Rozkład jazdy 2023/2024

Rybak

W związku z faktem, że od 17.10.2022 roku rozpoczęto proces prac nad konstrukcją RJ 2023/2024 otwieram temat: RJ/propozycje/uwagi/przecieki.

Jan Usz

Witam. Gdzieś czytałem, że ma być jakiś pociąg z Krakowa do Białegostoku przez Lublin. Prawda to? Macie jakieś szczegółowe informacje na temat tego połączenia? Pozdrawiam.

wojciech blaszke

wtorek, 22 listopada 2022 o 16:13:52 UTC+1 Rybak napisał(a):
> W związku z faktem, że od 17.10.2022 roku rozpoczęto proces prac nad konstrukcją RJ 2023/2024 otwieram temat: RJ/propozycje/uwagi/przecieki.
Moja propozycja : W czasach jeszcze przed remontem tras kolejowych Kraków -Katowice i Trzebinia -Czechowice Dziedzice , jeździł pociąg relacji Kraków-Bielsko-Biała przez Trzebinię, Oświęcim, Czechowice Dziedzice ( w dni powszednie ) a w soboty i niedzielę w relacji Kraków-Wisła Głębce przez Trzebinię , Oświęcim, Chybie, Goleszów. Były to pociągi bardzo dogodne dla turystów i studentów, którzy szczególnie w niedzielę wieczorem wracali na uczelnie do Krakowa. Może warto po latach, kiedy te remonty się skończą, wrócić do ponownego uruchomienia tych relacji.

WojtekCe

Mi się marzy pociąg relacji Lublin - Kudowa Zdrój - Lublin przez Radom, Kielce, Sędziszów, Olkusz, Katowice, Kędzierzyn Koźle, Nysa, Kłodzko...

Adam Kieryluk

czwartek, 16 lutego 2023 o 05:23:25 UTC+1 WojtekCe napisał(a):
> Mi się marzy pociąg relacji Lublin - Kudowa Zdrój - Lublin przez Radom, Kielce, Sędziszów, Olkusz, Katowice, Kędzierzyn Koźle, Nysa, Kłodzko...
Bardziej widziałbym tu powrót "Karkonoszy" w relacji: Lublin - Szklarska Poręba (tak jak w RJ 2014/15) + w sezonie wagony do stacji Kudowa Zdrój (odczepiane/doczepiane we Wrocławiu lub w Katowicach).

Bartlomiej Adamkiewicz

Wiadomo coś o połączeniach na linii kolejowej nr 9 (Mława i Ciechanów).

Rybak

już są jakieś większe przecieki? Rok temu to pisaliście jakie pociągi przyjądą przez stację?

Niśkaa

poniedziałek, 6 marca 2023 o 14:12:31 UTC+1 Rybak napisał(a):
> już są jakieś większe przecieki? Rok temu to pisaliście jakie pociągi przyjądą przez stację?
ic ustronie zakopane kołobrzeg

JC MK118

Witam, czy są już jakieś przecieki dla stacji Hajnówka ?

Krystian Wiśniewski

Witam, jakie pociągi będą zatrzymywać dla stacji Szczecin Główny i Stargard od rozkładu jazdy 2023/2024?

Pozdrawiam

Kamil Kryczka

Witam , Jakie Pociągi IC Zaplanowano dla stacji Brzeg z góry dziękuję
Pozdrawiam

Jozjasz Ozjasz

Dzień Dobry.

Czy mogę prosić o planowane połączenia rozkładu jazdy 2023/2024 dla stacji Głogów?
Z góry uprzejmie dziękuję.
Message has been deleted

Marek Bryczka

Witam. Można prosić o planowane pociągi dla stacji Jaworzno Szczakowa oraz Lubliniec?

wj

Witam. Jakie pociągi PKP IC zaplanowano dla Legnicy, Żagania i Lubania Śląskiego?
Dzięki i pozdrawiam.

Ksiedzu

wtorek, 22 listopada 2022 o 16:13:52 UTC+1 Rybak napisał(a):
> W związku z faktem, że od 17.10.2022 roku rozpoczęto proces prac nad konstrukcją RJ 2023/2024 otwieram temat: RJ/propozycje/uwagi/przecieki.

Skarżysko-Kamienna
- TLK USTRONIE Kołobrzeg - Kraków Główny
- IC NIDA Kielce - Warszawa Wschodnia
- IC WYCZÓŁKOWSKI Lublin Główny - Szczecin Główny
- IC KARŁOWICZ Warszawa Wschodnia - Zakopane
- IC WITOS Warszawa Wschodnia - Przemyśl Główny (p. Skarżysko Kościelne)
- IC JAGIEŁŁO Kraków Główny - Lublin Główny
- IC ORŁOWICZ Olsztyn Główny - Kraków Główny
- IC SAN Przemyśl Główny - Warszawa Wschodnia (p. Skarżysko Kościelne)
- IC SZTYGAR Lublin Główny - Katowice
- IC MORCINEK Lublin Główny - Wrocław Główny
- IC ŻEROMSKI Olsztyn Główny - Kraków Główny
- IC KINGA Warszawa Wschodnia - Kraków Główny
- IC SIENKIEWICZ Olsztyn Główny - Kraków Główny
- IC BOLKO Lublin Główny - Wrocław Główny
- IC KOLBERG Olsztyn Główny - Kraków Główny

UWAGA!!! Pociągi, które podaję lub będę podawał są pociągami układanymi w rocznym rozkładzie jazdy i do grudnia może się wiele zmienić, więc prosze mieć to na uwadze.

Piotr Łach

A można prosić o pociagi dla Bochni?

Mateuszlbn

czwartek, 11 maja 2023 o 09:15:06 UTC+2 Ksiedzu napisał(a):
Ksiedzu mógłbyś podać przecieki odnośnie stacji Lublin Główny, dzięki pozdrawiam!

Ksiedzu

Mława, Ciechanów
- IC SŁUPIA Łódź Kaliska - Kołobrzeg
- TLK USTRONIE Kraków Głowny/Lublin Główny - Kołobrzeg
- TLK KARPATY Zakopane/Krynica Zdrój - Gdynia Główna
- IC ORŁOWICZ Kraków Główny - Olsztyn Główny
- IC WARMIA Warszawa Centralna - Olsztyn Główny
- IC LAZUR Łódź Kaliska/Warszawa Zachodnia - Ustka
- TLK MAŁOPOLSKA Gdynia Główna - Zakopana
- IC MAZURY Lódź Fabryczna - Olsztyn Główny
- TLK DELFIN Warszawa Zachodnia - Łeba
- IC KORMORAN Olsztyn Główny - Bielsko-Biała Główna/Wisła Uzdrowisko
- IC LAGUNA/SŁOWINIEC Warszawa Centralna - Gdynia Główna
- IC WYBRZEŻE Warszawa Zachodnia - Gdynia Główna
- IC SKARBEK Racibórz - olsztyn Główny
- IC KOLBERG Kraków Główny - Olsztyn Główny
- IC POBRZEŻE Łódź Kaliska - Kołobrzeg
- TLK LUBOMIRSKI Kołobrzeg/Gdynia Główna - Kraków Główny
- EIP Bielsko-Biała Główna - Gdynia Główna (ph Ciechanów 1 para)
- IC ŻEROMSKI Kraków Główny - Olsztyn Główny
- IC SIENKIEWICZ Kraków Główny - Olsztyn Główny
- TLK MIERZEJA Lublin Głowny - Hel
- IC BRDA Warszawa Wschodnia - Bydgoszcz Główna (ph Ciechanów)

Hajnówka
- TLK ŻUBR Białystok - Warszawa Wschodnia
- TLK BIEBRZA Warszawa Wschodnia - Gdynia Główna

