Doktor uczy na AJOU

Stanislaw Sidor

Jun 28, 2007, 5:33:50 PM6/28/07
Aby przekonac niedowiarkow, ze mieli honor spotkac prawdziwego Doktora,
udowadniam swe przypuszczenia. Doktor uczy na AJOU w Seulu:
www.ajou.ac.kr/english/international/download/spring/07spring-course.pdf
Spring 2007 Courses in English, Ajou University

Strona 5:
Collage: Graduate School of Information and Communication
Course name: Advanced Software Engineering
Professor: Jan Pajak

BTW, porzadna uczelnia.

--
(STS)
Głupstwo w blasku sławy najczęściej bywa nierozpoznane. [Mrożek]

janp...@gmail.com

On Jun 28, 2:33 pm, "Stanislaw Sidor" <sts_nos...@uranos.eu.org>
wrote:

Wow UFOlku o pseudonimie "Stanislaw Sidor", widze ze bawisz sie teraz
w gre zwana "oko za oko, zab za zab". Anglicy maja na to lepsze
przyslowie "tit for tat, you kill my dog I kill your cat" - co mozna
luzno tlumaczyc "zab za zab - ty zabiles mi psa, ja zabije ci kota".
Nie wazne w jakie slowa ubrales swoja zemste, kazdy kto czyta ta
strone wie doskonale ze jest to wasza zemsta za moje zdemaskowanie
jednej z waszych szatanskich metod podwazania i obrzydzania
wszystkiego co wiedzie do odkrycia niewidzialnej okupacji Ziemi przez
wasza moralnie upadla cywilizacje. Jedyne czego czytelnicy narazie nie
wiedza, to ze rownoczesnie z ta zemsta, ostatniej nocy wasi agenci
spalili mi tez komputer oraz odcieli dostep do innych komputerow.
Never mind, ja ciagle znalazlem dzialajacy komputer. Uzupelnilem tez
liste profili UFOnautow z tej grupy o nazwisko niejakiego "Stanislawa
Sidor" - ogromnie produktywnego obrzydzacza, zniechecacza oraz
skrytego sabotazyste, ktory legitymuje sie imponujacym dorobkiem 31271
wpisow sabotazujacych ludzka swiadomosc na 44 google'owskich grupach -
znaczy ktory wykonal wiecej wpisow niz kilku najbardziej wydajnych
ludzi zdola stworzyc w przeciagu calego swojego zycia. Juz wkrotce owe
profile znajda sie na udoskonalonych wersjach strony "memorial_pl.htm"
- jaka mozna sobie bedzie poczytac m.in. pod nastepujacymi adresami:

http://bandits.netfast.org/memorial_pl.htm
http://energy.atspace.org/memorial_pl.htm
http://evidence.ueuo.com/memorial_pl.htm
http://evil.thefreehost.biz/memorial_pl.htm
http://evolution.prohosts.org/memorial_pl.htm
http://god.anfor.net/memorial_pl.htm
http://god.ez-sites.ws/memorial_pl.htm
http://gravity.my-place.us/memorial_pl.htm
http://healing.happyhost.org/memorial_pl.htm
http://karma.freewebpages.org/memorial_pl.htm
http://karma.phpnet.us/memorial_pl.htm
http://dhost.info/nirvana/memorial_pl.htm
http://parasitism.about.tc/memorial_pl.htm
http://rubik.php0h.com/memorial_pl.htm
http://wroclaw.s4u.org/memorial_pl.htm

Z totaliztycznymi pozdrowieniami,
Jan Pajak (Prof. dr inz.)

P.S. Czytelnikom niezbyt obznajomionym z tym "co jest tutaj grane"
przypominam ze kilka spraw z tutaj poruszanych zostalo dokladniej
wyjasnione na stronie o nazwie "pajak_jan.htm". (Strone ta mozna
ogladnac jesli pod dowolnym z powyzszych adresow internetowych nazwe
stony "memorial_pl.htm" zamieni sie na nazwe "pajak_jan.htm".)
Mianowicie, jesli ktos nazywa mnie "doktorem" jest to pewna oznaka iz
przynalezy on do sil okupacyjnych UFOnautow. Wszakze u UFOnautow
nazwanie mnie "profesorem" przechodzi przez ich gardlo z rowna
trudnscia jak ich sredniowiecznym krewniakom zwanym wowczas "diably"
przychodzilo kapanie sie w swieconej wodzie. Natomiast totalizci
nazywaja mnie profesorem juz od 1992 roku - kiedy to po raz pierwszy
awansowany zostalem na stanowisko profesorskie (na przekor zacieklego
oporu i sabotazy owego awansu ze strony UFOnautow).

