Rozkład jazdy 2022/2023

Rybak

Przecieki /propozycje/ uwagi do kolejnego RJ

Marcin (MK)

sobota, 18 grudnia 2021 o 11:16:10 UTC+1 jahba...@gmail.com napisał(a):
> Przecieki /propozycje/ uwagi do kolejnego RJ

Witam a co byście powiedzieli na taki pociąg:
Nocny IC "Parsęta" (Kursuje Codziennie )Warszawa Wschodnia ( odjazd Około 22:30) - Łódź Widzew - Kalisz - Poznań Główny - Piła Główna - Kołobrzeg Question

Marcin Koleje

Wiadomo jakie pociągi między Radomiem a Warszawą pojadą przez Warkę i ile się w Warce zatrzyma

Rybak

Tylko wiem, ze IC KARŁOWICZ jako Flirt do Zakopanego będzie kursował tylko na weekend, a ponieważ się pojawi nowy pociąg TLK Nosal do Zakopanego p. Lublin, Rzeszów, Kraków i będzie kursował codziennie
Message has been deleted

Super Kolej

Witamy. Czy mają Państwo może propozycje dla stacji Szczecin? Z góry dziękujemy.

Rybak

Cześć. Ktoś ma przecieki RJ 2022/23, odpiszcie tu od razu.

Paweł Przetacznik

Czy są jakieś przecieki dla stacji Kolbuszowa lub ogólnie linii kolejowej nr 71?

Ksiedzu

sobota, 18 grudnia 2021 o 11:16:10 UTC+1 jahba...@gmail.com napisał(a):
> Przecieki /propozycje/ uwagi do kolejnego RJ

Skarżysko-Kamienna
- TLK NIDA Kielce - Warszawa Wschodnia
- TLK USTRRONIE Kołobrzeg - Kraków Główny
- TLK WYCZÓŁKOWSKI Lublin Główny - Świnoujście
- IC KARŁOWICZ Warszawa Wschodnia - Zakopane
- IC JAGIEŁŁO Kraków Płaszów - Lublin Główny
- IC WITOS Warszawa Wschodnia - Przemyśl Główny (postój tylko na P.O. Skarżysko Kościelne)
- IC REJ Kielce - Warszawa Wschodnia
- IC SZTYGAR Lublin Główny - Katowice
- IC ORŁOWICZ Olsztyn Główny - Kraków Główny
- IC ŻERMOSKI Kraków Główny - Olsztyn Główny
- IC MORCINEK Lublin Główny - Wrocław Główny
- IC SIENKIEWICZ Kraków Główny - Olsztyn Główny
- IC KINGA Warszawa Wschodnia - Kraków Główny
- IC BOLKO Lublin Główny - Wrocław Główny
- IC KOLBERG Kraków Główny - Olsztyn Główny
- IC SAN Warszawa Wschodnia - Przemyśl Główny (postój tylko na P.O. Skarżysko Kościelne)

Ksiedzu

niedziela, 10 kwietnia 2022 o 13:47:04 UTC+2 Paweł Przetacznik napisał(a):
> Czy są jakieś przecieki dla stacji Kolbuszowa lub ogólnie linii kolejowej nr 71?

Kolbuszowa
- IC GÓRSKI Rzeszów Główny - Szczecin Główny
- IC KOCHANOWSKI Rzeszów Główny - Bydgoszcz Główna

Rybak

Księdzu
A jakie pociągi będą zatrzymywać na stacji Szczecin Główny i Stargard od grudnia 2023?

Kamil Kryczka

Cześć
Księdzu czy mogę prosić o informację co planowane jest dla stacji Brzeg mowa o połączeniach IC
Z góry dziękuję i pozdrawiam

Ksiedzu

czwartek, 5 maja 2022 o 09:50:22 UTC+2 jahba...@gmail.com napisał(a):
> Księdzu
> A jakie pociągi będą zatrzymywać na stacji Szczecin Główny i Stargard od grudnia 2023?

Szczecin Główny
- TLK UZNAM Warszawa Wschodnia - Świnoujście
- EIC CHROBRY Szczecin Główny - Warszawa Wschodnia
- IC STAŃCZYK Szczecin Główny - Olsztyn Główny
- IC OSTERWA Szczecin Główny - Kraków Główny
- IC MATEJKO Szczecin Główny - Przemyśl Główny
- IC GRYF Szczecin Główny - Olsztyn Główny
- IC MEWA Warszawa Wschodnia - Świnoujście
- IC PRZEMYŚLANIN Świnoujście - Przemyśl Główny
- IC PODHALANIN Szczecin Główny - Zakopane
- IC ALBATROS Szczecin Główny - Gdynia Główna
- IC PODLASIAK Świnoujście - Suwałki
- IC SWAROŻYC Wrocław Główny - Szczecin Główny
- IC RYBAK Szczecin Główny - Białystok
- IC GAŁCZYŃSKI Świnoujście/Szczecin Główny - Warszawa Wschodnia
- TLK STASZIC Szczecin Główny - Lublin Główny
- TLK WYCZÓŁKOWSKI Świnoujście - Lublin Główny
- IC GÓRSKI Rzeszów Główny - Szczecin Główny
- IC WŁÓKNIARZ Łódź Widzew - Szczecin Główny
- IC BRYZA Szczecin Główny - Olsztyn Główny
- IC ŻUŁAWY Szczecin Główny - Olsztyn Główny
- IC CHEŁMOŃSKI Kraków Główny - Świnoujście

Stargard
[...]

