Anatomia morderców

ąćęłńóśźż

Feb 18, 2024, 6:34:45 AMFeb 18
Czy ja się mylę, że niejacy Tusk i Sikorski obściskiwali się z Putinem i Ławrowem, mordercami rosyjskich opozycjonistów, przykładowo
ostatnio jakiegoś Nawalnego?
Tak generalnie to kto z Was ma jeszcze wątpliwości, że Smoleńsk to była koronkowa akcja GRU czy podobnych trzech czereznoliterek?
Technicznie to na pewno trudniej rozwalić wielki cudzy gazociąg kilkadziesiąt metrów pod poziomem morza niż budowany i remontowany
przez swoich samolot kilkadziesiąt metrów nad poziomem ziemi, a jednak się udało i sprawców również niet.

Shrek

Feb 18, 2024, 8:37:35 AMFeb 18
W dniu 17.02.2024 o 23:03, ąćęłńóśźż pisze:

> Tak generalnie to kto z Was ma jeszcze wątpliwości, że Smoleńsk to była
> koronkowa akcja GRU czy podobnych trzech czereznoliterek?

To musiałaby być rzeczywiście koronkowa robota, żeby przewidzieć że mimo
procedur, gadania że tuman o warunków k posadnie niet, mimo rozpylenia
sztucznej mgły nasi zaniast odlecieć na zapas jak biali ludzie
postanowią się efektownie na siebie zamachnąć i rozwalić w lesie.

Zresztą nie wiem skąd pogłoski o tym że kacapskie służby działają
koronkowo..

--
Shrek

Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "иди нахуй"?
PS - i konfederację!

J.F

Feb 19, 2024, 4:31:08 AMFeb 19
On Sat, 17 Feb 2024 23:03:49 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
> Czy ja się mylę, że niejacy Tusk i Sikorski obściskiwali się z Putinem i Ławrowem, mordercami rosyjskich opozycjonistów, przykładowo
> ostatnio jakiegoś Nawalnego?

Wtedy rzadziej mordowali.
Z Nawalnym tez nie wiadomo - zamordowali, czy "zamęczyli".
Trzy lata w tej kolonii siedział, czemu miałaby służyć śmierc akurat
teraz

> Tak generalnie to kto z Was ma jeszcze wątpliwości, że Smoleńsk to
> była koronkowa akcja GRU czy podobnych trzech czereznoliterek?

Strasznie koronkowa. Wstawić bombę w skrzydło, w tracie remontu w
Rosji, nie trudno. Wyzwolic w odpowiednim momencie trudniej.
Ale jak zmusic pilota do współpracy i złamania minimów?

Tak po prawdzie, jakby tak zamontowac spreparowany wysokosciomierz,
a moze i inną część, która zmieni sama ciśienie odniesienia w
odpowiednim momencie, to mógłby sie pilot zdziwić.
Jeszcze tylko sztuczne chmury rozpylić, i może się udać ... i nie
trzeba będzie CVR fałszować.

> Technicznie to na pewno trudniej rozwalić wielki cudzy gazociąg
> kilkadziesiąt metrów pod poziomem morza

trudno/nietrudno.
On był na głębokości ok 100m, co bardzo utrudnia normalne nurkowanie.
Mozna jakims dronem/robotem, tylko wymaga odpowiedniego statku,
albo z okrętu podwodnego ...

> niż budowany i remontowany
> przez swoich samolot kilkadziesiąt metrów nad poziomem ziemi, a jednak się udało i sprawców również niet.

A moze po prostu tragiczny zbieg błędów i warunków?

J.

J.F

Feb 19, 2024, 4:57:45 AMFeb 19
On Sun, 18 Feb 2024 14:37:35 +0100, Shrek wrote:

> [...]
> postanowią się efektownie na siebie zamachnąć i rozwalić w lesie.
>
> Zresztą nie wiem skąd pogłoski o tym że kacapskie służby działają

czasem im sie jakby zdarzało.
Ten parasol-strzykawka, chocby to zatrucie polonem.

A nawet Skripal i nowiczok ... jak wykryc cos, co się nie wie, ze
istnieje? Ewentualnie się wie, ale nie zna szczegółów?

