Rozkład jazdy 2022/2023

Rybak

Przecieki /propozycje/ uwagi do kolejnego RJ

Marcin (MK)

sobota, 18 grudnia 2021 o 11:16:10 UTC+1 jahba...@gmail.com napisał(a):
> Przecieki /propozycje/ uwagi do kolejnego RJ

Witam a co byście powiedzieli na taki pociąg:
Nocny IC "Parsęta" (Kursuje Codziennie )Warszawa Wschodnia ( odjazd Około 22:30) - Łódź Widzew - Kalisz - Poznań Główny - Piła Główna - Kołobrzeg Question

Marcin Koleje

Wiadomo jakie pociągi między Radomiem a Warszawą pojadą przez Warkę i ile się w Warce zatrzyma

Rybak

Tylko wiem, ze IC KARŁOWICZ jako Flirt do Zakopanego będzie kursował tylko na weekend, a ponieważ się pojawi nowy pociąg TLK Nosal do Zakopanego p. Lublin, Rzeszów, Kraków i będzie kursował codziennie
Message has been deleted

Super Kolej

Witamy. Czy mają Państwo może propozycje dla stacji Szczecin? Z góry dziękujemy.

Rybak

Cześć. Ktoś ma przecieki RJ 2022/23, odpiszcie tu od razu.

Paweł Przetacznik

Czy są jakieś przecieki dla stacji Kolbuszowa lub ogólnie linii kolejowej nr 71?

Ksiedzu

sobota, 18 grudnia 2021 o 11:16:10 UTC+1 jahba...@gmail.com napisał(a):
> Przecieki /propozycje/ uwagi do kolejnego RJ

Skarżysko-Kamienna
- TLK NIDA Kielce - Warszawa Wschodnia
- TLK USTRRONIE Kołobrzeg - Kraków Główny
- TLK WYCZÓŁKOWSKI Lublin Główny - Świnoujście
- IC KARŁOWICZ Warszawa Wschodnia - Zakopane
- IC JAGIEŁŁO Kraków Płaszów - Lublin Główny
- IC WITOS Warszawa Wschodnia - Przemyśl Główny (postój tylko na P.O. Skarżysko Kościelne)
- IC REJ Kielce - Warszawa Wschodnia
- IC SZTYGAR Lublin Główny - Katowice
- IC ORŁOWICZ Olsztyn Główny - Kraków Główny
- IC ŻERMOSKI Kraków Główny - Olsztyn Główny
- IC MORCINEK Lublin Główny - Wrocław Główny
- IC SIENKIEWICZ Kraków Główny - Olsztyn Główny
- IC KINGA Warszawa Wschodnia - Kraków Główny
- IC BOLKO Lublin Główny - Wrocław Główny
- IC KOLBERG Kraków Główny - Olsztyn Główny
- IC SAN Warszawa Wschodnia - Przemyśl Główny (postój tylko na P.O. Skarżysko Kościelne)

Ksiedzu

niedziela, 10 kwietnia 2022 o 13:47:04 UTC+2 Paweł Przetacznik napisał(a):
> Czy są jakieś przecieki dla stacji Kolbuszowa lub ogólnie linii kolejowej nr 71?

Kolbuszowa
- IC GÓRSKI Rzeszów Główny - Szczecin Główny
- IC KOCHANOWSKI Rzeszów Główny - Bydgoszcz Główna

Rybak

Księdzu
A jakie pociągi będą zatrzymywać na stacji Szczecin Główny i Stargard od grudnia 2023?

Kamil Kryczka

Cześć
Księdzu czy mogę prosić o informację co planowane jest dla stacji Brzeg mowa o połączeniach IC
Z góry dziękuję i pozdrawiam

Ksiedzu

czwartek, 5 maja 2022 o 09:50:22 UTC+2 jahba...@gmail.com napisał(a):
> Księdzu
> A jakie pociągi będą zatrzymywać na stacji Szczecin Główny i Stargard od grudnia 2023?

