Pegazus

Shrek

Feb 19, 2024, 4:23:15 PMFeb 19
Tak a propos.

Żydzi to jednak fachowce som. Google jak szpieguje to przynajmniej soft
za free rozdaje.Żydzi jak szpiegują to jeszcze oprogramowanie za ciężką
kasę sprzedają...

Kurwa, załatwianie spraw przez skrzynki na wp, sami instalujemy trojany
politykom i jeszcze za to płacimy... To jest kurwa tak absurdalne, że
nie ciężko uwierzyć że się dzieje. Teraz mają haki i na byłych a byli
zadbali o to żeby mieli i na obecnych... A potem się dziwimy że nam
ustawy mosad w hotelu w Wiedniu dykuje a na szczyt grupy wyszechradzkiej
odbył sie w składzie Izrael, Czechy, Słowacja, Węgry. Krowy kurwa pasać
a nie politykę robić... Zwłaszcza straszydło;)
--
Shrek

Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "иди нахуй"?
PS - i konfederację!

RadosławF

Feb 19, 2024, 5:28:00 PMFeb 19
W dniu 19.02.2024 o 22:23, Shrek pisze:

> [...]
> odbył sie w składzie Izrael, Czechy, Słowacja, Węgry. Krowy kurwa pasać
> a nie politykę robić... Zwłaszcza straszydło;)

Jest już program made in europe.
https://www.youtube.com/watch?v=66CZWnljS3I

Pozdrawiam

J.F

Feb 20, 2024, 12:30:01 PMFeb 20
On Mon, 19 Feb 2024 22:23:12 +0100, Shrek wrote:
> Tak a propos.
> Żydzi to jednak fachowce som. Google jak szpieguje to przynajmniej soft
> za free rozdaje.Żydzi jak szpiegują to jeszcze oprogramowanie za ciężką
> kasę sprzedają...

Google/Alphabet ma przychody rzędu połowy całego GDP państwa Izrael
:-)

No, ale googla dwóch Żydów założyło :-)
Faecbooka trzeci ...

> [...]
> odbył sie w składzie Izrael, Czechy, Słowacja, Węgry. Krowy kurwa pasać
> a nie politykę robić... Zwłaszcza straszydło;)

No ale jak chcesz uniknąc?
zawsze rozmawiać twarzą w twarz, byle nie w Sowie ?

J.

Shrek

Feb 20, 2024, 12:37:56 PMFeb 20
W dniu 20.02.2024 o 18:30, J.F pisze:

> No ale jak chcesz uniknąc?
> zawsze rozmawiać twarzą w twarz, byle nie w Sowie ?

Jest coś takiego jak bezpieczeństwo informatyczne i jest biegunowo
odległe od darmowej skrynki na wp. No i może nie najeży instalowac
izraelskich bakdorów u polityków.

J.F

Feb 20, 2024, 12:44:03 PMFeb 20
On Tue, 20 Feb 2024 18:37:55 +0100, Shrek wrote:

> Jest coś takiego jak bezpieczeństwo informatyczne i jest biegunowo
> odległe od darmowej skrynki na wp.

A gdzie proponujesz skrzynkę?

WP moze podlegać pod polski nakaz sądowy.

W miare bezpiecznie to PGP ... a i tak trzeba bardzo uważać.

> No i może nie najeży instalowac izraelskich bakdorów u polityków.

A to trzeba coś instalować, czy oni potrafią zainstalować bez
ingerencji?

J.

Shrek

Feb 20, 2024, 1:00:03 PMFeb 20
W dniu 20.02.2024 o 18:44, J.F pisze:

> A gdzie proponujesz skrzynkę?

No nie wiem. Jak byśmy mieli na przykład odpowiednio zabaezpieczone
rządowe serwery... może tam:P

> A to trzeba coś instalować, czy oni potrafią zainstalować bez
> ingerencji?

Może i potrafią. Ale czemu mamy to robić za nich i za nasze pieniądze...?

J.F

Feb 20, 2024, 1:23:38 PMFeb 20
On Tue, 20 Feb 2024 19:00:02 +0100, Shrek wrote:

> No nie wiem. Jak byśmy mieli na przykład odpowiednio zabaezpieczone
> rządowe serwery... może tam:P

No ale czemu politycy opozycji mieliby miec tam skrzynki?

Zeby CBA było łatwiej je czytać ? :-)

> Może i potrafią. Ale czemu mamy to robić za nich i za nasze pieniądze...?

Jesli nie potrafią, to trzeba sie wykazać nieostrożnością.
O którą może być bardzo łatwo, ale jednak trzeba coś zrobić.

Jeśli potrafią, to nieostrożnoscią jest używanie smartfona :-)

J.

Shrek

Feb 20, 2024, 1:27:23 PMFeb 20
W dniu 20.02.2024 o 19:23, J.F pisze:

> No ale czemu politycy opozycji mieliby miec tam skrzynki?

