Bradley w akcji

J.F

Jan 15, 2024, 8:42:46 PMJan 15

https://www.komputerswiat.pl/aktualnosci/militaria/niesamowite-wideo-z-ukrainy-bradley-robi-sito-z-najlepszego-czolgu-rosji/57wqv7g
https://twitter.com/i/status/1745933354845815034

Strasznie to zagmatwane i nie badzo widze, co sie sie dzieje,
ale rzekomo pokazali, jak Bradley masakruje ruski czolg.

Hm, załoga ma jaja ze stali, czy siła jego ognia nie jest wcale taka
mała, a do szybko manewrujacego trafic z czołgu trudno?

J.

RadosławF

Jan 16, 2024, 7:31:38 AMJan 16
W dniu 16.01.2024 o 02:42, J.F pisze:
Tu masz wypowiedź specjalisty:
https://www.youtube.com/watch?v=rfmed5qhjd8
Bradley uszkodził czołg, załoga zwiała a dobili go tradycyjnie
dronem.

Pozdrawiam

J.F

Jan 16, 2024, 8:30:11 AMJan 16
Zgodzę sie Wolskim, ze tam sie wydarzyło cos dziwnego ... ale na tym
chyba koniec.

Pierwszy pojazd P1 jedzie z lewej strony ekranu. To Bradley?

Podjezdza do skrzyzowania i strzela do P2. To ruski czołg?
Po czym P1 ucieka w prawą strone.
A P2 ... jedzie do góry ekranu ... P1 strzelał od tyłu, czy P2
wycofuje się na wstecznym?

Po czym P2 jedzie a gdzies obok ... wybuchają te granty maskujące?
Ale to chyba na kolejnym juz pojeździe, P4.

Bo w międzyczasie P1 odjezdza w prawo, natomiast po prawej stronie, z
góry jedzie P3, skreca w lewo, i jedzie do skrzyzowania.
Tez Bradley?
W międzyczasie P2 cos manewruje ... obraca się?

w prawym górnym rogu mamy jakis czasomierz, który na początku pokazuje
00:49:22, na koncu 00:37:35 - ale na początku te ostatnie cyferki
zmniejszają sie bardzo szybko. Jesli to naprawde czasomierz, to film
przyspieszony 3-4 razy.

Widac, ze P2 uszkodzony poważnie, bo wieża mu sie kręci, jedzie jakos
nieskładnie. Kierowca ranny?

tego dobicia dronem, to akurat na jednym ani drugim filmie nie widać.

J.

RadosławF

Jan 16, 2024, 9:57:01 AMJan 16
W dniu 16.01.2024 o 14:30, J.F pisze:
Ten z prawego odlicza do końca filmu czyli w dół.
A jak były przestoje to przyśpieszyli.

> Widac, ze P2 uszkodzony poważnie, bo wieża mu sie kręci, jedzie jakos
> nieskładnie. Kierowca ranny?
>
> tego dobicia dronem, to akurat na jednym ani drugim filmie nie widać.

Do końca nie oglądałem, jak nie wiesz co jest czyje to oglądanie
tego nie ma sensu. Są filmiki gdzie ukraińcy doklejają do pojazdów
"flagi" aby było wiadomo.
Tu jakby nie napisali co uczestniczy w starciu to sam bym
nie rozpoznał.
A dobijanie dronem porzuconego wozu to już tradycja.
Ponad połowa filmików z sieci to właśnie dobijanie porzuconego.

Pozdrawiam

Robert Tomasik

Jan 16, 2024, 9:57:57 AMJan 16
Tu jest jaki.ś film z ćwiczeń

> https://twitter.com/i/status/1745933354845815034

Tu jest film walki Bradley z jakimś czołgiem, ale nie jestem pewien, czy
to ne jest jakaś symulacja komputerowa.

> Strasznie to zagmatwane i nie badzo widze, co sie sie dzieje,
> ale rzekomo pokazali, jak Bradley masakruje ruski czolg.

Nie chcę się tu kreować na komandosa, ale już wiele razy pisałem, że z
wrogim czołgiem, to można podjąć walkę nawet przy użyciu karabinu
wyborowego. Oczywiście nie będzie to tak spektakularne, jak w wypadku
użycia rakiety przeciwpancernej, ale można napsuć krwi czołgistom.
Zwłaszcza, jak nie mogą ustalić, skąd padają strzały.

Ostrzeliwanie czołgu z działka kal. 25 mm na pewno czołgowi n zdrowie
nie wyjdzie. Bradley jest ruchliwy, a ponadto tu dochodzą przesłony:
budynki, drzewa. W końcowym momencie wydaje mi się, że załoga czołgu już
została wyeliminowana i w ogóle ne panuje nad nim. Płonie chyba pancerz
reaktywny.

Pytanie, co zniszczyło czołg. Nastąpiło to około 0:25 sekundy filmu.
Rakieta z Bradley'a?

> Hm, załoga ma jaja ze stali, czy siła jego ognia nie jest wcale taka
> mała, a do szybko manewrujacego trafic z czołgu trudno?

Wydaje mi się, że po 25 sekundzie, to oni strzelają "do trupa".

--
(~) Robert Tomasik

nadir

Jan 16, 2024, 10:05:56 AMJan 16
W dniu 16.01.2024 o 15:56, RadosławF pisze:

> A dobijanie dronem porzuconego wozu to już tradycja.

Qrwa co za marnotrawieństwo, nam by się przydały.

J.F

Jan 16, 2024, 11:48:38 AMJan 16
Po co - żeby nam w przyszłosci wieże odlatywały wysoko?

To sie może Ukraincom przydać, ale nie wiem - mają już tyle,
ze więcej nie potrzeba, czy okazało sie, ze naprawić wcale nie tak
łatwo ...

J.

Shrek

Jan 16, 2024, 12:21:31 PMJan 16
W dniu 16.01.2024 o 17:48, J.F pisze:

> To sie może Ukraincom przydać, ale nie wiem - mają już tyle,
> ze więcej nie potrzeba, czy okazało sie, ze naprawić wcale nie tak
> łatwo ...

Pewnie ściągnąć było trudno.

--
Shrek

Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "иди нахуй"?
PS - i konfederację!

nadir

Jan 16, 2024, 3:33:58 PMJan 16
W dniu 16.01.2024 o 17:48, J.F pisze:

> Po co - żeby nam w przyszłosci wieże odlatywały wysoko?

Lepiej jak odlatuje wieża niż świecenie gołą dupą jak to jest obecnie.

> To sie może Ukraincom przydać, ale nie wiem - mają już tyle,
> ze więcej nie potrzeba, czy okazało sie, ze naprawić wcale nie tak
> łatwo ...

No jak wieża poleci w kosmos to faktycznie nie ma co naprawiać.