Stary Dziad

Panie Doktorze, czy Pana pracodawca zna Pańskie badania, odkrycia
(totalizm) i wynalazki (magnokraft)? Czy Pana studenci mają okazję
usłyszeć od Pana jakieś totaliztyczne treści?

--
--- ___ ___ ---
---- / __) ( \ ----

Zakr

Stanislaw Sidor pisze:

> [...]
>
> Strona 5:
> Collage: Graduate School of Information and Communication
> Course name: Advanced Software Engineering

A zatem jednak doktor... :)

Zakr
mail: http://cerbermail.com/?7YobF6wygo
New antispam project - http://wiki.okopipi.org/wiki/Main_Page

Stary Dziad

Zakr wrote:

> A zatem jednak doktor... :)

Skoro jesteśmy już pewni, iż do Doktor we własnej osobie, proponuję
wszystkim zwracać się do Niego z należnym szacunkiem i honorami. Na
pewno odpada zwracanie się do Doktore per "ty"! Przed zadaniem pytania
proponuję dokładnie je przemyśleć: "czy moje pytanie nie będzie
kłopotliwe?", "czy wypada pytać o to Doktora?" itp.

Zakr

Stary Dziad pisze:

> [...]
> proponuję dokładnie je przemyśleć: "czy moje pytanie nie będzie
> kłopotliwe?", "czy wypada pytać o to Doktora?" itp.

Czyli nawet Martin teraz wymięka... :)

...::QRT::...

Dnia Fri, 29 Jun 2007 08:33:55 +0200, Stary Dziad napisał(a):

> [...]

profesor

> "czy wypada pytać o to Doktora?" itp.

profesora

:P

Zakr

...::QRT::... pisze:

> profesor

Profesor – tytuł naukowy nadawany za osiągnięcia naukowe i dydaktyczne
pracownikom szkół wyższych i instytutów naukowo-badawczych. W Polsce
tytuł ten nadaje Prezydent RP po zatwierdzeniu przez Centralną Komisję
do spraw Stopni i Tytułów wniosku uczelni macierzystej w sprawie nadania
tytułu naukowego. Tytuł ten jest przyznawany w Polsce dożywotnio.
Profesurę czyli profesora tytularnego należy odróżnić od profesora
uczelnianego (czyli stanowiska) – powszechnie stwarza to wiele
nieporozumień.

Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Profesor

Czy możesz wskazać gdzie jest jakiś dowód na to że doktor Jan Pająk
otrzymał tytuł profesora?
Jeśli takiego nie ma, to z całym szacunkiem, ale żadnym profesorem nie jest.

Stanislaw Sidor

Newsuser janp...@gmail.com (janp...@gmail.com) wrote:

> [...]
> przyslowie "tit for tat, you kill my dog I kill your cat" - co mozna
> luzno tlumaczyc "zab za zab - ty zabiles mi psa, ja zabije ci kota".

[...]

> [...]
> profile znajda sie na udoskonalonych wersjach strony "memorial_pl.htm"
> - jaka mozna sobie bedzie poczytac m.in. pod nastepujacymi adresami:

Szanowny Panie Profesorze. Dziekuje za wyzwolenie. Moja misja skonczona.
Uwalniam wiec prawdziwego wlasciciela imienia i nazwiska j.w. od swobodnego
myslenia.
Pan wie, ze w koncu wygra ...

--
(STS)
Zdrowy rozsądek to zbiór uprzedzeń nabytych do osiemnastego roku życia.

...::QRT::...

Dnia Fri, 29 Jun 2007 10:10:01 +0200, Zakr napisał(a):

> [...]

