Ray

czwartek, 4 lutego 2021 o 17:41:17 UTC+1 Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
> opatentował piramidę? Ja pamiętam, że robiłem z kartonu piramidkę, bo
> miała żyletki ostrzyć. Trudno powiedzieć, czy ostrzyła, czy nie.

Ale tu nie chodzi o jaks tam piramidke tylko konkretne rozwiazanie ktorego nikt przed Alkiem nie stosowal.
https://www.kyborg-institut.com/files/web_KyborgInstitut/Seite_HorusEnergiepyramiden/Modell_B/Modell_B_0001-Saeule.JPG

Robert Tomasik

W dniu 04.02.2021 o 18:54, Amethyst Ray pisze:

> Ale tu nie chodzi o jaks tam piramidke tylko konkretne rozwiazanie ktorego nikt przed Alkiem nie stosowal.
> [...]
To jakiś wzór użytkowy?

--
Robert Tomasik

Amethyst Ray

piątek, 5 lutego 2021 o 00:33:37 UTC+1 Robert Tomasik napisał(a):

> To jakiś wzór użytkowy? -
> Robert Tomasik
Nie rozumiem.
W pelni dzialajace urzadzenie psychotroniczne, dziala na zasadach energii ksztaltu plus zasilenie z ley line i wzmocnione krysztalami.