Ksiedzu

Brzeg
- IC OLEŃKA Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- TLK KARKONOSZE Szklarska Poręba Górna/Jelenia Góra - Warszawa Wschodnia
- IC KRAKOWIANKA Kraków Główny - Kołobrzeg
- IC PRZEMYŚLANIN Przemyśl Główny - Świnoujście
- TLK WOLIN Kraków Główny - Świnoujście
- IC NIGHTJET Graz HBF - Berlin Charlottenburg
- TLK ROZEWIE Kraków Główny - Gdynia Główna
- EIP Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC MORCINEK Wrocław Główny - Lublin Główny
- IC GWAREK Katowice - Słupsk
- IC NAŁKOWSKA Wrocław Główny - Białystok
- IC ŚLĄZAK Poznań Główny - Przemyśl Główny
- IC CHEŁMOŃSKI Kraków Główny - Świnoujście
- IC HALNY Bydgoszcz Główna - Bielsko-Biała Główna/Zakopane
- IC MEHOFFER Zielona Góra Głowna - Przemyśl Główny
- IC BOLKO Wrocław Główny - Lublin Główny
- IC ŚNIEZKA Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra/Szklarska Poręba Górna
- IC KOSSAK Przemyśl Główny - Wrocław Główny
- TLK WYCZÓŁKOWSKI Lublin Główny - Świnoujście
- IC SZYNDZIELNIA Bielsko-Biała Główna - Słupsk/Ustka
- IC FREDRO Wrocław Główny - Warszawa Wschodnia
- IC MATEJKO Szczecin Główny - Przemyśl Główny
- IC ARTUS Przemyśl Główny - Gdynia Główna/Hel
- TLK ORZESZKOWA Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra/Szklarska Poręba Górna
- IC PIAST Gdynia Główna - Kraków Główny
- EIC PANORAMA Wrocław Główny - Warszawa Wschodnia

Wyprzedzając Twoje pytania; będzie tylko jedna para EIP i nie piszę żadnych szczegółowych RJ dla pociągów osobowych.

Mateuszlbn

Witaj ksiedzu, z Lublina jakieś nowości będą wporowadzone ?

Kamil Kryczka

czwartek, 5 maja 2022 o 10:52:19 UTC+2 Ksiedzu napisał(a):
To ten EIC Panorama z pH w Brzegu czy tylko go wypisałeś nie chce szczegółowo nic i jak byś mógł dla Kędzierzyna-Koźla udostępnić co planują bo coś mają przekierować przez Kędzierzyn z góry dziękuję

Ksiedzu

czwartek, 5 maja 2022 o 12:34:31 UTC+2 mateusz...@gmail.com napisał(a):
Lublin Główny
- IC BACZYŃSKI Lublin Główny - Wrocław Główny
- TLK WYCZÓŁKOWSKI Lublin Główny - Świnoujście
- TLK USTRONIE Lublin Główny - Kołobrzeg
- TLK STASZIC Szczecin Główny - Lublin Główny
- TLK INKA Lublin Główny - Warszawa Wschodnia
- IC GÓRSKI Rzeszów Główny - Szczecin Główny
- IC SZTYGAR Lublin Główny - Katowice
- IC KIEV EXPRESS Kijów - Warszawa Wschodnia
- IC CHEŁMIANIN Warszawa Wschodnia - Chełm
- IC ZAMOYSKI Hrubieszów Miasto - Kołobrzeg
- IC KOCHANOWSKI Bydgoszcz Główna - Lublin Główny/Rzeszów Główny
- IC JAGIEŁŁO Lublin Główny - Kraków Główny
- IC CZARTORYSKI Łódź Widzew - Lublin Główny
- TLK MIERZEJA Lublin Główny - Hel
- IC BOLKO Lublin Główny - Wrocław Główny
- IC MORCINEK Wrocław Główny - Lublin Główny
- IC KONOPNICKA Wrocław Główny - Lublin Główny
- TLK CZECHOWICZ Lublin Główny - Warszawa Wschodnia
- IC KUJAWIAK Bydgoszcz Główna - Chełm
- IC LUBUSZANIN Lublin Główny - Zielona Góra Główna
- IC RUBINSTEIN Łódź Widzew - Lublin Główny

Ksiedzu

czwartek, 5 maja 2022 o 12:39:37 UTC+2 kryczka...@gmail.com napisał(a):
Ten EIC PANORAMA to jakiś dziwny jest. W relacji Warszawa - Wrocław nie ma zaplanowanego ph w Brzegu, natomiast w relacji Wrocław - Warszawa już ma.

Kędzierzyn-Koźle
- IC NIGHTJET Graz HBF - Berlin Charlottenburg
- IC PRZEMYŚLANIN Przemyśl Główny - Świnoujście
- IC SKARBEK Racibórz - Olsztyn Główny
- TLK WOLIN Wrocław Główny - Bielsko-Biała Główna
- IC CHEŁMOŃSKI Kraków Główny - Świnoujście
- IC HALNY Bydgoszcz Główna - Bielsko-Biała Główna/Zakopane
- IC SZYNDZIELNIA Bielsko-Biała Główna - Słupsk/Ustka

Jacek Gudzinowicz

A co się dzieje na trasie Kraków - Katowice? Dzięki!

Ksiedzu

czwartek, 5 maja 2022 o 13:36:24 UTC+2 Jacek Gudzinowicz napisał(a):
> A co się dzieje na trasie Kraków - Katowice? Dzięki!
Piszę tylko dla konkretnej stacji. Nie pisze dla tras.

Jacek Gudzinowicz

W takim razie Kraków Głowny, ale zeby bylo latwiej w kierunku Katowic, a w wolnej chwili w kierunku Warszawy bo tego bedzie duzo :)
Message has been deleted