> otrzymał tytuł profesora?
> Jeśli takiego nie ma, to z całym szacunkiem, ale żadnym profesorem nie jest.

na liscie profesora jerszcze nie jesteś ale bardzo sie starasz :P

www.warszawski.info

Zakr

...::QRT::... pisze:

> na liscie profesora jerszcze nie jesteś ale bardzo sie starasz :P

Mam z tego powodu śmiać się czy płakać?

W szkołach średnich wykładowcy wymagają od uczniów aby ci tytułowali ich
profesorami, choć w znaczącej większości mają najwyżej magistra. Tylko
raz w technikum uczył mnie profesora, który miał te tytuł - człowiek,
który "dorabiał" do emerytury.

Żeby było jasne - nie mam obiekcji przed tytułowaniem Jana Pająka
profesorem jeśli faktycznie ma taki tytuł nadany (a nie wynika o z
pełnionej funkcji). Jednak nie lubię tytułować ludzi "z grzeczności" i
nie sądzę żeby komuś udało się zmienić moje przekonania.

Zakr
"Warchoł! - krzyczą. Nie zaprzeczam..." Jacek Kaczmarski

Stanislaw Sidor

Newsuser Zakr (ad...@e-mail.w.stopce) wrote:

> [...]
> pełnionej funkcji). Jednak nie lubię tytułować ludzi "z grzeczności" i nie
> sądzę żeby komuś udało się zmienić moje przekonania.

Fakty sa takie - w Polsce uzyskal tytul doktora nauk technicznych na
Politechnice Wroclawskiej.
Jak jest za granica - masz napisane na poczatku watku w linku do AJOU.

Zakr

Stanislaw Sidor pisze:

> Jak jest za granica - masz napisane na poczatku watku w linku do AJOU.

Dlatego też wkleiłem z Wikipedii: "Profesurę czyli profesora tytularnego

Martin McKey Ltd.

Zakr pisze:

> Czyli nawet Martin teraz wymięka... :)

no wiesz ufolu ;) starasz dobrze się maskować, ale to i tak Ci nic nie
da ;)))

--
Szanowanko!
McKey

bartekLTG

Użytkownik "Stanislaw Sidor" <sts_n...@uranos.eu.org> napisał w wiadomości

> Szanowny Panie Profesorze. Dziekuje za wyzwolenie. Moja misja skonczona.
> Uwalniam wiec prawdziwego wlasciciela imienia i nazwiska j.w. od
> swobodnego myslenia.

I teraz STS zamiast jako ufol aktywnie zniechecac
do paranauk jako czloweik bedziebral udziel
w 5 flejmach dziennie (aby produkowac dziesiatki tysiecy nowych postow)

Message has been deleted

Sky

> [...]
>
> Strona 5:
> Collage: Graduate School of Information and Communication
> Course name: Advanced Software Engineering

Ktoś wie jakie jest może życie rodzinne Pana Pająka?
Żona, dzieci?
Gdzieś o tym wspomina w monografiach?
Próbuję zanalizować go psychologicznie. :)
Konkrety w tej kwestii wiele wyjaśniłyby... ;)

Potem podzielę się wnioskami...
choć już teraz wyłania mi się całkiem klarowny obraz. ;D

Sky

Użytkownik "Stanislaw Sidor" <sts_n...@uranos.eu.org> napisał w wiadomości

...czyli że teraz już nie da się z tobą Stasiu po ludzku pogadać? ;)))

Stary Dziad

Sky wrote:

> Ktoś wie jakie jest może życie rodzinne Pana Pająka?

Dwukrotnie żonaty (najpierw z Polką, obecnie z kobietą-szejkiem z
Nowej Zelandii). Dzieci: córka z pierwszego małżeństwa (Beata). Ma braci
i jakąś rodzinę w Polsce, m. in. udzielającego się tu kiedyś osobnika
Macminer, dla którego Pająk jest wujkiem jego żony.

Wszystkie info ze stron JP, monografii i traktatów.

> Gdzieś o tym wspomina w monografiach?

Tak, w wielu miejscach jako wtrącenia, ciężko znaleźć.