Swoją drogą - pecha mieli, ze się wydało, skrupulatność zachodnich
biegłych, czy pismacka sensacja?

Bo z drugiej strony - zobacz ilu biznesmenów niedawno wypadło z okna.
Koronkowa operacja po rosyjsku?

Z trzeciej - Girkin/Striełkow ciągle żyje, ale moze chwilowo
niegroźny, zejdzie za 3 lata ...

J.

Shrek

Feb 19, 2024, 11:38:17 AMFeb 19
W dniu 19.02.2024 o 10:57, J.F pisze:

> czasem im sie jakby zdarzało.
> Ten parasol-strzykawka,

Bo ja wiem czy to takie nadzwyczaj koronkowe?

> chocby to zatrucie polonem.

Przecież to nie była żadna koronkowa operacja a właśnie wręcz chwalenie
się że potrafimy na rympał i chuja nam zrobicie, mimo że wiadomo że to my.

> A nawet Skripal i nowiczok ... jak wykryc cos, co się nie wie, ze
> istnieje? Ewentualnie się wie, ale nie zna szczegółów?

I znów -gdzie w tym koronkowość? Po prostu mieli skuteczny i mało znany
środek.

> Swoją drogą - pecha mieli, ze się wydało, skrupulatność zachodnich
> biegłych, czy pismacka sensacja?

IMHO to miało tak być - w sensie to było na pokaz.

Jakby chcieli żeby nie dało się ani stwierdzić czemu umarli ani kto ich
zabił, toby ich zabili na wrocławskim komisariacie i jako dowód
niewinności przedstawili film na którym ich mordują. I chuj - cały świat
by oglądał, marszczył brwi, zatrudniliby najlepszych ekspertów tylko po
to żeby dojść do wniosku że to nie oficerowi FSB z filmu na którym ich
zabijają zabili:P To by była koronkowa operacja a nie jakieś że ktoś się
polonem czy nowiczokiem zatruł gdzie od razu widać czyja to robota.

> Bo z drugiej strony - zobacz ilu biznesmenów niedawno wypadło z okna.
> Koronkowa operacja po rosyjsku?

No właśnie - koronkowa?

J.F

Feb 19, 2024, 12:04:57 PMFeb 19
On Mon, 19 Feb 2024 17:38:16 +0100, Shrek wrote:

> Bo ja wiem czy to takie nadzwyczaj koronkowe?

> Przecież to nie była żadna koronkowa operacja a właśnie wręcz chwalenie
> się że potrafimy na rympał i chuja nam zrobicie, mimo że wiadomo że to my.

Z natury rzeczy jest to trudne do wykrycia w normalnych warunkach -
nie ma geigera w szpitalu itp.
Jest długotrwałe - więc nie wiadomo kto i kiedy zatruł.
No i ofierze juz raczej pomóc nie można, nawet jak lekarze wiedzą, co
jej jest.

A na rympał to można było po prostu zastrzelić.

> [...]
> zabijają zabili:P To by była koronkowa operacja a nie jakieś że ktoś się
> polonem czy nowiczokiem zatruł gdzie od razu widać czyja to robota.

Sami wypadli, to chyba koronkowa :-)

J.

Shrek

Feb 19, 2024, 12:15:17 PMFeb 19
W dniu 19.02.2024 o 18:04, J.F pisze:

> [...]
> Jest długotrwałe - więc nie wiadomo kto i kiedy zatruł.
> No i ofierze juz raczej pomóc nie można, nawet jak lekarze wiedzą, co

No i wiemy że to kacapy... Gdyby to było koronkowe i mielibyśmy
niewiedzieć że to kacapy to przyznasz że raczej chujowo poszło;)

> A na rympał to można było po prostu zastrzelić.

Ale chodziło o to żeby było "straszne" i żeby wiadomoe że to kacapy...
To miało być ostrzeżenie - bardziej spektakularne niż wypadnięcie z okna.

> Sami wypadli, to chyba koronkowa :-)

No to Koronkow to zapracowany człowiek....

J.F

Feb 19, 2024, 1:11:18 PMFeb 19
On Mon, 19 Feb 2024 18:15:17 +0100, Shrek wrote:

> No i wiemy że to kacapy... Gdyby to było koronkowe i mielibyśmy
> niewiedzieć że to kacapy to przyznasz że raczej chujowo poszło;)

Jakby ch*, ale właśnie ciekaw jestem jak na to wpadli,
i jak wpadli, kto i kiedy zatruł.

