poproszę dworzec w Olsztynie

PiteR

Jan 10, 2022, 5:57:12 AMJan 10
Nie obchodzą mnie batalie w sądach.

Zmarzłem jak bura suka. Nie mówiąc, że drzwi były zacięte w pozycji
wietrzenie. Od świeżego powietrza dwie wielkie armie wyginęły

Co się tam kurwa (nie)dzieje tyle lat?

To przypomina naprawię nogę stołu
ale poczekam aż drzewo urośnie.

w Londynie mogę się schować do takich szklarni na peronie
jeśli kolej chce po taniości postawić coś ogrzewanego.
Są tam też porty USB do ładowania komórek.

https://transinfo.pl/interwencje/budowa-nowego-dworca-olsztyn-glowny-zagrozona/
https://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/nowy-dworzec-olsztyn-glowny-wykonawca-rezygnuje-70249.html

--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę

are...@wp.pl

Jan 11, 2022, 1:04:13 AMJan 11

> Zmarzłem jak bura suka. Nie mówiąc, że drzwi były zacięte w pozycji
> wietrzenie. Od świeżego powietrza dwie wielkie armie wyginęły

Ale o co Ci chodzi? Jest zima, to musi być zimno...

yabba

Jan 11, 2022, 9:37:33 AMJan 11
W dniu 11.01.2022 o 07:04, are...@wp.pl pisze:

> Ale o co Ci chodzi? Jest zima, to musi być zimno...

A dodatkowo przewiezienie każdego pasażera to strata, więc im mniej
pasażerów tym mniejsze straty.

yabba

PiteR

Jan 29, 2022, 11:00:57 AMJan 29
in <news:61dd95fb$0$517$6578...@news.neostrada.pl>
user yabba pisze tak:
2022 01 29
Umowa na budowę nowego dworca w Olsztynie podpisana

https://www.youtube.com/watch?v=CWXCCWyL3C8

PiteR

Feb 22, 2022, 7:18:28 PMFeb 22
in <news:XnsAE2EA31BF54...@127.0.0.1>
user PiteR pisze tak:

Czyżby nad budową dworca w Olsztynie i modernizacją stacji miały
zawisnąć znowu czarne chmury? Mało znana fundacja ze stolicy chce
objęcia ochroną konserwatorską schronów na dwóch peronach. To może
być początek kolejnych kłopotów z budową. Wydawało się, że po
podpisaniu umów przez spółki kolejowe z wykonawcami już nic nie
stanie na przeszkodzie w budowie nowego olsztyńskiego dworca i
modernizacji stacji. A jednak. Do wojewódzkiego konserwatora
zabytków wpłynął wniosek o objęcie ochroną schronów na olsztyńskim
dworcu.

https://gazetaolsztynska.pl/808974,Beton-nie-moze-byc-wazniejszy-od-ludzi.html