Zakr

Martin McKey Ltd. pisze:

> no wiesz ufolu ;) starasz dobrze się maskować, ale to i tak Ci nic nie
> da ;)))

Najzabawniejsze jest to, że Ty, taki zaciekły obrońca wszelkiej
para-działalności za całokształt dokonań na tym polu zostałeś
zaklasyfikowany jako ufol szydzący z tego co starasz się bronić.
Jak to czytałem to ze śmiechu omal nie spadłem z fotela. :D

W końcu trafiłeś na przeciwnika, który ma nad Tobą przewagę. Ufolu jeden. :P

OUP((C) by Rokita) ufolem!!! :P
ROTFL!

Sky

Użytkownik "Stary Dziad" <br...@brak.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> i jakąś rodzinę w Polsce, m. in. udzielającego się tu kiedyś osobnika
> Macminer, dla którego Pająk jest wujkiem jego żony.

Może dlatego "odwołał" zlot we Wszewilkach?
Czyżby rodzinka -krewni mu to wybili z głowy? ;)

> Wszystkie info ze stron JP, monografii i traktatów.

> Tak, w wielu miejscach jako wtrącenia, ciężko znaleźć.

Więc wiarygodność info na poziomie wiarygodności źródeł... ;)
No dobra jakoś sobie z tym pordzimy. :)

Zakr

Sky pisze:

> Ktoś wie jakie jest może życie rodzinne Pana Pająka?
> Żona, dzieci?
> Gdzieś o tym wspomina w monografiach?
> Próbuję zanalizować go psychologicznie. :)

Jak na mój gust to szkoda czasu.

Martin McKey Ltd.

Zakr napisał(a):

> Najzabawniejsze jest to, że Ty, taki zaciekły obrońca wszelkiej
> para-działalności za całokształt dokonań na tym polu zostałeś
> zaklasyfikowany jako ufol

ja już od dawna wiem, że największym ufolem jest... DOKTOR!

> W końcu trafiłeś na przeciwnika, który ma nad Tobą przewagę. Ufolu
> jeden. :P

Poczekaj Ufolu! i na Ciebie będzie zaraz haczyk!

> OUP((C) by Rokita) ufolem!!! :P

no widzisz ;)

Sky

Użytkownik "Zakr" <ad...@e-mail.w.stopce> napisał w wiadomości

> [...]
> Jak to czytałem to ze śmiechu omal nie spadłem z fotela. :D
>
> W końcu trafiłeś na przeciwnika, który ma nad Tobą przewagę. Ufolu jeden.

Może największym Ufolem jest sam Pająk? ;P
A Ufole dla niepoznaki innych obrzucają oskarżeniami o ufolstwo? ;)))

Sky

> Jak na mój gust to szkoda czasu.

Skoro Pająk się świetnie bawi od lat
to pobawmy się z nim...
na dobrą rozrywkę nigdy czasu nie jest mi żal! ;P

Zakr

Martin McKey Ltd. pisze:

> ja już od dawna wiem, że największym ufolem jest... DOKTOR!

Przepraszam, ale to była moja teoria - że dlatego tyle wie na temat
ufoli i ich techniki, społeczeństwa, itp bo jest ufolem renegatem, który
zwiał od swoich i próbuje wykorzystać nas ludzi do własnych niecnych
(zapewne - jak to ufole mają w zwyczaju) celów. :)

> Poczekaj Ufolu! i na Ciebie będzie zaraz haczyk!

Dobra, dobra. Bo Cię wielokropkiem potraktuję. Już teraz wiem skąd to
zainteresowanie wielokropkami - chciałeś wykraść informacje na temat
nowej broni przeznaczonej do zwalczania Was ufoli. :)

> no widzisz ;)

No. Tak to bywa jak ktoś jest nadgorliwy. ;D

Zakr

Sky pisze:

> Skoro Pająk się świetnie bawi od lat
> to pobawmy się z nim...
> na dobrą rozrywkę nigdy czasu nie jest mi żal! ;P

A to się baw:

Listy pisze z adresu IP: 202.30.26.147
spróbuj go dopaść jak będzie pisał i przeskanować jakiego systemu używa
(polecam nmap z http://insecure.org/nmap/ - komanda: nmap.exe -sS -sV -O
-A -vvv -p1-65535 -o202.30.26.147.nmap 202.30.26.147; W pliku
"202.30.26.147.nmap" będziesz miał wyniki).
A potem to już tylko zależy od wyobraźni i znajomości technologii.
Możesz poszukać eksploitów (np. Metasploit) na system, który ma i
spróbować się włamać. To najłatwiejsza droga. :)

Tyle że to niezgodne z prawem (włamanie, bo skanować może każdy). :)

"Rokita, Diabeł Polny"

Stary Dziad napisał(a):

> [...]
> proponuję dokładnie je przemyśleć: "czy moje pytanie nie będzie
> kłopotliwe?", "czy wypada pytać o to Doktora?" itp.

