Najnowsze cuda w moim życiu

Jacek Marcin Jaworski

Hej! Cześć I czołem!

Ostatnio w moim życiu zdarzyły się 2 cuda, które nie za bardzo potrafię zinterpretować. Zapraszam do lektury i proszę o pomoc w ich interpretacji.

Niebieska packa na muchy
W pewien poniedziałek 2021r. wstałem jak zwykle ok. 4:30 by iść do pracy. Umyłem się, ubrałem i poszedłem do kuchni zrobić sobie jajecznicę. Kuchenkę mamy taką, że od ściany są dwa średnie palniki, natomiast od użytkownika jest duży i mały palnik. Ja postawiłem patelnię na dużym palniku, ale pomyślałem: „A to za duży płomień, przestawię patelnię na średni palnik.” Tak zrobiłem, usmażyłem jajecznicę i schowałem patelnię. Jedząc jajecznicę myślałem o moich dotacjach na rzecz autorów oprogramowania. Zastanawiałem się jakie kwoty były uczciwą zapłatą za ich wysiłek, tak by nie mieć długów wdzięczności i by nie żerować na „otwartym oprogramowaniu”. Po jedzeniu podszedłem do kuchenki i zdębiałem! Na kuchence leżała niebieska packa na muchy! Leżała ona równolegle do krawędzi od strony użytkownika, na dużym i małym palniku. Ja uświadomiłem sobie, że tej packi nie widziałem w kuchni i że jej nie dotykałem (choć od lat była w naszym domu). Jej znaczenie symboliczne jest chyba takie: „niemiecka płacka na muchy”. Jednak sens tego jest dla mnie słabo uchwytny. Ja obecnie wierzę, że prześladowanie jakiemu podlegam od urodzenia wynika z mojej kariery w nazistowskich Niemczech. Stąd chyba bogowie użyli niebieskiej packi, choć w domu są jeszcze 2 inne. Może ktoś wie co mieli wtedy na myśli Bogowie robiąc ten cud?

Brązowy koc
W poniedziałek 2021-10-18 o 4:15 wstałem by jak co dzień iść do pracy. Poszedłem do łazienki by się ogolić i umyć. Wracam z łazienki i zdębiałem! Za moim łóżkiem, przy jego krótszym boku, leżał koc pod którym spałem! Ja spałem pod kołdrą i pod kocem. Bo wtedy czuję „przyjemne ciepełko”. Ten koc nie mógł sam znaleźć się za łóżkiem. Ja wstając pościel razem z kocem odrzuciłem na bok, pod ścianę pod którą stoi łóżko (oczywiście przylega do niej dłuższym bokiem). Pyt. jest takie: czemu ten koc nie spodobał się Bogom? „Spać pod brązowym kocem.” tłumaczy się chyba: „Spaść pod brązowym klocem”? Ale co to znaczy?

Może ktoś pomóc w interpretacji symbolicznej tych zdarzeń?