Ale to nie politycy opozycji gadali przez skrzynke dworczyka:P

> Jesli nie potrafią, to trzeba sie wykazać nieostrożnością.
> O którą może być bardzo łatwo, ale jednak trzeba coś zrobić.
>
> Jeśli potrafią, to nieostrożnoscią jest używanie smartfona :-)

Nieostrożnością to jest instalować swoim żydowski bakdor i liczyć na to
że żydzi tego nie czytają...

J.F

Feb 20, 2024, 1:54:33 PMFeb 20
On Tue, 20 Feb 2024 19:27:21 +0100, Shrek wrote:

> Ale to nie politycy opozycji gadali przez skrzynke dworczyka:P

No ale Brejza z jakiej racji miałby miec skrzynkę na _rządowym_
serwerze?

No chyba, zeby tak bezpieczny serwer dla rządu, posłów i samorządów.
Z backupem, zeby dowody były zapamiętane na wieki :-)

> Nieostrożnością to jest instalować swoim żydowski bakdor i liczyć na to
> że żydzi tego nie czytają...

Moze to tylko u takich, co niewiele mogą :-)

No ale to jest żydowski backdor, a myslisz ze Apple i Google i MS nie
mają swoich? A Huawei i Xiaomi?
A Nokia i Huawei - jako producenci sprzętu sieciowego?

A dostawcy "chmur" ?

Możliwe też, ze jest tych klientów tylu, ze Mossad nie wyrabia z
czytaniem/słuchaniem :-)

Dodaj jeszcze androidową tendencję, aby jak najwięcej zapisać w
chmurze ... i nie wiadomo kto czyta.

Nie wiem czy pamiętasz, jak pare lat temu ujawniła się jakaś afera
szpiegowska, choc nie wiem czy prawdziwa.
Gdzies tam można było wyczytac, ze ktos korzystał z "bezpiecznego",
rządowego serwera (exchange) ... i nie, nie wysyłał tajnych danych,
tylko je wpisywał w edytowany mail, kasował bez wysłania,
ale w międzyczasie ktos inny mógł sie zalogować na jego konto,
zobaczyc co tam w poczekalni czeka ...

J.

Shrek

Feb 20, 2024, 2:12:46 PMFeb 20
W dniu 20.02.2024 o 19:54, J.F pisze:

> No ale Brejza z jakiej racji miałby miec skrzynkę na _rządowym_
> serwerze?

Nie. Przez Wp akurat rozmawiały pisie debeściaki. A reszcie założyli do
kompletu pegazusa, żeby obcy wiedzieli też o czym rozmawia opozycja.
Zresztą podobno nie tylko opozycja.

> Moze to tylko u takich, co niewiele mogą :-)

To trochę bez sensu ich podsłuchiwać;)

> No ale to jest żydowski backdor, a myslisz ze Apple i Google i MS nie
> mają swoich? A Huawei i Xiaomi?

Zapewne mają. Tym niemniej trochę głupio zamiast próbować zabezpieczyć
komunikację to nie dość że dawać bakdory obcym służbą to jeszcze robić
to nielegalnie i dawać im haki zarówno na podsłuchujących jak i
podsłuchiwanych.

> [...]
> tylko je wpisywał w edytowany mail, kasował bez wysłania,
> ale w międzyczasie ktos inny mógł sie zalogować na jego konto,

To w takim razie była luka bezpieczeństwa. Ale że się da podsłuchać to
nie znaczy że powinniśmy to nielegalnie wystawiać i jeszcze za to
płacić. Na 100% wszystko co było zrobione pegazusem leży zarchwizowane
na żydowskich serwerach. I raczej jest analizowane na bieżąco.
Outestending muf;)

J.F

Feb 20, 2024, 2:18:58 PMFeb 20
On Tue, 20 Feb 2024 20:12:45 +0100, Shrek wrote:

> Nie. Przez Wp akurat rozmawiały pisie debeściaki. A reszcie założyli do
> kompletu pegazusa, żeby obcy wiedzieli też o czym rozmawia opozycja.
> Zresztą podobno nie tylko opozycja.

> To trochę bez sensu ich podsłuchiwać;)

Ci co naprawdę duzo mogą ... to moze nie pozwalają sie podsłuchiwać,
tylko decydują kogo podsłuchiwać :-)

> [...]
> komunikację to nie dość że dawać bakdory obcym służbą to jeszcze robić
> to nielegalnie i dawać im haki zarówno na podsłuchujących jak i

Cos tam mówią, ze na wszystko były zgody sądu, zgodnie z przepisami.

Tylko potem chyba sąd zarzucił, ze nie było podstawy prawnej ... ale
zgodę wczesniej wydał :-)

> [...]
> płacić. Na 100% wszystko co było zrobione pegazusem leży zarchwizowane
> na żydowskich serwerach. I raczej jest analizowane na bieżąco.

Jak sie spopularyzował, to naprawde może być tego za dużo.

J.

Shrek

Feb 20, 2024, 2:28:58 PMFeb 20
W dniu 20.02.2024 o 20:18, J.F pisze:

> Ci co naprawdę duzo mogą ... to moze nie pozwalają sie podsłuchiwać,
> tylko decydują kogo podsłuchiwać :-)

Ta. I gadają przez skrzynkę dworczyka:P

> Cos tam mówią, ze na wszystko były zgody sądu, zgodnie z przepisami.