I na klęczkach !!!

R.

...::QRT::...

Dnia Fri, 29 Jun 2007 14:25:27 +0200, Zakr napisał(a):

> [...]
> spróbować się włamać. To najłatwiejsza droga. :)
>
> Tyle że to niezgodne z prawem (włamanie, bo skanować może każdy). :)

Dajżesz spokój.
Jakby i bez tego profesor miał mało zmartwień.

Swoją drogą chętnie bym sie dowiedział co profesor mysli na temat zdarzeń z
wylatowa.

--
www.warszawski.info

Stary Dziad

Sky wrote:

> Może dlatego "odwołał" zlot we Wszewilkach?
> Czyżby rodzinka -krewni mu to wybili z głowy? ;)

To mało prawdopodobne, bo wg samego Pająka utrzymuje on z rodziną w
PL sporadyczne kontakty (wysyła tylko kartki z okazji świąt i wydarzeń z
życia, np. utraty pracy). Według zaś Macminera pierwsza żona "nie chce
mieć z JP nic wspólnego".

"Rokita, Diabeł Polny"

Zakr napisał(a):

> [...]
> Jak to czytałem to ze śmiechu omal nie spadłem z fotela. :D
>
> W końcu trafiłeś na przeciwnika, który ma nad Tobą przewagę. Ufolu

Moja opinia też , niestety ewoluuje. ALe przypominam, że OUP, jako
zamaskowany skrytoobrońca paranów, kiedyś sam był PST :-)
Z rozrzewnienim niedawno o tym wspominał na liście. Nic, cholera, nie
jest stabilne.

R.

sam

Stary Dziad napisał(a):
> Panie Doktorze, czy Pana pracodawca zna Pańskie badania, odkrycia
> (totalizm) i wynalazki (magnokraft)? Czy Pana studenci mają okazję
> usłyszeć od Pana jakieś totaliztyczne treści?

Jeśli ktoś studiuje informatykę, to raczej nie ma ochoty na wykłady totalizmu,
prawda?

--
UFO -- Lodobójcze ataki na Ziemii
http://magnokraft.0catch.com/Czarna_smierc.html -- 100 000 000 ofiar

Stary Dziad

sam wrote:

> Jeśli ktoś studiuje informatykę, to raczej nie ma ochoty na wykłady
> totalizmu, prawda?

Ale "wkręty" na ten temat w czasie wykładów są całkiem
prawdopodobne... Np.:

"Tak więc, szanowni państwo, już wiemy jak zbudowany jest procesor.
Jednakże ortodoksyjna nauka skrycie przemilcza fakt instalowania w
procesorach szatańskich pętli sabotażowych..."

Albo:

"Dziś poznamy instrukcję warunkową IF. Działa ona tak:
if(wyrazenie)
instrukcja;

np.

if(UFOnauta == TwojZnajomy)
UzyjZapalarki(szybko);
"

A Pająkowy pracodawca z pewnością wie o "pracach" Doktora - o ile
Pająk swój wieloletni dorobek naukowy wpisał w CV. Trudno uwierzyć, że
tego by nie zrobił, wszakże niedługo pierwszym teoriom totaliztycznym
stuknie trzydziestka!

sam

Stary Dziad napisał(a):

> życia, np. utraty pracy). Według zaś Macminera pierwsza żona "nie chce
> mieć z JP nic wspólnego".

Nie ma dowodów na to, że Macminer jest rodziną tego właśnie Pająka, chyba że
oglądałeś zdjęcia rodzinne:

http://groups.google.pl/group/pl.misc.paranauki/msg/b38a136f0fd4e1e6

"Dr Pajak zostal wlasnie zwolniony z pracy (tj. z uniwersytetu w
Malezji). Oczywiscie winne sa ufole.