Szczecin Główny
- IC STAŃCZYK Szczecin Główny - Olsztyn Główny
- EIC CHROBRY Szczecin Główny - Warszawa Wschodnia
- TLK WOLIN Świnoujscie - Kraków Główny/Bielsko-Biała Główna
- TLK UZNAM Świnoujście - Warszawa Wschodnia
- IC OSTERWA Kraków Główny - Szczecin Główny
- IC MATEJKO Przemyśl Główny - Szczecin Główny
- IC PODHALANIN Zakopane - Szczecin Główny
- IC GRYF Szczecin Główny - Olsztyn Główny
- IC PRZEMYŚLANIN Przemyśl Główny - Świnoujście
- IC MEWA Świnoujście/Szczecin Główny - Warszawa Wschodnia
- IC ALBATROS Szczecin Główny - Gdynia Główna
- IC GAŁCZYŃSKI Świnoujście/Szczecin Główny - Warszawa Wschodnia
- TLK STASZIC Szczecin Główny - Lublin Główny
- IC SWAROŻYC Wrocław Główny - Szczecin Główny/Kołobrzeg
- IC PODLASIAK Świnoujście/Szczecin Główny - Suwałki
- IC RYBAK Szczecin Główny - Białystok
- IC WŁÓKNIARZ Łódź Fabryczna - Szczecin Główny
- IC WYCZÓŁKOWSKI Lublin Główny - Świnoujście
- IC GÓRSKI Świnoujście - Hrubieszów Miasto
- IC CHEŁMOŃSKI Kraków Główny - Świnoujście
- IC BRYZA Szczecin Główny - Olsztyn Główny
- IC ŻUŁAWY Szczecin Główny - Olsztyn Główny

Stargard
[...]

Brzeg
- IC OLEŃKA Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- TLK KARKONOSZE Szklarska Poręba Górna/Jelenia Góra - Warszawa Wschodnia
- IC KRAKOWIANKA Kraków Głowny/Katowice - Kołobrzeg
- IC PRZEMYŚLANIN Przemyśl Główny - Świnoujście
- TLK WOLIN Świnoujscie - Kraków Główny/Bielsko-Biała Główna
- TLK ROZEWIE Hel/Gdynia Główna - Kraków Główny
- EIP Wrocław Główny - Warszawa Wschodnia
- IC DANUBIUS Wrocław Główny - Wien HBF
- IC MORCINEK Wrocław Główny - Lublin Główny
- IC GWAREK Katowice - Ustka
- IC NAŁKOWSKA Wrocław Główny - Białystok
- IC ŚLĄZAK Przemyśl Główny - Poznań Główny
- IC CHEŁMOŃSKI Kraków Główny - Świnoujście
- IC HALNY Bydgoszcz Główna - Bielsko-Biała Główna/Zakopane
- IC MEHOFFER Zielona Góra Główna - Przemyśl Główny
- IC GROTTGER Przemysl Główny - Wrocław Główny
- IC ŚNIEŻKA Warszawa Wschodnia - Szklarska Poręba Górna
- IC BOLKO Wrocław Główny - Lublin Główny
- IC WYCZÓŁKOWSKI Lublin Główny - Świnoujście
- IC SZYNDZIELNIA Bielsko-Biała Główna - Słupsk/Ustka
- IC MATEJKO Przemyśl Główny - Szczecin Główny
- IC FREDRO Wrocław Główny - Białystok
- IC ARTUS Przemyśl Główny - Gdynia Główna/Hel
- TLK ORZESZKOWA Szklarska Poręba Górna/Jelenia Góra - Warszawa Wschodnia
- IC PISAT Kraków Główny - Gdynia Główna
- IC JAMNO Słupsk - Kraków Główny

Głogów
- TLK WOLIN Świnoujscie - Kraków Główny/Bielsko-Biała Główna
- IC SWAROŻYC Wrocław Główny - Szczecin Główny/Kołobrzeg
- IC MEHOFFER Zielona Góra Główna - Przemyśl Główny
- IC ODRA Kraków Główny - Berlin HBF
- IC MATEJKO Przemyśl Główny - Szczecin Główny
- IC CHEŁMOŃSKI Kraków Główny - Świnoujście
- IC WYCZÓŁKOWSKI Lublin Główny - Świnoujście
- IC WAWEL Berlin HBF - Przemyśl Główny

Jaworzno Szczakowa
- IC PRZEMYŚLANIN Przemyśl Główny - Świnoujście
- TLK WOLIN Świnoujscie - Kraków Główny/Bielsko-Biała Główna
- IC CHEŁMOŃSKI Kraków Główny - Świnoujście
- TLK ROZTOCZE Bohumin - Lublin Główny
- IC BURSZTYN Kraków Główny - kołobrzeg
- TLK ROZEWIE Hel/Gdynia Główna - Kraków Główny
- TLK SZCZELINIEC Kraków Główny - Jelenia Główna
- IC GROTTGER Przemysl Główny - Wrocław Główny
- IC PUŁASKI Kraków Główny - Poznań Główny
- IC ARTUS Przemyśl Główny - Gdynia Główna/Hel
- IC ŚLĄZAK Przemyśl Główny - Poznań Główny
- IC WYBICKI Kraków Główny - Poznań Główny
- TLK SUDETY Kraków Główny - Jelenia Główna
- IC PISAT Kraków Główny - Gdynia Główna
- IC OSTERWA Kraków Główny - Szczecin Główny
- IC MATEJKO Przemyśl Główny - Szczecin Główny
- IC KRAKOWIANKA Kraków Główny - Kołobrzeg

Lubliniec
- TLK PIRAT Bohumin - Kołobrzeg
- IC OLEŃKA Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- EIP Wrocław Główny - Warszawa Wschodnia
- IC MORCINEK Wrocław Główny - Lublin Główny
- IC NAŁKOWSKA Wrocław Główny - Białystok
- IC WYBICKI Kraków Główny - Poznań Główny
- EIC PANORAMA Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
[...]
- IC SPODEK Gliwice - Ponzań Główny
- IC OSTERWA Kraków Główny - Szczecin Główny

Legnica
- TLK WOLIN Świnoujscie - Kraków Główny/Bielsko-Biała Główna
- IC ŁUŻYCE Zgorzelec - Warszawa Wschodnia
- IC ODRA Kraków Główny - Berlin HBF
- IC MEHOFFER Zielona Góra Główna - Przemyśl Główny
- IC CHEŁMOŃSKI Kraków Główny - Świnoujście
- IC HETMAN Zielona Góra Główna - Lublin Główny/Hrubieszów Miasto
- IC WYCZÓŁKOWSKI Lublin Główny - Świnoujście
- IC WAWEL Berlin HBF - Przemyśl Główny

Żagań
- IC HETMAN Zielona Góra Główna - Lublin Główny/Hrubieszów Miasto

Lubań Śląski
brak pociagów PKP Intercity

Bochnia
- TLK KARPATY Krynica Zdrój - Gdynia Główna
- IC PRZEMYŚLANIN Przemyśl Główny - Świnoujście
- IC GROTTGER Przemysl Główny - Wrocław Główny
- EIP Rzeszów Główny - Gdynia Główna
- TLK ROZTOCZE Bohumin - Lublin Główny
- IC ARTUS Przemyśl Główny - Gdynia Główna/Hel
- IC MALINOWSKI Warszawa Wschodnia - Przemyśl Główny
- IC WAWEL Berlin HBF - Przemyśl Główny
- IC WYSPIAŃSKI Przemyśl Główny - Wrocław Główny
- IC CRACOVIA Przemyśl Główny - Praha Hl. N.
- IC ŚLĄZAK Przemyśl Główny - Poznań Główny
- IC HETMAN Zielona Góra Główna - Lublin Główny/Hrubieszów Miasto
- IC SIEMIRADZKI Przemyśl Główny - Wrocław Główny
- IC MATEJKO Przemyśl Główny - Szczecin Główny
- IC MEHOFFER Zielona Góra Główna - Przemyśl Główny
- IC PORTA MORAVICA Przemyśl Główny - Graz HBF