Ksiedzu

Kraków Główny
- TLK KARPATY Gdynia Główna - Zakopane/Krynica Zdrój
- IC PRZEMYŚLANIN Przemyśl Główny - Świnoujście
- IC CHEŁMOŃSKI Kraków Główny - Świnoujście
- IC CHOPIN Graz HBF - Warszawa Wschodnia
- TLK POŁONINY Kraków Główny - Łupków
- IC MALCZEWSKI Kraków Główny - Kołobrzeg
- TLK ROZTOCZE Bohumin - Lublin Główny
- TLK WOLIN Kraków Głowny - Świnoujście
- TLK SUDETY Kraków Główny - Jelenia Góra
- IC KOSSAK Przemyśl Główny - Wocław Główny
- IC PUŁASKI Kraków Główny - Poznań Główny
- EIP Rzeszów Główny - Gdynia Główna
- TLK BURSZTYN Kołobrzeg - Kraków Główny
- TLK ROZEWIE Gdynia Główna - Kraków Główny
- TLK KORSARZ Hel - Kraków Główny
- IC BOZNAŃSKA Kraków Główny - Wrocław Główny
- TLK BIESZCZADY Kraków Główny - Zagórz/Łupków
- IC ARTUS Przemyśl Główny - Gdynia Główna/Hel
- IC WITKACY Gdynia Główna - Zakopane
- IC KARŁOWICZ Warszawa Wschodnia - Zakopane
- TLK WETLINA Zagórz - Kraków Główny/Kłodzko Miast
- IC WYSPIAŃSKI Wrocław Główny - Przemyśl Główny
- IC WAWEL Przemyśl Główny - Berlin HBF
- EIC TATRY Warszawa Wschodnia - Zakopane
- IC ŚLĄZAK Poznań Główny - Przemyśl Główny
- IC WYBICKI Kraków Główny - Poznań Główny
- IC CRACOVIA Przemyśl Główny - Praha Hl.N.
- IC PIAST Kraków Główny - Gdynia Główna
- IC SIEMIRADZKI Wrocław Główny - Przemyśl Główny
- IC WYBICKI Poznań Główny - Kraków Główny
- IC HETMAN Lublin Główny - Wrocław Główny/Zielona Góra Główna
- EIC MORSKIE OKO Warszawa Wschodnia - Zakopane
- IC MATEJKO Przemyśl Główny - Szczecin Główny
- TLK GALICJA Praha Hl.N. - Kraków Główny
- TLK MAŁOPOLSKA Gdynia Główna - Zakopane
- IC PORTA MORAVICA Graz HBF - Przemyśl Główny
- IC OSTERWA Kraków Główny - Szczecin Główny
- TLK LUBOMIRSKI Kołobrzeg/Gdynia Główna - Kraków Główny
- TLK MALINOWSKI Krynica Zdrój/Przemyśl Główny - Warszawa Wschodnia
- IC KRAKOWIANKA Kołobrzeg - Kraków Główny
- IC ŁOKIETEK Kraków Główny - Warszawa Wschodnia
- IC WARMIA Kraków Główny - Olsztyn Główny
- IC HAŃCZA Kraków Główny - Mockava
- IC JAGIEŁŁO Kraków Główny - Lublin Główny
- EIP Kraków Główny - Gdynia Główna
- IC BARBAKAN Kraków Główny - Poznań Główny
- EIP Kraków Główny - Warszawa Wschodnia
- IC ŻEROMSKI Kraków Główny - Olsztyn Główny
- EIP Warszawa Wschodnia - Kraków Główny
- TLK USTRONIE Kraków Główny - Kołobrzeg
- IC MARSZAŁEK PIŁSUDSKI Kraków Główny - Warszawa Wschodnia
- IC REYMONT Łódź Fabryczna - Kraków Główny
- IC SIENKIEWICZ Kraków Główny - Olsztyn Główny
- IC ZEFIR Kraków Główny - Piła Główna
- IC KAZIMIERZ Bydgoszcz Główna/Łódź Fabryczna - Kraków Główny
- IC ORŁOWICZ Kraków Główny - Olsztyn Główny
- IC KOLBERG Kraków Główny - Olsztyn Główny
- EIP Kraków Główny - Kołobrzeg
- IC MEHOFFER Zielona Góra Główna - Przemyśl Główny
- IC CEGIELSKI Poznań Główny - Kraków Główny

grzego...@gmail.com

Ksiedzu bardzo proszę o wykaz połączeń dla stacji Jelenia Góra i Kłodzko Miasto. Z góry dziękuję.

mrbrava

dzień dobry Ksiedzu bardzo proszę o wykaz połączeń dla stacji Gorzów Wielkopolski.

JC MK118

Ksiedzu proszę o wykaz połączeń dla stacji Hajnówka.

Adam Biniszewski

Ksiedzu, poprosiłbym również dla stacji Grodzisk Mazowiecki. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie!

M Ba

Z tego co zauważyłem Hańcza dostanie Kowno, więc do Suwałk nadal tylko dwa dalekobieżne. Jak sytuacja będzie miała się dla Białegostoku?

Grzegorz Kosior

Witam Ksiedzu. Przez Sandomierz cos pojedzie?

Kamil Kryczka

Księdzu a mógł byś sprawdzić czy KŚ złożył wniosek o trasę Kato-Wro ?
Z góry dziękuję

Ksiedzu

czwartek, 5 maja 2022 o 13:19:00 UTC+2 Ksiedzu napisał(a):
Nie sprawdziłem linii na Stalową Wolę:
- IC HETMAN Lublin Główny - Wrocław Główny/Zielona Góra Główna

Ksiedzu

czwartek, 5 maja 2022 o 15:26:06 UTC+2 grzego...@gmail.com napisał(a):
> Ksiedzu bardzo proszę o wykaz połączeń dla stacji Jelenia Góra i Kłodzko Miasto. Z góry dziękuję.

Jelenia Góra
- IC MEHOFFER Jelenia Góra - Wrocław Główny (łącznik do 73104)
- TLK KARKONOSZE Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra/Szklarska Poręba Górna
- TLK ORZESZKOWA Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra/Szklarska Poręba Górna
- IC ŚNIEŻKA Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra/Szklarska Poręba Górna
- IC POMORZANIN Gdynia Główna - Jelenia Góra
- TLK SUDETY Kraków Główny - Jelenia Góra

Kłodzko Miasto
- IC ŚNIEŻKA Wrocław Główny - Kudowa-Zdrój (łącznik do 16150)
- TLK WETLINA Zagórz - Kłodzko Miasto

Ksiedzu

czwartek, 5 maja 2022 o 16:36:11 UTC+2 mrbrava napisał(a):
> dzień dobry Ksiedzu bardzo proszę o wykaz połączeń dla stacji Gorzów Wielkopolski.

