ODWOŁUJĄ KKA OLESNICA 22.20- Namysłów

0 wyświetleń

Marek Sz.

nieprzeczytany,
27 lut 2008, 13:14:5127.02.2008
do
Wrocław dnia 27.02.2008
W odpowiedzi na e-maila z dnia 25.02.2008 Dolnośląski Zakład Przewozów
Regionalnych we Wrocławiu informuje:
- autobus rel. Oleśnica - Namysłów /skomunikowany z przyjazdem do Oleśnicy
poc. nr R-1119/18 kursuje na wniosek UMWD od dnia 14.01.2008.
- w dniach kursowania autobusu na wniosek Organizatora obsługa prowadziła
codzienne badania frekwencji podróżnych, celem podjęcia dalszych
decyzji /ewentualne wydłużenie relacji pociągu nr R-1119/18 do Namysłowa/
- w dniu 25.02.2008 Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego po
konsultacji z Urzędem Marszałkowskim Województwa Opolskiego podjął decyzję o
zaprzestaniu w dniu 2 marca br. kursowania autobusu rel. Oleśnica - Namysłów
i nie wydłużania relacji wspomnianego wyżej. pociągu.
- w tej sytuacji nie ma podstaw do zamieszczenia w/w autobusu na tabeli 210
SRJP.

PR WROCŁAW DYREKTOR HANDLOWY ANDRZEJ PIECH

tomasz morrus

nieprzeczytany,
27 lut 2008, 13:29:3527.02.2008
do
Nie wiem jak było w innych miejscowościach, ale w Namysłowie na stacji
kolejowej nie było żadnej informacji o kursującym autobusie KKA . Stąd te
badania frekwencji Urzędu Marszałkowskiego dotyczyły tylko podróżnych
głęboko wtajemniczonych. No cóż...,komuś pewnie nie za bardzo kalkulowało
się przedłużyć relację ewentualnego pociągu. Dziwię się natomiast
mieszkańcom Bierutowa, którzy tracą możliwość powrotu ze stolicy swojego
województwa po godzinie 19:30. Nie mają jakiegoś lokalnego lobbysty/
polityka samorządowego , który mógłby coś zrobić w tej sprawie?

pozdrawiam

Tomasz Morrus

tomasz morrus

nieprzeczytany,
27 lut 2008, 13:29:5127.02.2008

--

Norbi89

nieprzeczytany,
27 lut 2008, 14:05:4727.02.2008
do
Marek Sz. <markopolo...@gazeta.pl> napisał(a):

> - w dniach kursowania autobusu na wniosek Organizatora obsługa prowadziła
> codzienne badania frekwencji podróżnych, celem podjęcia dalszych
> decyzji /ewentualne wydłużenie relacji pociągu nr R-1119/18 do Namysłowa/

to chyba ktoś z zaćmą na obu oczach prowadził te badania frekwencji
podróżnych bo jeździłem i wiem ze frekwencja była duża i czasem brakowało
nawet miejsc siedzących przynajmniej na trasie Olesnica-Bierutów

Marek Sz.

nieprzeczytany,
27 lut 2008, 14:55:5827.02.2008
do
Trzeba pisać pisma, wnioski, dzwonić, mailować do UMWD.

Ja proponuje wnioskować o przywrócenie pociągu i zmiany w celu zbilansowania:

zlikwidować
poc. nr 1030/1 relacji Wrocław 17.30-Namysłów kursujący w (C)- w dni wolne
od pracy
zmienić termin
poc. nr 1136/7 relacji Oleśnica 13.31-Wrocław zmienić termin z codziennie na
kursuje w (D)-w dni robocze
poc. nr 1116/7 relacji Wrocław 20.27-Oleśnica zmienić termin kursuje
codziennie na kursuje czodziennie oprócz sobót.
poc. nr 1118/9 relacji Oleśnica 21.21-Wrocław zmienić termin z (C)-kursuje w
dni wolne od pracy na kursuje w niedziele
wydłużenie relacji:
poc. nr 1118/9 rel. Wrocław 21.30- Oleśnica wydłużyć do Namysłowa
poc. nr 1141 rel. Kluczbork 13.57- Namysłów wydłużyć relacje do Oleśnicy

Wszystko zgra się z obiegami i koszty nie wzrosną.
Prawdą jest że informacji o kursie nie było ponieważ w tabelach rj. do
dzisiaj nie umieszczono kursu KKA kursującego od 14 stycznia, na stronie
OZPR informacja ta pojawiła się około 5 lutego a w hafasie dopiero 15 lutego.
Brak również takiej informacji na dworcu we Wrocławiu i innych stacjach. Tak
więc jak ludzie mieli o tym wiedzieć.

Oto namiary sekretariat marszałka tel 0-71 7769355
marszałe...@dolnyslask.pl
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
ul. Wybrzeże Słowackiego 12-14
50-411 Wrocław

I nie mogą powiedzieć że nie mają kasy.

Tylko od nas zależy czy to połączenie będzie czy nie.

Odpowiedz wszystkim
Odpowiedz autorowi
Przekaż dalej
Nowe wiadomości: 0