> Ale chodziło o to żeby było "straszne" i żeby wiadomoe że to kacapy...
> To miało być ostrzeżenie - bardziej spektakularne niż wypadnięcie z okna.

Myslisz, ze zastrzelenie by nie było ostrzeżeniem?

Tylko kogo i przed czym miałoby ostrzegać ?

Zeby nie zdradzac tajemnic KGB i nie działać przeciw FSB ?

> No to Koronkow to zapracowany człowiek....

J.

Shrek

Feb 19, 2024, 1:22:01 PMFeb 19
W dniu 19.02.2024 o 19:11, J.F pisze:

> Jakby ch*, ale właśnie ciekaw jestem jak na to wpadli,
> i jak wpadli, kto i kiedy zatruł.

Gość miał chyba typowe objawy choroby popromiennej. W anglii mają kilka
reaktorów i chyba atomowe okręty podwodne, więc zapewne są eksperci od
radioaktywności. A jakby nie wpadli to same kacapy by ich pewnie
naprowadziły.

> Myslisz, ze zastrzelenie by nie było ostrzeżeniem?

Myślę że jest mniej bolesne i dające do myślenia ewentualnym naśladowcom.

> Tylko kogo i przed czym miałoby ostrzegać ?

Naśladowców. Że ich wszędzie dorwą jak się postarają i to tak że nie
będzie wątpliwości kto to zrobił i nie będzie to przyjemne.

Jakby go chcieli zniknąć to by zniknęli.

J.F

Feb 19, 2024, 1:40:58 PMFeb 19
On Mon, 19 Feb 2024 19:21:58 +0100, Shrek wrote:

> Gość miał chyba typowe objawy choroby popromiennej. W anglii mają kilka
> reaktorów i chyba atomowe okręty podwodne, więc zapewne są eksperci od
> radioaktywności.

Są, ale czy pracują w zwykłym szpitalu?

https://pl.wikipedia.org/wiki/Aleksandr_Litwinienko
https://en.wikipedia.org/wiki/Alexander_Litvinenko
https://en.wikipedia.org/wiki/Poisoning_of_Alexander_Litvinenko

Podejrzewali infekcje bakteryjną, zatrucie talem ...

najciekawszy chyba trzeci link

"As his condition worsened, he told doctors his true identity and
claimed to have been poisoned, before being transferred on 17 November
to University College Hospital in central London for intensive
care.[21][22][27]
Subsequently, his blood and urine samples were sent to the UK's Atomic
Weapons Establishment (AWE), where they were tested for radioactive
poison using gamma spectroscopy.[22]
No discernible gamma rays were initially detected, but a small gamma
ray spike was noticed at an energy of 803 kilo-electronvolts (keV),
barely visible above the background.

The BBC reported that by coincidence another scientist, who had worked
on Britain's early atomic bomb programme decades before, happened to
overhear a discussion about the small spike and recognised it as the
gamma ray signal from the radioactive decay of polonium-210, which was
a critical component of early nuclear bombs.
On the evening of 22 November, shortly before his death, his doctors
were informed the poison was likely to be polonium-210. Further tests
on a larger urine sample using spectroscopy designed to detect alpha
particles confirmed the result the following day.[22] "

Ale widać, ze cos musieli podejrzewać, skoro od razu wysłali próbki do
laboratorium atomowego ...

>A jakby nie wpadli to same kacapy by ich pewnie naprowadziły.

Mogłoby być troche za późno. Co prawda to można w zwłokach wykryc
czy w prochach z urny, i to w ciagu ok roku - czas półrozpadu 4.5
miesiąca ...

> Myślę że jest mniej bolesne i dające do myślenia ewentualnym naśladowcom.

Mozna było najpierw kolana ...

> Naśladowców. Że ich wszędzie dorwą jak się postarają i to tak że nie
> będzie wątpliwości kto to zrobił i nie będzie to przyjemne.
>
> Jakby go chcieli zniknąć to by zniknęli.

"szkodził" parę lat ...