Gorzów Wielkopolski
- IC ZAMOYSKI Gorzów Wielkopolski - Piła Główna (łącznik)
- TLK BORY TUCHOLSKIE Gdynia Główna - Kostrzyn
- IC LUBUSZANIN Gorzów Wielkopolski - Zbąszynek (łącznik)
- IC DIONIZOS Gorzów Wielkopolski - Zbąszynek (łącznik)

Ksiedzu

czwartek, 5 maja 2022 o 19:39:34 UTC+2 JC MK118 napisał(a):
> Ksiedzu proszę o wykaz połączeń dla stacji Hajnówka.

Hajnówka
- TLK ŻUBR Białystok - Warszawa Wschodnia
- TLK BIEBRZA Gdynia Główna - Warszawa Wschodnia

Ksiedzu

czwartek, 5 maja 2022 o 22:24:12 UTC+2 Adam Biniszewski napisał(a):
> Ksiedzu, poprosiłbym również dla stacji Grodzisk Mazowiecki. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie!

Grodzisk Mazowiecki
- IC ASNYK Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC SILESIA Warszawa Wschodnia - Praha Hl. N.
- TLK KARKONOSZE Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra/Szklarska Poręba Górna
- IC WARMIA Kraków Główny - Olsztyn Główny
- IC ŁOKIETEK Kraków Główny - Warszawa Wschodnia
- TLK MAŁOPOLSKA Gdynia Główna - Zakopane

I tu mała uwaga. Wykres nie jest do końca czytelny więc mogę się mylić. Nie wszystkie w/w zatrzymują się w obu kierunkach., np. Warmię i Łokietka znalazłem tylko w jednym kierunku z zatrzymaniem.

Ksiedzu

czwartek, 5 maja 2022 o 23:49:36 UTC+2 kosior...@gmail.com napisał(a):
> Witam Ksiedzu. Przez Sandomierz cos pojedzie?

Sandomierz

Ksiedzu

piątek, 6 maja 2022 o 06:51:25 UTC+2 kryczka...@gmail.com napisał(a):
> Księdzu a mógł byś sprawdzić czy KŚ złożył wniosek o trasę Kato-Wro ?
> Z góry dziękuję

Nie złożyły.

Ksiedzu

czwartek, 5 maja 2022 o 23:08:11 UTC+2 serw...@gmail.com napisał(a):
> Z tego co zauważyłem Hańcza dostanie Kowno, więc do Suwałk nadal tylko dwa dalekobieżne. Jak sytuacja będzie miała się dla Białegostoku?

Hańcza tylko do Mockavy. Przyjazd ma zaplanowany na 13:40 a odjazd 14:20 więc wątpię aby w 40 minut wyrobił się do Kowna i z powrotem.

Białystok
- IC SŁOWACKI Wrocław Główny - Ełk
- IC RYBAK Białystok - Szczecin Główny
- IC NAREW Łódź Fabryczna - Białystok
- IC PODLASIAK Świnoujście - Suwałki
- IC HAŃCZA Kraków Główny - Mockava
- IC DĄBROWSKA Wrocław Główny - Białystok
- TLK BIEBRZA Gdynia Główna - Warszawa Wschodnia
- IC NAŁKOWSKA Wrocław Główny - Białystok
- IC PILECKI Bielsko-Biała Główna - Białystok
- IC ZAMENHOFF Warszawa Zachodnia - Białystok

Rybak

Księdzu. W przyszłym roku nic nie podają więcej nowych połączeń IC? Tylko Kinga? A jakie połączenia będą obsługiwać ED74 w przyszłym roku? Wiem, tylko ze jest Jagiełło

grzego...@gmail.com

Ksiedzu napisałeś że IC ŚNIEŻKA z Warszawy do Jeleniej Góry lub Szklarskiej. Czy to oznacza że do Jeleniej codziennie a do Szklarskiej w 6 i 7? Z góry dziękuję za odpowiedź i o nic więcej nie pytam.

Ksiedzu

piątek, 6 maja 2022 o 11:08:46 UTC+2 grzego...@gmail.com napisał(a):
> Ksiedzu napisałeś że IC ŚNIEŻKA z Warszawy do Jeleniej Góry lub Szklarskiej. Czy to oznacza że do Jeleniej codziennie a do Szklarskiej w 6 i 7? Z góry dziękuję za odpowiedź i o nic więcej nie pytam.

Do Jeleniej Góry - 1.V; 3.V; 6.V, 7.V; 13.V-30.VII w (C);
Do Szklarskiej Poręby Górnej - 11.XII.22-11.III w (C); 12.III-30.IV w (C); 5.VIII-9.XII.23 w (C);

Marcin Koleje

środa, 4 maja 2022 o 11:00:18 UTC+2 Ksiedzu napisał(a):
> [...]
> - IC KOLBERG Kraków Główny - Olsztyn Główny
> - IC SAN Warszawa Wschodnia - Przemyśl Główny (postój tylko na P.O. SkarżyskoK
Które się w Warce zatrzymają

Ksiedzu

Wszystkie, oprócz Wyczółkowski, Jagiełło, Sztygar, Morcinek, Bolko.

Adam Biniszewski

Dzięki i jeszcze jedno: które pociągi interREGIO się w Grodzisku zatrzymają? O ile to wiadomo, rzecz jasna.
AB

Ksiedzu

IR
- Łódź Fabryczna - Warszawa Główna
- PROSNA Warszawa Główna - Poznań Główny
- MAŁY POWSTANIEC Łódź Fabryczna - Warszawa Główna
- Łódź Kaliska - Warszawa Główna
- Ostrów Wielkopolski - Warszawa Główna
- LUTYNIA Poznań Główny - Warszawa Główna
- PIETRYNA Łódź Fabryczna - Warszawa Główna

Oczywiście IR w relacji Łódź Kaliska/Fabryczna - Warszawa Główna i z powrotem (beznazwowcy) jest kilkanaście.