BTW, wierzcie lub nie, ale dr Pajak jest wujkiem mojej zony i utrzymuje
z nami sporadyczne kontakty. Do schizofrenii jeszcze mu sporo brakuje,
choc dziwakiem jest niewatpliwie. W charakterze dowodu (na kontakty
rodzinne) moge udostepnic zdjecia z archiwum rodzinnego :) "

Stary Dziad

sam wrote:

> Nie ma dowodów na to, że Macminer jest rodziną tego właśnie Pająka,
> chyba że oglądałeś zdjęcia rodzinne:

No właśnie było zdjęcie (szkoda że skasowałem z dysku) -
niepublikowane NIGDZIE wcześniej zdjęcie Pająka z jego bratem. Oto dowód!

Poza tym dlaczego ktoś z rodziny Doktora miałby nie napisać czegoś
tutaj? Zakładając, że rodzina JP wie o jego odkryciach, wie że publikuje
je w necie - to już tylko krok żeby trafić na RO albo pmp.

Najbardziej interesujące dane mogłaby podać córka Profesora, jest
młoda i na pewno korzysta z internetu. Ciekawe czy zna np. blog JP? :]

sam

Stary Dziad napisał(a):

> "Tak więc, szanowni państwo, już wiemy jak zbudowany jest procesor.
> Jednakże ortodoksyjna nauka skrycie przemilcza fakt instalowania w
> procesorach szatańskich pętli sabotażowych..."

Jest to jedynie amunicja do broni UFOnautów i nieuczciwe wobec studentów. W
mediach mówią na to krypto-reklama.

> Pająk swój wieloletni dorobek naukowy wpisał w CV. Trudno uwierzyć, że
> tego by nie zrobił

A jednak można znaleźć argumenty przeciw. Pieniądze są ważne, bo za nie kupuje
się chleb. Żeby żyć, trzeba jeść. Jedzenie się kupuje. Kupuje za pieniądze, a
pieniadze są z pracy. Zatem trzeba pracować aby żyć. Hasło "żyć dla totalizmu"
już znasz.

sam

Stary Dziad napisał(a):

> Poza tym dlaczego ktoś z rodziny Doktora miałby nie napisać czegoś
> tutaj? Zakładając, że rodzina JP wie o jego odkryciach, wie że publikuje
> je w necie - to już tylko krok żeby trafić na RO albo pmp.

Najbardziej niebezpieczna w sprawach UFO jest najbliższa rodzina, bo to ona
nieświadoma manipulacji jest podatna na choroby (w końcu karmy nie kieruje tam
gdzie trzeba) lub sterowanie nastrojem.

Zakr

Jun 29, 2007, 1:17:18 PM6/29/07
Rokita, Diabeł Polny pisze:

> Z rozrzewnienim niedawno o tym wspominał na liście. Nic, cholera, nie
> jest stabilne.

Właściwie stabilne jest to, że następują ciągłe zmiany. :)

"Rokita, Diabeł Polny"

Jun 29, 2007, 2:05:20 PM6/29/07
Zakr napisał(a):

> Właściwie stabilne jest to, że następują ciągłe zmiany. :)

No i to, że parany potrzebują stabilnej ochrony :-)

R.

Martin McKey Ltd.

Jun 29, 2007, 2:19:22 PM6/29/07
Rokita, Diabeł Polny pisze:

> No i to, że parany

... ponawiam pytanie do NSW, wyewoluowanego w WKSF...
co to, lub kto to są PARANY? ;)))

> potrzebują stabilnej ochrony :-)

... i dlaczego akurat ONI potrzebują jakiejś Stabilnej Ochrony?

--
Szanowanko!
McKey
FNC Club
Paranaukowiec dyplomowany

"Rokita, Diabeł Polny"

Jun 29, 2007, 3:05:14 PM6/29/07
Martin McKey Ltd. napisał(a):

> ... ponawiam pytanie do NSW, wyewoluowanego w WKSF...
> co to, lub kto to są PARANY? ;)))

> ... i dlaczego akurat ONI potrzebują jakiejś Stabilnej Ochrony?

pong :-)

R.
PS: miało rzeczywiście być "...parany(cokolwiek to jest)..." :-)

Zakr

Jun 29, 2007, 3:43:18 PM6/29/07
Rokita, Diabeł Polny pisze:

> No i to, że parany potrzebują stabilnej ochrony :-)

To też się zmienia. Parany maja się dobrze. Scepy zaś wymagają ochrony.