Z drugiej strony - kto miałby go "otruc", jeśli nie Rosjanie.

J.

Ghost

Feb 19, 2024, 1:44:27 PMFeb 19
W dniu 17.02.2024 o 23:03, ąćęłńóśźż pisze:
Tu jest wszystko udowodnione
https://dlaczegonienapalm.wordpress.com/

Shrek

Feb 19, 2024, 1:52:46 PMFeb 19
W dniu 19.02.2024 o 19:40, J.F pisze:

> Ale widać, ze cos musieli podejrzewać, skoro od razu wysłali próbki do
> laboratorium atomowego ...

Z braku wcześniejszych rezultatów...

> Mogłoby być troche za późno. Co prawda to można w zwłokach wykryc
> czy w prochach z urny, i to w ciagu ok roku - czas półrozpadu 4.5
> miesiąca ...

Naprawdę sądzę, że to zbyt kłopotliwy sposób żeby się z tym bujać bez
celu. Jakby go chcieli wykończyć bez rozgłosu to by to zrobili w
prostszy sposób.

> "szkodził" parę lat ...
>
> Z drugiej strony - kto miałby go "otruc", jeśli nie Rosjanie.

No właśnie... Tak czy inaczej widać było że to nie było naturalne
zejście (no chyba żeby powołać naszego biegłego) a w zasadzie pytanie
kto jest retoryczne...

J.F

Feb 19, 2024, 2:41:34 PMFeb 19
On Mon, 19 Feb 2024 19:52:43 +0100, Shrek wrote:

> Z braku wcześniejszych rezultatów...

Albo po tym, jak im ujawnil, ze jest rosyjskim uchodzcą i być moze
Rosja się mści ...

> Naprawdę sądzę, że to zbyt kłopotliwy sposób żeby się z tym bujać bez
> celu. Jakby go chcieli wykończyć bez rozgłosu to by to zrobili w
> prostszy sposób.

Rozgłos i tak mógłby się zrobic.

Inne środki mogą być niewygodne lub niepewne.

> No właśnie... Tak czy inaczej widać było że to nie było naturalne
> zejście (no chyba żeby powołać naszego biegłego) a w zasadzie pytanie
> kto jest retoryczne...

No ale też źródła zatrucia mogą być różne ...

J.

Shrek

Feb 19, 2024, 3:29:25 PMFeb 19
W dniu 19.02.2024 o 20:41, J.F pisze:

> Albo po tym, jak im ujawnil, ze jest rosyjskim uchodzcą i być moze
> Rosja się mści ...

Taa. Bo wcześniej to nikt nie widział kim był Litwinienko, a już
zwłaszcza memai ileś tam:P

> Rozgłos i tak mógłby się zrobic.

Rozgłos i tak miał być. Jakby miał zniknąć to by znikł. Tu wybrano
metodę taką, żeby nie było wątpliwości że to nie przypadek i kto to zrobił.

> Inne środki mogą być niewygodne lub niepewne.

E tam... "jeszcze żaden nie wypłynął"...

> No ale też źródła zatrucia mogą być różne ...

Ta, bo polon to kupisz w każdym sklepie z polonem. I przede wszystkim
kto i po co miałby odpalić Litwinienkę i to jeszcze tak żeby było na
kacapów? Kto by na tym skorzystał?

J.F

Feb 19, 2024, 3:49:57 PMFeb 19
On Mon, 19 Feb 2024 21:29:22 +0100, Shrek wrote:

> Taa. Bo wcześniej to nikt nie widział kim był Litwinienko, a już
> zwłaszcza memai ileś tam:P

Jak piszą - do szpitala trafił pod innym nazwiskiem.
I jak rozumiem - żył w tej GB tez pod innym.

> Rozgłos i tak miał być. Jakby miał zniknąć to by znikł. Tu wybrano

A rozgłos i tak by sie mógł zrobić, jakby odkryli, ze znikł.

> metodę taką, żeby nie było wątpliwości że to nie przypadek i kto to zrobił.

A jakby nie wykryli tego polonu?

> E tam... "jeszcze żaden nie wypłynął"...