Szczecin Główny
- TLK UZNAM Warszawa Wschodnia - Świnoujście
- EIC CHROBRY Szczecin Główny - Warszawa Wschodnia
- IC STAŃCZYK Szczecin Główny - Olsztyn Główny
- IC OSTERWA Szczecin Główny - Kraków Główny
- IC MATEJKO Szczecin Główny - Przemyśl Główny
- IC GRYF Szczecin Główny - Olsztyn Główny
- IC MEWA Warszawa Wschodnia - Świnoujście
- IC PRZEMYŚLANIN Świnoujście - Przemyśl Główny
- IC PODHALANIN Szczecin Główny - Zakopane
- IC ALBATROS Szczecin Główny - Gdynia Główna
- IC PODLASIAK Świnoujście - Suwałki
- IC SWAROŻYC Wrocław Główny - Szczecin Główny
- IC RYBAK Szczecin Główny - Białystok
- IC GAŁCZYŃSKI Świnoujście/Szczecin Główny - Warszawa Wschodnia
- TLK STASZIC Szczecin Główny - Lublin Główny
- TLK WYCZÓŁKOWSKI Świnoujście - Lublin Główny
- IC GÓRSKI Rzeszów Główny - Szczecin Główny
- IC WŁÓKNIARZ Łódź Widzew - Szczecin Główny
- IC BRYZA Szczecin Główny - Olsztyn Główny
- IC ŻUŁAWY Szczecin Główny - Olsztyn Główny
- IC CHEŁMOŃSKI Kraków Główny - Świnoujście

Stargard
[...]

Ksiedzu

Brzeg
- IC OLEŃKA Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- TLK KARKONOSZE Szklarska Poręba Górna/Jelenia Góra - Warszawa Wschodnia
- IC KRAKOWIANKA Kraków Główny - Kołobrzeg
- IC PRZEMYŚLANIN Przemyśl Główny - Świnoujście
- TLK WOLIN Kraków Główny - Świnoujście
- IC NIGHTJET Graz HBF - Berlin Charlottenburg
- TLK ROZEWIE Kraków Główny - Gdynia Główna
- EIP Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC MORCINEK Wrocław Główny - Lublin Główny
- IC GWAREK Katowice - Słupsk
- IC NAŁKOWSKA Wrocław Główny - Białystok
- IC ŚLĄZAK Poznań Główny - Przemyśl Główny
- IC CHEŁMOŃSKI Kraków Główny - Świnoujście
- IC HALNY Bydgoszcz Główna - Bielsko-Biała Główna/Zakopane
- IC MEHOFFER Zielona Góra Głowna - Przemyśl Główny
- IC BOLKO Wrocław Główny - Lublin Główny
- IC ŚNIEZKA Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra/Szklarska Poręba Górna
- IC KOSSAK Przemyśl Główny - Wrocław Główny
- TLK WYCZÓŁKOWSKI Lublin Główny - Świnoujście
- IC SZYNDZIELNIA Bielsko-Biała Główna - Słupsk/Ustka
- IC FREDRO Wrocław Główny - Warszawa Wschodnia
- IC MATEJKO Szczecin Główny - Przemyśl Główny
- IC ARTUS Przemyśl Główny - Gdynia Główna/Hel
- TLK ORZESZKOWA Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra/Szklarska Poręba Górna
- IC PIAST Gdynia Główna - Kraków Główny
- EIC PANORAMA Wrocław Główny - Warszawa Wschodnia

Wyprzedzając Twoje pytania; będzie tylko jedna para EIP i nie piszę żadnych szczegółowych RJ dla pociągów osobowych.

Mateuszlbn

Witaj ksiedzu, z Lublina jakieś nowości będą wporowadzone ?