Lublin Główny
- IC WYCZÓŁKOWSKI Lublin Główny - Świnoujście
- IC BYSTRZYCA Lublin Główny - Warszawa Zachodnia
- TLK INKA Lublin Główny - Warszawa Wschodnia
- TLK USTRONIE Lublin Główny - Kołobrzeg
- TLK STASZIC Szczecin Główny - Lublin Główny
- IC GÓRSKI Świnoujście - Hrubieszów Miasto
- IC SZTYGAR Lublin Główny - Katowice
- IC KIEV EXPRESS Kyiv-Pasazhyrskyi - Warszawa Wschodnia
- IC KOZIOŁEK Poznań Główny - Lublin Główny
- IC CHEŁMIANIN Warszawa Zachodnia - Chełm
- IC KOCHANOWSKI Bydgoszcz Główna - Rzeszów Główny
- IC JAGIEŁŁÓ Kraków Główny - Lublin Główny
- IC ZAMOYSKI Kołobrzeg - Rzeszów Główny
- IC CZARTORYSKI Łódź Fabryczna - Lublin Główny
- TLK MIERZEJA Lublin Głowny - Hel
- IC MORCINEK Wrocław Główny - Lublin Główny
- IC BOLKO Wrocław Główny - Lublin Główny
- IC LUBUSZANIN Zielona Góra Główna - Lublin Główny
- IC REJEWSKI Bydgoszcz Główna - Lublin Główny
- TLK CZECHOWICZ Lublin Główny - Warszawa Wschodnia
- IC KUJAWIAK Bydgoszcz Główna - Chełm
- IC HETMAN Zielona Góra Główna - Lublin Główny
- TLK ROZTOCZE Bohumin - Lublin Główny

grzego...@gmail.com

Witam Ksiedzu. Bardzo proszę ciebie o podanie połączeń IC ze stacji Jelenia Góra I Kłodzko. Dziękuję i pozdrawiam.

Kamil Kryczka

Księdzu a co planuje PR na 288 Nysa-Brzeg. Ile par w dni robocze i weekendy i święta z góry dziękuje

Ksiedzu

czwartek, 11 maja 2023 o 12:32:25 UTC+2 grzego...@gmail.com napisał(a):
> Witam Ksiedzu. Bardzo proszę ciebie o podanie połączeń IC ze stacji Jelenia Góra I Kłodzko. Dziękuję i pozdrawiam.

Jelenia Góra
- TLK SUDETY Jelenia Góra - Kraków Główny
- TLK KARKONOSZE Szklarska Poręba Górna/Jelenia Góra - Warszawa Wschodnia
- IC MATEJKO Wrocław Główny - Jelenia Góra (Łącznik od poc. 73104)
- TLK ORZESZKOWA Szklarska Poręba Górna/Jelenia Góra - Warszawa Wschodnia
- IC ŚNIEŻKA Warszawa Wschodnia - Szklarska Poręba Górna
- IC POMORZANIN Jelenia Góra - Gdynia Główna
- TLK SZCZELINIEC Kraków Główny - Jelenia Główna

Kłodzko Główne
- TLK ROZEWIE Wrocław Główny - Kłodzko Główne (tu jest dziwna sytuacja, bo Rozewie w relacji Hel/Gdynia Główna - Kraków Głowny jedzie na wagonach, a z Wrocławia do Kłodzka na ED74)
- TLK HEWELIUSZ Kłodzko Główne - Wrocław Główny (podobna sytuacja jak w przypadku Rozewia)
- TLK SZCZELINIEC Kraków Główny - Jelenia Główna
- IC ŚNIEŻKA Wrocław Główny - Kudowa-Zdrój (Łącznik od poc. 16150)

Ksiedzu

czwartek, 11 maja 2023 o 12:47:10 UTC+2 Kamil Kryczka napisał(a):
> Księdzu a co planuje PR na 288 Nysa-Brzeg. Ile par w dni robocze i weekendy i święta z góry dziękuje

Doświadczeniem lat poprzednich nie piszę już pociągów innych spółek, tylko PKP IC.

Kamil Kryczka

To czy mogę prosić o Oławę i Kędzierzyn Koźle w zamian z góry dziękuję

grzego...@gmail.com

Dziękuję za informację Ksiedzu. Pytanie moje tylko takie bo napisałeś że IC MATEJKO Wrocław- Jelenia Góra łącznik od pociągu IC 73104 a 73104 to numer MEHOFFERA. Czy to pomyłka czy coś nowego?

Ksiedzu

czwartek, 11 maja 2023 o 12:56:26 UTC+2 Kamil Kryczka napisał(a):
Oława
[...]

Kędzierzyn-Koźle
- IC SKARBEK Racibórz - Olsztyn Główny
- TLK ROZTOCZE Bohumin - Lublin Główny
- TLK WOLIN Świnoujscie - Bielsko-Biała Główna
- IC CHEŁMOŃSKI Kraków Główny - Świnoujście
- IC DANUBIUS Wrocław Główny - Wien HBF
- IC SZYNDZIELNIA Bielsko-Biała Główna - Słupsk/Ustka
- IC HALNY Bydgoszcz Główna - Bielsko-Biała Główna/Zakopane
- IC MATEJKO Przemyśl Główny - Szczecin Główny/Jelenia Góra
- TLK SZCZELINIEC Kraków Główny - Jelenia Główna

Ksiedzu

czwartek, 11 maja 2023 o 13:05:11 UTC+2 grzego...@gmail.com napisał(a):
> Dziękuję za informację Ksiedzu. Pytanie moje tylko takie bo napisałeś że IC MATEJKO Wrocław- Jelenia Góra łącznik od pociągu IC 73104 a 73104 to numer MEHOFFERA. Czy to pomyłka czy coś nowego?

Ten komentarz wziąłem z "uwag Przewoźnika"; widocznie osoba składająca wniosek o RJ pomyliła się. Matejko w RJ 2023/2024 ma numer 8304.

Damian Noch

Witam Księdzu, czy mogę prosić o listę pociągów PKP IC dla Trójmiasta ? Dziękuję i pozdrawiam.

Ducatus Vlad

Ksiedzu poprosze Wodzislaw Slaski

Jozjasz Ozjasz

Drogi Ksiedzu, bardzo serdecznie dziękuję.
Czy mógłbym jeszcze prosić o planowane postoje PKP IC na stacji Leszno?

Pozdrawiam

DBBD

Ksiedzu, jeśli jest możliwość poproszę o postoje na stacji Kępno i Wieluń. Z góry dziękuję.

mrbrava

Witam, czy można poprosić o rozkłady dla stacji Gorzów Wielkopolski i stacji Białystok?

M Ba

Czy byłbyś tak miły podrzucić rozkład dla Bielska Białej i Białegostoku?
Message has been deleted

dario

@Ksiedzu, jakie pociągi planowane są dla stacji Włocławek?

Ksiedzu

czwartek, 11 maja 2023 o 20:47:40 UTC+2 dario napisał(a):
> @Ksiedzu, jakie pociągi planowane są dla stacji Włocławek?

