[pyt] Zamknięcia linii w 2021 roku

KDH

Witam!
Czy wiadomo już, na jakich liniach kolejowych w Polsce będzie
zawieszenie przewozów pasażerskich przy wprowadzeniu nowego rozkładu
jazdy 2021/22?
Pozdrawiam
KDH

Grzegorz Kapusta

W dniu 03.11.2021 o 17:31, KDH pisze:

> Czy wiadomo już, na jakich liniach kolejowych w Polsce będzie
> zawieszenie przewozów pasażerskich przy wprowadzeniu nowego rozkładu
> jazdy 2021/22?

Nie od nowego RJ, ale już od najbliższej korekty Lublin - Lublin
Airport. Innych nie kojarzę.

Proponuję od razu dodać reaktywacje:
- Wrocław Główny - Świdnica Miasto,
- Wrocław Sołtysowice - Jelcz Miłoszyce,
- Gliwice - Bytom,

coś jeszcze?

Pozdrawiam,
GK

Michał Michał

Jest już wątek w temacie zamknięć / reaktywacji na facebookowej wersji pl.misc.kolej
https://www.facebook.com/groups/526662387394748/posts/4697054437022168/

Grzegorz Kapusta

W dniu 04.11.2021 o 23:16, Michał Michał pisze:
> Jest już wątek w temacie zamknięć / reaktywacji na facebookowej wersji pl.misc.kolej
> https://www.facebook.com/groups/526662387394748/posts/4697054437022168/

Tyle, że my wolimy tutaj, a nie na jakimś niewygodnym, uciążliwym
i moderowanym FB.

Z reaktywacji to jeszcze będzie Skarżysko - Tomaszów.

Pozdrawiam,
GK

KDH

> Tyle, że my wolimy tutaj, a nie na jakimś niewygodnym, uciążliwym
> i moderowanym FB.
Słusznie prawi, polać mu
Pozdrawiam
KDH

Grzegorz Kapusta

W dniu 05.11.2021 o 18:43, KDH pisze:

> Słusznie prawi, polać mu

:-)))

Codziennie mi się przypomina jedna reaktywacja:
Oświęcim - Skawina.
W sumie nawet nieźle to wygląda, trochę się nazbierało.
Może w nowym RJ jeszcze dojdzie Cieszyn - Goleszów.

Pozdrawiam,
GK

grzegorz

> [...]
> Oświęcim - Skawina.
> W sumie nawet nieźle to wygląda, trochę się nazbierało.
> Może w nowym RJ jeszcze dojdzie Cieszyn - Goleszów.

Jest tego więcej; szczególnie w kujawsko-pomorskim:
Mają wrócić przewozy na Wierzchucin - Lipowa Tucholska - Szlachta, Toruń - Sierpc oraz na odcinek Brodnica - Sierpc za sprawą IC i to po 21 latach przerwy.
Pozdrawiam
G.

MM

Prawdziwa grupa pl.misc.kolej na facebooku znajduje się pod adresem: https://www.facebook.com/groups/pl.misc.kolej/

zeus04

sobota, 13 listopada 2021 o 12:17:15 UTC+1 MM napisał(a):
> Prawdziwa grupa pl.misc.kolej na facebooku znajduje się pod adresem: https://www.facebook.com/groups/pl.misc.kolej/
To nie działa niestety zbyt dobrze. Wolę jednak prawdziwe pl.misc.kolej :)

Mariusz W.

sobota, 13 listopada 2021 o 12:17:15 UTC+1 MM napisał(a):
> Prawdziwa grupa pl.misc.kolej na facebooku znajduje się pod adresem: https://www.facebook.com/groups/pl.misc.kolej/

Co jest wyznacznikiem prawdziwości?

KDH

> Prawdziwa grupa pl.misc.kolej na facebooku znajduje się pod adresem: https://www.facebook.com/groups/pl.misc.kolej/

A mi się wydaje, że jest to grupa Jacka Ceglarka. Praktycznie wszystkie
posty od niego
Pozdrawiam
KDH

jagular

W dniu 14.11.2021 o 14:24, Mariusz W. pisze:

> Co jest wyznacznikiem prawdziwości?

Brak Wielkiego Brata ?

---
Jagular