Sky

Jun 29, 2007, 3:51:04 PM6/29/07

Użytkownik "...::QRT::..." <ni...@m.mejla> napisał w wiadomości

...przeskanuj mu mózg [Metasploitem] ;P

opluk

Jun 29, 2007, 4:02:45 PM6/29/07

> [...]
>
> Szanowny Panie Profesorze. Dziekuje za wyzwolenie. Moja misja skonczona.
> Uwalniam wiec prawdziwego wlasciciela imienia i nazwiska j.w. od

Zabawnym faktem jest to ze Doktor sam stworzyl wiecej materialow niz "
kilku najbardziej wydajnych ludzi zdola stworzyc w przeciagu calego swojego
zycia."

opluk

"Rokita, Diabeł Polny"

Jun 29, 2007, 5:58:58 PM6/29/07
Zakr napisał(a):

> To też się zmienia. Parany maja się dobrze. Scepy zaś wymagają ochrony.

Otoczę się oparami siarki i eteru. Czy to wystarczy?

R.

rs

Jun 29, 2007, 6:11:32 PM6/29/07

a jak ci sie w takim srodowisku ogon skreci w sprezynke, to jeszcze
bedziesz mogl zweryfikowac, na czym polegaja luki w obecnej teori
drgan sprezystych. <rs>

MarekZ

Jun 29, 2007, 6:21:53 PM6/29/07
Użytkownik "rs" <no.ad...@no.spam.com> napisał w wiadomości

> a jak ci sie w takim srodowisku ogon skreci w sprezynke, to jeszcze
> bedziesz mogl zweryfikowac, na czym polegaja luki w obecnej teori
> drgan sprezystych. <rs>

Gadacie tak i gadacie, w końcu wypłoszycie stąd nową inkarnację kamy. OUP
już rzadziej tu zagląda. :]

marekz

rs

Jun 29, 2007, 8:45:33 PM6/29/07

kama inaczej zwana ewa? <rs>

Zakr

Rokita, Diabeł Polny pisze:

> Otoczę się oparami siarki i eteru. Czy to wystarczy?

Dla pokuty niech to będzie związek siarki z wodorem, a zamiast eteru
wystarczy tabletka nasenna. :)

Martin McKey Ltd.

Rokita, Diabeł Polny pisze:

> pong :-)

trafiony... NSW (nawet się rymuje.. ;)

> R.
> PS: miało rzeczywiście być "...parany(cokolwiek to jest)..." :-)

no i scepy - czyli przeciwieństwo cokolwiek to jest paranów ;)

Martin McKey Ltd.

Zakr pisze:

> To też się zmienia. Parany maja się dobrze. Scepy zaś wymagają ochrony.

Wychodzi na to, że parany chronią scepów.

Wyrasta nam jakiś OUS... Obrońca Uciśnionych Scepów???

Zakr

Martin McKey Ltd. pisze:

> Wychodzi na to, że parany chronią scepów.
> Wyrasta nam jakiś OUS... Obrońca Uciśnionych Scepów???

Czyli wychodzi że to Ty :)
OUPiS - jak Ci się podoba taki tytuł? :D

Martin McKey Ltd.

Zakr pisze:

> Czyli wychodzi że to Ty :)

Nie odwracaj kota ogonem ;) - sam pisałeś, że scepy wymagają ochrony...
Ja nic nie mówiłem o ochronie scepów... więc zostałeś OUS z nominacji ;)))

Mamy więc:

NSW, WSF, OUS, OUP, PST, RPGP i parę innych...
ale jeden NSW diabeł wie, ile tego się ostatnimi czasy natworzyło...
wliczając w to nawet melepetów... ;))

Zakr

Martin McKey Ltd. pisze:

> Nie odwracaj kota ogonem ;) - sam pisałeś, że scepy wymagają ochrony...
> Ja nic nie mówiłem o ochronie scepów... więc zostałeś OUS z nominacji ;)))

To Ty napisałeś "Wychodzi na to, że parany chronią scepów". Skoro jestem
scepen to wymagam ochrony. :)

"Rokita, Diabeł Polny"

Zakr napisał(a):

> To Ty napisałeś "Wychodzi na to, że parany chronią scepów". Skoro jestem
> scepen to wymagam ochrony. :)

Marcin, jako postać ambiwalentna moze być zarówno PST OUP jak i OUS.
To dowodzi tylko jego wszechstonności, albo niestabilności pogladów.
Z czasem to też się jakoś okresli :-)

ping

R.

