Spadek ciśnienia

Krzysiek

Witam.

Tak sobie dla sportu składam stację pogodową z różnych czujników
zakupionych w państwie środka i przy oprogramowaniu zatrzymał mnie
problem którego nie potrafię wygooglować.
Otóż załóżmy, ze chciałbym krótkoterminowo przewidywać załamanie pogody
na podstawie spadku ciśnienia.
I teraz chodzi mi o te kryteria...

O ile musi spaść ciśnienie i w jakiej jednostce czasu, aby uznać, że coś
się dzieje z pogodą.
Innymi słowy co ile minut mierzyć ciśnienie i o ile musi ono spaść w tym
czasie, aby wszcząć alarm?

Pozdrawiam

PS.
Wiem, że to takie trochę wróżenie z fusów, bo czynników jest wiele, ale
na ten moment interesuje mnie implementacja tego parametru.

Grzegorz Tomczyk

W dniu 10.02.2017 o 13:14, Krzysiek pisze:
> O ile musi spaść ciśnienie i w jakiej jednostce czasu, aby uznać, że coś
> się dzieje z pogodą.

W mojej stacji pogody standardowo jest to spadek 3 hPa na 3 godziny,
natomiast 6 hPa na 3 godziny wyzwala wskaźnik ostrzeżenia przed burzą.

Grzegorz Tomczyk

Krzysiek

W dniu 2017-02-11 o 21:01, Grzegorz Tomczyk pisze:

> W mojej stacji pogody standardowo jest to spadek 3 hPa na 3 godziny,
> natomiast 6 hPa na 3 godziny wyzwala wskaźnik ostrzeżenia przed burzą.

Bardzo dziękuję. To już jest jakaś konkretna informacja.