Warszawa - Praga[CZ]

tom

Mozna gdzieś kupić online bilet na przejazd Warszawa-Praga?

Jeśli nie, to wiecie może ile mniej-więcej kosztuje?

Dlaczego tak drogo:)?

Kiedyś były jakies sztuczki ze "sztukowaniem" biletów. Tzn. kupowało się do Zebrzydowic, później "na gape"
przejeżdżało granicę i kupowało biet u czeskiego kierpocia. Działa to dalej?

--
Tomek

Grzegorz Kapusta

W dniu 27.09.2022 o 22:08, tom pisze:

> Mozna gdzieś kupić online bilet na przejazd Warszawa-Praga?
> Jeśli nie, to wiecie może ile mniej-więcej kosztuje?

Można na www.intercity.pl, jeśli odpowiednio wcześnie to zrobisz to ceny
zaczynają się od 96 zł. To chyba nie tak drogo?

> Kiedyś były jakies sztuczki ze "sztukowaniem" biletów. Tzn. kupowało się do Zebrzydowic, później "na gape"
> przejeżdżało granicę i kupowało biet u czeskiego kierpocia. Działa to dalej?

Działa i nawet nie trzeba gonić do czeskiego kierpocia, bo przecież
wszystko jest do kupienia na www.cd.cz. Ale to jeśli się wyczerpie pula
promocyjna za 96 zł, bo tej ceny raczej nie przebijesz. Chyba, że masz
jakieś ulgi. No i dzisiaj nie Zebrzydowice tylko Chałupki/Bohumin.

Pozdrawiam,
GK

tom

On 2022-09-29, Grzegorz Kapusta <skrzynk...@poczta.fm> wrote:

> Można na www.intercity.pl, jeśli odpowiednio wcześnie to zrobisz to ceny
> zaczynają się od 96 zł. To chyba nie tak drogo?

Rzeczywiście cena ok.

Ale nie mozna kupic.
"Na to połączenie obecnie nie są dostępne bilety promocyjne.
W okresie pilotażu w e-IC możliwy jest zakup biletu wyłącznie wg oferty Super Promo International."

Ale ja chcę bilet na jutro/pojutrze. Nie zależy mi na promocji.
Naprawdę muszę iść do kasy?!

--
Tomek

tom

On 2022-09-29, tom <t...@localhost.localdomain> wrote:

> Ale ja chcę bilet na jutro/pojutrze. Nie zależy mi na promocji.
> Naprawdę muszę iść do kasy?!

Sam sobie odpowiem.
Mogę kupic na www.cd.cz za ~1000Kc (200PLN).