SRJP jak sito

Sebastian Dziarmaga-Działyński

Dziś jechałem pociągiem IC 83601 przez Kucelinkę i Poraj i właśnie sobie uświadomiłem, że kursujące tak egzotyczną trasa pociągi są niewidzialne we współcześnie na odwal się robionym SRJP

Chcąc przykładowo jechać takim z Myszkowa do Zawiercia nie mam ŻADNYCH SZANS odnaleźć takiego połączenia w cegle. Dla tabeli 102 pociąg ten jest niewidzialny. Jedynie na plakatowych można go zobaczyć. Do Stradomia tu i tam się przewija. Dalej jest to widmo.
Czekając w Myszkowie na pociąg do Czasu coś przejechało bez zatrzymania. W Tabeli 102 nic nie figurowało dopiero głębsze śledztwo ustaliło, że był to zapewne MEHOFER który od Krakowa do Stradomia nie zatrzymuje się (nota bene dlaczego?).
Ktoś, kto robi SRJP powinien chyba stracić robotę.

Pozdrawiam
SDD

Robert Tomasik

W dniu 03.05.2022 o 22:41, Sebastian Dziarmaga-Działyński pisze:
> Ktoś, kto robi SRJP powinien chyba stracić robotę.

O ile nie było to celowe. Od dłuższego czasu odnoszę wrażenie, że dla
PKP pasażer jest problemem. Problemem, bo śmieci, wymaga ochrony i
jeszcze się pieniaczy, jak pociąg na czas nie dojedzie. Koszty pociągu
pokrywa się z budżetu.

--
Robert Tomasik

are...@wp.pl

> Od dłuższego czasu odnoszę wrażenie, że dla
> PKP pasażer jest problemem. Problemem, bo śmieci, wymaga ochrony i
> jeszcze się pieniaczy, jak pociąg na czas nie dojedzie. Koszty pociągu
> pokrywa się z budżetu.

Albo jakiś ćwok z PLK poda za wcześnie semafor dla PolsRegio i ten łaskawie nie poczeka na opóźniony ICCC. A pasażer? Pasażer se pojedzie PKS-em. A następnym razem własnym blachosmrodem, dosmradzając środowisko. :)

Robert von Oliva (naruciakk)

On Wed, 4 May 2022 02:33:35 -0700 (PDT)
"are...@wp.pl" <are...@wp.pl> wrote:

> [...]
> łaskawie nie poczeka na opóźniony ICCC. A pasażer? Pasażer se
> pojedzie PKS-em. A następnym razem własnym blachosmrodem,

Nie chcę nic mówić, ale akurat jak ktoś w 2022 używa cegły to raczej
nie jest zwykłym pasażerem, a miłośnikiem, robiącym pewne trasy
świadomie ;)

Sebastian Dziarmaga-Działyński

Jakie to ma znaczenie?

To po co ta cegła w ogóle jest?

Robert von Oliva (naruciakk)

On Wed, 4 May 2022 10:52:17 -0700 (PDT)
Sebastian Dziarmaga-Działyński <sdd....@gmail.com> wrote:

> środa, 4 maja 2022 o 18:04:35 UTC+2 Robert von Oliva (naruciakk)
> napisał(a):
> Jakie to ma znaczenie?
>
> To po co ta cegła w ogóle jest?

Nie no, wiadomo, że SRJP należy tutaj poprawić w tej kwestii, po prostu
jest to raczej mało istotny problem w całej skali rzeczy, wbrew temu co
próbuje sugerować kol. arekmiz

are...@wp.pl

> Nie no, wiadomo, że SRJP należy tutaj poprawić w tej kwestii, po prostu
> jest to raczej mało istotny problem w całej skali rzeczy, wbrew temu co
> próbuje sugerować kol. arekmiz

Ja nic nie sugeruję. Przedstawiłem oficjalne wyjaśnienie braku skomunikowania którego doświadczyłem w Gdyni Głównej Osobowej, pochodzące od 3 spółeczeniek: IC, PR i PLK.

Krzysztof kw1618

W dniu 2022.05.04 o 18:04, Robert von Oliva (naruciakk) pisze:
> Nie chcę nic mówić, ale akurat jak ktoś w 2022 używa cegły to raczej
> nie jest zwykłym pasażerem, a miłośnikiem, robiącym pewne trasy
> świadomie ;)

Cegła jako pdf jest jak dla mnie bardzo wygodna, można otworzyć w
tablecie i korzystać.

Krzysztof kw1618

W dniu 2022.05.04 o 19:52, Sebastian Dziarmaga-Działyński pisze:

> To po co ta cegła w ogóle jest?

Domyślam się, że PLK jako firma państwowa, zobowiązana do prowadzenia
BIP jeśli opracowuje jakis dokument, to on musi być w formie tak zwanej
fizycznej: kiedyś papierowo, dziś elektronicznie.
Wszelkie aplikacje z rozkładem jazdy to twór wtórny.

K. Sz.

W dniu 05.05.2022 o 21:23, Krzysztof kw1618 pisze:
Wydaje mi się, że pamiętam, że ktoś mi kiedyś mówił, że dobór tablic, w
których pokazują się pociągi, jest w dużej mierze zarządzany ręcznie.
Ludzie czasem się mylą albo coś przeoczą.
Istnieje formularz kontaktowy i można problem zgłosić wydawcy. Może się
to okazać efektywniejsze niż dyskusja na pmk :)
Kiedyś do nich pisałem (poszło o brak pewnych tablic, bo to też jest
bolączka, że gdy następuje jakiś rodzaj reaktywacji, tablica
niekoniecznie od razu jest konstruowana). Tablice zostały po pewnym
czasie wygenerowane, choc oczywiście nie wiem, czy i na ile moja
działalność się do tego przyczyniła.

SW3

W dniu 04.05.2022 o 18:04, Robert von Oliva (naruciakk) pisze:
> Nie chcę nic mówić, ale akurat jak ktoś w 2022 używa cegły to raczej
> nie jest zwykłym pasażerem, a miłośnikiem, robiącym pewne trasy
> świadomie;)

Niestety pewne połączenia ciężko znaleźć gdzie indziej niż w cegle.
Np. pierwsze w dobie (poniedziałek - piątek) połączenie na trasie
Szebnie - Rzeszów Główny za pomocą 33200 i 30820 które są komunikacją
zastępczą za jeden kurs bezpośredni (tablica 132).
Ktoś dobrze pomyślał, żeby na odcinek najtrudniejszy dla ZKA puścić
osobny bus i nie wydłużać trasy głównej. Dobrze też pomyślał, że 3
minuty wystarczą na przesiadkę do stojącego tuż obok drugiego autobusu.
Ale z powodu tak krótkiej przesiadki, większość wyszukiwarek nie widzi
tego połączenia. W niektórych można zmniejszyć minimalny czas na
przesiadkę ale skąd komuś mogłoby to przyjść do głowy jeśliby nie
widział wcześniej cegły?

--
SW3