Trójmiasto
- TLK KORSARZ Łeba - Kraków Główny
[...]
- TLK MAŁOPOLSKA Gdynia Główna - Zakopane
- IC STOCZNIOWIEC Gdynia Główna - Zielona Góra Główna
- EIP Gdynia Główna - Kraków Główny x3
- TLK WYDMY Bochumin - Łeba
- IC DOKER Gdynia Główna - Katowice
- TLK BIEBRZA Warszawa Wschodnia - Gdynia Główna
- EIP Gdynia Główna - Gliwice
- IC WYBRZEŻE Warszawa Zachodnia - Gdynia Główna
- TLK KARPATY Zakopane/Krynica Zdrój - Gdynia Główna
- IC PISAT Kraków Główny - Gdynia Główna
- IC ŻUŁAWY Szczecin Główny - Olsztyn Główny
- IC BAŁTYK Gdynia Główna - Poznań Główny
- TLK BORY TUCHOLSKIE Gdynia Główna - Kostrzyn
- EIP Warszawa Zachodnia - Gdynia Główna x2
- EIP Kołobrzeg/Gdynia Główna - Kraków Główny
- TLK FLISAK Gdynia Główna - Katowice
- IC GEDANIA Gdynia Główna - Berlin HBF
- EIC POSEJDON Warszawa Zachodnia - Kołobrzeg
- IC STAŃCZYK Szczecin Główny - Olsztyn Główny
- IC LAZUR Łódź Kaliska/Warszawa Zachodnia - Ustka
- TLK LUBOMIRSKI Kołobrzeg/Gdynia Główna - Kraków Główny
- EIP Gdynia Główna - Bielsko-Biała Główna 3x
- IC LEDNICA Gdynia Główna - Poznań Główny/Wrocław Główny
- IC ARTUS Przemyśl Główny - Gdynia Główna/Hel
- IC BRYZA Szczecin Główny - Olsztyn Główny
- EIC JANTAR Warszawa Zachodnia - Hel
- IC ZATOKA Poznań Główny - Gdynia Główna
- IC KOCIEWIE Łódź Fabryczna - Gdynia Główna
- EIC WYSOCKI Bielsko-Biała Główna - Gdynia Główna
- EIC FREGATA Bielsko-Biała Główna - Kołobrzeg
- IC WITKACY Gdynia Główna - Zakopane
- IC SOBIESKI Gdynia Głowna - Wien HBF
- TLK DELFIN Warszawa Zachodnia - Łeba
- IC MIESZKO Wrocław Główny - Gdynia Główna
- TLK MIERZEJA Lublin Głowny - Hel
- IC GRYF Szczecin Główny - Olsztyn Główny
- IC LAGUNA/SŁOWINIEC Warszawa Centralna - Gdynia Główna
- IC HEWELIUSZ Wrocław Główny - Gdynia Główna
- IC RYBAK Szczecin Główny - Białystok
- EIP Rzeszów Główny - Gdynia Główna
- IC BACHUS Zielona Góra Główna - Gdynia Główna
- IC POBRZEŻE Łódź Kaliska - Kołobrzeg
- IC HUTNIK Gdynia Główna - Bielsko-Biała Główna

Wodzisław Śląski
- IC SILESIA Ostrava-Svinov - Warszawa Gdańska
- TLK WYDMY Bochumin - Łeba
- IC POLONIA Warszawa Gdańska - Wien HBF
- IC SOBIESKI Gdynia Głowna - Wien HBF
- IC PORTA MORAVICA Przemyśl Główny - Graz HBF

Leszno
- IC JAMNO Słupsk - Wrocław Główny/Kraków Główny
- TLK ROZEWIE Hel/Gdynia Główna - Kraków Główny
- IC KRAKOWIANKA Kraków Głowny/Katowice - Kołobrzeg
- IC PRZEMYŚLANIN Przemyśl Główny - Świnoujście
- IC LEDNICA Gdynia Główna - Wrocław Główny
- IC ŚLĄZAK Przemyśl Główny - Poznań Główny
- IC BOSMAN Wrocław Główny - Kołobrzeg
- IC HALNY Bydgoszcz Główna - Bielsko-Biała Główna/Zakopane
- IC MIESZKO Wrocław Główny - Gdynia Główna
- IC GWAREK Katowice - Ustka
- IC POMORZANIN Jelenia Góra/Wrocław Główny - Gdynia Główna
- IC MAMRY Wrocław Główny - Olsztyn Główny
- IC JEZIORAK Wrocław Główny - Olsztyn Główny
- IC MALCZEWSKI Kraków Główny - Kołobrzeg
- IC SZKUNER Wrocław Główny - Słupsk
- IC HEWELIUSZ Wrocław Główny - Gdynia Główna
- IC PISAT Kraków Główny - Gdynia Główna
- IC SZYNDZIELNIA Bielsko-Biała Główna - Słupsk/Ustka
- IC ARTUS Przemyśl Główny - Gdynia Główna/Hel

Kępno
[...]
- IC MIECHOWITA Kraków Główny - Piła Główna

Wieluń
- IC MIECHOWITA Kraków Główny - Piła Główna

Gorzów Wielkopolski
- IC ZAMOYSKI Gorzów Wielkopolski - Rzeszów Główny (łączy się w Pile Głównej)
- TLK BORY TUCHOLSKIE Gdynia Główna - Kostrzyn
- IC LUBUSZANIN Gorzów Wielkopolski - Lublin Główny (łączy się w Zbąszynku)
- IC STRZELECKI Gorzów Wielkopolski - Warszawa Wschodnia (łączy się w Zbąszynku)

Białystok
- IC BACZYŃSKI Białystok - Wrocław Główny
- IC SŁOWACKI Ełk - Wrocław Główny
- IC NAREW Łódź Fabryczna/Warszawa Zachodnia - Białystok
- IC PODLASIAK Świnoujście/Szczecin Główny - Suwałki
- IC HAŃCZA Kraków Główny - Mockava
- IC FREDRO Wrocław Główny - Białystok
- IC DĄBROWSKA Białystok - Wrocław Główny
- IC PILECKI Białystok - Bielsko-Biała Główna
- IC NAŁKOWSKA Białystok - Wrocław Główny
- IC ZAMENHOF Warszawa Centralna - Białystok
- IC RYBAK Szczecin Główny - Białystok
- TLK ŻUBR Białystok - Warszawa Wschodnia
- TLK BIEBRZA Warszawa Wschodnia - Gdynia Główna

Bielsko-Biała Główna
- EIC WYSOCKI Bielsko-Biała Główna - Gdynia Główna
- EIC FREGATA Bielsko-Biała Główna - Kołobrzeg
- IC HUTNIK Gdynia Główna - Bielsko-Biała Główna
- EIC ONDRASZEK Bielsko-Biała Główna - Warszawa Wschodnia
- IC PODHALANIN Zakopane - Szczecin Główny
- TLK PIRAT Bielsko-Biała Główna - Kołobrzeg (łączy się w Gliwicach)
- TLK WOLIN Świnoujscie - Bielsko-Biała Główna (łączy się we Wrocławiu Głównym)
- EIP Gdynia Główna - Bielsko-Biała Główna 3x
- IC SZYNDZIELNIA Bielsko-Biała Główna - Słupsk/Ustka
- IC PILECKI Białystok - Bielsko-Biała Główna
- IC DASZYŃSKI Warszawa Wschodnia - Bielsko-Biała Główna/Wisła Uzdrowisko
- EIP Warszawa Wschodnia - Bielsko-Biała Główna
- IC HALNY Bydgoszcz Główna - Zakopane
- IC KORMORAN Olsztyn Główny - Bielsko-Biała Główna/Wisła Uzdrowisko

Włocławek
- TLK WYDMY Bochumin - Łeba
- IC BURSZTYN Kraków Główny - Kołobrzeg
- TLK KORSARZ Łeba - Kraków Główny
- IC KOCHANOWSKI Bydgoszcz Główna - Rzeszów Główny
- IC KAZIMIERZ Kraków Głowny - Bydgoszcz Główna
- IC NOTEĆ Piła Główna - Warszawa Gdańska
- IC KOCIEWIE Łódź Fabryczna - Gdynia Główna
- IC KOPERNIK Warszawa Wschodnia - Bydgoszcz Główna
- IC PARSĘTA Łódź Fabryczna - Kołobrzeg
- IC HUTNIK Gdynia Główna - Bielsko-Biała Główna
- IC KUJAWIAK Bydgoszcz Główna - Chełm
- TLK STASZIC Szczecin Główny - Lublin Główny
- IC DOKER Gdynia Główna - Katowice
- IC REJEWSKI Bydgoszcz Główna - Lublin Główny
- IC MONIUSZKO Warszawa Wschodnia - Bydgoszcz Główna
- IC WITKACY Gdynia Główna - Zakopane
- IC ZAMOYSKI Gorzów Wielkopolski/Kołobrzeg - Rzeszów Główny

Bartłomiej Krasoń

@Ksiedzu czy mogę prosić o informacje dla Piotrkowa Trybunalskiego?