A owszem, ale to musisz porwać.
Nie wiadomo, jak chroniony ... choc wątpię, aby w ogóle.
Za duze koszty.

https://unitednuclear.com/element-samples-c-89/polonium-po-p-1284.html

> I przede wszystkim
> kto i po co miałby odpalić Litwinienkę i to jeszcze tak żeby było na
> kacapów? Kto by na tym skorzystał?

A widzisz ... tak, zeby było na kacapów ... to skorzystać moze każdy,
komu zalezy na tym, żeby było na kacapów.

P.S.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/26229215/
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/11413831/

Shrek

Feb 19, 2024, 4:13:46 PMFeb 19
W dniu 19.02.2024 o 21:49, J.F pisze:

> Jak piszą - do szpitala trafił pod innym nazwiskiem.
> I jak rozumiem - żył w tej GB tez pod innym.

Zakładam że Anglicy to jednak profesjonaliści i jednak jakiś nadzór
osobowy nad nim sprawowali. Więc służby zapewne dość szybko ogarnęły że
ich klient zapadła na dziwną przypadłość i zaczęły sprawę badać. No
chyba że ciule i nie interesowało ich co były półkownik ruskiego wywiadu
u nich robi lub choćby z kim się kontaktuje (i co ważniejsze kto szuka
kontaktu z nim). Obstawiam że sam Litwinienko znał osobiście oficera
prowadzącego i sam go powiadomił.

> A rozgłos i tak by sie mógł zrobić, jakby odkryli, ze znikł.

Ale mniejszy. Tu chodziło o danie znaku - dorwiemy cię gdzie byś się nie
ukrył i nie będzie to przyjemny koniec.

BTW - w Hiszpanii znaleziono martwego pilota co Ukraińcom śmigłowiec
sprzedł.

> A jakby nie wykryli tego polonu?

To by kacapy zadbały żeby wykryli.

> A owszem, ale to musisz porwać.
> Nie wiadomo, jak chroniony ... choc wątpię, aby w ogóle.
> Za duze koszty.

Jakoś tam nadzorowany na pewno był. Ale raczej ochrony nie miał. Ale od
razu porwanie. Z okna mógł wypaść, wypadek drogowy mieć, w ostateczności
można wysłać wrocławskich policjantów:P

> https://unitednuclear.com/element-samples-c-89/polonium-po-p-1284.html

The 1/4" hole in the disk contains the Polonium metal, approximately 0.1
microcuries (uCi).

Chyba za mało na takie efekty. No i w USA - trzeba przewieźć. Już
prędzej czujek dymu wygrzebać, ale tam to ameryk i jak zginą duże ilości
to raczej afera się z tego robi.

> A widzisz ... tak, zeby było na kacapów ... to skorzystać moze każdy,
> komu zalezy na tym, żeby było na kacapów.

Ale jakie ktoś miałby korzyści z tego że wyszło na kacapów. Bo ja myślę
że skorzystali tylko kacapy bo ludziki mniej chętnie będą przechodziły
na wrażą stronę, żeby nie było "mieszkanie i emerytura do końca życia
mordo".
> https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/26229215/
> https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/11413831/

Fajne... Jeśli dobrze patrze to ta próbka co ją można kupić ma 37kBq Jak
policzysz to niewiele więcej niż naturalne promieniowanie ciała.

ąćęłńóśźż

Feb 20, 2024, 8:21:06 AMFeb 20
Nie żartuj, zrób listę zamordowanych choćby oligarchów.

A co do "często" - "rzadziej": Michnik zaczął się obściskiwać z Kiszczakiem gdy ten przestał "często" mordować (opozycjonistów,
księży) i zaczął "rzadziej"?

-----
> Wtedy rzadziej mordowali.

ąćęłńóśźż

Feb 20, 2024, 8:24:46 AMFeb 20
Oczywiście, podobnie jak tragiczne i przypadkowe odskoczenie głowy prezydenta w tył po strzale od tyłu, tragiczna ślepota patrzących
po oknach biblioteki, przypadkowo nie stojący za prezydentem agent, przypadkowy Ruby strzelający zbiegiem okoliczności do Oswalda,
przypadkowe zastrzelenie Roberta przechodzącego przez kuchnię itp. itd.
A teraz przypadkowo jakiś pilot ruskiego wiertolota zbiegiem okoliczności zginął.

-----