Sztuczna inteligencja pekapic to jednak potrafi człowieka nastraszyć

K. Sz.

Kupowałem rano w sobie wiadomym celu bilety ze Starego Sącza do Warszawy
(dowolna stacja) dla ludzi i rowerów na 20 czerwca (żeby mi nie
podkupili...).
Najprzód nastraszyła mnie podczas wyszukiwania połączenia, że "Kupujesz
bilet na odcinek kolejowy ( - ). Po zakończeniu zamówienia przekierujemy
Cię do systemu PKS Polonus, gdzie kupisz bilet na odcinek autobusowy ( -
)." - czego szczęśliwie nie zauważyłem :) Ale na szczęście donikąd nie
przekierowało.
Potem powiedziała, że cena w klasie drugiej od 84 złotych - trochę się
zdziwiłem, że żadnego proma już nie ma w cztery godziny po otwarciu
sprzedaży, ale i tak byłem skazany na sukces, więc poszedłem dalej. W
praniu okazało się, że jednak od 24 złotych.
Ale może coś jest na rzeczy, bo tak w mailu, jak na koncie mam:
"Pamiętaj o bilecie na odcinek autobusowy" - i link. Gdy go kliknąć,
otrzymuje się zaproszenie do kupna biletów na autobus z Krynicy do
Radomia (80 zł a za sztukę). Notabene to jest autobus do Warszawy...
Bilet w swojej treści wydaje się być wystawiony prawidłowo (Stary Sącz -
Warszawa Gdańska 553 km, wagon numer taki a taki, kilogramów CO2 tyle a
tyle...
Napisałem zgłoszenie, ale jak teraz o tym myślę, to nie wiem, czy dobrze
zrobiłem, bo może mogą mi w pierwszym ruchu bilety anulować...

Robert Tomasik

W dniu 21.05.2023 o 11:55, K. Sz. pisze:
> Najprzód nastraszyła mnie
Może badają w ten sposób, czy jesteś wystarczająco zdesperowany, by mimo
wszystko kupić bilet.
--
(~) Robert Tomasik

K. Sz.

> Może badają w ten sposób, czy jesteś wystarczająco zdesperowany, by mimo
> wszystko kupić bilet.

Okazuje się, że tak jest tak, jak być powinno :)

Grzegorz Kapusta

W dniu 21.05.2023 o 11:55, K. Sz. pisze:
> Kupowałem rano w sobie wiadomym celu bilety ze Starego Sącza do Warszawy
> (dowolna stacja) dla ludzi i rowerów na 20 czerwca (żeby mi nie
> podkupili...).

Na jakiej stronie (apce?) to było?

Pozdrawiam,
GK

K. Sz.

W dniu 24.05.2023 o 22:42, Grzegorz Kapusta pisze:
https://www.intercity.pl/pl/
Nie wykluczam, że formularz był na którejś podstronie, bo czasem też się
pojawia wg schematu, którego nie chciało mi się zgadywać.
BTW dzisiaj juz te brednie się nie pokazały. Albo nie dotarłem
dostatecznie daleko z procesem zakupu, ale pierwsze symptomy były juz na
etapie wyboru połączenia.