Ksiedzu

piątek, 12 maja 2023 o 10:11:02 UTC+2 Bartłomiej Krasoń napisał(a):
> @Ksiedzu czy mogę prosić o informacje dla Piotrkowa Trybunalskiego?

Piotrków Trybunalski
- IC BURSZTYN Kraków Główny - Kołobrzeg
- TLK WYDMY Bochumin - Łeba
- TLK KARPATY Zakopane/Krynica Zdrój - Gdynia Główna
- TLK KORSARZ Łeba - Kraków Główny
- IC REYMONT Łódź Fabryczna - Kraków Główny
- IC OLEŃKA Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC DASZYŃSKI Warszawa Wschodnia - Bielsko-Biała Główna/Wisła Uzdrowisko
- IC HUTNIK Gdynia Główna - Bielsko-Biała Główna
- IC CHEMIK Płock - Katowice
[...]

Jozjasz Ozjasz

Drogi Ksiedzu,
Bardzo dziekuję za Leszno.
A czy mógłbym jeszcze prosić o rozkład dla stacji Chałupki oraz Lębork?
Z góry serdecznie dziękuję.

grzego...@gmail.com

Drogi Ksiedzu dziękuję za odpowiedź. Prosiłbym tylko jeszcze o jedno. Wiesz może czy KARKONOSZE nadal będą prowadziły wagony bezpośrednie do TLK ROZEWIE z Jeleniej Góry do Gdyni przeczepiane we Wrocławiu do głównego składu. Dziękuję i życzę miłego dnia.

mrbrava

piątek, 12 maja 2023 o 10:04:57 UTC+2 Ksiedzu napisał(a):

> [...]
> - IC STRZELECKI Gorzów Wielkopolski - Warszawa Wschodnia (łączy się w Zbąszynku)

księdzu a nic nie wiadomo o pociągu IC 81108 Warta relacji Gorzów - Warszawa?

Ksiedzu

To są wszystkie pociagi. Pisałem w pierwszym poście, że to jest roczny rozkład jazdy i do grudnia się wszystko może zmienić.

Ksiedzu

Chałupki
[...]
- IC MORAVIA Katowice - Wien HBF
- IC DANUBIUS Wrocław Główny - Wien HBF
- IC BATORY Warszawa Wschodnia - Budabest Nyugati

Lębork
- IC SŁUPIA Łódź Kaliska - Kołobrzeg
- TLK KORSARZ Łeba - Kraków Główny
- IC ALBATROS Szczecin Główny - Gdynia Główna
- TLK USTRONIE Kraków Głowny/Lublin Główny - Kołobrzeg
- EIP Kołobrzeg - Kraków Główny
- TLK WYDMY Bochumin - Łeba
- IC STAŃCZYK Szczecin Główny - Olsztyn Główny
- TLK LUBOMIRSKI Kołobrzeg - Kraków Główny
[...]

Krystian Wiśniewski

Księdzu, jakie pociągi są zaplanowane dla stacji Kutno w rozkładzie jazdy 2023/24?

Pozdrawiam serdecznie!

Kamil Kryczka

Księdzu a czy ta IC Odra. Z Berlina do Przemyśla nie miała mieć przewidzianego pH w Brzegu? Ona ma kursować za IC Nightjet mógł byś to sprawdzić może coś przeoczyło ci się na wykresie oraz jak ma kursować ona z Berlina po południu ?rano z Przemyśla? Z góry dziękuję

Ksiedzu

piątek, 12 maja 2023 o 12:37:45 UTC+2 Kamil Kryczka napisał(a):
> Księdzu a czy ta IC Odra. Z Berlina do Przemyśla nie miała mieć przewidzianego pH w Brzegu? Ona ma kursować za IC Nightjet mógł byś to sprawdzić może coś przeoczyło ci się na wykresie oraz jak ma kursować ona z Berlina po południu ?rano z Przemyśla? Z góry dziękuję

Odra ma jeździć z Krakowa Głównego; między Opolem a Wrocławiem nie przewidziano żadnego postoju handlowego; rano z Krakowa, popołudniu z Berlina.

Piotr Łach

To Odra pojedzie w niewielkim odstępie z Wawelem?

A czy można prosić o rozkład dla Krakowa?

Grzegorz Kosior

Witam Księdzu, czy mogę prosić o listę pociągów PKP IC dla stacji Tarnobrzeg oraz Stalowa Wola Rozwadów ? Dziękuję i pozdrawiam.

Maciej Biniszewski

Cześć, jak będziesz mógł, to poproszę jeszcze dla stacji Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona i Grodzisk Mazowiecki (w tym IR dla Grodziska, ale jak będzie tylko PKP IC, to też będzie super).
Maciej

Sebastian Dziarmaga-Działyński

Dzięki - dla Radomska oczywiście to samo będzie

Zduńskowolskie Wieści Kolejowe

Dzień dobry,

Czy mógłbym prosić o listę pociągów zaplanowanych przez stację Zduńska Wola oraz Zduńska Wola Karsznice?

Pozdrawiam

Ksiedzu

niedziela, 14 maja 2023 o 22:08:07 UTC+2 Sebastian Dziarmaga-Działyński napisał(a):
Tak, będzie to samo.

Ksiedzu

piątek, 12 maja 2023 o 13:27:57 UTC+2 Piotr Łach napisał(a):
IC Odra Kraków Gł. o.4:17 do Berlina
IC Wawel Kraków Gł. o 10:00 do Berlina

Rozkłady nie są zatwierdzone, więc mogą być odchylenia względem tego co teraz podaję.

Ksiedzu

piątek, 12 maja 2023 o 12:29:53 UTC+2 Krystian Wiśniewski napisał(a):
> Księdzu, jakie pociągi są zaplanowane dla stacji Kutno w rozkładzie jazdy 2023/24?
>
> Pozdrawiam serdecznie!

Kutno
- TLK UZNAM Świnoujście - Warszawa Wschodnia
- TLK WYDMY Bochumin - Łeba
- IC BURSZTYN Kraków Główny - Kołobrzeg
- TLK KORSARZ Łeba - Kraków Główny
- EIC BWE Warszawa Wschodnia - Berlin HBF x5
[...]
- IC WARTA Warszawa Wschodnia - Poznań Główny
- IC KOPERNIK Warszawa Wschodnia - Bydgoszcz Główna
- IC PARSĘTA Łódź Fabryczna - Kołobrzeg
- IC NOTEĆ Piła Główna - Warszawa Gdańska
- IC STRZELECKI Gorzów Wielkopolski/Zielona Góra Główna - Warszawa Wschodnia
- EIC CHROBRY Szczecin Główny - Warszawa Wschodnia
- IC HUTNIK Gdynia Główna - Bielsko-Biała Główna
- IC LUBUSZANIN Gorzów Wielkopolski/Zielona Góra Główna - Lublin Główny
- TLK STASZIC Szczecin Główny - Lublin Główny
- IC KUJAWIAK Bydgoszcz Główna - Chełm
- IC BARBAKAN Kraków Główny - Poznań Główny
- IC GÓRSKI Świnoujście - Hrubieszów Miasto
- IC DOKER Gdynia Główna - Katowice
- IC ZIELONOGÓRZANIN Zielona Góra Główna - Warszawa Wschodnia
[...]

