[krasula][kolej.pl] tymczasowe wyłączenie

0 wyświetleń

Mateusz Żmuda

nieprzeczytany,
30 sty 2006, 14:17:0130.01.2006
do
Z dniem 1 lutego należy do linków z powyższych serwerów dopisać literke "F".

Spodziewane ogłoszenie kursowania dalszego obu serwerów - 2 połowa lutego.

Zainteresowanych powiadomić.
Uprasza się o aktualizowanie wydawnictw.

:)

MaTe
Mateusz Żmuda

jaQbek

nieprzeczytany,
30 sty 2006, 15:08:1330.01.2006
do
Mateusz Żmuda wyklepał w wiadomości <news:drlook$s5l$1...@inews.gazeta.pl> co
następuje:

> [...]
>
> Zainteresowanych powiadomić.
> Uprasza się o aktualizowanie wydawnictw.

Remont generalny, czy znów marszałek dofinansowania nie dał ? ;) A tak
serio, to co się dzieje z krasulką ? Bo własnie miałem nowe foty wrzucać :)

--
jaqbek [monkey] poczta dot onet dot pl

Mateusz Żmuda

nieprzeczytany,
30 sty 2006, 15:09:1730.01.2006
do

Użytkownik "jaQbek" <Ktos...@nie.cierpi.spamu> napisał w wiadomości

> Remont generalny, czy znów marszałek dofinansowania nie dał ? ;) A tak
> serio, to co się dzieje z krasulką ? Bo własnie miałem nowe foty wrzucać
:)

Z chałupy ją wywalili i nowego domu szuka chwilowo :)

Krzysztof Waszkiewicz

nieprzeczytany,
30 sty 2006, 16:16:4930.01.2006
do
W artykule <drlook$s5l$1...@inews.gazeta.pl>
Mateusz Żmuda napisał(a):

> Spodziewane ogłoszenie kursowania dalszego obu serwerów - 2 połowa lutego.

A ile to w sumie miejsca zajmuje?

Zdravim!

--
Krzysztof Waszkiewicz http://www.kolej.eu.org http://www.eu07.pl
GG://3721721 Telefon: +48502538069 Google Talk: iwa...@gmail.com

atomek

nieprzeczytany,
30 sty 2006, 17:17:2830.01.2006
do
Użytkownik "Krzysztof Waszkiewicz" <iw...@eu07.pl> napisał w wiadomości

> A ile to w sumie miejsca zajmuje?

A nie było o tym przy okazji tematu serwisu kolej.pl? ;)

Pozdrawiam.

Wojciech 'Wheart' Penar (w robocie)

nieprzeczytany,
31 sty 2006, 06:11:5331.01.2006
do
Mateusz Żmuda napisał(a):

Na ile chwilowo?

Czekam z niecierpliwością na kolejną część opowiadania Covalusa i...

Pozdrawiam
Wojtek

--
Wojciech 'Wheart' Penar
mail: w-h-e-a-r-t@USUN_TO_I_KRESKI.box43.pl

Wojciech 'Wheart' Penar

nieprzeczytany,
31 sty 2006, 08:44:5931.01.2006
do
Wojciech 'Wheart' Penar (w robocie) napisał(a):

> Na ile chwilowo?
>
> Czekam z niecierpliwością na kolejną część opowiadania Covalusa i...

Oczywiście na ile chwilowo szuka - nie będzie nieczynna :)

Bo wzmianka o covalusowych opowiadaniach chyba trochę zamętu wprowadza

Pozdrawiam
Wojtek

R.Bach

nieprzeczytany,
31 sty 2006, 11:33:2731.01.2006
do

Użytkownik "Mateusz Żmuda" <ma...@kolej.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Zainteresowanych powiadomić.
> Uprasza się o aktualizowanie wydawnictw.

No więc ja w związku z powyższym poszukuję kogoś, kto przygarnie
KSP na ten okres. Nie chcę żadnych php ani mysqlów, jedynie
150MB miejsca :-) Przez pół roku nastukało mi prawie 20tys. odsłon
strony z przepisami, a to chyba zobowiązuje do utrzymania jej w sieci...

R.Bach, Gdańsk
rbach[at]kolej[kropka]pl
Kolejowa Strona Przepisowa (KSP):
[chwilowo bezdomna...]

Piotr Piwarski

nieprzeczytany,
31 sty 2006, 13:25:2331.01.2006
"R.Bach" <rbach.[spam.won]@kolej.pl> wrote:

> [...]
> 150MB miejsca :-) Przez pół roku nastukało mi prawie 20tys. odsłon
> strony z przepisami, a to chyba zobowiązuje do utrzymania jej w

Odezwij sie na maila, bo ten w naglowku raczej nie dziala :)

--
[ Pozdrawiam - Piffko / SQ2LIT ] [DS1]
[ <piffko1.at.gazeta.dot.pl> ] [54°22'15''N]

R.Bach

nieprzeczytany,
31 sty 2006, 14:07:4431.01.2006
do

Użytkownik "Piotr Piwarski" <pif...@USUNgazeta.pl> napisał w wiadomości

> Odezwij sie na maila, bo ten w naglowku raczej nie dziala :)

Eee. Faktycznie... bieżący to
multilight[a.w.kolku]poczta[kropa]onet[kropa]pl :-)

R.Bach, Gdańsk

Odpowiedz wszystkim
Odpowiedz autorowi
Przekaż dalej