Kamil Kryczka

czwartek, 5 maja 2022 o 10:52:19 UTC+2 Ksiedzu napisał(a):
To ten EIC Panorama z pH w Brzegu czy tylko go wypisałeś nie chce szczegółowo nic i jak byś mógł dla Kędzierzyna-Koźla udostępnić co planują bo coś mają przekierować przez Kędzierzyn z góry dziękuję

Ksiedzu

czwartek, 5 maja 2022 o 12:34:31 UTC+2 mateusz...@gmail.com napisał(a):
Lublin Główny
- IC BACZYŃSKI Lublin Główny - Wrocław Główny
- TLK WYCZÓŁKOWSKI Lublin Główny - Świnoujście
- TLK USTRONIE Lublin Główny - Kołobrzeg
- TLK STASZIC Szczecin Główny - Lublin Główny
- TLK INKA Lublin Główny - Warszawa Wschodnia
- IC GÓRSKI Rzeszów Główny - Szczecin Główny
- IC SZTYGAR Lublin Główny - Katowice
- IC KIEV EXPRESS Kijów - Warszawa Wschodnia
- IC CHEŁMIANIN Warszawa Wschodnia - Chełm
- IC ZAMOYSKI Hrubieszów Miasto - Kołobrzeg
- IC KOCHANOWSKI Bydgoszcz Główna - Lublin Główny/Rzeszów Główny
- IC JAGIEŁŁO Lublin Główny - Kraków Główny
- IC CZARTORYSKI Łódź Widzew - Lublin Główny
- TLK MIERZEJA Lublin Główny - Hel
- IC BOLKO Lublin Główny - Wrocław Główny
- IC MORCINEK Wrocław Główny - Lublin Główny
- IC KONOPNICKA Wrocław Główny - Lublin Główny
- TLK CZECHOWICZ Lublin Główny - Warszawa Wschodnia
- IC KUJAWIAK Bydgoszcz Główna - Chełm
- IC LUBUSZANIN Lublin Główny - Zielona Góra Główna
- IC RUBINSTEIN Łódź Widzew - Lublin Główny

Ksiedzu

czwartek, 5 maja 2022 o 12:39:37 UTC+2 kryczka...@gmail.com napisał(a):
Ten EIC PANORAMA to jakiś dziwny jest. W relacji Warszawa - Wrocław nie ma zaplanowanego ph w Brzegu, natomiast w relacji Wrocław - Warszawa już ma.

Kędzierzyn-Koźle
- IC NIGHTJET Graz HBF - Berlin Charlottenburg
- IC PRZEMYŚLANIN Przemyśl Główny - Świnoujście
- IC SKARBEK Racibórz - Olsztyn Główny
- TLK WOLIN Wrocław Główny - Bielsko-Biała Główna
- IC CHEŁMOŃSKI Kraków Główny - Świnoujście
- IC HALNY Bydgoszcz Główna - Bielsko-Biała Główna/Zakopane
- IC SZYNDZIELNIA Bielsko-Biała Główna - Słupsk/Ustka

Jacek Gudzinowicz

A co się dzieje na trasie Kraków - Katowice? Dzięki!

Ksiedzu

czwartek, 5 maja 2022 o 13:36:24 UTC+2 Jacek Gudzinowicz napisał(a):
> A co się dzieje na trasie Kraków - Katowice? Dzięki!
Piszę tylko dla konkretnej stacji. Nie pisze dla tras.

Jacek Gudzinowicz

W takim razie Kraków Głowny, ale zeby bylo latwiej w kierunku Katowic, a w wolnej chwili w kierunku Warszawy bo tego bedzie duzo :)
Message has been deleted