M Ba

A mógłbym jeszcze zapytać o Bielsko-Białą?

JC MK118

Dziękuję.

Ksiedzu

piątek, 6 maja 2022 o 14:03:31 UTC+2 serw...@gmail.com napisał(a):
> A mógłbym jeszcze zapytać o Bielsko-Białą?

Bielsko-Biała Główna
- EIC KLIMCZOK Gdynia Głowna - Bielsko-Biała Główna
- EIC FREGATA Kołobrzeg - Bielsko-Biała Główna
- IC HUTNIK Bielsko-Biała Główna - Gdynia Główna
- IC ONDRASZEK Bielsko-Biała Główna - Warszawa Wschodnia
- IC PODHALANIN Szczecin Głowny - Zakopane
- TLK PIRAT Katowice - Bielsko-Biała Główna (łącznik)
- TLK WOLIN Wrocław Głowny - Bielsko-Biała Główna (łącznik)
- EIP Bielsko-Biała Główna - Gdynia Główna
- IC SZYNDZIELNIA Bielsko-Biała Główna - Słupsk/Ustka
- IC PILECKI Bielsko-Biała Główna - Białystok
- IC DASZYŃSKI Warszawa Wschodnia - Bielsko-Biała Główna
- EIP Warszawa Wschodnia - Bielsko-Biała Główna
- IC HALNY Bydgoszcz Główna - Bielsko-Biała Główna/Zakopane
- IC KORMORAN Bielsko-Biała Główna - Olsztyn Główny

miszkowski miszkowski

proszę o stację Żory i Knurów :)

Piotr Garus

@Ksiedzu można prosić o ph pociągów uruchamianych przez Intercity dla stacji Częstochowa i Częstochowa Stradom?
Z góry wielkie dzięki!

WR mnouz

Wiadomo które pociągi dla st. Lublin Gł. będą na wagonach, a które na EZT? Wiadomo ile ekspresów będzie (służbowo EIE/EIJ)?
Message has been deleted

siekie...@interia.pl

czwartek, 5 maja 2022 o 13:37:08 UTC+2 Ksiedzu napisał(a):
> Piszę tylko dla konkretnej stacji. Nie pisze dla tras.

Witamy Cię Księdzu ponownie po wielomiesięcznej nieobecności.
Jeżeli nie byłoby to dla Ciebie jakimś wielkim problemem to prosiłabym Cię zaplanowane pociągi dla stacji Wrocław Główny.
Byłabym Ci niezmiernie wdzięczna.
Pozdrawiam - myszka.
Message has been deleted

Piotr Zabski

sobota, 7 maja 2022 o 08:25:17 UTC+2 wrm...@gmail.com napisał(a):
> Wiadomo które pociągi dla st. Lublin Gł. będą na wagonach, a które na EZT? Wiadomo ile ekspresów będzie (służbowo EIE/EIJ)?

Proszę Ksiedzu o stację Kędzierzyn Koźle i z góry Dziękuję.

siekie...@interia.pl

Marcin (MK)

Witam a czy można prosić o propozycję dla stacji Łódź Widzew i Pabianice ??? Z góry będę wdzięczny

krystia...@gmail.com

Dzień dobry,
czy można prosić o przecieki dla stacji Zielona Góra ?? :)

Bartlomiej Adamkiewicz

Witam, czy można prosić o rozkład jazdy dla Mławy i Ciechanowa?

Piotr Łach

Witam. Czy można prosić o przecieki dla Bochni?

wj

Witam. Mogę prosić o przecieki dla Legnicy i Żagania? Z góry dziękuję!

Łukasz Przyczyna

Czy można prosić o Zamość?

Kacper Laskowski

Cześć, byłoby mi bardzo miło gdyby można było uzyskać informację dla stacji Stalowa Wola Centrum, bądź Stalowa Wola Rozwadów :)
Pozdrawiam

Super Kolej

Szanowny Panie Ksiedzu,

czy moglibyśmy prosić o rozkład jazdy dla stacji Leszno?

Bardzo prosimy i z góry dziękujemy oraz pozdrawiamy.

Ksiedzu

piątek, 6 maja 2022 o 18:24:46 UTC+2 miszkowski miszkowski napisał(a):
> proszę o stację Żory i Knurów :)

Żory
- TLK WOLNI Bielsko-Biała Główna - Wrocław Główny (łącznik)
- IC SZYNDZIELNIA Bielsko-Biała Główna - Słupsk/Ustka
- IC HALNY Bydgoszcz Główna - Bielsko-Biała Główna/Zakopane

Knurów
- TLK PIRAT Kołobrzeg - Bohumin

Ksiedzu

sobota, 7 maja 2022 o 19:30:17 UTC+2 krystia...@gmail.com napisał(a):
> Dzień dobry,
> czy można prosić o przecieki dla stacji Zielona Góra ?? :)

Zielona Góra Główna
- TLK WOLNIN Świnoujście - Kraków Płaszów
- IC LUBUSZANIN Zielona Góra Główna - Lublin Główny
- IC MEHOFFER Zielona Góra Główna - Przemyśl Główny
- IC ZIELONOGÓRZANIN Zielona Góra Główna - Warszawa Wschodnia
- IC NIGHTJET Graz HBF - Berlin-Charlottenburg
- IC SWAROŻYC Wrocław Główny - Szczecin Główny/Kołobrzeg
- IC BACHUS Zielona Góra Główna - Gdynia Główna
- IC MATEJKO Szczecin Główny - Przemyśl Główny
- IC CHEŁMOŃSKI Kraków Główny - Szczecin Główny
- IC DIONIZOS Warszawa Wschodnia - Zielona Góra Główna
- IC WAWEL Przemyśl Główny - Berlin HBF
- TLK WYCZÓŁKOWSKI Świnoujście - Lublin Główny

Damian Noch

Witam Księdzu. Czy mogę poprosić o połączenia regionalne i dalekobieżne dla stacji Tczew i Chojnice ?? Pozdrawiam.

