chytry plan na bilet IC z przesiadkami - da się tak?

SW3

Jak wiadomo, niedasie kupić przez internet biletu z więcej niż 1
przesiadką między pociągami Intercity. Dokładnie to nie może być więcej
niż 2 następujące po sobie odcinki pociągami tej znakomitej firmy. Ale
jeśli rozdzielić je odcinkiem pokonywanym z pomocą innego przewoźnika to
już można. Np. IC+IC+PR+IC+IC można.

Wymyśliłem więc, że zrobię skok w bok pociągiem PR i tak sobie podzielę
niezakupywalną relację. Jednak nie chcę faktycznie jechać tymi
dodatkowymi pociągami, tylko w tym czasie pozwiedzać miasto. Gdyby to
były w obie strony PR to bym nawet nie pytał ale problem jest taki, że o
ile oddalam się od głównej trasy pociągiem PR, to powrót jest tym
pociągiem IC, na który się przesiadam (PR podjeżdżam na wcześniejszą
stację tego IC). I tu pojawia się pytanie:
Czy mogę wsiąść do IC na późniejszej stacji niż mam na bilecie?

Konkretnie bilet na trasę:
Rzeszów
TLK311
Lublin Główny
R22403
Świdnik Miasto
IC28106
Warszawa Wschodnia
IC1512
Malbork

a chciałbym do IC28106 wsiąść w Lublinie zamiast w Świdniku.

Że w R22403 się nie pojawię to nie problem bo mogłem przecież nie
spotkać konduktora na tak krótkim odcinku. Ale czy w IC28106 nie będzie
problemu, że wsiadam na niewłaściwej stacji?

--
SW3

Grzegorz Kapusta

W dniu 26.05.2022 o 18:02, SW3 pisze:
> Ale czy w IC28106 nie będzie problemu, że wsiadam na niewłaściwej stacji?

No przecież to oczywiste, nie jestem w stanie sobie wyobrazić
powodu, z jakiego to mogłoby być niemożliwe.

Tutaj jest inny kłopot - "przejeżdżasz" 2x odcinek Lublin - Świdnik,
a to nie jest dozwolone. Ale skoro system Ci taki bilet sprzeda,
to skąd masz wiedzieć, że nie wolno? ;-)
Swoją drogą ciekawe - takiego potworka można kupić, a w pełni
legalnego biletu, na jednego przewoźnika, z dwoma przesiadkami nie.

Pozdrawiam,
GK

are...@wp.pl

> Swoją drogą ciekawe - takiego potworka można kupić, a w pełni
> legalnego biletu, na jednego przewoźnika, z dwoma przesiadkami nie.

Gdy było jedno pekape to DAŁOSIĘ. No ale najważniejsze stołki dla pociotków w 100 spółeczeńkach, na które w dobie kapytalyzmu pekape zostało rozyebane. :)

K. Sz.

W dniu 27.05.2022 o 09:15, are...@wp.pl pisze:

> Gdy było jedno pekape to DAŁOSIĘ. No ale najważniejsze stołki dla pociotków w 100 spółeczeńkach, na które w dobie kapytalyzmu pekape zostało rozyebane. :)

Nie, przez Internet się nie dało. A w kasie to i teraz można, AFAIK.

KS

SW3

> [...]
> IC1512
> Malbork
>
> a chciałbym do IC28106 wsiąść w Lublinie zamiast w Świdniku.

Dla porządku napiszę, że przejazd odbyłem, nikt nie miał zastrzeżeń,
nikt mi nie zajął miejsca.

--
SW3