To do kiedy zydzi wymorduja ostatniego Palestynczyka?

ąćęłńóśźż

Feb 10, 2024, 3:06:01 PMFeb 10
"Six-year-old Gazan girl found dead days after plea for help":
www.bbc.com/news/world-middle-east-68261286
Myślę, że cały świat kibicuje z popcornem i kolą, kto będzie miał lepszy wynik: Hitler w Warszawie, czy Netanjahu w Gazie.

Ghost

Feb 11, 2024, 3:23:57 AMFeb 11
W dniu 10.02.2024 o 21:05, ąćęłńóśźż pisze:
no, granica Polska-Bialorus juz odpadla z konkurencji

Shrek

Feb 11, 2024, 3:42:11 AMFeb 11
W dniu 11.02.2024 o 09:23, Ghost pisze:

> no, granica Polska-Bialorus juz odpadla z konkurencji

Abstrahując od tego czy puszbaki były legalne czy nie, to miej jednak
proporcje. Chcesz porównywać czystki etniczne do ochrony granicy gdzie
nawet nikogo nasi nie zastrzelili?

--
Shrek

Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "иди нахуй"?