Ksiedzu

Kraków Główny
- TLK KARPATY Gdynia Główna - Zakopane/Krynica Zdrój
- IC PRZEMYŚLANIN Przemyśl Główny - Świnoujście
- IC CHEŁMOŃSKI Kraków Główny - Świnoujście
- IC CHOPIN Graz HBF - Warszawa Wschodnia
- TLK POŁONINY Kraków Główny - Łupków
- IC MALCZEWSKI Kraków Główny - Kołobrzeg
- TLK ROZTOCZE Bohumin - Lublin Główny
- TLK WOLIN Kraków Głowny - Świnoujście
- TLK SUDETY Kraków Główny - Jelenia Góra
- IC KOSSAK Przemyśl Główny - Wocław Główny
- IC PUŁASKI Kraków Główny - Poznań Główny
- EIP Rzeszów Główny - Gdynia Główna
- TLK BURSZTYN Kołobrzeg - Kraków Główny
- TLK ROZEWIE Gdynia Główna - Kraków Główny
- TLK KORSARZ Hel - Kraków Główny
- IC BOZNAŃSKA Kraków Główny - Wrocław Główny
- TLK BIESZCZADY Kraków Główny - Zagórz/Łupków
- IC ARTUS Przemyśl Główny - Gdynia Główna/Hel
- IC WITKACY Gdynia Główna - Zakopane
- IC KARŁOWICZ Warszawa Wschodnia - Zakopane
- TLK WETLINA Zagórz - Kraków Główny/Kłodzko Miast
- IC WYSPIAŃSKI Wrocław Główny - Przemyśl Główny
- IC WAWEL Przemyśl Główny - Berlin HBF
- EIC TATRY Warszawa Wschodnia - Zakopane
- IC ŚLĄZAK Poznań Główny - Przemyśl Główny
- IC WYBICKI Kraków Główny - Poznań Główny
- IC CRACOVIA Przemyśl Główny - Praha Hl.N.
- IC PIAST Kraków Główny - Gdynia Główna
- IC SIEMIRADZKI Wrocław Główny - Przemyśl Główny
- IC WYBICKI Poznań Główny - Kraków Główny
- IC HETMAN Lublin Główny - Wrocław Główny/Zielona Góra Główna
- EIC MORSKIE OKO Warszawa Wschodnia - Zakopane
- IC MATEJKO Przemyśl Główny - Szczecin Główny
- TLK GALICJA Praha Hl.N. - Kraków Główny
- TLK MAŁOPOLSKA Gdynia Główna - Zakopane
- IC PORTA MORAVICA Graz HBF - Przemyśl Główny
- IC OSTERWA Kraków Główny - Szczecin Główny
- TLK LUBOMIRSKI Kołobrzeg/Gdynia Główna - Kraków Główny
- TLK MALINOWSKI Krynica Zdrój/Przemyśl Główny - Warszawa Wschodnia
- IC KRAKOWIANKA Kołobrzeg - Kraków Główny
- IC ŁOKIETEK Kraków Główny - Warszawa Wschodnia
- IC WARMIA Kraków Główny - Olsztyn Główny
- IC HAŃCZA Kraków Główny - Mockava
- IC JAGIEŁŁO Kraków Główny - Lublin Główny
- EIP Kraków Główny - Gdynia Główna
- IC BARBAKAN Kraków Główny - Poznań Główny
- EIP Kraków Główny - Warszawa Wschodnia
- IC ŻEROMSKI Kraków Główny - Olsztyn Główny
- EIP Warszawa Wschodnia - Kraków Główny
- TLK USTRONIE Kraków Główny - Kołobrzeg
- IC MARSZAŁEK PIŁSUDSKI Kraków Główny - Warszawa Wschodnia
- IC REYMONT Łódź Fabryczna - Kraków Główny
- IC SIENKIEWICZ Kraków Główny - Olsztyn Główny
- IC ZEFIR Kraków Główny - Piła Główna
- IC KAZIMIERZ Bydgoszcz Główna/Łódź Fabryczna - Kraków Główny
- IC ORŁOWICZ Kraków Główny - Olsztyn Główny
- IC KOLBERG Kraków Główny - Olsztyn Główny
- EIP Kraków Główny - Kołobrzeg
- IC MEHOFFER Zielona Góra Główna - Przemyśl Główny
- IC CEGIELSKI Poznań Główny - Kraków Główny

grzego...@gmail.com

Ksiedzu bardzo proszę o wykaz połączeń dla stacji Jelenia Góra i Kłodzko Miasto. Z góry dziękuję.

mrbrava

dzień dobry Ksiedzu bardzo proszę o wykaz połączeń dla stacji Gorzów Wielkopolski.

JC MK118

Ksiedzu proszę o wykaz połączeń dla stacji Hajnówka.

Adam Biniszewski

Ksiedzu, poprosiłbym również dla stacji Grodzisk Mazowiecki. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie!

M Ba

Z tego co zauważyłem Hańcza dostanie Kowno, więc do Suwałk nadal tylko dwa dalekobieżne. Jak sytuacja będzie miała się dla Białegostoku?

