trucizna

J.F

Jan 16, 2024, 2:15:07 AMJan 16
jak szpiedzy/dywersanci/partyzanci, podadza okupantom zatrutą wódkę,
to czy to jest użycie broni chemicznej ?

J.

Robert Tomasik

Jan 17, 2024, 5:19:06 PMJan 17
W dniu 16.01.2024 o 08:15, J.F pisze:
> jak szpiedzy/dywersanci/partyzanci, podadza okupantom zatrutą wódkę,
> to czy to jest użycie broni chemicznej ?

Jest to w którejś konwencji i jest zakazane. Tak samo, jak stosowanie
zatrutej amunicji. Przypomnę tylko granat, który zabił protektora Czech
i Moraw oraz bojownika, który bo przewoził.

--
(~) Robert Tomasik

Zenek Kapelinder

Jan 21, 2024, 9:35:46 AMJan 21
Dwie onuce dyskutuja. Generalnie zakazane jest napadanie na inne państwa. A jak ktoś jest agresorem to broniącego nic nie ogranicza w metodach obrony. Może wam wydłubywać oczy i rzucać lisom zeby zezarły, może obcinać dłonie i uszy, może obdzierać ze skory i lać roztopiony ołow w dupę. Może a raczej musi w ramach odwetu mscic sie wysadzajac na terenie napastnika przedszkola, żłobki, oddziały położnicze i z noworodkami w szpitalach.

Robert Tomasik

Jan 21, 2024, 11:23:27 AMJan 21
> [...]
> ołow w dupę. Może a raczej musi w ramach odwetu mscic sie wysadzajac na
> terenie napastnika przedszkola, żłobki, oddziały położnicze i z

Niestety w ogóle nie pojmujesz idei wprowadzania prawa wojny. Japończycy
w obliczu zbliżającej się inwazji Amerykanów oświadczyli, że każdy
obywatel będzie choćby nożem bronił kraju i Cesarza. Amerykańscy
generałowie przekalkulowali i "taniej" im wyszło zrzucić dwie bomby
atomowe. Taniej, czyli policzyli, że mniej ludzi zginie, a już na pewno
mniej Amerykanów. Gdyby amerykanie wylądowali, to by po prostu musieli
wymordować ludność cywilną na swojej drodze.

Ukraińcy bohatersko zmienili każdego posiadacza smartfona w szpiega, w
wyniku czego Rosjanie zaczęli strzelać do każdej osoby ich
fotografującej. Palestyńczycy ukryli swoją infrastrukturę pod cywilnymi
obiektami w wyniku czego zwiększyli problem bezdomności.

I dla odróżnienia. Przeanalizuj konflikt Argentyny i Wielkiej Brytanii.
Prowadzili to w miarę w cywilizowany sposób. W wyniku konfliktu
argentyńsko-brytyjskiego o Falklandy zginęło łącznie 987 osób, w tym 649
Argentyńczyków, 255 Brytyjczyków i 82 osoby cywilne.
--
(~) Robert Tomasik

Zenek Kapelinder

Jan 21, 2024, 4:25:07 PMJan 21
Spadaj onuca.

ALEX Martinez

Jan 22, 2024, 2:49:10 AMJan 22

> [...]
> mniej Amerykanów. Gdyby amerykanie wylądowali, to by po prostu musieli
> wymordować ludność cywilną na swojej drodze.

Komu i jak oświadczyli? I skąd ta informacja?

--
ALEX Martinez
"Pod Cusimą Cesarska Marynarka zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

J.F

Jan 22, 2024, 12:44:55 PMJan 22
On Mon, 22 Jan 2024 08:49:08 +0100, ALEX Martinez wrote:

> Komu i jak oświadczyli? I skąd ta informacja?

Ale pasuje do japonskiego etosu wojenno-samurajskiego.
Samurajów już co prawda w 1945 nie było ...

J.

J.F

Jan 22, 2024, 12:48:59 PMJan 22
On Sun, 21 Jan 2024 06:35:45 -0800 (PST), Zenek Kapelinder wrote:

> Dwie onuce dyskutuja.
>Generalnie zakazane jest napadanie na inne państwa.

Ale to tak dopiero od 1946, ewentualnie od 1928.

A wojny są nadal.

> A jak ktoś jest agresorem to broniącego nic nie ogranicza w metodach
> obrony.

A jednak ogranicza.

> [...]
> wysadzajac na terenie napastnika przedszkola, żłobki, oddziały
> położnicze i z noworodkami w szpitalach.

No i potem moze trafić do tej samej celi, co agresor ...

J.

Zenek Kapelinder

Jan 22, 2024, 1:37:03 PMJan 22
Wiesz ze z tobą nie gadam to co sie onuca produkujesz? Gadaj z onucą Tomasikiem.

ALEX Martinez

Jan 23, 2024, 12:48:40 AMJan 23
W dniu 22.01.2024 o 18:44, J.F pisze:

> Ale pasuje do japonskiego etosu wojenno-samurajskiego.

Pasuje. Ale jakoś nie mogę nigdzie spotkać czegokolwiek na temat tego
pomysłu. Taki zbrodniczy pomysł, a Jankesi milczą?

Ghost

Jan 23, 2024, 1:56:58 AMJan 23
W dniu 22.01.2024 o 08:49, ALEX Martinez pisze:

> Komu i jak oświadczyli? I skąd ta informacja?

stad skad tomasik czerpie wiedzie - z dupy

Zenek Kapelinder

Jan 23, 2024, 5:40:55 PMJan 23
Mnie wychodzi ze z komsomolskiej prawdy. Czyli w sumie z dupy. Rozbawił mnie zatruty granat.