Tak. Jasne...

> Jak sie spopularyzował, to naprawde może być tego za dużo.

Bez przesady - to nie są tanie rzeczy. Ile tego może być w skali świata
- milion? Załóżmy że każdy dziennie wypluje z siebie powiedzmy 50MB.
50TB dziennie. Szału nie ma. Eszelon już 20 lat temu takie ilości
zapewne obrabiał.

Zbynek Ltd.

Feb 21, 2024, 9:11:28 AMFeb 21
Shrek napisał(a) :

> Ale to nie politycy opozycji gadali przez skrzynke dworczyka:P

> Nieostrożnością to jest instalować swoim żydowski bakdor i liczyć na to
> że żydzi tego nie czytają...

Ależ czytają. Dane pozyskane z Pegazusa są przesyłane na serwer w
Izraelu i zleceniodawca musi wtedy o nie poprosić.

Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

J.F

Feb 21, 2024, 11:05:17 AMFeb 21
On Tue, 20 Feb 2024 20:28:57 +0100, Shrek wrote:

> Ta. I gadają przez skrzynkę dworczyka:P

> Tak. Jasne...

W tym starym-nowym procesie Kamińskiego/Wąsika były.

Ale Pegassus daje nowe możliwości :-)

> [...]
> - milion? Załóżmy że każdy dziennie wypluje z siebie powiedzmy 50MB.
> 50TB dziennie. Szału nie ma. Eszelon już 20 lat temu takie ilości

Popatrz tak, ze Zydów w Izraelu jest kilkanascie mln, a znacznie mniej
moze sie kontrolą danych zajmować.

Trafisz na jakis gadatliwych klientów, to trzeba będzie słuchac i
słuchać. Eszelon miał automatyczne algorytmy.

J.

Shrek

Feb 21, 2024, 11:26:19 AMFeb 21
W dniu 21.02.2024 o 17:05, J.F pisze:

> Popatrz tak, ze Zydów w Izraelu jest kilkanascie mln, a znacznie mniej
> moze sie kontrolą danych zajmować.

Przecież oni tego nie przepisują na dyski twarde.

> Trafisz na jakis gadatliwych klientów, to trzeba będzie słuchac i
> słuchać. Eszelon miał automatyczne algorytmy.

Żydzi też mają.

Shrek

Feb 21, 2024, 11:28:04 AMFeb 21
W dniu 21.02.2024 o 15:11, Zbynek Ltd. pisze:

> Ależ czytają. Dane pozyskane z Pegazusa są przesyłane na serwer w
> Izraelu i zleceniodawca musi wtedy o nie poprosić.

Nosz mówię że idioci. Instalować osobą któymi się z jakichkolwiek
powodów interesują nasze władze bakdora kraju który prowadzi wrogom nam
politykę zagraniczną to trzeba mieć łeb:P

Ghost

Feb 21, 2024, 3:37:50 PMFeb 21
W dniu 21.02.2024 o 15:11, Zbynek Ltd. pisze:
Odwrotnie, zleceniodawca zleca wjazd w danym okresie po czym odbiera
sobie wszystko z serwera. Serwer oczywiscie stoi w firmie wykonujacej
zlecenie. Ale wczesniej musi byc udana realizacja zainfekowania, co moze
oznaczac jakis czas oczekiwania na pierwsze dane. Ciekawe moze byc
dojscie, ktorymi serwisami sie posluguja zeby zainfekowac ofiare bo
poleganie na klikbajtach w wielu przypadkach bedzie po prostu nieskuteczne.

J.F

Feb 22, 2024, 4:20:46 AMFeb 22
On Wed, 21 Feb 2024 21:37:45 +0100, Ghost wrote:

> Odwrotnie, zleceniodawca zleca wjazd w danym okresie po czym odbiera
> sobie wszystko z serwera. Serwer oczywiscie stoi w firmie wykonujacej
> zlecenie.

I moze być tak, ze zleceniodawca konczy zlecenie, a dane wpływają
dalej, tylko ze zleceniodawca juz o tym nie wie :-)

> Ale wczesniej musi byc udana realizacja zainfekowania, co moze
> oznaczac jakis czas oczekiwania na pierwsze dane.

No chyba, ze maja jakies niezawodne i szybkie sposoby.
Ale mogą utrzymywać legendę, że to trwa :-)

> Ciekawe moze byc
> dojscie, ktorymi serwisami sie posluguja zeby zainfekowac ofiare bo
> poleganie na klikbajtach w wielu przypadkach bedzie po prostu nieskuteczne.

Ciekawe czy mają jakis współpracujących ludzi, którzy sa w stanie
zblizyc się fizycznie.

J.

J.F

Feb 22, 2024, 4:21:34 AMFeb 22
On Wed, 21 Feb 2024 17:26:20 +0100, Shrek wrote:

> Przecież oni tego nie przepisują na dyski twarde.

No ale powinni przeanalizować, co sie tam wyprawia.

> Żydzi też mają.

J.