Co w zamian za weekendowy

btn

Jakieś sposoby na "tanie" podróżowanie w zamian za skasowany weekendowy? Tułaczka Polregio z XXX przesiadkami?

Robert von Oliva (naruciakk)

Podróżowanie w tygodniu z tym multiprzejazdowym jest niedrogą opcją.
Albo faktycznie tułaczka regionalnymi, tak jak „tułają się” ludzie w
Niemczech na Quer-durch-Land :P

Ostatecznie to podróżowanie w Polsce ogólnie jest bardzo tanie w
porównaniu i tak.

Krzysztof kw1618

W dniu 2022.02.09 o 08:19, btn pisze:
> Jakieś sposoby na "tanie" podróżowanie w zamian za skasowany weekendowy? Tułaczka Polregio z XXX przesiadkami?

Miesięczna lub każda inna kolorowa karta IC (sieciowy) kupic od soboty i
od poniedziałku zwrócić z 10% odstępnym ?
Wychodzi ok. 249 zł za 2 dni za 2 klase.

Chyba jest mozliwość zwrotu ?

Michał Jankowski

W dniu 17.02.2022 o 08:21, Krzysztof kw1618 pisze:
Odstępnego jest 15%, ale nie więcej niż 150 zł.

Należy kupić roczną kartę - dzień kosztuje tylko 30 zł.
Używana dwa dni będzie kosztować 60 zł plus 150 zł odstępnego = 210 zł.
Tylko kapitał potrzebny spory.

Miesięczna kosztuje 55 zł dziennie, czyli za dwa dni 260 zł.

MJ

Krzysztof kw1618

W dniu 2022.02.17 o 10:49, Michał Jankowski pisze:
Kiedyś był tygodniowy sieciowy
https://foto.3mam.net/bilety_kolejowe.html

btn

Dzięki za pomysły ale póki co pozostaje chyba alternatywa w postaci Polregio (niestety uboższa w połączenia) lub po prostu weekend w tygodniu za sprawą urlopu....
Liczę, że jednak ktoś dojdzie do wniosku w IC, że kasacja weekendowych to kiepska sprawa.

ąćęłńóśźż

Teraz to chyba paszport ukraiński.
Po całej Polsce, a nawet do Berlina dojedziesz.
Ciekawe, czy i jak działa z miejscówkami?

-----

Sebastian Dziarmaga-Działyński

> [...]
> Liczę, że jednak ktoś dojdzie do wniosku w IC, że kasacja weekendowych to kiepska sprawa.

Jak dla mnie - pracuje zdalnie na własny rachunek i do tego silnie sezonowo (styczeń-luty, czerwiec, wrzesień z luzami w pozostałych miesiącach), to oferta jest PRAWIE IDEALNA. Lepsza siatka połączeń - w tygodniu ciekawiej. Co do minusów - raz, że drogo (zwłaszcza w jedynce a na kółeczka czy nocne jazdy nie ma to jak jedynka), a dwa że jednak sztywno wtorek północ - czwartek 15. Mogliby zrobić dowolny wybór dnia. Ewentualnie weekend drożej (skoro faktycznie są potoki większe) a w tygodniu taniej.

A co do osobówek - coraz bardziej rozwala się oferta Regiokarnet/Weekendowy. Odpadły Koleje Śląskie - a to dla mnie jakby po sąsiedzku - przez to już masakrycznie obniżyła się atrakcyjność Regiokarnetu. Już lepiej, by podnieśli cenę ale żeby Śląskie (i inne) honorowały. Ewentualnie, żeby Polregio przystąpił do (też obecnie drogiego) WBS. Bo tak to ni przypiął ni przyłatał. Wezmę RK to mam Regio, mam ŁKA - ale na południe okno strasznie zawężone. Wezmę WBS, to znowu na południe w ogóle się nei dostanę (bo Regio) a na północ wprawdzie Mazowsze stoi otworem ale do Koluszek się dziury robią, bo tylko ŁKA dojadę na WBS. Masakra.