Tarnobrzeg
- IC ZAMOYSKI Gorzów Wielkopolski/Kołobrzeg - Rzeszów Główny
- IC KOCHANOWSKI Bydgoszcz Główna - Rzeszów Główny

Stalowa Wola Rozwadów
- IC WITOS Warszawa Wschodnia - Przemyśl Główny
- IC SAN Przemyśl Główny - Warszawa Wschodnia
- IC HETMAN Zielona Góra Główna - Lublin Główny/Hrubieszów Miasto
- IC ZAMOYSKI Gorzów Wielkopolski/Kołobrzeg - Rzeszów Główny (tylko przez Stalowa Wola Charzewice)
- IC KOCHANOWSKI Bydgoszcz Główna - Rzeszów Główny (tylko przez Stalowa Wola Charzewice)
- TLK ROZTOCZE Bohumin - Lublin Główny

Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona
- TLK KARPATY Zakopane - Gdynia Główna
- IC PODHALANIN Zakopane - Szczecin Główny
- IC WITKACY Gdynia Główna - Zakopane
- IC KARŁOWICZ Warszawa Wschodnia - Zakopane
- TLK MAŁOPOLSKA Gdynia Główna - Zakopane
- IC HALNY Bydgoszcz Główna - Zakopane

Grodzisk Mazowiecki
- IC WARMIA Kraków Główny - Olsztyn Główny
- IC ŁOKIETEK Warszawa Wschodnia - Kraków Główny
- IC ASNYK Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC SILESIA Ostrava-Svinov - Warszawa Gdańska
- TLK MAŁOPOLSKA Gdynia Główna - Zakopane
- IC MARSZAŁEK PIŁSUDSKI Warszawa Wschodnia - Kraków Główny
- IR Łódź Fabryczna - Warszawa Główna/Warszawa Wschodnia
- IR PROSNA Poznań Głowny - Warszawa Główna/Warszawa Wschodnia
- IR MAŁY POWSTANIEC Łódź Fabryczna - Warszawa Główna/Warszawa Wschodnia
- IR Łódź Kaliska - Warszawa Główna/Warszawa Wschodnia
- IR Ostrów Wielkopolski - Warszawa Główna/Warszawa Wschodnia
- IR LUTYNIA Poznań Głowny - Warszawa Główna/Warszawa Wschodnia
- IR PIETRYNA Łódź Fabryczna - Warszawa Główna/Warszawa Wschodnia

Zduńska Wola Karsznice
brak pociągów PKP IC

Zduńska Wola
[...]
- IC CEGIELSKI Poznań Główny - Kraków Główny
- IC KONOPNICKA Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC SŁOWACKI Ełk - Wrocław Główny
- IC KOZIOŁEK Poznań Główny - Lublin Główny

Piotr Łach

A można prosić o rozkład dla Krakowa?

Ksiedzu

Kraków Główny
[...]
- TLK POŁONINY Kraków Głowny - Łupków
- EIP Kraków Główny - Gdynia Główna x2
- IC CHOPIN Muenhen HBF Warszawa Wschodnia
- IC BARBAKAN Kraków Główny - Poznań Główny
- IC DANUBIUS Kraków Główny - Wien HBF
- TLK USTRONIE Kraków Głowny - Kołobrzeg
- IC MALCZEWSKI Kraków Główny - Kołobrzeg
- EIP Kraków Główny - Warszawa Wschodnia x4
[...]
- IC BOZNAŃSKA Kraków Główny - Wrocław Główny
- IC MALINOWSKI Warszawa Wschodnia - Przemyśl Główny
- TLK KORSARZ Łeba - Kraków Główny
- IC REYMONT Łódź Fabryczna - Kraków Główny
- TLK BIESZCZADY Kraków Głowny - Zagórz/Łupków
[...]
- TLK WETLINA Zagórz - Kraków Główny
- EIC TATRY Warszawa Wschodnia - Zakopane
[...]
- IC PIAST Kraków Główny - Gdynia Główna
- TLK SUDETY Jelenia Góra - Kraków Główny
- IC KOLBERG Kraków Główny - Olsztyn Główny
- IC SIEMIRADZKI Przemyśl Główny - Wrocław Główny
- EIP Kraków Główny - Kołobrzeg
- TLK GALICJA Praha Hl. N. - Kraków Główny
[...]
- TLK MAŁOPOLSKA Gdynia Główna - Zakopane/Krynica-Zdrój
- IC OSTERWA Kraków Główny - Szczecin Główny
- IC KINGA Warszawa Wschodnia - Kraków Główny
- IC PORTA MORAVICA Przemyśl Główny - Graz HBF
- IC KRAKOWIANKA Kraków Głowny - Kołobrzeg

Jacek Gudzinowicz

> Kraków Główny

> - IC HAŃCZA Kraków Główny - Mockava

Czyli Mockava zostaje :D

> - IC MIECHOWITA Kraków Główny - Piła Główna|

To pewnie obecny Zefir - nazwa nie potrzebnie zmieniana..

> - IC CHOPIN Muenhen HBF Warszawa Wschodnia
> - IC CRACOVIA Przemyśl Główny - Praha Hl. N.
Ciekawe czy bedzie czesc do Budapesztu

> - IC DANUBIUS Kraków Główny - Wien HBF

O ktorej z Krakowa? Rozumiem ze przez Oświęcim?

> - IC BURSZTYN Kraków Główny - Kołobrzeg
> - IC REYMONT Łódź Fabryczna - Kraków Główny
> - TLK KORSARZ Łeba - Kraków Główny

Przez Trzebinię czy przez Miechów?

Czy można zatem prosic o wykaz pociągów dla Krzeszowic oraz Oświęcimia? Zobaczmy co pojedzie przez Oświęcim :)

Ksiedzu

Hańcza była w Białystoku.
- IC REYMONT Łódź Fabryczna - Kraków Główny p. Miechów
- TLK KORSARZ Łeba - Kraków Główny p. Miechów

Krzeszowice
[...]

Oświęcim
- IC CHOPIN Muenhen HBF - Warszawa Wschodnia
- TLK PIRAT Bohumin - Kołobrzeg
- IC DANUBIUS Kraków Główny (6:33) - Wien HBF
- TLK GALICJA Praha Hl. N. - Kraków Główny

Kamil Kryczka

Jeśli nie było by problemem to czy IC krakowianka planowana jest całorocznie czy tylko sezonowo ? W Katowicach były by dołączane wagony do grupy z Krakowa. ? Z góry dziękuje

siekie...@interia.pl

Witam Cię Księdzu ponownie po wielomiesięcznej nieobecności.
Jeżeli nie byłoby to dla Ciebie jakimś wielkim problemem to prosiłabym Cię o zaplanowane pociągi dla stacji Wrocław Główny.
Byłabym Ci niezmiernie wdzięczna.
Pozdrawiam - myszka.

Przemek

Mogę prosić o pociągi dla Skierniewic i Łowicza Głównego?

Marek Bryczka

Księdzu, mógłbyś podać planowane godziny przyjazdu do Krakowa tej Odry z Berlina?

Ksiedzu

poniedziałek, 15 maja 2023 o 20:17:23 UTC+2 Kamil Kryczka napisał(a):
> Jeśli nie było by problemem to czy IC krakowianka planowana jest całorocznie czy tylko sezonowo ? W Katowicach były by dołączane wagony do grupy z Krakowa. ? Z góry dziękuje

IC KRAKOWIANKA 21.VI-9.VIII (5); 14.VIII; 16.VIII; 23.VIII; 30.VIII; bez dołączania wagonów w Katowicach.

Ksiedzu

wtorek, 16 maja 2023 o 01:14:02 UTC+2 Marek Bryczka napisał(a):
> Księdzu, mógłbyś podać planowane godziny przyjazdu do Krakowa tej Odry z Berlina?

IC ODRA Frankfurt/Oder o. 17:49 - Kraków Gł. p. 23:46.