Martin McKey Ltd.

Zakr pisze:

> To Ty napisałeś "Wychodzi na to, że parany chronią scepów".

No napisałem, bo scepy uroiły sobie jakichś paranów, a następnie zaczęły
uważać, że niby owe parany chronią scepów...

> Skoro jestem
> scepen to wymagam ochrony. :)

Chronił Cię będzie listowy diabelski NSW za pomocą melepetyzmu
stosowanego???

"Rokita, Diabeł Polny"

Jun 30, 2007, 12:47:29 PM6/30/07
Zakr napisał(a):

> Dla pokuty niech to będzie związek siarki z wodorem, a zamiast eteru
> wystarczy tabletka nasenna. :)

erzatze sie nie sprawdzają na dłuższą metę.

R.

"Rokita, Diabeł Polny"

Jun 30, 2007, 12:50:25 PM6/30/07
Martin McKey Ltd. napisał(a):

> No napisałem, bo scepy uroiły sobie jakichś paranów, a następnie zaczęły
> uważać, że niby owe parany chronią scepów...

> Chronił Cię będzie listowy diabelski NSW za pomocą melepetyzmu
> stosowanego???

Dużo bardziej skuteczne jest walenie po łbie podwójnym dyplomem
odciśniętym w betonie. pong :-)

R.

Martin McKey Ltd.

Jun 30, 2007, 12:54:03 PM6/30/07
Rokita, Diabeł Polny pisze:

> Dużo bardziej skuteczne jest walenie po łbie podwójnym dyplomem
> odciśniętym w betonie. pong :-)

trafiony zatopiony NSW ;) znów do rymu...

"Rokita, Diabeł Polny"

Jun 30, 2007, 1:50:18 PM6/30/07
Martin McKey Ltd. napisał(a):

> trafiony zatopiony NSW ;) znów do rymu...

ping :-)

R.

Zakr

Jun 30, 2007, 2:45:16 PM6/30/07
Rokita, Diabeł Polny pisze:

> erzatze sie nie sprawdzają na dłuższą metę.

To drewniana pała z tłumikiem (czyli owinięta koszulą flanelową) i
"asystent" do "usypiania". :)

Zakr

Jun 30, 2007, 2:47:22 PM6/30/07
Rokita, Diabeł Polny pisze:

> Dużo bardziej skuteczne jest walenie po łbie podwójnym dyplomem
> odciśniętym w betonie. pong :-)

Szczególnie "przedstwiony" z pewnej wysokości, większej niż 1 piętro. :)
Po takiej demonstarcji zapoznani z dyplomem widzą UFO krążące dokoła nic
w znacznej ilości. :)

Martin McKey Ltd.

Jun 30, 2007, 3:02:25 PM6/30/07
Rokita, Diabeł Polny pisze:

> ping :-)

melepeta!
;)

Martin McKey Ltd.

Jun 30, 2007, 3:24:25 PM6/30/07
Zakr pisze:

> Szczególnie "przedstwiony" z pewnej wysokości, większej niż 1 piętro. :)

Wysokość nie ma tu nic do rzeczy. Dyplom (podwójny) traktowany jest jako
swoista przynęta, czy też wabik na scepów.

W tej roli sprawdza się nad wyraz dobrze, ze skutecznością sięgającą 99%.

Któż zliczy, ilu scepów już złowiłem na tą przynętę... ;)))

> Po takiej demonstarcji zapoznani z dyplomem widzą UFO krążące dokoła nic

uuu... a co to jest demonstarcja? nowy rodzaj eee... napędu?
No i dlaczego UFO krążące dookoła niczego ma być jakieś interesujące? :P

"Rokita, Diabeł Polny"

Jun 30, 2007, 3:31:05 PM6/30/07
Martin McKey Ltd. napisał(a):

pong :-)