Ksiedzu

sobota, 7 maja 2022 o 20:41:22 UTC+2 adamkiewic...@gmail.com napisał(a):
> Witam, czy można prosić o rozkład jazdy dla Mławy i Ciechanowa?

Mława/Ciechanów
- TLK KARPATY Zakopane - Gdynia Głowna
- IC ORŁOWICZ Olsztyn Główny - Kraków Główny
- IC WARMIA Kraków Główny/Warszawa Centralna - Olsztyn Główny
- IC LAZUR Łódź Fabryczna/Warszawa Zachodnia - Ustka
- TLK MAŁOPOLSKA Zakopane - Gdynia Głowna
- TLK DELFIN Warszawa Centralna - Łeba
- IC MAZURY Łódź Fabryczna - Olsztyn Główny
- IC KORMORAN Olsztyn Główny - Bielsko-Biała Główna/Wisła Uzdrowisko
- IC SŁOWINIEC Warszawa Zachodnia - Gdynia Główna
- IC PARSĘTA Łódź Fabryczna - Kołobrzeg
- IC LAGUNA Warszawa Centralna - Gdynia Główna
- IC WYBRZEŻE Warszawa Zachodnia - Gdynia Główna
- IC SKARBEK Racibórz - Olsztyn Główny
- IC KOLBERG Kraków Główny - Olsztyn Główny
- IC POBRZEŻE Łódź Fabryczna - Kołobrzeg
- TLK LUBOMIRSKI Kołobrzeg/Gdynia Główna - Kraków Główny
- IC ŻEROMSKI Kraków Główny - Olsztyn Główny
- IC SIENKIEWICZ Kraków Główny - Olsztyn Główny
- TLK MIERZEJA Hel - Lublin Główny
- TLK SŁUPIA Kołobrzeg - Łódź Fabryczna

Ksiedzu

- IC HETMAN Zielona Góra Główna - Lublin Główny

Ksiedzu

niedziela, 8 maja 2022 o 09:58:09 UTC+2 wj napisał(a):
> Witam. Mogę prosić o przecieki dla Legnicy i Żagania? Z góry dziękuję!

Legnica
- TLK WOLIN Kraków Głowny - Świnoujście
- IC ŁUŻYCE Zgorzelec - Warszawa Wschodnia
[...]

Żagań
- IC MATEJKO Żagań - Zielona Góra Główna (łącznik)

Ksiedzu

niedziela, 8 maja 2022 o 10:14:54 UTC+2 Łukasz Przyczyna napisał(a):
> Czy można prosić o Zamość?

Zamość
- IC HETMAN Stalowa Wola Rozwadów - Hrubieszów Miasto (łącznik)
- IC ZAMOYSKI Kołobrzeg - Hrubieszów Miasto

Ksiedzu

niedziela, 8 maja 2022 o 12:20:46 UTC+2 Kacper Laskowski napisał(a):
> Cześć, byłoby mi bardzo miło gdyby można było uzyskać informację dla stacji Stalowa Wola Centrum, bądź Stalowa Wola Rozwadów :)
> Pozdrawiam

Stalowa Wola Rozwadów
- IC GÓRSKI Rzeszów Główny - Szczecin Główny (1.IX-8.XII.23 (2)(3)(4)(5)(7) oprócz świąt; 2.IX-9.XII.23 (1)(6) oraz w święta; reszta dni z pominięciem Stalowej Woli Rozwadów)
- IC SAN Przemyśl Główny - Warszawa Wschodnia
- IC HETMAN Lublin Główny/Hrubieszów Miasto - Wrocław Główny/Zielona Góra Główna
- IC WITOS Przemyśl Główny - Warszawa Wschodnia
- TLK ROZTOCZE Bohumin - Lublin Główny
- IC KOCHANOWSKI Bydgoszcz Główna - Rzeszów Główny (1.IX-9.XII.23 (5)(6)(7) oraz w święta; reszta dni z pominięciem Stalowej Woli Rozwadów)

Piotr Łach

Witam.
Ksiedzu czy można prosić o przecieki dla Bochni?

Ksiedzu

sobota, 7 maja 2022 o 22:27:19 UTC+2 p.lac...@gmail.com napisał(a):
> Witam. Czy można prosić o przecieki dla Bochni?

Bochnia
- TLK KARPATY Kraków Główny - Krynica Zdrój (łącznik)
- IC PRZEMYŚLANIN Świnoujście - Przemyśl Główny
- IC KOSSAK Przemyśl Główny - Wrocław Główny
- EIP Rzeszów Główny - Gdynia Główna
- TLK ROZTOCZE Bohumin - Lublin Główny
- IC ARTUS Przemyśl Główny - Gdynia Główna/Hel
- IC MALINOWSKI Warszawa Wschodnia - Przemyśl Główny
- IC WAWEL Przemyśl Główny - Berlin HBF
- IC CRACOVIA Przemyśl Główny - Praha Hl. N.
- IC WYSPIAŃSKI Przemyśl Główny - Wrocław Główny
- IC ŚLĄZAK Przemyśl Główny - Poznań Główny
- IC HETMAN Zielona Góra Główna/Wrocław Główny - Lublin Główny/Hrubieszów Miasto
- IC SIEMIRADZKI Przemyśl Główny - Wrocław Główny
- IC MATEJKO Przemyśl Główny - Szczecin Główny
- IC MEHOFFER Zielona Góra Głowna - Przemyśl Główny
- IC PORTA MORAVICA Przemyśl Główny - Graz HBF

Rybak

> Żagań
> - IC MATEJKO Żagań - Zielona Góra Główna (łącznik)
> - IC HETMAN Zielona Góra Główna - Lublin Główny

Czy IC Matejko będzie miał łącznika ze Szczecina do Żagania?