Dany

Księdzu,
mozna pociagi IC dla stacji Chełm wraz z planowanymi godzinami odjazdu

dziękuje

Ksiedzu

Wrocław Główny
- EIP Wraszawa Wschodnia - Wrocław Główny
[...]
- IC HEWELIUSZ Wrocław Główny/Kłodzko Miasto - Gdynia Główna (z Kłodzka do Wrocławia na ED74)
- IC JAMNO Ustka - Kraków Główny (pisałem wcześniej, że do Słupska; źle spojrzałem - będzie w relacji Kraków - Ustka)
[...]
- TLK ROZEWIE Hel/Gdynia Główna - Kłodzko Miasto/Kraków Główny
[...]
- IC ŚNIEŻKA Warszawa Wschodnia - Szklarska Poręba Górna/Kudowa-Zdrój
- IC WAWEL Berlin HBF - Przemyśl Główny
- TLK WOLIN Świnoujscie - Kraków Główny/Bielsko-Biała Główna
- IC WYCZÓŁKOWSKI Lublin Główny - Świnoujście
- IC WYSPIAŃSKI Przemyśl Główny - Wrocław Główny

Skierniewice
- IC ASNYK Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC BACZYŃSKI Białystok - Wrocław Główny
- IC BORYNA Warszawa Wschodnia - Łódź Fabryczna
- IC CZARTORYSKI Łódź Fabryczna - Lublin Główny
- IC DASZYŃSKI Warszawa Wschodnia - Bielsko-Biała Główna/Wisła Uzdrowisko
- IC DĄBROWSKA Białystok - Wrocław Główny
- IC FREDRO Wrocław Główny - Białystok
- IC JAGNA Warszawa Wschodnia - Łódź Fabryczna
- TLK KARPATY Zakopane/Krynica Zdrój - Gdynia Główna
- IC KONOPNICKA Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC KORCZAK Warszawa Wschodnia - Łódź Fabryczna
- IC KORMORAN Olsztyn Główny - Bielsko-Biała Główna/Wisła Uzdrowisko
- IC LAZUR Łódź Kaliska - Ustka
- IC LEŚMIAN Warszawa Wschodnia - Łódź Fabryczna
- IC ŁĘCKA Warszawa Wschodnia - Łódź Fabryczna
- IC ŁODZIANIN Warszawa Wschodnia - Łódź Fabryczna
- IC ŁUŻYCE Zgorzelec - Warszawa Wschodnia
- TLK MAŁOPOLSKA Gdynia Główna - Zakopane/Krynica-Zdrój
- IC MAZURY Lódź Fabryczna - Olsztyn Główny
- IC NAŁKOWSKA Białystok - Wrocław Główny
- IC NAREW Łódź Fabryczna - Białystok
[...]
- IC RUBINSTEIN Warszawa Wschodnia - Łódź Fabryczna
- IC SKARBEK Racibórz - Olsztyn Główny
- IC SKARYNA Łódź Fabryczna - Terespol
- IC SŁOWACKI Ełk - Wrocław Główny
- IC SŁUPIA Łódź Kaliska - Kołobrzeg
- IC TUWIM Warszawa Wschodnia - Łódź Fabryczna
- IC ZOSIA Warszawa Wschodnia - Łódź Fabryczna

Łowicz Główny
[...]
- IC NOTEĆ Piła Główna - Warszawa Wschodnia/Gdańska
[...]

Chełm
- IC KIEV EXPRESS Kyiv-Pasazhyrskyi - Warszawa Wschodnia (Chełm o. 6:54)
- IC CHEŁMIANIN Chełm o. 18:24 - Warszawa Zachodnia
- IC KUJAWIAK Chełm o. 13:25 Bydgoszcz Główna
- TLK Chełm o. 16:42 - Kyiv-Pasazhyrskyi (po szerokim)
Nie wiem po co Ci godziny odjazdów, rozkłady nie są jeszcze zatwierdzone więc godziny na pewno się zmienią.

Dany

> [...]
> Nie wiem po co Ci godziny odjazdów, rozkłady nie są jeszcze zatwierdzone więc godziny na pewno się zmienią.

W przypadku Chełma przesuniecia w rozkładzie są zawsze minutowe. Widac, ze dla calego woj. lubelskiego rozkład to ,praktycznie kopia obecnego. Najwieksza zmiana z tego co zauważyłem tylko w Hrubieszowie/Zamościu

Jakub S

Poproszę o wykaz pociągów dalekobieżnych dla stacji Pszczyna, Żory i Knurów.

Robert “Robek”

wtorek, 16 maja 2023 o 10:19:48 UTC+2 Jakub S napisał(a):
> Poproszę o wykaz pociągów dalekobieżnych dla stacji Pszczyna, Żory i Knurów.
Podpinam się pod pytanie o stacje Knurów. Jaki jest na tą chwilę zaplanowany rozkład dla tej stacji. Dzięki z góry

Ksiedzu

wtorek, 16 maja 2023 o 10:19:48 UTC+2 Jakub S napisał(a):
> Poproszę o wykaz pociągów dalekobieżnych dla stacji Pszczyna, Żory i Knurów.

Pszczyna
- EIP Gdynia Główna - Bielsko-Biała Główna x2
[...]

Żory
[...]

Knurów
brak pociagów PKP IC z ph

siekie...@interia.pl

Wielki SZACUNEK dla Ciebie, dzięki Księdzu. Będziemy tu wszyscy, w ramach wdzięczności, musieli wystawić Ci chyba pomnik.
Pozdrawiam - myszka.

P. s.
I gdybyś jeszcze mógł, chyba że przeoczyłam, zerknąć na Poznań.
To by nam tutaj wiele wyjaśniło.

Marek Bryczka

Dzięki wielkie. Dałbyś radę jeszcze podać godziny odjazdu/przyjazdu Danubiusa z/do Wrocławia>

Jacek Gudzinowicz

> Krzeszowice

> Oświęcim
Bardzo dziękuję za informacje oraz poswiecony czas by to wklepac :):):)

Bartlomiej Adamkiewicz

Można prosić o rozkład dla Działdowa, Jabłonowa Pomorskiego, Wąbrzeźna oraz Kowalewa Pomorskiego?

Ksiedzu

wtorek, 16 maja 2023 o 12:06:06 UTC+2 Marek Bryczka napisał(a):
Przyjazd 21:50, odjazd 6:15

Grzegorz Kosior

Można prosić o rozkład dla Zamościa ?

Ksiedzu

Poznań Główny
[...]
- IC DRWĘCA Poznań Główny - Olsztyn Główny
[...]
- TLK PIRAT Bohumin/Bielsko-Biała Główna - Kołobrzeg
- IC PODHALANIN Zakopane - Szczecin Główny
- IC PODLASIAK Świnoujście/Szczecin Główny - Suwałki
- IC POMORZANIN Jelenia Góra/Wrocław Główny - Gdynia Główna
- IC PRZEMYŚLANIN Przemyśl Główny - Świnoujście/Ustka (teraz zauważyłem, że w Poznaniu będzie odłączana grupa wagonów do Ustki kursuje: 10.XII.23-24.XII.23; 26.XII.23-7.I codziennie oprócz (1); 10.VI-21.VI; 2.IX-14.XII.24; 8.I-9.VI; 22.VI-1.IX.)
[...]
- IC UKIEL Zielona Góra Główna - Olsztyn Główny
[...]

Działdowo
- EIP Bielsko-Biała Główna - Gdynia Główna (w jedną stronę)
- EIP Gdynia Główna - Gliwice (w jedną stronę)
[...]
- IC LAGUNA Warszawa Centralna - Gdynia Główna
- IC LAZUR Łódź Kaliska - Ustka
[...]
- IC SŁOWINIEC Warszawa Centralna - Gdynia Główna
- IC SŁUPIA Łódź Kaliska - Kołobrzeg
- IC SOBIESKI Gdynia Głowna - Wien HBF
- TLK USTRONIE Kraków Głowny/Lublin Główny - Kołobrzeg
- IC WARMIA Kraków Główny/Warszawa Centralna - Olsztyn Główny
- IC WYBRZEŻE Warszawa Zachodnia - Gdynia Główna
- IC ŻEROMSKI Kraków Główny - Olsztyn Główny

Jabłonowo Pomorskie
[...]

Wąbrzeźno
[...]