Grzegorz Kosior

Witam Ksiedzu. Przez Sandomierz cos pojedzie?

Kamil Kryczka

Księdzu a mógł byś sprawdzić czy KŚ złożył wniosek o trasę Kato-Wro ?
Z góry dziękuję

Ksiedzu

czwartek, 5 maja 2022 o 13:19:00 UTC+2 Ksiedzu napisał(a):
Nie sprawdziłem linii na Stalową Wolę:
- IC HETMAN Lublin Główny - Wrocław Główny/Zielona Góra Główna

Ksiedzu

czwartek, 5 maja 2022 o 15:26:06 UTC+2 grzego...@gmail.com napisał(a):
> Ksiedzu bardzo proszę o wykaz połączeń dla stacji Jelenia Góra i Kłodzko Miasto. Z góry dziękuję.

Jelenia Góra
- IC MEHOFFER Jelenia Góra - Wrocław Główny (łącznik do 73104)
- TLK KARKONOSZE Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra/Szklarska Poręba Górna
- TLK ORZESZKOWA Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra/Szklarska Poręba Górna
- IC ŚNIEŻKA Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra/Szklarska Poręba Górna
- IC POMORZANIN Gdynia Główna - Jelenia Góra
- TLK SUDETY Kraków Główny - Jelenia Góra

Kłodzko Miasto
- IC ŚNIEŻKA Wrocław Główny - Kudowa-Zdrój (łącznik do 16150)
- TLK WETLINA Zagórz - Kłodzko Miasto

Ksiedzu

czwartek, 5 maja 2022 o 16:36:11 UTC+2 mrbrava napisał(a):
> dzień dobry Ksiedzu bardzo proszę o wykaz połączeń dla stacji Gorzów Wielkopolski.

Gorzów Wielkopolski
- IC ZAMOYSKI Gorzów Wielkopolski - Piła Główna (łącznik)
- TLK BORY TUCHOLSKIE Gdynia Główna - Kostrzyn
- IC LUBUSZANIN Gorzów Wielkopolski - Zbąszynek (łącznik)
- IC DIONIZOS Gorzów Wielkopolski - Zbąszynek (łącznik)

Ksiedzu

czwartek, 5 maja 2022 o 19:39:34 UTC+2 JC MK118 napisał(a):
> Ksiedzu proszę o wykaz połączeń dla stacji Hajnówka.

Hajnówka
- TLK ŻUBR Białystok - Warszawa Wschodnia
- TLK BIEBRZA Gdynia Główna - Warszawa Wschodnia

Ksiedzu

czwartek, 5 maja 2022 o 22:24:12 UTC+2 Adam Biniszewski napisał(a):
> Ksiedzu, poprosiłbym również dla stacji Grodzisk Mazowiecki. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie!

Grodzisk Mazowiecki
- IC ASNYK Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC SILESIA Warszawa Wschodnia - Praha Hl. N.
- TLK KARKONOSZE Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra/Szklarska Poręba Górna
- IC WARMIA Kraków Główny - Olsztyn Główny
- IC ŁOKIETEK Kraków Główny - Warszawa Wschodnia
- TLK MAŁOPOLSKA Gdynia Główna - Zakopane

I tu mała uwaga. Wykres nie jest do końca czytelny więc mogę się mylić. Nie wszystkie w/w zatrzymują się w obu kierunkach., np. Warmię i Łokietka znalazłem tylko w jednym kierunku z zatrzymaniem.

Ksiedzu

czwartek, 5 maja 2022 o 23:49:36 UTC+2 kosior...@gmail.com napisał(a):
> Witam Ksiedzu. Przez Sandomierz cos pojedzie?

Sandomierz

Ksiedzu

piątek, 6 maja 2022 o 06:51:25 UTC+2 kryczka...@gmail.com napisał(a):
> Księdzu a mógł byś sprawdzić czy KŚ złożył wniosek o trasę Kato-Wro ?
> Z góry dziękuję

Nie złożyły.

Ksiedzu