Bartlomiej Adamkiewicz

Dziękuję za rozkład dla Mławy.
Jednak TLK Karpaty i TLK Małopolska bez łącznika: Kraków Główny – Krynica-Zdrój?
IC Pobrzeże będzie łącznik z/do Lublina?
I TLK Ustronie nie będzie kursował przez Mławę? Bo widziałem że ma być w relacji: Kraków Główny/ Lublin Główny – Kołobrzeg?

Kuba Gułajewski

Dzień dobry,

Czy można prosić o informację nt. sezonowych pociągów przez stację Zduńska Wola Karsznice?

Pozdrawiam

WR mnouz

Witam. Ksiedzu, czy wiadomo które pociągi dla Lublina będą na wagonach a które na EZT? Ile będzie poc. z kategorią służbową EI*?

Weno Gumer

Witam. Mógłbym prosić o rozkład dla stacji Jaworzno Szczakowa i Lubliniec?

Ksiedzu

sobota, 7 maja 2022 o 18:13:02 UTC+2 Marcin (MK) napisał(a):
> Witam a czy można prosić o propozycję dla stacji Łódź Widzew i Pabianice ??? Z góry będę wdzięczny
Łódź Widzew
- IC NAREW Łódź Fabryczna - Białystok
- IC REYMONT Kraków Główny - Łódź Fabryczna
- IC SPOLICA Łódź Fabryczna - Warszawa Główna
- TLK ZOSIA Łódź Fabryczna - Warszawa Wschodnia
- IC LAZUR Łódź Fabryczna - Ustka
- TLK BURSZTYN Kołobrzeg - Kraków Główny
- TLK KORSARZ Hel - Kraków Główny
- IC KOCIEWIE Łódź Fabryczna - Gdynia Główna
- IC KORCZAK Łódź Fabryczna - Warszawa Wschodnia
- TLK SŁUPIA Kołobrzeg - Łódź Kaliska
- IC ASNYK Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC MAZURY Łódź Fabryczna - Olsztyn Główny
- IC WŁÓKNIARZ Łódź Fabryczna - Szczecin Główny
- IC ŁODZIANIN Łódź Fabryczna - Warszawa Wschodnia
- IC BORYNA Warszawa Wschodnia - Łódź Fabryczna
- IC PARSĘTA Łódź Fabryczna - Kołobrzeg
- IC CZARTORYSKI Łódź Fabryczna - Lublin Główny
- TLK CHEMIK Płock - Katowice
- IC TUWIM Łódź Fabryczna - Warszawa Główna
- IC DĄBROWSKA Wrocław Główny - Białystok
- IC HUTNIK Bielsko-Biała Główna - Gdynia Główna
- IC KAZIMIERZ Bydgoszcz Główna/Łódź Fabryczna - Kraków Główny
- IC BACZYŃSKI Lublin Główny/Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- TLK POBRZEŻE Łódź Fabryczna - Kołobrzeg
- IC BARBAKAN Kraków Główny - Poznań Główny
- IC ŁĘCKA Warszawa Wschodnia - Łódź Fabryczna
- IC ŁUŻYCE Zgorzelec - Warszawa Wschodnia
- IC CEGIELSKI Poznań Główny - Kraków Główny
- IC PRZĄŚNICZKA Warszawa Główna - Łódź Fabryczna
- IC JAGNA Łódź Fabryczna - Warszawa Główna
- TLK FLISAK Katowice - Gdynia Główna
- IC KONOPNICKA Wrocław Główny - Lublin Główny
- IC WITKACY Zakopane - Gdynia Główna
- IC SŁOWACKI Ełk - Wrocław Główny
- TLK DOKER Gdynia Główna - Katowice
- IC RUBINSTEIN Warszawa Wschodnia - Łódź Fabryczna
- IC DĄBROWSKA Wrocław Główny - Białystok

Pabianice
[...]

Super Kolej

Szanowny Ksiedzu, a jakie są planowane połączenia dla stacji Leszno?
Z góry dziękujemy.

Ksiedzu

sobota, 7 maja 2022 o 11:24:28 UTC+2 siekie...@interia.pl napisał(a):

> [...]
> Jeżeli nie byłoby to dla Ciebie jakimś wielkim problemem to prosiłabym Cię zaplanowane pociągi dla stacji Wrocław Główny.

Pamiętam o Tobie. Jutro powinienem dać Wrocław.
Message has been deleted

Ksiedzu

Leszno
- IC JAMNO Wrocław Główny - Ustka
- TLK ROZWIE Kraków Główny - Gdynia Główna
- IC KRAKOWIANKA Kraków Główny - Kołobrzeg
- IC PRZEMYŚLANIN Przemyśl Główny - Świnoujście
- IC LEDNICA Wrocław Główny - Gdynia Głowna
- IC BOSMAN Wrocław Główny - Kołobrzeg
- IC ŚLĄZAK Przemyśl Główny - Poznań Główny
- IC HALNY Bydgoszcz Głowna - Bielsko-Biała Główna/Zakopane
- IC MIESZKO Gdynia Główna - Wrocław Główny
- IC GWAREK Katowice - Słupsk
- IC POMOŻANIN Gdynia Głowna - Wrocław Główny/Jelenia Góra
- IC MAMRY Wrocław Główny - Olsztyn Główny/Giżycko
- IC JEZIORAK Wrocław Główny - Olsztyn Główny
- IC MALCZEWSKI Kraków Główny - Kołobrzeg
- IC SZKUNER Słupsk - Wrocław Główny
- IC HEWELIUSZ Wrocław Główny - Gdynia Główna
- IC PISAT Kraków Główny - Gdynia Główna
- IC SZYNDZIELNIA Bielsko-Biała Główna - Słupsk/Ustka

Łukasz Przyczyna

Dziękuję :-)
Szkoda, że nie ma nic po południu z Zamościa. Marzy mi się łącznik do Lublina (chociaż w niedziele) do jakiegoś wrocławskiego składu. Z powrotem rano z Wrocławia.

siekie...@interia.pl

Niezmiernie mi miło, dziękuję. Czekam cierpliwie. Pozdrawiam Cię - myszka

WR mnouz

Panie Ksiedzu, wiadomo ile pociągów z/do Lublina na EZT? Będzie łącznik do IC Pobrzeże z Lublina? Wiadomo ile będzie pociągów EIE/EIJ? Wiadomo coś o pociągach dla st. Rzeszów Gł.? Wiadomo ile pociągów z knajpą? Przepraszam za tyle pytań i zawracanie głowy. Pozdrawiam.