Kowalewo Pomorskie
- IC BRDA Warszawa Wschodnia - Bydgoszcz Główna (w jedną stronę)
- IC DRWĘCA Poznań Główny - Olsztyn Główny
- IC JEZIORAK Wrocław Główny - Olsztyn Główny
- IC MAMRY Wrocław Główny - Olsztyn Główny
- IC UKIEL Zielona Góra Główna - Olsztyn Główny

Zamość
- IC GÓRSKI Świnoujście - Hrubieszów Miasto
- IC HETMAN Zielona Góra Główna - Hrubieszów Miasto

Jacek Gudzinowicz

> Przyjazd 21:50, odjazd 6:15

Danubius, to mega rozrzutnosc - zwazywszy ze spolka placze ze nie ma wagonow.
Wystarczyloby Moravie przesunac o godzinę pozniej z Katowic, wydluzyc do Krakowa, wystawic grupę z Wroclawia, spiąc w Bohuminie i jazda.
Z powrotem o godzinę wczesniej, by w Krakowie medlowala sie przed polnoca :D

Tym samym Odrę, skrocilbym do Katowic, gdzie Krakow, moglby się przesiąść wlasnie z Moravii.
A tak po prawdzie, Odra tez nie jest mega potrzebna - wystarczy spiąć jadącego za nią Chelmonskiego z jakims BWE w Rzepinie - i mamy piękne połączenie z przesiadką do Berlina.

Zamiast Odry, proponowalbym jakies nocne połączenie na kształt dawnego Moniuszki:
Wagony z Krakowa i Gdyni - Rozewiem do Pozniania;
Wagony z Wawy - Uznamwem do Poznania
W Poznaniu to sobie czeka z godzinkę czy dwie i tak by na 7-8 rano (tak jak kiedys EC Posnania) dojezdzalo do Berlina.
Do tego potrzeba naprawic kuszety i WL - i mamy fajne nonce polaczenie z 3 miast w Polsce do Berlina - z powrotem tak samo, ok 20-21 z Berlina do Poznania, a dalej rozdzielic na Rozewie oraz Uznam do Krakowa, Warszawy i Gdyni.

Bartlomiej Adamkiewicz

Czyli wynika że IC Brda tylko w Mławie nie ma zaplanowanego postoju?

Robert “Robek”

A, a coś pojedzie bez postoju przez Knurów?
Czy masz wgląd tylko w rj IC? Czy znasz rj dla KŚ dla Knurowa?

Krystian Wiśniewski

ksiądz podaje rozkładu jazdy tylko i wyłącznie IC i IR. A poza tym w przyszłym roku nigdy nie będzie zatrzymywał na stacji Knurów. Wiec nie zmęczycie go!!!

Ksiedzu

wtorek, 16 maja 2023 o 15:24:51 UTC+2 Bartlomiej Adamkiewicz napisał(a):
> Czyli wynika że IC Brda tylko w Mławie nie ma zaplanowanego postoju?
Zgadza się.

Ksiedzu

wtorek, 16 maja 2023 o 15:52:49 UTC+2 Robert “Robek” napisał(a):
Postoje handlowe w Knurowie:
- SPRINTER KUBALONKA Gliwice - Wisła Głębce
- SPRINTER SALMOPOL Gliwice - Żywiec

Ksiedzu

wtorek, 16 maja 2023 o 16:05:19 UTC+2 Krystian Wiśniewski napisał(a):
> ksiądz podaje rozkładu jazdy tylko i wyłącznie IC i IR. A poza tym w przyszłym roku nigdy nie będzie zatrzymywał na stacji Knurów. Wiec nie zmęczycie go!!!

Dziękuję za troskę. :) Spokojnie, innych przewoźników też mogę podać pod warunkiem, że będę miał czas, nie będzie to jakaś duża stacja węzłowa lub stacja nie będzie na jakiejś magistrali.

Ksiedzu

wtorek, 16 maja 2023 o 15:52:49 UTC+2 Robert “Robek” napisał(a):
Bez postojów handlowych:
- TLK PIRAT Bielsko-Biała Główna - Kołobrzeg
- REGIOJET Bohumin (możliwe, ze jedzie z głębi Czech) - Katowice

Zbigniew Kaczmarek

Witam.Stacja Częstochowa ma co roku pociągi sezonowe na Hel czyli TLK Wydmy i TLK Korsarz.Czy w sezonie letnim 2024 również będą kursować?Jeśli tak to jaką trasą ?

Ksiedzu

środa, 17 maja 2023 o 09:15:36 UTC+2 Zbigniew Kaczmarek napisał(a):
> Witam.Stacja Częstochowa ma co roku pociągi sezonowe na Hel czyli TLK Wydmy i TLK Korsarz.Czy w sezonie letnim 2024 również będą kursować?Jeśli tak to jaką trasą ?

Częstochowa
[...]
- TLK KORSARZ Łeba - Kraków Główny (Gdynia Główna, Tczew, Bydgoszcz Główna, Kutno, Łódź Kaliska, Widzew, Częstochowa)
[...]
- TLK WYDMY Bochumin - Łeba (Chałupki, Katowice, Częstochowa, Łódź Widzew, Kaliska, Kutno, Bydgoszcz Główna, Tczew, Gdynia Główna)

Bartlomiej Adamkiewicz

Dziękuję bardzo za informację.
Mam ostatnie pytanie, w zaplanowanym rozkładzie jakie godziny odjazdu ma Brda, tak mniej więcej?

Ksiedzu

Warszawa Zachodnia 18:20 - Bydgoszcz Główny 22:11
Bydgoszcz Główna 5:24 - Warszawa Zachodnia 9:11

Bartlomiej Adamkiewicz

środa, 17 maja 2023 o 10:38:40 UTC+2 Ksiedzu napisał(a):
Jeszcze raz dziękuję za informację.
Wszystkiego dobrego.

Robert “Robek”

środa, 17 maja 2023 o 07:40:15 UTC+2 Ksiedzu napisał(a):
Pięknie dziękuję za informację, jest ona bardzo ważna dla mnie.
Gdybyś znalazł chęci i czas to chętnie poznam godziny odjazdów dla pociągów KŚ.
Pozdrawiam serdecznie!

Jędruś

> - REGIOJET Bohumin (możliwe, ze jedzie z głębi Czech) - Katowice

REGIOJET jest w relacji Landeck-Zams - Katowice.

Dawid Barcicki

Księdzu, można prosić o pociągi dla stacji Rybnik ???

Ksiedzu

piątek, 19 maja 2023 o 07:56:28 UTC+2 Dawid Barcicki napisał(a):
> Księdzu, można prosić o pociągi dla stacji Rybnik ???

Rybnik

Ksiedzu

środa, 17 maja 2023 o 17:25:27 UTC+2 Jędruś napisał(a):
> REGIOJET jest w relacji Landeck-Zams - Katowice.

Zgadza się.

Matt POL (TheMattPOL)

Proszę o pociągi dla stacji Zebrzydowice.

Ksiedzu

piątek, 19 maja 2023 o 10:40:33 UTC+2 Matt POL (TheMattPOL) napisał(a):
> Proszę o pociągi dla stacji Zebrzydowice.

Zebrzydowice
- IC CHOPIN Muenhen HBF - Warszawa Wschodnia
- IC CRACOVIA Przemyśl Główny - Praha Hl. N.
- IC DANUBIUS Kraków Główny - Wien HBF
- TLK GALICJA Praha Hl. N. - Kraków Główny
- TLK PIRAT Bohumin - Kołobrzeg

Dany

Księdzu, mozesz sprawdzic czy Kiev Express ma nadal założony około 30 minutowy postój w Lublinie w obu kierunkach?

Ksiedzu

piątek, 19 maja 2023 o 10:53:43 UTC+2 Dany napisał(a):
> Księdzu, mozesz sprawdzic czy Kiev Express ma nadal założony około 30 minutowy postój w Lublinie w obu kierunkach?
Założono 5 minut postoju.

grzego...@gmail.com

Cześć Ksiedzu. Mógłbym cię prosić o podanie jeszxze mniej więcej godzin odjazdu TLK SUDETY i TLK SZCZELINIEC z Krakowa? Czy TLK KARKONOSZE pociągną wagony do TLK ROZEWIE z Jeleniej Góry do Gdyni? Dziękuję bardzo i życzę miłego weekendu.
It is loading more messages.