podnoszenie byka

Shrek

Jan 8, 2022, 7:22:50 AMJan 8
https://www.youtube.com/watch?v=1fWbirVKj1M&t=180s

Zawsze myślałem że, że wózki to luzem będą.

--
Shrek

Krzysztof kw1618

Jan 8, 2022, 8:44:45 AMJan 8
W dniu 2022.01.08 o 13:22, Shrek pisze:
> https://www.youtube.com/watch?v=1fWbirVKj1M&t=180s
>
> Zawsze myślałem że, że wózki to luzem będą.

Widać jeśli wózek sprawny to najlepiej na tory postawić i ciągnąć na
warsztat.
Jeśli wózek byłby uszkodzony to jakie są inne opcje ? laweta towarowa,
taki wagon na którym kontenery wożą 434Z lub podobny ?

Shrek

Jan 8, 2022, 9:13:49 AMJan 8
W dniu 08.01.2022 o 14:44, Krzysztof kw1618 pisze:

> Widać jeśli wózek sprawny to najlepiej na tory postawić i ciągnąć na
> warsztat.

Miałem na myśli, że one są dość "luźno powiązane" z samym bykiem i
spodziewałem się, że jak go podniesiesz to raczej zostaną na glebie.
Zwłaszcza po kraszteście.

> Jeśli wózek byłby uszkodzony to jakie są inne opcje ?

Podmienić na miejscu na lepszy?

--
Shrek

***** *** i konfederację.

zeus04

Jan 8, 2022, 12:00:36 PMJan 8
sobota, 8 stycznia 2022 o 13:22:50 UTC+1 Shrek napisał(a):
> https://www.youtube.com/watch?v=1fWbirVKj1M&t=180s
>
> Zawsze myślałem że, że wózki to luzem będą.

Ten typ tak ma :). W ET21, EN57 etc wózki zostałyby.

Shrek

Jan 8, 2022, 12:20:33 PMJan 8
W dniu 08.01.2022 o 18:00, zeus04 pisze:
Uff. A w siódemce i epoce?

--
Shrek

zeus04

Jan 8, 2022, 2:57:03 PMJan 8
sobota, 8 stycznia 2022 o 18:20:33 UTC+1 Shrek napisał(a):

> Uff. A w siódemce i epoce?

W EU07 poszczególne wózki OIDP jest w stanie utrzymać śruba zabezpieczająca czop skrętu w belce bujakowej. W EP09 o numerach od 002 do 037 jest zawieszenie drugiego stopnia takie jak w ET42, a więc nie wolno podnosić pudła razem z wózkami w taki sposób jak to uczyniono z ET22. Pozostałe egzemplarze EP09 z zawieszeniem flexicoil ZTCW też raczej nie są przystosowane do tego, ale głowy nie dam. Trzeba by poszukać w instrukcjach wkolejania tych maszyn :).

Shrek

Jan 8, 2022, 4:40:20 PMJan 8
W dniu 08.01.2022 o 20:57, zeus04 pisze:

> W EU07 poszczególne wózki OIDP jest w stanie utrzymać śruba zabezpieczająca czop skrętu w belce bujakowej. W EP09 o numerach od 002 do 037 jest zawieszenie drugiego stopnia takie jak w ET42, a więc nie wolno podnosić pudła razem z wózkami w taki sposób jak to uczyniono z ET22. Pozostałe egzemplarze EP09 z zawieszeniem flexicoil ZTCW też raczej nie są przystosowane do tego, ale głowy nie dam. Trzeba by poszukać w instrukcjach wkolejania tych maszyn :).

THX.

--
Shrek