"Zdawanie parowozu" (1959 r.) /CAŁY FILM/ Kolejna perła z Wytwórni Filmów Oświatowych

zeus04

Oglądajcie, nagrywajcie, archiwizujcie i dzielcie się spostrzeżeniami:
https://youtu.be/CrHR4pGc6MY
Ja oglądając zadałem sobie pytanie: "co oni zrobili z tą koleją i po co?". Sam film natomiast świadczy o poważnym podejściu do kwestii edukacji personelu przedsiębiorstwa Polskie Koleje Państwowe, które to zdaje się było najlepiej zorganizowanym i funkcjonującym przedsiębiorstwem/instytucją w Polsce.

Grzegorz Kapusta

W dniu 04.03.2023 o 11:40, zeus04 pisze:
> Oglądajcie, nagrywajcie, archiwizujcie i dzielcie się spostrzeżeniami:

Oraz "Obsługa parowozu podczas jazdy" z tej samej wytwórni.
https://www.youtube.com/watch?v=wp3SVXPUlX8
Coś fantastycznego, te ujęcia Pt47 z jakże pięknym składem z 1959 roku.

Pozdrawiam,
GK

PiteR

in <news:640622a4$0$9588$6578...@news.neostrada.pl>
user Grzegorz Kapusta pisze tak:
Nagrałem sobie i skopiowałem do telefonu.
Na razie przesłuchałem tylko audio w pracy.

Zakropić popielnik rzuca na kolana.

--
Piter

Wowa jest moim pasterzem
himarsa się nie ulęknę

PiotRek

W dniu 08.03.2023 o 02:10, PiteR pisze:
> in <news:640622a4$0$9588$6578...@news.neostrada.pl>

> Nagrałem sobie i skopiowałem do telefonu.
> Na razie przesłuchałem tylko audio w pracy.
>
> Zakropić popielnik rzuca na kolana.

Bardzo ciekawy film!

Czy mi się wydaje, czy w 18:57 przerżnął Sr1?

--
P.

kruger

piątek, 10 marca 2023 o 18:31:31 UTC+1 PiotRek napisał(a):
> Czy mi się wydaje, czy w 18:57 przerżnął Sr1?

Przecież to jest semafor dla przeciwnego kierunku ruchu.

PiotRek

W dniu 10.03.2023 o 19:54, kruger pisze:

> Przecież to jest semafor dla przeciwnego kierunku ruchu.

No tak, moja pomyłka. Dzięki! :)

--
P.