Paweł Sosinko

Paweł Sosinko

poniedziałek, 9 maja 2022 o 16:28:24 UTC+2 wrm...@gmail.com napisał(a):
Panie Księdzu a czy możesz podać pociagi IC dla Poznania lub Gniezna ? Czy IC Lednica będzie jeździł przez cały rok w relacji Wrocław- Gdynia czy tak jak obecnie częściowo z Poznania i częściowo z Wrocławia? Jakie będzie zestawienie IC Bałtyk?

Rafał GRACZYK

Czy można prosić rozkład jazdy na CHODZIEŻ 2022/2023 ?

wj

IC WAWEL Przemyśl Główny - Berlin HBF
przez Legnicę czy Wołów?

Kamil Kolbus

Witam!
Czy wiadomo jakie pociągi TLK i Intercity przejadą przez Brzeg Dolny, Wołów na Nadodrzance?

siekie...@interia.pl

poniedziałek, 9 maja 2022 o 20:54:23 UTC+2 Kamil Kolbus napisał(a):
> Witam!
> Czy wiadomo jakie pociągi TLK i Intercity przejadą przez Brzeg Dolny, Wołów na Nadodrzance?

Wiadomo. Poszukaj sobie Zielonej Góry i Legnicy, tam znajdziesz odpowiedź.
Message has been deleted

Dawid Barcicki

Ksiedzu
Mógłbym prosić o rozkład dla stacji Rybnik ??

siekie...@interia.pl

poniedziałek, 9 maja 2022 o 20:51:03 UTC+2 wj napisał(a):
> IC WAWEL Przemyśl Główny - Berlin HBF
> przez Legnicę czy Wołów?
Tu jest odpowiedź:
Legnica
[...]

Ksiedzu

Wrocław Główny
- TLK WOLIN Kraków Główny - Świnoujście (łącznik z Bielska-Białej Głównej będzie dołączany)
- TLK KARKONOSZE Szklarska Poręba Górna/Jelenia Góra - Warszawa Wschodnia
- TLK ROZEWIE Kraków Główny - Gdynia Główna
- IC OLEŃKA Wrocław Główny - Warszawa Wschodnia
- IC PRZEMYŚLANIN Przemyśl Główny - Świnoujście
- IC KRAKOWIANKA Kraków Główny - Kołobrzeg
- EIC ŚLĘŻA Wrocław Główny - Warszawa Wschodnia
- IC LEDNICA Wrocław Główny - Gdynia Głowna (11.XII.22-19.VI (1)(6)(7); 4.IX-9.XII.23 (1)(6)(7); 24.VI-3.IX (1)(6)(7); przez resztę dni z Poznania)
- IC DĄBROWSKA Wrocław Główny - Białystok
- IC BOSMAN Wrocław Główny - Kołobrzeg
- IC NIGHTJET Graz HBF - Berlin Charlottenburg
- EIP Wrocław Główny - Warszawa Wschodnia
- IC SWAROŻYC Wrocław Główny - Szczecin Główny/Kołobrzeg
- IC MORCINEK Wrocław Główny - Lublin Główny
- IC MIESZKO Wrocław Główny - Gdynia Główna
- IC ŁUŻYCE Zgorzelec - Warszawa Wschodnia
- IC WYSPIAŃSKI Wrocław Główny - Przemyśl Główny
- IC NAŁKOWSKA Wrocław Główny - Białystok
- IC GWAREK Katowice - Słupsk/Ustka
[...]
- IC CHEŁMOŃSKI Przemyśl Główny - Świnoujście
- IC SIEMIRADZKI Wrocław Główny - Przemyśl Główny
- IC ASNYK Wrocław Główny - Warszawa Wschodnia
- IC MALCZEWSKI Kraków Główny - Kołobrzeg
- IC BOLKO Wrocław Główny - Lublin Główny
- IC POMORZANIN Gdynia Głowna - Wrocław Główny/Jelenia Góra
- EIC PANORAMA Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
[...]
- IC JEZIORAK Olsztyn Główny - Wrocław Główny
- IC SZYNDZIELNIA Bielsko-Biała Głowna - Słupsk/Ustka
- IC MATEJKO Przemyśl Główny - Szczecin Główny
- IC BACZYŃSKI Lublin Główny/Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC SZKUNER Słupsk - Wrocław Główny
- IC ASNYK Przemyśl Główny - Gdynia Główna/Hel
[...]
- IC JAMNO Ustka - Wrocław Główny

I kilka małych uwag do wszystkich:
- nie wiem jakie będzie zestawienie składów wagonowych, zakładam, że sam przewoźnik sam nie wie; mamy dopiero maj i nawet jeśli podam czy coś będzie jechać na ED74 lub ED160 to w grudniu może się okazać, że to będzie skład wagonowy i będą pretensję "bo ksiedzu pisał , że będzie Bydgostia" :); do grudnia może się dużo zmienić. Proszę, nie pytajcie mnie o takie rzeczy;
- jeżeli podaję stację np.: Gdynia Główna/Hel to znaczy, że w jednym terminie jeździ do Gdyni, w innym na Hel;
- gdy piszę "łącznik" (np. Matejko relacji Żagań - Zielona Góra Główna (łącznik)) to znaczy, że w Zielonej Górze będzie dołączany do głównej relacji Przemyśl Główny - Szczecin Główny;
- i torszkę pomyślunku; skoro coś jedzie przez Legnicę w stronę Zielonej Góry to nie jedzie przez Wołów.
It is loading more messages.